Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Thái Bình Dương theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
Managing Hygience and Food Safety Operations
• Verifies compliance with Brand Standard Audit (BSA) requriements of Marriott International throughout the operations.
• Advises and monitors food handlers on the proper good handling practices and verifies their observance.
• Identifies key areas of risk in various food operations and takes preemptive remedial action.
• Verifies complianace with food and hygiene regulations, licensing conditions and codes of practice relating to food operations.
• Provides technical advice on product labeling issues for fulfilling government requirements.
• Provides in-house food hygiene training for all good handlers, (e.g. new hires and trainees).
• Handles complaints or enquiries from customers and local food sategey and health departments on food hygiene matters.
• Conducts and records daily kitchen inspections on the personal, environmental and food hygiene condictions and provides corrective action plans as necessary.
• Conducts regular vendor inspections in partnership with purchasing and culinary leadership.
• Conducts regular internal BSA inspections with culinary leadership and kitchen cleaning staff.
• Conducts regular inspections on the kitchen of kitchen equipment and verifies defects and non-conformities are remedied by the appropriate parties.
• Coordinates cleaning program in all F&B areas (e.g., General clean), identifying trends and making recommendation for improvements.
• Establishes and maintains open, collaborative relationships with employees.
• Liases with pest control company for any pest issues and monitors pest control performance.
• Maintains and makes improvements to hygiene standards.
• Regularly reviews and refreshes the food safety standards of all food handlers withing the property.
• Maintains documentation on all hygiene and food safety stadards throughout the operation.
• Lái xe theo yêu cầu của công ty, phục vụ đưa đón nhân viên, hàng hóa (nếu có) theo lịch trình.
• Đảm bảo an toàn giao thông, tuân thủ luật lệ đường bộ trong quá trình vận hành xe.
• Kiểm tra, bảo dưỡng xe định kỳ, đảm bảo xe luôn trong tình trạng hoạt động tốt.
• Báo cáo tình trạng xe và các vấn đề phát sinh trong quá trình vận hành cho quản lý.
• Hỗ trợ các công việc liên quan theo sự phân công của cấp trên.
• Thực hiện nhiệm vụ Sỹ quan máy/ Thợ máy trực ca AB theo quy định của Nhà nước và theo quy định của Công ty.
• Làm việc trên tàu kéo của công ty.
• Chi tiết công việc trao đổi khi phỏng vấn
- Thiết lập cuộc hẹn thông qua tệp khách hàng & khai thác thông tin trực tiếp
- Hỗ trợ tư vấn khách hàng.
- Chăm sóc khách hàng, mang đến trải nghiệm tốt nhất về chất lượng dịch vụ của Công ty.
- Duy trì mối quan hệ chặt chẽ với khách hàng và các phòng ban nội bộ nhằm cung cấp dịch vụ tốt nhất cho KH.
- Phối hợp cùng Trưởng phòng hỗ trợ kinh doanh thực hiện các công việc liên quan.