Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Thái Bình Dương theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
Trao đổi cụ thể trong buổi phỏng vấn
- Processes reservations by mail, telephone, telex, cable, fax or central reservation systems referral.
- Processes reservations from the sales office, other hotel departments, and travel agents.
- Creates and maintains reservation records by date of arrival and alphabetical listing.
- Determines room rates based on the selling tactics of the hotel
- Prepares letters of confirmation.
- Communicates reservation information to the front desk. Processes cancellations and modifications and promptly relays this information to the front desk.
- Handles daily correspondence. Responds to inquires and makes reservations as needed.
- Responsible for keeping accurate records about customer bookings, payments, and any additional information that hotel staff might need when interacting with a guest.
- As discussed in the interview
- As discussed in the interview
As a Gym Instructor you will be creating and maintaining a safe and enjoyable environment within the gymnasium and fitness areas serving as a liaison between the facility and users / Là người hướng dẫn tập Gym, bạn sẽ là người sáng tạo và duy trì một môi trường an toàn và thú vị trong khu vực phòng tập Gym đóng vai trò là người kết nối giữa các thiết bị hỗ trợ tập với khách
- Promoting safety and enthusiasm for the use of Gym by exhibiting superior customer service skills. Ensure cleanliness includes management of Gym Area. / Thúc đẩy sự an toàn và nhiệt tình cho việc sử dụng phòng tập thể dục bằng cách thể hiện các kỹ năng dịch vụ khách hàng vượt trội. Duy trì vệ sinh khu vực mình quản lý
- Inspecting gymnasium, Yoga and fitness area equipment; ensuring proper documentation, reporting and follow through with necessary repairs or maintenance. / Kiểm tra phòng tập thể dục, Yoga và thiết bị khu vực thể dục; đảm bảo lưu giữ thông tin, tài liệu, các báo cáo của việc bảo trì, sửa chữa.
- Teaching, instructing and/or facilitating after training and wellness programs and assisting guests in the utilization of gym equipment. / Giảng dạy, hướng dẫn và đưa ra các chương trình đào tạo và chăm sóc sức khỏe và hỗ trợ khách trong việc sử dụng các thiết bị phòng tập thể dục.Đảm bảo thiết bị hoạt động tốt.
- Demonstrating how to use various equipment. / - Hướng dẫn khách cách sử dụng thiết bị
- Conducting exercise : Gym & Yoga classes / Thực hiện các bài tập của các lớp Gym & Yoga
- Creating fitness programmes. / - Thiết lập chương trình tập.
- Work in line with business needs. / - Tham gia hiểu biết nhu cầu kinh doanh.
- Be aware of the Hotels Environmental Program and carry out duties in your day to day job tasks bearing this in mind. / - Nhận biết chương trình, môi trường của khách sạn, thực hiện nhiệm vụ trong công việc hằng ngày.
- Maintain thorough knowledge of all emergency procedures. / - Duy trì kiến thức trong các trường hợp khẩn cấp.
- Complete the other tasks which assigned by the leader. / - Thực hiện các công việc, nhiệm vụ khác do cấp trên giao
- Report and follows up on any maintenance requirements in close co-operation with Engineering department, and ensure that they are remedied promptly.
- Ensure that staff uses and maintains cleaning equipment and machines in a proper way. Cleaning equipment and machine are to be stored and good working condition.
- Ensure that supplies for Public Area are replenished timely.
- Ensure regulations of the department and hotel are being followed.
- Responsible for strict key control.
- Schedule and supervise the scrubbing and shampoo of carpet/upholstery in his areas of responsibilities.
- Inspect the public area regularly during shift.
- Ensure the flowers and plants in good conditions, report to Executive Housekeeper if find any problems and inform the supplier to change it in time.
- Ensure the PA storeroom is clean and chemicals and tools are prepared well.
- Maintain daily public area logbook, sign out and hand over to following supervisor.
- Assume other duties assigned by the Executive Housekeeper.
- Counsel staff and prevent work-related problems.
- Assist with the preparation of associate duty rosters.
- Assist with associate training and development.
- Provide ongoing advice and support to associate under your supervision.
- Ensure guest needs and reasonable requests are met.
- Seek opportunities to continually improve guest service by reporting guest comments.
- Take appropriate action to resolve guest complaints.
- Maintain a high level of product and service knowledge in order to explain and sell services and facilities to guests.
- Conduct shift briefings to ensure hotel activities and operational requirements are known.
- Other tasks which assigned by the leader.
Trao đổi khi phỏng vấn
We are seeking highly motivated, self-driven individuals who are interested in providing exceptional guest service to join our team. As a room maid you will be cleaning the rooms and Suites of our all- Villa property and making a crucial contribution to an outstanding stay experience.
Chúng tôi đang tìm kiếm những ứng viên tích cực tận tụy, chủ động trong công việc quan tâm đến công việc cung cấp dịch vụ khách hàng để cùng tham gia vào đội ngũ của chúng tôi. Công việc là dọn dẹp các phòng đơn và phòng Suites của Villa và tạo sự trải nghiệm lưu trú tuyệt vời cho khách hàng.
- Các vị trí Tuyển dụng:
+ NV Buồng phòng (Room)
+ NV Vệ sinh Công cộng (PA)
+ NV tiếp nhận thông tin (Order Taker)
- Processes reservations by mail, telephone, telex, cable, fax or central reservation systems referral.
- Processes reservations from the sales office, other hotel departments, and travel agents.
- Creates and maintains reservation records by date of arrival and alphabetical listing.
- Determines room rates based on the selling tactics of the hotel
- Prepares letters of confirmation.
- Communicates reservation information to the front desk. Processes cancellations and modifications and promptly relays this information to the front desk.
- Handles daily correspondence. Responds to inquires and makes reservations as needed.
- Responsible for keeping accurate records about customer bookings, payments, and any additional information that hotel staff might need when interacting with a guest.
- thực hiện các công việc mà cấp trên giao phó.
- chủ động trong công việc.
- làm việc dưới sự hướng dẫn và đào tạo của TBP và giám sát.
Trao đổi khi phỏng vấn
- Các vị trí Tuyển dụng:
+ NV Phục vụ
+ NV Đón tiếp Nhà hàng
+ NV Pha chế
- thực hiện các công việc của kế toán trưởng giao phó.
- chịu trách nhiệm điều hành và xử lý các công việc trong phạm vi được giao phó.
- hướng dẫn các nhân viên cấp dưới theo sự phân công của KTT.