Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Thái Bình Dương theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
Trao đổi khi phỏng vấn
DUTIES AND RESPONSIBILITIES
• Responsible for a clean and proper mise en place.
• Send the silverware for polishing to the stewarding department as assigned by superiors.
• Carry food and beverages from kitchen / bar to service area professionally.
• Serve guests according to set standards and procedures.
• Collect soiled dishes from the tables and service stations and to dispatch to dishwashing area.
• Assists Chef de Partie in their tasks
• Maintain cleanliness in the Outlet, service station and back area.
• Set up display/buffet counter with plates/cutleries for different services.
• Complete mise en place before the service starts (without a good mise en place, you cannot provide a perfect service!!)
• Assigned to set up tables and serve meals.
• Pick up requisition from storeroom as assigned to set up tables and serve meals.
• Assist hostess to seat the guests.
• Needs to know the menu by heart as well as chef’s specials, buffet items and beverage list.
• Answer to guests queries and to refer any complain / suggestion to Outlet Manager or his Assistants.
• Never go from Restaurant to kitchen with an empty tray and vice versa.
• Perform any other duties as assigned by his superiors
Trao đổi khi phỏng vấn
Trao đổi khi phỏng vấn
chịu khó học hỏi, biết lắng nghe đồng nghiệp và cấp trên, làm việc theo nhóm và cá nhân
Trao đổi trực tiếp trong quá trình phỏng vấn
Developing and managing event strategy and objectives to meet Resort goals, work closely with marketing and sales teams, and other members to ensure event success.
As F&B hostess, you are responsible for providing first impressions to guests arriving at outlets, maximizing their dining experience using technical and individual social skills. Adhere to local regulations concerning health, safety, or other compliance requirements, as well as brand standards and local policies and procedures.
Complete mise en place tasks before/after shifts and poses extensive knowledge of our menus and promotional offerings.
Be part of an effective communicating network within the team between outlets and with other departments.
Support other operations outside of assigned responsibilities when required to ensure the overall success of F&B department and of the resort.
Là một nhân viên tiếp đón nhà hàng, bạn có nhiemj vụ mang đến những ấn tượng đầu tiên cho khách đến với các outlet, bằng các kỹ năng xã hội và kỹ năng cá nhân nhằm giúp cho khách hàng có những trải nghiệm và thưởng thức tại nhà hàng. Bên cạnh đó cần phải tuân thủ các quy định liên quan đến sức khỏe, vệ sinh an toàn thực phẩm hoặc các yêu cầu tuân thủ khác, cũng như các quy trình, tiêu chuẩn thương hiệu tập đoàn và các chính sách địa phương.
Hoàn thành nhiệm vụ mise en place trước / sau ca và phải là người có kiến thức sâu rộng về thực đơn và các chương trình khuyến mãi của Resort.
Hãy là một phần của một mạng lưới giao có tiếp hiệu quả trong nhóm giữa các outlet và với các bộ phận khác.
Hỗ trợ các hoạt động khác ngoài trách nhiệm được giao khi được yêu cầu, để đảm bảo mang đến thành công chung của bộ phận F&B cũng như của khu nghỉ mát.
Are you an outgoing, upbeat personality and provide service with a smile? As a Guest Service Agent you will be representing the Resort to the guest throughout all stages of the guest journey by working with all hotel colleagues to ensure that every guest experience is a positively memorable one. Responsibilities include registering guests, assigning rooms, cashiering, creating and amending reservations, receiving and directing phone calls, accommodating special requests and, ensuring the guests have a pleasant stay and smooth check-out.
Bạn có phải là một người hướng ngoại, tính cách lạc quan và cung cấp dịch vụ với một nụ cười? Như là một nhân viên chăm sóc khách hàng bạn sẽ đại diện cho khu nghỉ mát với khách trong tất cả các giai đoạn của hành trình của khách bằng cách làm việc với tất cả các đồng nghiệp của khách sạn để đảm bảo rằng mọi trải nghiệm của khách là một điều đáng nhớ tích cực. Trách nhiệm bao gồm đăng ký khách, sắp xếp chỉ định phòng, thu ngân, tạo và sửa đổi đặt phòng, nhận và trực tiếp thực hiện các cuộc gọi điện thoại, đáp ứng các yêu cầu đặc biệt và, đảm bảo khách có một kỳ nghỉ dễ chịu và trả phòng suôn sẻ.
As a Guest Relation Supervisor you will welcome all guest according to established procedures, review and prepare all daily arrival, allocating best available rooms according to VIP’s status, room rate changed and guest request. This role report to Guest Relation Manager.
The Guest Relation Supervisor will handle escalated calls from representatives and act as an intermediary between customers and hotel when resolving issues. Coordinate bellman for arrival time to do the pick VIP guest with hotel transportation. Focus on ensuring the timely resolution of reported customer issues.
As a chief concierge/ Head Concierge you will supervise the Concierge Team and set the department goals to help Team Members to create an exceptional Guest and customer experience. This role will report to FOM/DOR.
You will responsible for managing the first impressions of our Guests and, therefore, must perform the following tasks to the highest standards: Supervise daily Concierge operations; Set Departmental objectives, work schedules, budgets, policies and procedures; Monitor the appearance, standards and performance of the Concierge Team Members with an emphasis on training and teamwork; Ensure Team Members have current knowledge of hotel products, services, pricing and policies as well as a good knowledge of the local area; Maximize Sales revenues through up-selling and marketing programmers; Monitor Guest satisfaction reports and implement actions to improve results; Maintain good communication and working relationships with all hotel areas; Project a professional manner with an emphasis on hospitality and Guest service; Act in accordance with policies and procedures when working with front of house equipment and property management systems; Attend Front of House/Hotel meetings, as required
As a Guest Relation Manager you will take responsible for unexpected incident on behalf of management in professional way with “can do attitude”, be a helpful and associate’s conflict positive solving leader. This role report to Director of Room.
You will provide upscale guest service experiences for guests throughout their stay, ensure guest are properly greeted upon arrival, monitor daily booking and ensure assigned rooms are prepared prior to check in. oversee check in and check out procedures, including reservations and financial transactions. Ensure special guests, like disabled people, elderly, children and VIP’s, receive personalized services. Coordinate and manage communication between guests and staff and follow up to ensure we resolve customer concerns. Manage guest relation team to ensure comply with all standards and operating procedures.