Mô Tả Công Việc
You will be working with our clientele and work closely with our Marketing, Creative and Operations team on a day to day basis. In this role you will manage all social media (initially FB) platforms, provide customer service assistance and feedback; and liaise with the above departments as required.
Yêu Cầu Công Việc
• Knowledge of Facebook is required. Other social media platforms including Twitter, Linkedin, Snapchat, TikTok, etc are highly desirable.
• Previous experience within Marketing and / or online customer service would be ideal.
• Social media is active 24/7 so flexibility with working hours would be required.
- Fluency in Vietnamese and English is essential.
• A degree / training / background in Marketing would be ideal, but not a necessity.
• A background in F & B or hospitality would be ideal, but not a necessity.
• Your own Smartphone / Laptop
• Ability to travel – expenses will be provided if between outlets and operations
Hình thức
Quyền Lợi
- Nơi làm việc: trung tâm quận 1;
- Môi trường hiện đại, sáng tạo, năng động và độc lập;
- Thu nhập: Ổn định + phúc lợi của công ty, thưởng; service charge
- Được nghỉ chế độ 12 ngày phép hàng năm;
- Được hưởng đầy đủ các chế độ theo quy định của nhà nước như: BHXH BHYT, BHTN.
Mức lương
Thỏa thuận
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.