Mô Tả Công Việc
- Proactively service customers to leave satisfactorily
- Support customer service to ensure consistent application of company brand standards and service culture
- Work responsibly for all operations in the lobby
- Allocate a room so that customers can be fully satisfied at check-in
- Helping all customers get information about the hotel's facilities and providing the best personal service
Yêu Cầu Công Việc
- Understanding of the hotel operations process (especially GRO related sector)
- Business standard ability (MS-Office and Opera etc)
- Knowledge of hotel facilities, services, and general knowledge of the area (tourist information, etc.)
- 2-year college graduate, bachelor degree preferred(Hotel management related major preferred)
- At least 1 year of GRO service or Frontdesk, Concierge experience
- Experience in various cultural backgrounds preferred
Hình thức
Quyền Lợi
*Attractive salary/ Mức lương thu hút
* Professional and friendly working environment/ Môi trường làm việc thân thiện và chuyên nghiệp
* Competitive benefit package/ Chế độ phúc lợi cạnh tranh
- 2 days off/ week, 12-14 annual leaves/ year - 02 ngày nghỉ/ tuần, Phép năm 12 - 14 ngày/ năm
- 24h accidental insurance, health care insurance for self and dependants/ BH tai nạn 24/24h, BH sức khỏe cho cá nhân và người thân
- Service Charge support, meal, transport, mobile allowances during pre-opening/ Hỗ trợ phí phục vụ, tiền ăn trong ca, xăng xe và tiền điện thoại trong giai đoạn tiền khai trương
- Uniform, staff meals, shuttle bus are provided / Được cung cấp đồng phục, suất ăn trong ca và xe đưa đón khi khu nghỉ dưỡng đi vào hoạt động.
Mức lương
Thỏa thuận
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.