Mô Tả Công Việc
Main responsibilities
- Greet arriving guests, assign rooms, issue keys, and collect guest payment and billing information.
- Answer guest requests for assistance and coordinate with housekeeping, bell service, staff and management to fulfill guest requirements.
- Provide guests with access to hotel services, forward in-room meal requests, and ensure that mail, faxes and packages are delivered in a timely manner
- Deal with irate guests and find ways to resolve issues to the guest's satisfaction
- Assisting guests with ground transportation, restaurant or entertainment reservations, and providing other information about the locale
- Be responsible for bookkeeping duties, including maintaining a cash drawer, preparing bank deposits and posting charges for items that guests may order or use during their stay
- Calculate the guest's final bill and collect payments when guests check out
Yêu Cầu Công Việc
- Có bằng cấp, chứng chỉ Quản trị du lịch hoặc các chuyên ngành liên quan.
- Có kinh nghiệm làm việc tại các nhà hàng khách sạn ở vị trí tương đương.
- Kỹ năng sử dụng máy tính tốt, đặc biệt là phần mềm khách sạn OPERA.
- Tiếng Anh giao tiếp tốt là một lợi thế.
- Kỹ năng giao tiếp tốt.
- Kỹ năng làm việc nhóm.
- Kỹ năng quản lý công việc và sắp xếp thời gian
Hình thức
Quyền Lợi
- Thẻ ưu đãi dành cho nhân viên của khách sạn Accor toàn cầu.
- Cơ hội phát triển bản thân qua các chương trình đào tạo của học viện Accor.
- Cơ hội thăng tiến trong các khách sạn ở Accor.
- Khả năng đóng góp vào cộng đồng và làm nên sự khác biệt thông qua các hoạt động xã hội như Hành tinh 21.
Mức lương
Thỏa thuận
Báo cáo tin tuyển dụng: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo,
hãy phản ánh với chúng tôi.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.