Mô Tả Công Việc
Set tables according to type of event and service standards.
Answer questions on menu selections.
Communicate with the kitchen regarding menu questions, the length of wait, re-cook orders, and product availability.
Communicate additional meal requirements, allergies, dietary needs, and special requests to the kitchen.
Check in with guests to ensure satisfaction with each food course and/or beverages.
Maintain cleanliness of work areas, china, glass, etc., throughout the day. Complete closing duties, including restocking items, turning off lights, etc.
Present physical and accurate check to guest and process payment.
And will discuss during the interview.
Yêu Cầu Công Việc
Hard - Working
Have a mind set in Hospitality
Have a English skills
Hình thức
Quyền Lợi
2. 5 ngày làm việc theo quy định & 2 ngày nghỉ tuần
3. Đồng phục và 2 bữa ăn/ca làm việc
4. Cơ hội phát triển nghề nghiệp tại Tập đoàn khách sạn cao cấp và sang trọng nhất thế giới
5. BHXH theo Luật
6. Giảm giá phòng và giảm giá ẩm thực tại khách sạn Marriott
Mức lương
Thỏa thuận
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.