Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Bách Khoa - ĐH Đà Nẵng theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
- Xử lý sự cố điện nước
- Bảo trì các vật dụng, máy móc, dụng cụ gỗ
- Sơn PU, sơn nước
- Bảo trì các lỗi chung liên quan đến vận hành tòa nhà, khách sạn
- Công việc chính là bảo trì hệ thống điện, điều hòa, có hiểu biết về hệ thống nước
- Lắp đặt hệ thống điện nước theo yêu cầu
- Giám sát quá trình vận hành các hệ thống điện, nước, thang máy.
- Sửa chữa, khắc phục sự cố điện, nước, thiết bị.
- Quản lý và bảo trì các thiết bị kỹ thuật của khách sạn
- Các công việc khác liên quan đến kỹ thuật theo yêu cầu của Ban lãnh đạo
Bảo trì, bảo dưỡng hệ thống Kỹ thuật điều hòa tại Khu nghỉ dưỡng.
Chi tiết công việc sẽ được trao đổi cụ thể tại buổi phỏng vấn.
Chi tiết công việc sẽ được trao đổi tại buổi phỏng vấn.
- Chi tiết công việc sẽ được trao đổi cụ thể tại buổi phỏng vấn.
Will be discussed during the interview.
• Develop and implement procedures to govern the Engineering supervisor duties, observe to it that all operational equipment are running well base on standard and star on duty are assigned to make the hotel operations smooth and effective.
• Check all Engineering equipment in every duty such as heater, generator, A/C system, compressors, lifts, fire system etc.; check all supporting equipment as fuel level, grease trap, etc.
• Check all functions in service areas, assign star to prepare, standby, follow up additional request and clear up all engineering equipment related to the functions needed.
• Assign star to replace/repair all out of order equipment in guest rooms/ public areas as requested by the hotel’s Operator.
• Inspect hotel’s premises including engineering areas, back office, stores, public areas, at least once during every shift.
• Monitor work process performed by outsourcing contractors within hotel surroundings regarding to rate of progress, safety procedures, quality of work, etc.
• Delegate job task to stars on duty base on priority of request. Depend on real situation, arrange star to work overtime in order to smooth the operation or overcome the emergency cases.
• Manage the consumption of electricity, water, gas by controlling operation hours of electronic equipment as A/C, chillers, ventilation, heater and solve of any accidental issues such leakage or damage
• Follow up sudden function or request of equipment in order to meet guest satisfaction
• State in detail all activities during shift on logbook and reports to handover to the next shift.