Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Công nghệ và Quản lý Hữu nghị theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
SẢN PHẨM: Pepsi, Sting, Aquafina, Twister, Mirinda, 7Up, Revive, Rock Star, Good Mood, Tea+ Plus Ô Long, Lipton,…
Thời gian làm việc: 7h30 - 17h30, nghỉ trưa 1 tiếng (12h -13h), nghỉ chủ nhật.
Khu vực: Toàn miền Bắc(sẽ được phân bố ở KV gần nhà)
Kỹ thuật hiện trường:
- Tư vấn và cung cấp thông tin về sản phẩm Sàn gỗ, Sàn nhựa của công ty đến khách hàng
- Gặp gỡ khách hàng, trao đổi thông tin và gửi mẫu sản phẩm đến khách hàng
- Đối tượng khách hàng: có data sẵn và nguồn khách hàng mới tự tìm kiếm
- Bán hàng, chăm sóc khách hàng, đánh giá khách hàng, thị trường
- Báo cáo kết quả, đánh giá và đưa ra phương án phát triển
- ĐỊA ĐIỂM LÀM VIỆC : Hà Nội: 200 KDT Đại Kim - Linh Đàm - Hà Nội thuộc Công ty TNHH xây dựng và thương mại Vinad
- THỜI GIAN LÀM VIỆC Full time : 8h00-17h30
-Kiểm soát toàn bộ chứng từ các kế toán viên
-Lập báo cáo tổng hợp kế toán theo tuần, tháng, quý, năm và khi có yêu cầu
-Trao đổi cụ thể khi phỏng vấn.
Sản phẩm: Internet, Truyền hình, Camera FPT (dễ bán, nhiều ưu đãi).
Địa điểm: Các tỉnh miền Bắc (phân bổ theo khu vực gần nhà).
1. Sales Management:
• Based on the monthly target issued by the headquarters, manage the store sales and profit indicator;
• Track the performance and regularly do data analysis and improvement;
• Control cost and maintain sensitive analysis of competing products.
2. Store Management:
• Pay attention to the shopping environment and store safety before and after the store, and effectively manage the safety of store assets.
3. Product Management:
• Responsible for inventory management such as daily inventory and product expiration date checking;
• Develop a loss prevention plan to reduce store losses;
• Analyze store product data to plan improvements and increase sales.
4. Display Management:
• Inspect and manage the display of goods according to the display standard, supervise the implementation of store display work, and feedback on problems.
5. Training Management:
• Responsible for the training and ensuring service management of store personnel, managing customer service feedback, and flexibly handling customer complaints to maintain brand
image.
6. Financial Management:
• Follow up and deal with the payment and tax work in the store;
• Supervise the security of the payment and self-inspection of the store;
• Formulate anti-theft measures to supervise the implementation of the store.
7. Personnel Management:
• Responsible for the selection, use, teaching, and retention of store employees;
• Ensure the staffing of the store, and the construction of the store personnel echelon in, timely training the company's standards and systems to the store staff;
• Supervise the implementation of the work, timely summary, feedback, and optimization suggestions.
8. Cultural Management:
• Deeply understand the company's information policy;
• Promote and implement the company's corporate culture;
• Build a good store culture to achieve simplicity and efficiency.
9. Recruitment and Training of new retail staff