Chuyên trang Việc làm dành cho Sinh viên
  • Tìm việc
  • Nhà trọ sinh viên
  • Thực tập
  • Công ty
  • Tuyển dụng nhanh
  • Cẩm nang nghề nghiệp
  • Đăng ký Đăng nhập
  • login Đăng nhập
  • register Đăng ký
  • NHÀ TUYỂN DỤNG
    Đăng tuyển, tìm ứng viên...

Việc làm cho sinh viên Đại học Công nghiệp Việt Trì

Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Công nghiệp Việt Trì theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.

  1. StudentJob
  2. Uni
  3. Đại học Công nghiệp Việt Trì

Đại học Công nghiệp Việt Trì

image image
Ngôn ngữ Anh Quản trị kinh doanh (23954) Kế toán (1856) Công nghệ sinh học (13) Hoá học Công nghệ thông tin (788) Công nghệ kỹ thuật cơ khí Công nghệ kỹ thuật ô tô Công nghệ kỹ thuật điện, điện tử Công nghệ kỹ thuật điều khiển và tự động hóa
banner 1
Digital Marketing Executive

Digital Marketing Executive

Navigos Group
  • Ngày hết hạn: 30/09/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Digital Marketing Executive is a key member of the Marketing Services team, responsible for executing digital marketing activities that support high-value recruitment services of VietnamWorks.This role offers strong growth potential in a fast-paced digital environment. The job holder is accountable for planning, coordinating, and optimizing marketing efforts across multiple online channels, with a strong focus on Email Marketing.KEY RESPONSIBILITIES 1. Digital marketing recruitment project management 60%• Planning and execution of digital recruitment marketing campaigns across multiple platforms (Facebook, Google, LinkedIn, Email, etc.).• Collaborate with internal teams (Product, Design...) and external agencies to deliver materials on time and aligned with brief.• Prepare, proofread, and coordinate media assets: social posts, banners, emails,…• Manage social content posting & basic interaction handling on Facebook & LinkedIn.• Generate performance reports and insights for each campaign.• Consult and handle Q&A to Sales team regarding the project/service information2. Email Marketing Performance Optimization 30%• Operate email marketing campaigns to candidate databases: review content, set up and monitor performance.• Coordinate closely with internal teams (Product, BI, ..) and vendors to optimize performance (open rate, CTR, deliver-ability, etc.).• Track and report key email performance metrics.• Stay up to date and help communicate new email marketing tools, trends, and best practices.3. Operations & Admin Support 10%• Handle payment & contract related to digital campaigns and vendors (ads, email, etc.).• Ensure reports, contracts, and internal documents are completed accurately and on time.
SEO Executive

SEO Executive

Công Ty TNHH Sự Kiện Thăng Long
  • Ngày hết hạn: 30/09/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
- Nghiên cứu & Phân tích từ khóa, lên bộ từ khóa cho website- Phân tích đối thủ cạnh tranh và xu hướng ngành- Tối ưu On-page: Tối ưu cấu trúc website, thẻ meta, nội dung, hình ảnh, internal link. Phối hợp với kỹ thuật đảm bảo website thân thiện với mobile và tốc độ tải trang- Xây dựng liên kết (Off-page SEO): Lên kế hoạch xây dựng backlink chất lượng (guest post, PR, collaboration…).- Quản lý profile doanh nghiệp trên các nền tảng social và Google My Business...- Theo dõi & Báo cáo: Sử dụng công cụ (Google Analytics, Search Console, SEMrush…) để đo lường hiệu quả.- Báo cáo định kỳ về traffic, ranking, conversion rate và đề xuất cải tiến.- Làm việc với Content Team để tối ưu nội dung chuẩn SEO.- Hỗ trợ Digital Marketing trong các chiến dịch tổng thể.
Kế Toán Viên (Kế Toán Thanh Toán)

Kế Toán Viên (Kế Toán Thanh Toán)

Công Ty TNHH Yurtec (Việt Nam)
  • Ngày hết hạn: 30/09/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
• Kế toán thanh toán, hoạch toán liên quan đến bút toán phải trả. • Kiểm tra tình hình hóa đơn mua vào trên trang web thuế • Kiểm tra, đối chiếu số dư tiền ngân hàng với sổ kế toán hàng tuần. • Đánh giá chênh lệch tỷ giá, phân bổ hàng tháng (theo phần mềm kế toán) • Lên báo cáo thuế GTGT hàng tháng, nộp tờ khai thuế TNCN hàng tháng và các mẫu kê khai liên quan TNCN • In sổ sách kế toán để lưu trữ • Các báo cáo nội bộ • Và những công việc theo sự hướng dẫn và chỉ thị của cấp trên.
Tax Specialist

Tax Specialist

Panasonic Sales Vietnam
  • Ngày hết hạn: 30/09/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
1. Daily Tax operation:- Review notice/ announcement and MOIT registration- Discuss with AM to provide advice on all sales and promotion scheme to Sales & MKT team- Daily solving problem with local tax authority, dealers and Sales/MKT members regarding to Tax issues.- Work with vendors and sales team for sub-dealers’ evaluation- Update Tax regulation and propose to change if any.- Summary and submit PIT/VAT tax for household.- Other job requested by AFD and AM. 2. Other tasks: - Support AM in coordinating with Tax consultant for tax health check and in preparing the counterplan to reduce the Tax risk.- Support AM in overseeing all business transaction to ensure low tax risk.- Support AFD and AM for Tax audit.
Digital Marketing Lead (Up-To $7000)

Digital Marketing Lead (Up-To $7000)

Crossian Việt Nam
  • Ngày hết hạn: 30/09/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
ABOUT THE ROLECrossian is a high-growth technology-driven e-commerce business. Behind our success is our people. As a start-up formed in 2020, we have created a fast-paced and dynamic environment, enabling our people to reach a cumulative average growth rate of over 1000% in just under 3 years. Our mission now is to build direct-to-consumer brands and increase customer lifetime value.As our Digital Marketing Lead, you will work closely with our performance marketing managers and specialists to improve campaign performance and optimize for conversions. Your main focus will be on applying advanced technical strategies, troubleshooting, and data analysis to enhance the effectiveness of Facebook campaigns aimed at driving purchases. Your experiences will be instrumental in mentoring team members, helping them grow their technical skillset, and ensuring the team achieves best-in-class results with Facebook Ads.WHAT YOU WILL DO1. Campaign Optimization:- Implement conversion-focused campaigns on Facebook to drive revenue and optimize profit- Analyze campaign performance data, identifying opportunities for ROAS improvement and ad creative optimization.2. Technical Implementation and Experimentation:- Lead R&D efforts for testing new Facebook features, bidding strategies, and advertising techniques to enhance campaign performance.3. Mentorship & Skill Development:- Mentor performance marketing specialists on technical skills, best practices, and new methods to optimize campaigns for purchase conversions.- Provide training and guidance to team members on using Meta’s ad tools and data analysis techniques.- Help the team adopt new Meta tools and optimization strategies to stay ahead of platform changes and maximize campaign impact.4. Teamwork & Collaboration- Analyze performance data and collaborate with the team to adjust campaigns and optimize for higher conversion rates.- Collaborate with creative teams to ensure ad creatives align with the technical requirements for conversion-focused campaigns.
Nhân Viên Quảng Bá Sản Phẩm Làm Việc Tại Bắc Giang

Nhân Viên Quảng Bá Sản Phẩm Làm Việc Tại Bắc Giang

Công Ty TNHH Electric Motorcycle Yadea Việt Nam
  • Ngày hết hạn: 30/09/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
1.Theo mục tiêu bán hàng của công ty ,lập kế hoạch và phân tích các chỉ tiêu thực hiện hoạt động của từng khu vực. Thông qua việc xây dựng các hoạt động mẫu, hướng dẫn từng khu vực sao chép và triển khai đầy đủ, đảm bảo các hoạt động được triển khai hiệu quả và giúp đạt được mục tiêu bán hàng;2.Theo kế hoạch và nhịp độ ra mắt sản phẩm của công ty, thực hiện kế hoạch quảng bá sản phẩm mới, hướng dẫn triển khai tại thị trường đầu cuối, phản hồi thông tin thị trường kịp thời, thúc đẩy hiệu quả việc bán hàng và phổ biến sản phẩm mới;3.Thường xuyên tiến hành nghiên cứu thị trường và sản phẩm cạnh tranh, cung cấp phản hồi kịp thời về tình hình thị trường và đưa ra các chiến lược hiệu quả để giúp công ty lập kế hoạch và đạt được các mục tiêu chiến lược thị trường;4.Theo kế hoạch đào tạo của công ty, thu thập các trường hợp hoạt động thị trường nổi bật, xuất giáo trình quản lý kiến ​​thức, tổ chức đào tạo trực tuyến và ngoại tuyến cho các đội ngũ bán hàng khu vực và đại lý, đồng thời nâng cao khả năng thực hiện hoạt động độc lập của họ;5.Phối hợp thực hiện các hoạt động marketing khác nhau trong khu vực và xây dựng cơ chế tương ứng để đảm bảo các hoạt động được thực hiện hiệu quả theo đúng tiêu chuẩn, thông số kỹ thuật và tính hợp lý trong chi phí đầu tư của công ty.
Chuyên Viên Môi Giới Và Tư Vấn Đầu Tư

Chuyên Viên Môi Giới Và Tư Vấn Đầu Tư

Công Ty CP Chứng Khoán Ngân Hàng Công Thương Việt Nam
  • Ngày hết hạn: 30/09/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
- Tìm kiếm và phát triển mạng lưới khách hàng giao dịch chứng khoán (cá nhân/ tổ chức);- Tư vấn đầu tư, hỗ trợ, chăm sóc Khách hàng trong việc sử dụng các dịch vụ giao dịch chứng khoán của Công ty;- Quản lý các hoạt động liên quan đến giao dịch và tài khoản chứng khoán của khách hàng;- Thực hiện các nhiệm vụ khác theo yêu cầu của Trưởng phòng và Ban lãnh đạo.
Office And Executive Assistant (MNC Experience Preferred)

Office And Executive Assistant (MNC Experience Preferred)

VPDD LABORATOIRES MAYOLY SPINDLER TAI TPHCM
  • Ngày hết hạn: 30/09/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
* Please submit your application directly via the following link: https://career.mayoly.com/offre/165667. Kindly note that only applications received through this link will be processed.* Summary / purpose of the position- The Personal Assistant & Office Administrator plays a vital role in ensuring smooth daily operations of the Vietnam Representative Office. This role provides high-level administrative and personal support to the General Manager and manages key office functions, vendor coordination, and travel logistics.It requires exceptional organizational skills, confidentiality, and the ability to manage multiple priorities in a fast-paced environment.- This position is ideal for someone who thrives on challenges, demonstrates resilience, and embraces opportunities with an entrepreneurial mindset.* Main responsibilities / job expectations1. Executive Support (Executive Assistant to GM) – 30% • Maintain meticulous records of travel expenses and receipts for the General Manager. • Prepare expense reports and coordinate with Finance for timely reimbursements. • Arrange local transportation and related logistics for the General Manager. • All activities and support related to GM’s agenda. • Provide ad-hoc executive support as requested.2. Office Administration – 30% • Manage incoming and outgoing correspondence and courier services. • Maintain fixed assets (Office equipment etc), IT inventory, new joiner onboarding kit. • Manage office layout and workspace functionality in coordination with building management. • Oversee general upkeep of office supplies (stationery, pantry items, water, plants, etc.). • Handle office legal documentation including business license renewals and reports. • Process purchase orders, receipts, and accruals for finance submission. • Organize internal company events and activities in collaboration with relevant departments. • Support in external/internal social communications (Linkedin, Mayoly intranet) from department events. • Coordinate IT support with local OSS and global IT team for all IT related queries.3. Travel, Logistics and Expense – 25% • Arrange all logistics required, airfares, hotel accommodations, transportation, visas, and insurance for employees and visitors. • Ensure travel arrangements comply with corporate travel policies. • Maintain a travel database of employee preferences and provide real-time support for changes or disruptions. • Liaise with travel vendors to secure competitive pricing and high-quality service. • Collaborate with Finance on travel-related budgets, contracts, and vendor evaluations. • Ownership of Travel and Expense SOP and Fast Track, visa services.4. Vendor Management – 10% • Coordinate with vendors for office-related services including telecom, internet, courier, and maintenance. • Negotiate terms and review service level performance. • Ensure all contracts are reviewed and approved by the General Manager prior to execution. • Manage procurement processes for office supplies and utilities.5. Support to other internal departments (5%) • The above are ad-hoc requests and should be discussed and aligned with the Manager.
Senior Associate Auditor

Senior Associate Auditor

Công Ty TNHH Kiểm Toán & Tư Vấn RSM Việt Nam – Chi Nhánh Hà Nội
  • Ngày hết hạn: 30/09/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
● Tiến hành các cuộc kiểm toán, soát xét báo cáo tài chính và dịch vụ tư vấn khác dưới sự giám sát của Manager - Audit & Assurance Services, khách hàng là những công ty, tập đoàn lớn từ các lĩnh vực: sản xuất, năng lượng, dịch vụ tài chính, bất động sản, xây dựng, kinh doanh …;● Quản lý và dẫn dắt các nhân viên kiểm toán cấp dưới;● Phát triển bản thân và nhân viên kiểm toán cấp dưới theo Lộ trình phát triển nghề nghiệp của RSM Việt Nam;● Xây dựng hệ giá trị bản thân phù hợp với văn hóa của RSM Việt Nam;● Xây dựng và phát triển tốt các quan hệ khách hàng và nhận diện các cơ hội cung cấp dịch vụ cho khách hàng;
Nhân Viên Hãng Hàng Không - Lương Cứng Từ 10-18 Triệu/ Tháng (+ Thưởng Hiệu Suất)-Làm Việc Tại Đà Nẵng

Nhân Viên Hãng Hàng Không - Lương Cứng Từ 10-18 Triệu/ Tháng (+ Thưởng Hiệu Suất)-Làm Việc Tại Đà Nẵng

Công Ty TNHH Du Lịch Trần Việt (Transviet)
  • Ngày hết hạn: 30/09/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
- Thu thập và phân tích thông tin khách hàng và đối thủ cạnh tranh. - Gặp gỡ và Xây dựng mối quan hệ với khách hàng, đối tác. - Xây dựng kế hoạch tiếp cận khách hàng. - Duy trì và phát triển mới quan hệ thường xuyên với khách hàng, đối tác. - Phối hợp với các bộ phận liên quan .
Procurement Staff

Procurement Staff

Công Ty TNHH Lock&Lock HCM
  • Ngày hết hạn: 30/09/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
 Manage CT Category (Container) Planning, sourcing, follow up new products development  Search for new suppliers as required for each project Contact to domestic & foreign suppliers to get information and quotation Research, product survey (price, sales, markets, products, ...). Conducting market’s trend to survey and develop new product. Negotiate purchasing terms and cost with vendors/suppliers to meet buyer’s requirement. Quality control for product and sample New product ordering and warehousing Consumer pricing Release planning for each retail channel Make reports for goods, and other tasks as assigned by mangers
Project Admin – Hệ Thống Điều Khiển Chiếu Sáng

Project Admin – Hệ Thống Điều Khiển Chiếu Sáng

Công Ty TNHH Kỹ Thuật Điện Hiệp Lực
  • Ngày hết hạn: 29/09/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
- Lập, soạn thảo và quản lý hồ sơ thầu, đấu thầu: Chuẩn bị hồ sơ dự thầu, hồ sơ đấu thầu theo yêu cầu của từng dự án.- Soạn thảo và quản lý hợp đồng: Làm hồ sơ hợp đồng, quản lý hồ sơ liên quan đến hợp đồng với khách hàng và nhà cung cấp.- Hồ sơ nghiệm thu: Chuẩn bị hồ sơ nghiệm thu, bàn giao thiết bị, tài liệu hoàn công.- Hỗ trợ quản lý dự án: Theo dõi tiến độ hồ sơ, phối hợp với các bộ phận kỹ thuật và kinh doanh.- Giao tiếp với khách hàng: Hỗ trợ giao tiếp, trao đổi thông tin với khách hàng về hồ sơ, hợp đồng, nghiệm thu.
Procurement Specialist - VIC

Procurement Specialist - VIC

Anheuser- Busch Inbev (AB Inbev)
  • Ngày hết hạn: 29/09/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
I. Main Purpose or Function of Position:• Driving sourcing activities for direct materials (Malt, Hops, Flavor, Rice, Alu Can, Glass Bottle, Crown, Carton, Utility, Auxiliary ….) • Ensure that products are delivered in a timely manner and goods' quality is satisfactory• Ensure info are recorded in SAP/ERP system correctly and accurately• Manage and develop performance of suppliers• Coordinate with line manager and others to implement initiatives for cost improvement• Coordinate with Global / Zone team for project and processII. Main Accountabilities• Create new vendor code if any• Perform the task data link to CLM until signed CNT has been saved in CLM• Record PRs (VIC) from users; Report OA; Check mapping PR-OA for auto POs before batch job; Tracking PR-PO after batch job; Post and follow Prepayment request/ Reschedule Payment (if any on BPM)• Fix pending payment with PTP and vendor (GRIR pending):1. Clear prepayment2. Print PO to sign3. Track root cause for payment pending, overdue4. Prepare other documents to sign (Return Goods Agreement, Deduction Agreement ,…)• Tracking PO confirmation from Vendor portal• OA creation (if any)• Fixing issue for PO and finding root cause: why PR cannot be auto converted to PO; why PO cannot be reflect on VP (if any)• Manual PO creation (if any):1. For PR without item codes: send to PSS China2. Support to PO creation for urgent case3. For PR/ PO has error cannot be auto converted• PO conditions for oversea PO:1. Check/ tracking with EXIM2. Condition revising for actual amount that EXIM confirmed
Trade Activity Lead (Base: Hà Nội)

Trade Activity Lead (Base: Hà Nội)

Zott Vietnam Company Limited
  • Ngày hết hạn: 29/09/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
1. Mục đích công việc:Xây dựng và thực thi các sách lược và kế hoạch về Trade để phát triển doanh thu, phân phối, thị phần tại điểm bán cho kênh GT toàn quốc2. Chi tiết công việc/ Tasks in detail:1. Xây dựng sách lược và hoạch định kế hoạch thương mại cho kênh GT.Develop strategies and commercial plans for GT channel2. Phân tích dữ liệu để xác định cơ hội tăng trưởng và phối hợp với các RSMs/ASMs để phát triển chương trình giao dịch thương mại, KPI tập trung tháng/ quý, dựa trên tình hình thực tế của từng khu vực/ vùng miền.Analyze data to identify growth opportunities and coordinate with RSMs/ASMs to develop trade deals, KPIs focused monthly/quarterly, based on the actual situation of each region/area3. Phân loại và xây dựng mục tiêu phát triển nhóm khách hàng trọng yếu kênh GT (nhóm 15% khách hàng trọng yếu đóng góp 70% doanh số). Quản lý, triển khai, thực hiện chương trình Câu lạc bộ Zott Monte- ZMC (Zott Monte Club).Classify and develop goals for key customers Cluster/group in GT channel (group of 15% key customers contributing 70% of sales revenue). Manage, deploy, and implement the Zott Monte Club program4. Xây dựng câu chuyện bán hàng, KPI, mục tiêu, cách thức đo lường, phân tích ROI, đánh giá hiệu quả…cho từng chương trình để đảm bảo các tiêu chí về tăng trưởng, chất lượng thực thi và hiệu quả tài chính.Develop selling stories, KPIs, goals, measurement methods, ROI analysis, effectivenes evaluation… for each separated program to ensure criteria for growth, execution quality and financial efficiency.5. Tổ chức triển khai, huấn luyện trực tiếp đến các Sup, đồng thời liên tục kiểm tra thực địa và dữ liệu bán hàng hàng tuần để đeo bám mục tiêu đã được duyệt cho từng chương trình. Tổng kết, đánh giá, rút kinh nghiệm sau mỗi chương trình.Organize implementation, direct brief sales to Sup level, and continuously check the field and weekly sales data to follow the approved target for each program. Summarize, evaluate, and draw meaningful lessons after each program6. Quản lý các dư án có liên quan đến kênh GT.Manage projects related to GT channel7. Các công việc khác theo phân công của quản lý/ Other tasks assigned by management
Logistics Officer

Logistics Officer

Spin Master (Vietnam) Company Limited
  • Ngày hết hạn: 29/09/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Are you a kid at heart looking to build a career with a leading global children's toy, entertainment and digital gaming company?At Spin Master, our unwavering commitment to open mindedness, integrity and innovation is a great part of what has made us an industry leader. How do we stay ahead of the pack? By hiring the best and brightest minds—and that’s why we want you!To drive our expansion, we are seeking many positions below.What will you work on?• Handle daily shipment arrangement, documentation and system posting of product orders.• Conduct data analysis and prepare operational reports.Specific Responsibilities• Handle full set I/E documents and Bank document presentation.• Act as a bridge between his/her subordinate, if any, and superiors or other functional teams in business organization.• Supervise and manage his/her subordinates, if any, to assure that shipment jobs are done correctly and timely.• Build team spirit and develop his/her subordinate staff as an on-going mission.• Execute and monitor the enforcement of SI or SOP given to vendors or factories.• Daily liaison with vendors, factories, 3PLs, customers and internal departments to pursue timely goods delivery and document provision.• Build good relationship with service vendors and factories to pursue rapport in operation.• Lodge import and export declaration to HK trade department.• Responsible for daily transactional posting in system and meet month end closing requirements.• Responsible for shipment data integrity and timeliness in system.• Drive to meet OTD (on time delivery) target and other KPIs set forth.• Perform ad-hoc tasks that may be assigned by superior.• Bring up critical and risky operational issue to superior in time.• Prepare daily operation reports as required.Benefits:- International and professional working environment: - Sat, Sunday off; Friday work till 3pm- Extra holidays- Creative & collaboration- We are honored to be recognized by Fast Company as a "Best Workplace for Innovators" and Great Place to Work reward for Best Place to Work Canada 2023.
Senior Accountant (Tax & Fixed Asset Management Expert)

Senior Accountant (Tax & Fixed Asset Management Expert)

Gentherm Vietnam Co., LTD.
  • Ngày hết hạn: 29/09/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Position Title: Senior AccountantReports to: Chief AccountantScope of work: Fixed asset managementLocal taxes including but not limit to VAT refund, WHT, CIT & taxes declaration/finalization and financial report analysisResponsibilities1. Taxes • Provide various tax compliance, tax advisory, tax health-check, pre-tax audit review, and tax audit support services • Represent the company in working with the tax and custom authorities, where necessary • Recommend opinions and positions on tax, TP issues to manager • Responsible for tax calculation, reporting, tax compliance and other tax/TP-related matters. • Responsible for checking, making and sending tax reports, tax declaration periodically according to the regulations of the Company and the local regulations • Be responsible for explaining, providing documents and data to audit units, tax inspection teams or the requirements of local authorities on tax compliance. • Plan optimization and take advantage of tax incentives • Prepare dossier, supporting document for VAT refund process in timely manner and high efficiency within specific deadlines; • Regular reconciliation of the VAT control accounts and records; • Reviewing data and documents of revenue to ensure tax invoice is properly issued in timely manner in compliance with the regulations of the company and local tax authorities. • Assist Manager to perform reviewing of non-eligible expenses.2. Fixed asset management • Create and monitor a system of controls, procedures, and forms for the recordation of fixed assets. • Recommend management any updates to PPE accounting policy related to FA. • Assign tag numbers to fixed assets and perform labeling in a timely manner. • Record fixed asset acquisitions and dispositions in the SAP system. • Reconcile the balance in the fixed asset sub-ledger to the GL account-level. • Calculate depreciation for all fixed assets. • Review and update the detailed schedule of fixed assets and accumulated depreciation. • Calculate asset retirement obligations for those fixed assets to which AROs are applicable. • Investigate the potential obsolescence/idleness of fixed assets. • Conduct periodic impairment reviews for intangible assets. • Conduct periodic physical counts of fixed assets. • Recommend to management whether fixed assets should be disposed of. • Represent the company during any audits that involve fixed assets.3. Other tasks • Perform accounts reconciliation monthly per check list given; • Review economic contractual terms during Manager's absence; • Assist Chief Accountant to improve document and improve internal control processes; • Carry out tasks as assigned by Chief accountant related to internal controls, risk management, and management reporting. • Prepare periodically report to State Bank and other authorities; • Maintain a complete and accurate general ledger in accordance with accounting principles and reporting schedules; • Provide technical accounting advice within area of expertise to functional or operational areas colleagues to help them understand and manage their financial; • Perform a variety of accounting activities in accordance with accounting principles. • Others that may requested by line manager from time to time. • Maintain the accuracy of vendor information and SIR in Gentherm’s system;
Nhân Viên Marcom

Nhân Viên Marcom

Khách Sạn Desyloia
  • Ngày hết hạn: 29/09/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
- Tham gia xây dựng và triển khai kế hoạch Marketing phục vụ mục tiêu phát triển thương hiệu và kinh doanh theo định hướng chung của Tập đoàn và Nhà hàng;- Lập kế hoạch và triển khai công tác nghiên cứu thị trường, nắm bắt các xu hướng thị trường để đưa ra các ý tưởng quảng cáo, chiến dịch tiếp thị phù hợp và hiệu quả;- Thực hiện và quản lý các hoạt động Marketing, tổ chức sự kiện phục vụ quảng bá thương hiệu, kích cầu kinh doanh thông qua các hoạt động truyền thông;- Chịu trách nhiệm nội dung, biên tập, sản xuất các ấn phẩm truyền thông;- Phối hợp với các phòng ban liên quan để lên kế hoạch thực hiện các chiến dịch theo ngân sách được giao;- Quản trị hình ảnh, quảng cáo; quản lý hệ thống tư liệu, hình ảnh, ấn phẩm liên quan.
Kế Toán Hợp Nhất

Kế Toán Hợp Nhất

Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Đèo Cả
  • Ngày hết hạn: 29/09/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
- Lập báo cáo tài chính hợp nhất và dự phòng cho các năm tài chính tiếp theo;- Thu thập dữ liệu từ các đơn vị thành viên, đồng thời xử lý các dữ liệu theo mẫu để phục vụ công tác hợp nhất báo cáo tài chính;- Thực hiện các nghiệp vụ giao dịch, số dư nội bộ và các bên liên quan;- Thực hiện các nghiệp vụ hạch toán kế toán hợp nhất;- Hỗ trợ lập các báo cáo quản trị phục vụ nhu cầu quản trị của Ban Giám đốc;- Đề xuất kiến nghị các chính sách kế toán phù hợp với các hoạt động thực tế tại các Công ty trong Tập đoàn mang lại hiệu quả tài chính và tối ưu chi phí;- Chịu trách nhiệm kiểm tra số liệu, giải trình số liệu khi có yêu cầu.
  • 1
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 104

Việc làm tuyển gấp

Kế Toán Nội Bộ
Kế Toán Nội Bộ
icon Hà Nội
C&B Officer
C&B Officer
icon Bà Rịa - Vũng Tàu
Nhân viên Pháp chế – Hành chính
Nhân viên Pháp chế – Hành chính
icon Quốc lộ 1A, Thôn Quang Châu, Hòa Xuân, Đà Nẵng

Trường cùng khu vực

Đại học Công nghiệp Việt Trì
Đại học Công nghiệp Việt Trì
exp http://vui.edu.vn/
Đại học Hùng Vương
Đại học Hùng Vương
exp http://www.hvu.edu.vn/
Trường Cao đẳng Công nghiệp Thực phẩm
Trường Cao đẳng Công nghiệp Thực phẩm
exp
Trường Cao đẳng Kinh tế Kỹ thuật Phú Thọ
Trường Cao đẳng Kinh tế Kỹ thuật Phú Thọ
exp
Trường Cao đẳng Y tế Phú Thọ
Trường Cao đẳng Y tế Phú Thọ
exp
banner 2
banner 3

VIỆC LÀM THEO NGÀNH NGHỀ

  • Việc làm kinh doanh / bán hàng / dịch vụ (255017)
  • Việc làm bảo vệ (1937)
  • Việc làm bất động sản (21386)
  • Việc làm biên dịch / phiên dịch (1396)
  • Việc làm giáo dục / đào tạo (4519)
  • Việc làm giao hàng / kho vận (6010)
  • Việc làm hành chính / nhân sự (20110)
    • Hành chính / Văn phòng
    • Nhân sự / Tuyển dụng
    • Quản trị điều hành
    • Quản lý chất lượng (QA/QC)
  • Việc làm it (30878)
    • Lập trình viên
    • Software Engineer
    • Graphic Design
    • Freelancer
    • Senior Developer
    • System Administrator
    • Electronics and Telecommunications Engineering
    • Product Manager
    • Intern-Fresher
  • Việc làm kỹ sư / sản xuất (30234)
  • Việc làm spa / làm đẹp (489)
  • Việc làm luật / pháp lý (13517)
    • Pháp lý
    • Luật sư
  • Việc làm ngành nghề khác (2926)
  • Việc làm sự kiện / pg / pb (267)
  • Việc làm tài chính / kế toán (152988)
    • Kế toán
    • Ngân hàng
    • Kiểm toán.
    • Tài chính / Đầu tư / Chứng khoán
    • Bảo hiểm
  • Việc làm thiết kế (2488)
    • Thiết kế / Mỹ thuật
    • Kiến trúc
  • Việc làm thực tập (2891)
  • Việc làm marketing / truyền thông / quảng cáo (11124)
    • Marketing - PR
    • Truyền thông / Báo chí / Truyền hình
    • In ấn / Xuất bản
    • Internet / Online Media
    • SEO / Content Writer
  • Việc làm việc làm thêm (6131)
  • Việc làm y tế / dược (1169)
    • Dược sỹ / Trình dược viên
    • Bác sỹ
    • Điều dưỡng / Y tá / Y sỹ / Hộ lý
    • Hóa dược / Hóa học
  • Việc làm khách sạn / nhà hàng / du lịch (850)
    • Buồng phòng
    • Lễ tân / Tiếp tân
    • Ẩm thực / Pha chế
    • Bếp
    • Du lịch / Hàng không / Tour / Hướng dẫn viên
    • Khách sạn / Nhà hàng
    • Bar
    • Phục vụ bàn
  • Việc làm việc online (20)
  • Việc làm thực phẩm / đồ uống (196)
    • Chế biến thực phẩm
    • Công nghệ thực phẩm
  • Việc làm thư ký / trợ lý (277)
  • Việc làm xây dựng / giao thông / vận tải (10)
  • Việc làm nông / lâm nghiệp / thuỷ sản (9)
    • Nông / Lâm nghiệp / Chăn nuôi / Thú y
    • Thủy sản
  • Việc làm cơ khí / chế tạo / tự động hóa (25)
    • Tự động hóa
    • Cơ khí / Chế tạo
  • Việc làm điện / điện tử / điện lạnh (18)
    • Điện / Điện tử
    • Điện lạnh / Nước
  • Loại công việc
    • Việc làm Full-time
    • Việc làm Part-time
    • Việc làm thời vụ
    • Việc làm thực tập
  • Đối tác
    • TechWorks.vn
    • HotelWorks.vn
    • SpaJob.vn
    • Midimori.vn
    • Gocom.vn
Ưu đãi cho người dùng StudentJob và Sinh viên

VIỆC LÀM TẠI ĐỊA ĐIỂM

  • Việc làm tại Hà Nội
  • Việc làm tại Hồ Chí Minh
  • Việc làm tại Đà Nẵng
  • Việc làm tại Hải Phòng
  • Việc làm tại Bắc Ninh
  • Việc làm tại Thái Nguyên
  • Việc làm tại Hưng Yên
  • Việc làm tại Khánh Hòa
  • Việc làm tại Lai Châu
  • Việc làm tại Lâm Đồng
  • Việc làm tại Lạng Sơn
  • Việc làm tại Lào Cai
  • Việc làm tại Nghệ An
  • Việc làm tại Ninh Bình
  • Việc làm tại Phú Thọ
  • Việc làm tại Quảng Ngãi
  • Việc làm tại Quảng Ninh
  • Việc làm tại Quảng Trị
  • Việc làm tại Sơn La
  • Việc làm tại Tây Ninh
  • Việc làm tại Cà Mau
  • Việc làm tại Cao Bằng
  • Việc làm tại Đắk Lắk
  • Việc làm tại Điện Biên
  • Việc làm tại Đồng Nai
  • Việc làm tại Đồng Tháp
  • Việc làm tại Gia Lai
  • Việc làm tại Hà Tĩnh
  • Việc làm tại Thanh Hóa
  • Việc làm tại Tuyên Quang
  • Việc làm tại Vĩnh Long
  • Việc làm tại Cần Thơ
  • Việc làm tại Huế
  • Việc làm tại An Giang
  • Trang chủ
  • Blog
  • Liên Hệ
  • Điều khoản
  • Chính sách bảo mật
  • Hướng dẫn
  • Báo giá
  • Copyright © 2025 Student Job
  • Việc làm dành cho Sinh viên
  • facebook
  • tw-footer
  • instagram
  • tiktok
  • threads
  • Trang chủ
  • Việc làm
  • Tuyển dụng nhanh
  • Đăng nhập