Chuyên trang Việc làm dành cho Sinh viên
  • Tìm việc
  • Nhà trọ sinh viên
  • Thực tập
  • Công ty
  • Tuyển dụng nhanh
  • Cẩm nang nghề nghiệp
  • Đăng ký Đăng nhập
  • login Đăng nhập
  • register Đăng ký
  • NHÀ TUYỂN DỤNG
    Đăng tuyển, tìm ứng viên...

Việc làm cho sinh viên Đại học Công nghiệp Việt Trì

Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Công nghiệp Việt Trì theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.

  1. StudentJob
  2. Uni
  3. Đại học Công nghiệp Việt Trì

Đại học Công nghiệp Việt Trì

image image
Ngôn ngữ Anh Quản trị kinh doanh (23967) Kế toán (1879) Công nghệ sinh học (13) Hoá học Công nghệ thông tin (805) Công nghệ kỹ thuật cơ khí Công nghệ kỹ thuật ô tô Công nghệ kỹ thuật điện, điện tử Công nghệ kỹ thuật điều khiển và tự động hóa
banner 1
Risk Management Officer

Risk Management Officer

Chailease International Leasing Co., Ltd. (Head Office)
  • Ngày hết hạn: 24/09/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
- Establish procedure on risk management and risk management evaluation.- Set up specific risk categories (risk lines) and assign appropriate methods to address violations within each risk category.- Collaborate with the first line of defense to identify and monitor risks.- Analyze and warn of potential risks, proposing short-term and long-term preventive measures.- Participate in risk-related decisions according to internal regulations.- Produce internal risk management reports as required.- Kind of Risks:1. Credit Risk arise from Customer Partner (supplier, …)- Identifying potential risks, setting risk tolerance levels, and establishing policies to minimize losses.- Issue and review credit limits for customers or business units based on their creditworthiness, financial stability, and risk profile.- Continuously track and evaluate the performance of outstanding loans and credit portfolios. Implement corrective actions to address any deterioration in credit quality.- Other daily tasks: credit assessment, credit approval, etc.2. Operational Risk arise from Customer, Employees- Identify, monitor, and control the following risks: internal fraud, external fraud, labor policy violations, customer violations, anti-money laundering violations, property damage/loss, and business interruption.- Manage operational risks related to outsourcing activities.- Manage operational risks in technology applications.- Purchase insurance to mitigate operational loss risks.
Marketing Manager

Marketing Manager

Bin CORPORATION GROUP Việt Nam
  • Ngày hết hạn: 24/09/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
ABOUT BINCGBIN Corporation Group is an international multi-disciplinary company based in Ho Chi Minh City, Vietnam. We are hiring for a commercial company, one of our oldest brands, experienced in consulting on immigration, travel, and other related services. We serve customers from all over the world and make every effort to support them in getting the best experience while traveling to a foreign country.Our team is present in multiple countries with diverse cultures and languages, leading to a thoughtful understanding of every customer we meet. With the development of that powerful team, we are looking for the next coworkers to proceed with our mission.ABOUT THE JOB:❖ Job Description: The successful candidate will spearhead and energize the marketing team to surpass engagement metrics, broaden market reach, and deliver outstanding brand experiences. You will devise and implement strategies aimed at enhancing customer acquisition, retention, and engagement while upholding One IBC’s exemplary standards of professionalism and service excellence.❖ Key Responsibilities:1. Marketing Strategy & Leadership● Develop and implement international marketing strategies aligned with the company's business objectives, focusing on global market expansion.● Collaborate closely with other departments (Sales, Product, IT) to ensure consistency in messaging and strategic execution.● Research and analyze international trends, competitor activities, and customer behaviors across different regions to propose appropriate strategies.2. Technology Deployment and Performance Optimization● Implement and manage the Salesforce Marketing Cloud Engagement (MCE) system, ensuring effectiveness in email automation, customer data management, and campaign performance measurement.● Apply AI to predict customer behavior, personalize content, optimize campaign performance, and conduct deep data analysis.● Ensure seamless integration between marketing technology tools and international platforms to optimize operational processes.3. Digital Advertising Optimization● Plan, execute, and optimize digital advertising campaigns on international platforms such as Google Ads, Meta Ads, and LinkedIn Ads to achieve the highest ROI.● Analyze and track campaign performance using tools like Google Analytics, Tableau, and other international measurement platforms.● Conduct A/B testing for content and strategies to improve campaign performance on a global scale.4. Affiliate Marketing Development● Build, manage, and expand the affiliate marketing network across platforms such as Awin, CJ, and other international platforms.● Identify and collaborate with high-potential affiliates and influencers in different markets.● Monitor affiliate performance and implement strategies to increase revenue and optimize campaign results.5. Brand Management● Strengthen One IBC’s brand recognition in international markets, ensuring consistent messaging across all channels.● Plan and oversee content execution (blogs, social media, email marketing, digital advertising) to position the brand as a global market leader.6. Data-Driven Decision Making● Use data and in-depth analytics to make strategic decisions and optimize the effectiveness of marketing campaigns.● Prepare reports for senior management, highlighting key metrics such as ROI, conversion rates, and results from international campaigns.7. Team Development & Collaboration● Manage, train, and develop the marketing team, fostering an efficient and creative working environment.● Establish and evaluate KPIs for each team member to ensure high performance.8. Perform other tasks as required by the Operation Director
Admin Supervisor (Giám Sát Hành Chính)

Admin Supervisor (Giám Sát Hành Chính)

Công ty cổ phần Trang (TrangCorp)
  • Ngày hết hạn: 24/09/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Chúng tôi đang tìm kiếm Giám sát Hành chính phụ trách vận hành và quản lý toàn bộ các hoạt động hành chính hằng ngày tại nhà máy.:• Quản lý toàn bộ mảng hành chính: nhân viên hành chính lễ tân, đội ngũ tài xế, bảo vệ, tạp vụ và nhà ăn.• Giám sát chất lượng dịch vụ, đảm bảo hoạt động hành chính trơn tru, tiết kiệm và hiệu quả.• Kiểm tra, theo dõi, đề xuất cải tiến quy trình vận hành hành chính.• Làm việc với nhà cung cấp, theo dõi hợp đồng dịch vụ liên quan.• Phối hợp với các phòng ban để đảm bảo môi trường làm việc sạch sẽ, an toàn và chuyên nghiệp.
Business Controlling Assistant Manager

Business Controlling Assistant Manager

B. Braun
  • Ngày hết hạn: 24/09/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
B. Braun Vietnam is now looking for Business Controlling Assistant Manager, directly report to CFO and lead a team of 4 subordinates. This position is the main core job of Lead Controlling department with the below job responsibilities: 1) Production & Investment Control:1.1 Prepare and manage Local and Regional/Global reporting package for Production report (monthly, quarterly, annually) to ensure the reports are submitted with high accuracy and compliance with VAS, IFRS in timely manner.1.2 Calculate, analyze profitability of production options to consult and propose to Management.1.3 Review investment proposals for approval and make annual investment assessment1.4 Monitor budget spending, provide assessment of cost deviations, support to define saving measures and evaluate change control effectiveness.1.5 Advise Production Team on process & record of production cost to comply with guidelines of Global/ Regional2) Budgeting, Planning, Analysis and Reporting:Manage budget, forecast P&L consolidation including:2.1 Prepare budgeting, production cost development plan following Global planning cycle.2.2 Conduct monthly Divisional result analysis & controlling (price effect, profitability, contribution margin, Sales & Marketing expenses...).2.3 Prepare budgeting and manage expense development of central functions.2.4. Complete periodical reports as per requirements of Local/Regional/Global." 3) Closing book activities:3.1 Run cycles after reviewing all expenses, identify P&L gap between accounting systems if any and propose solutions.3.2 Transfer and release P&L on global finance system 4) General Controlling:4.1 Act as contact point to receive and verify Transfer Price for selling prices and purchasing prices.4.2 Manage cost impact of new selling prices and purchasing prices for all types of goods.4.3 Lead team to run actual costing following global timeline.4.4 Manage the verification and ensure sales incentive, production incentive being paid following schemes.4.5 Ensure controlling procedures and processes are implemented properly across functionsAct as Subject4.6 Matter Expert of Controlling Module 5) Team Management and Other tasks:5.1 Lead, manage and develop a Controlling teamConsolidate, provide and clarify financial data, documents to Audit (Hard closed, EOY, Notes for FS)5.2 Complete all reports for IT audits (SOD Conflict, Pending Items)5.3 Join Project team for commercial parts5.4 Other ad-hoc requirement
Manager Customs Brokerage

Manager Customs Brokerage

CÔNG TY TNHH EXPEDITORS VIỆT NAM
  • Ngày hết hạn: 24/09/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Summary Description: To further develop the Customs brokerage product in the marketplace through focus on Operations, Finances, Sales, People, Systems, and Culture in adherence to the company’s policy and procedures:• Ensure all classification instructions for all shipments for all customers.• Monitor duty deferment usage and levels.• Monitor license/visa applications.• Ensure all new business is transitioned correctly.• Make 2 F2F calls per week – Retention/Sales• Maintain a positive relationship with the Compliance Manager and support all compliance efforts and trainings.• Promote productivity tools (e.g., using edoc, process management, customsware usage/Expo customs.• Audit of files in accordance to Authorized Economic Operator (AEO) if any• Follow up refunds with customs authorities.• Management of customs system• Send client report requests through the available database (expo request, expo reporting)• Provide content for customer reviews – duty/vat,• Be open to implementing new system changes and enhancements into your department. • Review and conduct staff appraisals and one to one meeting timely in line with the 3+1 Initiative• Assist supervisor and key staff with goal setting and monitoring development.
Assistant Manager – Customer Service (Contact Center)

Assistant Manager – Customer Service (Contact Center)

BIDV MetLife
  • Ngày hết hạn: 24/09/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Summary of Responsibilities: (A concise paragraph summarizing the job.) Overall managing Call Centre team to provide excellent services to customers and sales forces.Providing Customer Services excellence and high quality to meet the objectives of the Corporate and company’s goalsKey duties/Responsibilities1. Manage Contact Center team in implementation of relating strategies, policies and processes, and workflows to ensure smooth operation of business and maximization of excellent service values to customers and company.2. Supervise Contact Center team in daily transactions of Inbound calls, Outbound calls (Welcome Call, Retention call, Conservation call), customer complaint handling, SMS, corporate emails, acknowledgement letter management… to ensure service standards and compliance.3. Monitor the functional plans and relating KPI performance that deliver reduced relating unit and overall costs and process improvement on an ongoing basis, fully comply with internal and regulatory regulations.4. Monitor the functional performance in Transactional Net Promoter Score (TNPS) improvement and co-operate with external service provider(s) to implement TNPS for Contact Center touch points, 5. Delegate, coaching and support staffs in performing their daily tasks.6. Define requirements for Contact Center system enhancement/development to support the operation more effectively. Cooperate with IT in business requirement finalizing and UAT execution.7. Perform periodical First Line of Defense (FLOD) case review on Contact Center transactions and propose solutions for service recovery and continuous improvement plan.8. Prepare management reports and statutory reports relating to Contact Center.9. Train and develop Contact Center staffs.10. Other tasks required or assigned by Managers
Nữ Kế Toán Tổng Hợp

Nữ Kế Toán Tổng Hợp

CÔNG TY CỔ PHẦN TRUYỀN THÔNG TRỰC TUYẾN GENESYS
  • Ngày hết hạn: 24/09/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
- Kiểm tra tính hợp lý, hợp lệ của các chứng từ phát sinh liên quan tới: doanh thu, chi phí, tiền, tài sản cố định, công cụ dụng cụ, chi phí trả trước, thanh toán…..đảm bảo chứng từ luân chuyển đúng trình tự quy định.- Kiểm tra, kiểm soát, hỗ trợ, tư vấn, giải đáp các vướng mắc phát sinh để kế toán viên hoàn thành công việc đảm nhận.- Quản trị, đôn đốc, kiểm soát đảm bảo công nợ phải thu chính xác, thu hồi nhanh.- Quản trị, đôn đốc, kiểm soát đảm bảo thanh toán chính xác công nợ phải trả, nghĩa vụ thuế, bảo hiểm…- Quản trị, kiểm tra, giám sát việc theo dõi nhập – xuất – tồn và lập các báo cáo kiểm kê kho theo định kỳ.- Theo dõi, kiểm ra, kiểm soát, đối chiếu đầu ra, đầu vào, lãi lỗ, dòng tiền theo từng dự án….từ đó tư vấn cho BGĐ các quyết định đúng đắn và kịp thời.- Quản trị kịp thời, hiệu quả các khoản mục: doanh thu, chi phí, tài sản cố định, công cụ dụng cụ, dòng tiền của các công ty.- Tham gia vào quá trình kiểm tra, kiểm soát, xin duyệt hồ sơ thanh toán.- Lập báo cáo quản trị định kỳ của các công ty theo quy định nội bộ.- Lập báo cáo tài chính, báo cáo thuế định kỳ của các công ty theo quy định Nhà nước.- Tổ chức, phân loại, sắp xếp, lưu trữ hồ sơ, chứng từ, sổ kế toán một cách đầy đủ, khoa học, hợp lý.- Phối hợp với các bộ phận/phòng ban liên quan trong Công ty trong việc chuẩn bị hồ sơ thầu, soạn thảo hợp đồng với khách hàng/nhà cung cấp để đảm bảo các điều khoản về thanh toán/tài chính tuân thủ theo quy định;- Cung cấp thông tin, số liệu chính xác, kịp thời cho các phòng ban có liên quan khi có yêu cầu của cấp trên.- Giao dịch, làm việc với các đối tượng liên quan: Bộ phận/phòng ban, khách hàng, nhà cung cấp, ngân hàng, thuế, bảo hiểm, kiểm toán, kho bạc, sở kế hoạch đầu tư….- Thực hiện các công việc phát sinh liên quan theo yêu cầu của Trưởng bộ phận và Ban giám đốc.
Trưởng Phòng Kinh Doanh Khu Vực, Kênh Bancassurance

Trưởng Phòng Kinh Doanh Khu Vực, Kênh Bancassurance

BIDV MetLife
  • Ngày hết hạn: 24/09/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
* Trưởng phòng kinh doanh khu vực, kênh Bancassurance có trách nhiệm thúc đẩy hoạt động kinh doanh bảo hiểm nhân thọ thông qua đội ngũ cán bộ ngân hàng BIDV. Trưởng phòng kinh doanh khu vực, kênh Bancassurance chịu trách nhiệm phát triển quan hệ hợp tác chặt chẽ với BLĐ chi nhánh , hỗ trợ và phát triển đội ngũ kinh doanh thông qua huấn luyện, đào tạo và lập kế hoạch.* TRÁCH NHIỆM CHÍNH: 1. Triển khai mô hình kinh doanh tại các chi nhánh BIDV được giao quản lý.- Phối hợp và làm việc chặt chẽ với Ban lãnh đạo tại Chi nhánh, các cán bộ tư vấn bảo hiểm (LBs) và Trưởng phòng bảo hiểm (ICM) - Hỗ trợ Phát triển thương hiệu của BIDV MetLife tại chi nhánh.2. Thúc đẩy hoạt động kinh doanh và bán hàng• Lên kế hoạch nhằm đạt được các KPI tại các Chi nhánh được phân công.• Thúc đẩy hiệu quả kinh doanh thông qua hỗ trợ chuyên viên bảo hiểm và cán bộ tư vấn bảo hiểm tại ngân hàng• Hỗ trợ phân tích, phát hiện các nhu cầu đào tạo • Triển khai các hội thảo bán sản phẩm, hỗ trợ, huấn luyện và đào tạo các điểm bán hàng khi được yêu cầu.• Đảm bảo tính chuyên nghiệp và chất lượng của dịch vụ cung cấp tại CN. • Tham gia các buổi họp bộ phận hàng tuần và thông báo tiến độ triển khai kế hoạch cho cấp có thẩm quyền. 3. Quản lý quan hệ với các ngân hàng chi nhánh được giao quản lý4. Quản lý/ đánh giá hiệu quả công việc/ đào tạo và phát triển chuyên viên bảo hiểm.5. Đảm bảo tất cả các hoạt động được triển khai, thực hiện phù hợp và tuân thủ các quy định của Pháp luật và chính sách, định hướng của BIDV MetLife.
Supply Chain Executive (8M Temporary)

Supply Chain Executive (8M Temporary)

CÔNG TY TNHH SYSMEX VIỆT NAM
  • Ngày hết hạn: 24/09/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Key Job Purpose :The Sysmex Vietnam Supply Chain Executive is the supply chain representative in the business who represents the knowledge and capability of supply chain principles and techniques that can be applied to a market to deliver product that meets the needs of the market. This role supports the Supply Chain Team leader to drive a foundation of strong supply chain processes within the affiliate.Ensure all activities and conduct within Supply Chain are complying to all company policies, procedures, and local regulation. Summary of Functional Duties & Responsibilities:Supply planning and supply delivery• Monitor back order and shortage of supply issue.• Import/ Export and local shipments monitoring (specialized customs clearance knowledge, with a focus on how to apply the HS code).• Payment check and payment support about forwarding service, operation fee, monitor KPI and raise improve ideas.Customer Management• Manage customer sales orders in the assigned territory.• Connect LSP and customers to support all problem right time, right way.• Improve operational efficiency and enhance customer satisfaction.Inventory management• Closely working with LSP on the daily inventory activities.• Understand the optimum inventory level to early identify the high-risk stock and seek for appropriate solutions.• Coordinate, and follow up on the excess stock, slow moving item.• Manage and implement a good system for tracking all sale order, inbound/outbound/ transfer transactions to ensure inventory accuracy, follow up on solutions if any discrepancy in a timely manner.• Perform inventory reconciliation in-house and with 3PL/4PL to assure closing time monthly, annual stock take activity, stock adjustment.• Monitor the short shelf life products/ exceed stock to work with related department for action taken to optimize fullfillment cost.• Monitor spare parts warehouse to ensure accuracy complying to process.• Understand the optimum inventory level to identify the high-risk stock and seek for appropriate solutions.Process/ Project• Together with the team, accountable to monitor and optimize the SC KPIs.• Joining new launch project as a project member offering SC expertise support and ensure new product launches within business / affiliate are aligned with launching plan.• To follow up change management i.e. Label change management.Other tasks assigned by supervisor. Authorize :• To use methods, tools supplied by company to serve for the job.• To enjoy the full benefits stipulated in the labor agreement and labor law.• To refuse the missions pointed out the managers, which conflicts to company’s compliance or the law regulation.
Product Analyst

Product Analyst

CÔNG TY CỔ PHẦN KREDIVO VIỆT NAM
  • Ngày hết hạn: 24/09/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
What You Do ?The day-to-day task of Product analyst can include the following (but not limited to):• Interpret data, analyze results using statistical techniques and provide ongoing reports• Lead the research and analysis of the landscape, customers, product metrics, and latest internet trends to identify and fill product gaps• Generate new ideas that grow market share, improve customer experience and drive growth and conversion• Develop and implement databases, data collection systems, data analytics and other strategies that optimize statistical efficiency and quality• Locate and define new process improvement opportunities• Identify, analyze, and interpret trends or patterns in complex data sets
Supply Chain Intern

Supply Chain Intern

BAT Vietnam
  • Ngày hết hạn: 24/09/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
I. Key deliveries • Support to Supply Chain Digitalization projects (Dashboard, Automation) • Track step by step all shipments Leaf, Wrapping materials, Kitset. • Support to Supply Chain process / procedure (in cooperate with Ops procedure review) • PO creation and budget monitor for OPs Productivity Top-down project • Support documentation works for importing material for NPI trial (SMD SKUs & LFs SKUs)
Kế Toán Công Nợ Và Tiền Lương

Kế Toán Công Nợ Và Tiền Lương

Công Ty TNHH Thanh An
  • Ngày hết hạn: 24/09/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
1. Kiểm tra bảng lương, hạch toán lương• Hàng tháng nhận bảng lương từ Phòng HCNS, kiểm tra chính sách, chế độ và biến động hằng tháng• Tiến hành hạch toán lương, BHXH cho các bộ phận• Trích quỹ công đoàn, kết chuyển tiền thế chấp của nhân viên.2. Xử lý công nợ phải thu (Đối với toàn bộ hệ thống Vin và khách hàng khác)• Nhận và xử lý chứng từ (bản cứng/mềm, hóa đơn)• Nhập hàng bán trả lại của Vin theo từng hóa đơn, mặt hàng Vin trả• Chuyển đổi hóa đơn trên Portal, Fast của Vin• Cấn trừ công nợ, kết chuyển công nợ liên quan tới Vin• Hạch toán khoản thường doanh số, chiết khấu, các khoản hỗ trợ• Xử lý công nợ từ khách hàng khác• Hạch toán cập nhật theo dõi công nợ, cảnh báo dừng hàng khi quá hạn, đối chiếu công nợ và thu hồi công nợ.3. Các công việc khác• Phụ trách xử lý các công việc liên quan tới Thuế TNCN• Đăng ký mã số thuế cho CBNV mới, chính sách về giảm trừ gia cảnh• Theo dõi tiền thế chấp, kiểm tra xác nhận công nợ, thế chấp khi nhân viên nghỉ việc• Lập báo cáo về Quỹ nhân sự theo tháng, năm• Lưu giữ chứng từ, số liệu, sổ sách theo quy định• Các công việc khác theo chỉ đạo từ Trưởng phòng
Senior Internal Audit Officer

Senior Internal Audit Officer

Chailease International Leasing Co., Ltd. (Head Office)
  • Ngày hết hạn: 24/09/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
- Internal Audit:• Conduct independent internal audits of all Company operations.• Conduct data analysis, risk assessment and review of audits by topic.• Determine audit methods and scope to meet the overall purpose of each internal audit item.• Examine and evaluate the effectiveness and risks of processes and operations within the Company to identify material risks and weaknesses in the Company's internal control system.• Examine and evaluate compliance with internal Company and government policies and regulations.• Finalize audit results and reports, make recommendations and exchange results with relevant departments to collect feedback.• Monitor the progress of completing audit recommendations.- Other tasks:• Prepare reports related to the internal control system and internal audit for the competent authorities as prescribed.• Support the independent audit partner and perform other requests when necessary.• Support departments and divisions in the company to conduct periodic self-assessments as prescribed.• Support reporting as required.
Kế Toán Trưởng

Kế Toán Trưởng

CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ RIVERA
  • Ngày hết hạn: 24/09/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
1 Huy động nguồn vốn- Lập kế hoạch huy động vốn phục vụ hoạt động sản xuất kinh doanh theo kỳ hạn tháng, 6 tháng và năm- Thực hiện các phương án huy động vốn: thu tiền từ hoạt động SXKD, vay ngân hàng, hợp tác kinh doanh,...- Báo cáo định kỳ kết quả huy động vốn và đảm bảo tài sản đảm bảo phục vụ nhu cầu vay2 Quản lý sử dụng nguồn vốn- Lập kế hoạch sử dụng vốn cho các hoạt động gián tiếp, trực tiếp, tài chính và đầu tư- Kiểm soát chi phí theo hạn mức, dự toán và cân đối nguồn dự phòng cho các khoản phát sinh- Đề xuất điều chỉnh kế hoạch chi nhằm nâng cao hiệu quả sử dụng vốn và báo cáo định kỳ3 Quản lý doanh thu, chi phí và giá thành- Tham gia xây dựng và kiểm soát hạn mức chi phí gián tiếp và trực tiếp của Công ty- Kiểm soát chi phí hoạt động SXKD, tài chính, thuế và các khoản chi khác theo kế hoạch- Lập báo cáo doanh thu, chi phí và giá thành định kỳ; đề xuất điều chỉnh hợp lý4 Lập báo cáo tài chính, báo cáo quản trị và thực hiện nghĩa vụ thuế- Lập kế hoạch và báo cáo kết quả hoạt động SXKD, báo cáo quản trị và báo cáo tài chính định kỳ- Thực hiện kê khai, nộp, hoàn và quyết toán thuế đúng quy định; làm việc với kiểm toán và cơ quan thuế- Báo cáo tổng hợp kết quả công tác tài chính, thuế và quản trị theo kỳ5 Quản lý tài sản và các hoạt động tài chính – kế toán khác- Quản lý tài sản, công nợ phải thu và các khoản đầu tư theo kế hoạch đã duyệt- Phân tích hiệu quả tài chính, đánh giá rủi ro, xử lý nợ xấu và tranh chấp công nợ (nếu có)- Lưu trữ hồ sơ kế toán – tài chính theo quy định và lập báo cáo quản lý tài sản định kỳ
Trade Marketing Manager (Tissue/non-Food Fmcg)

Trade Marketing Manager (Tissue/non-Food Fmcg)

Công Ty TNHH Một Thành Viên VINA Paper
  • Ngày hết hạn: 24/09/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
We are a leading manufacturer in the paper and board industry, with our production facility located in Tien Du District, Bac Ninh Province. As a member of the Berli Jucker Group, a major Thai conglomerate, we specialize in providing consumer paper products such as toilet paper, napkins, facial tissues, wipes, and sanitary wipes.Our renowned tissue brand is not only a household name in Vietnam but also a leading export partner in many countries worldwide, including the US, Canada, Australia, and Japan. Annually, we produce approximately 20,000 tons of paper to serve both domestic and international markets, continuously innovating to meet the diverse preferences of consumers.Responsibility:• Lead the development of channel and trade strategies and execution of brand and trade promotion in order to achieve annual sales budget as plan.• Provide a channel activity plan, based on given budget and ensure effective implementation and carry out evaluation of in-store national/channel activities.• Develop and ensure all POP materials, selling tools, sales presenter and giveaways as well as channel/ customer activities and communication comply to latest marketing plan/ brand guidelines supplied by Marketing.• Frequently visit the market nationwide in order to understand and analysis the market and competitors’ situation for designing the effective promotion programs.• Recommend channel investment plan according to company objectives and priorities and agree with Sales and Marketing.• Design, control and evaluate trade spending effectiveness under budget.• Develop monthly sales and trade promotion programs and deploy to sales team for execution.• Initiate and propose marketing opportunities such as NPD or channel development.• Control A&P spending under budget.• Coordinate with distributors for trade activity execution and monitor performances of sales and distribution in all channels.• Well coordinate with demand and supply planning functions of distributor and VNPP to ensure forecast accuracy and sufficient stocks available for sales.• Work with other departments eg. Technical, Finance, Accounting, Marketing for smooth and effective operations.• Work under new assignments.
Manager – Transcon

Manager – Transcon

CÔNG TY TNHH EXPEDITORS VIỆT NAM
  • Ngày hết hạn: 24/09/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Summary Description: To ensure that Transcon customers are well transitioned and served from/in the destination or managing branch; To further develop the Transcon product in the marketplace through focus on Operations, Finances, Sales, People, Systems, and Culture in adherence to the company’s policy and procedures.Key Responsibilities:People: • Develop department personnel. Show them a career, not just a job.• Review and conduct staff appraisals timely, and at a minimum once per year per employee.• Develop solid #2 to run operations and assists in retention.• Ensure and assist supervisors and key staff with goal setting and monitoring.• Conduct regular interviews with potential new personnel.• Plan for and hold effective fortnightly department meetings with team.• Review department goals and business plan periodically with staff to ensure by-in and accountability.• Be responsible for the training and development of TRANSCON staff within the branch• Meet company standards of 52 hours training per year, including as needed management/leadership trainingOperations:• Oversee the management of the branch TRANSCON department.• Proactively monitor various shipment reports such as • Shipments Per Desk (SPD)• Revenue Per Desk (RPD)• Expense Per Desk (EPD)• Revenue Per Shipment (RPS)• Revenue to Expense ratio• Excel measurements• Proactively monitor exception reports to ensure Expeditors is meeting key event milestones within the life of a shipment.• Manage implementation and ensure compliance to “Standard Operating Procedures” for the client. Also, coordinate and manage SOP revisions and send updates to origins.• Assist origin/destination operation teams, when needed, in providing operational knowledge, system demos and support on technical capabilities.• Define TRANSCON and other opportunities within the current customer(s). • Ensure that current and new business is set up and maintained in the most operationally efficient and productive manner.• Have a fundamental understanding of Expeditors operational systems, including ETMS• Build and maintaining strong relationships with service providers and customers.• Own and manage the service provider program within the department, ensuring consistent and high-level operational quality to our customers.• Evaluate service providers at defined intervals per company policy, focusing on areas of possible improvements with corrective action plans where needed.Customer • Actively develop business for department through active involvement in sales and retention process and close coordination with sales department, as per company and branch’s objectives.• Complete 5 Sales and/or Retention Calls per week and ensure they are documented in the Team Sell database.• Ensure Customer Reviews and scorecards are completed with your regular customers.• Pro-actively provide pricing alternatives, routing solutions and technical assistance to clients through internal sales both regional and global.• Respond to requests for proposal, quotation or information timely and with market competitive pricing matching the scope of service required by the customer.• Take an active role in the transition of new business/ updates to existing business.• Maintained a good relationship with the customer at all levels (agents, management, and decision maker).• Responsible for identifying and defining realistic service needs and measurements• Responsible for maintaining the agreed upon scope of services• Keep the clients abreast of the latest developments in market • Responsible for advising the clients of new system enhancements, technology, and other value-added services TRANSCON has launched.• Responsible for retention and development of TRANSCON accounts.Finance:• Ensure that productivity and profitability goals for the TRANSCON department are met.• Make sure billing process is completed and on-time• Assist District Manager with preparation of annual department budget.• Meet monthly with District Manager to review department financial P&L and productivity results and goals.• Attend Accounts Receivable meetings and proactively work to maintain accounts payment within 30 days.• Ensure company credit procedures are followed and utilized effectively.• Manage accounts payable to vendors (truckers etc.) utilizing BNP.• Manage intercompany accounting discrepancies via AJAX report.• Review Daily Branch Revenue report (Daily).• Ensure any contracts, vendor, customer or other, are reviewed in accordance to company contract policies prior to being signed.• Follow company capex procedure for the purchasing of any equipment for your staff or department.• Utilize top 20 accounts and client revenue reports to continually evaluate the development of your departmental client base and the revenue distribution amounts and % of top clients, and work towards goal of balanced customer base (no more than 10% revenue by one customer)Compliance:• Promote compliance in diligently following all company policies and regulations and in being the role model of integrity and pride for all employees.• Proactively communicate with the team to ensure continuous awareness and understanding of policies and regulations. • Maintain a positive relationship with the Trade Compliance Manager and support all compliance efforts and trainings.Systems:• Ensure department is using all system tools to their greatest advantage based on your department size and organization. (e.g. using TRANSCON workflow, export and import database, and other system generated reports to manage by exception)• Be open to implementing new system changes and enhancements into your branch. • Be involved and suggest system/process improvements. • Set the tone of this environment within your branch.
Nhân Viên Kế Toán Tổng Hợp

Nhân Viên Kế Toán Tổng Hợp

Công Ty TNHH Davimin
  • Ngày hết hạn: 24/09/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
MÔ TẢ CÔNG VIỆC:• Hạch toán và kê khai các giao dịch thu - chi, khấu hao, công nợ, thuế...• Thu thập và xử lý dữ liệu, chứng từ kế toán.• Theo dõi và kiểm tra các chứng từ, hoá đơn đều hợp lệ và chính xác.• Xuất hóa đơn, kiểm tra tính hợp lệ của hóa đơn và các chứng từ kèm theo, định khoản các nghiệp vụ kinh tế phát sinh vào sổ kế toán.• Tổng hợp, thống kê và đối chiếu các số liệu báo cáo.• Làm các báo cáo nội bộ về số liệu hạch toán và sô liệu phát sinh trong kỳ.• Lập báo cáo thuế GTGT, TNCN hàng tháng, hàng quý, báo cáo tài chính, Quyết toán thuế TNDN, TNCN.• Thực hiện các bút toán tổng hợp vào cuối kì: kiểm tra phân bổ chi phí, trích khấu hao, kết chuyển...• Làm việc với cơ quan Thuế, BHXH, Thống Kê, Ngân hàng.• Thực hiện tính lương, các thủ tục liên quan đến BHXH.• Lập các báo cáo khác theo yêu cầu của cấp trên.• Làm việc tại Số 1 Song Hành, P.An Phú, Q2, HCM, VN.
Sourcing Staff

Sourcing Staff

Công Ty TNHH Khí Công Nghiệp Messer Việt Nam
  • Ngày hết hạn: 24/09/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
- Tìm kiếm, phát triển nguồn hàng, sourcing của các hạng mục trong và ngoài nước- Tham gia vào quá trình kiểm tra NCC mới, thông số, chất lượng hàng hóa, đàm phán các điều khoản hợp đồng từ khi tìm kiếm, phát triển đến khi ký hợp đồng- Tìm kiếm, phát triển và duy trì mạng lưới các nhà cung cấp mới và các nhà cung cấp đã có- Định kỳ đánh giá và kiểm soát hiệu quả của hệ thống nhà cung cấp- Xử lý các vấn đề sau mua hàng: đổi hàng, bảo hành…- Xây dựng kế hoạch mua hàng các thiết bị chính cho khu vực ASEAN- Thực hiện đấu thầu mua hàng các thiết bị và nguyên vật liệu chính
  • 1
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 105

Việc làm tuyển gấp

Trưởng Bộ Phận Tố tụng - Khánh Hòa, Đắc Lắc, Phú Yên TA079
Trưởng Bộ Phận Tố tụng - Khánh Hòa,...
icon Khánh Hòa
Giám Sát Lắp Đặt Nội Thất
Giám Sát Lắp Đặt Nội Thất
icon Hồ Chí Minh
Kỹ sư Hóa
Kỹ sư Hóa
icon Long An

Trường cùng khu vực

Đại học Công nghiệp Việt Trì
Đại học Công nghiệp Việt Trì
exp http://vui.edu.vn/
Đại học Hùng Vương
Đại học Hùng Vương
exp http://www.hvu.edu.vn/
Trường Cao đẳng Công nghiệp Thực phẩm
Trường Cao đẳng Công nghiệp Thực phẩm
exp
Trường Cao đẳng Kinh tế Kỹ thuật Phú Thọ
Trường Cao đẳng Kinh tế Kỹ thuật Phú Thọ
exp
Trường Cao đẳng Y tế Phú Thọ
Trường Cao đẳng Y tế Phú Thọ
exp
banner 2
banner 3

VIỆC LÀM THEO NGÀNH NGHỀ

  • Việc làm kinh doanh / bán hàng / dịch vụ (254994)
  • Việc làm bảo vệ (1937)
  • Việc làm bất động sản (21385)
  • Việc làm biên dịch / phiên dịch (1396)
  • Việc làm giáo dục / đào tạo (4519)
  • Việc làm giao hàng / kho vận (6009)
  • Việc làm hành chính / nhân sự (20105)
    • Hành chính / Văn phòng
    • Nhân sự / Tuyển dụng
    • Quản trị điều hành
    • Quản lý chất lượng (QA/QC)
  • Việc làm it (30878)
    • Lập trình viên
    • Software Engineer
    • Graphic Design
    • Freelancer
    • Senior Developer
    • System Administrator
    • Electronics and Telecommunications Engineering
    • Product Manager
    • Intern-Fresher
  • Việc làm kỹ sư / sản xuất (30234)
  • Việc làm spa / làm đẹp (489)
  • Việc làm luật / pháp lý (13517)
    • Pháp lý
    • Luật sư
  • Việc làm ngành nghề khác (2926)
  • Việc làm sự kiện / pg / pb (267)
  • Việc làm tài chính / kế toán (152976)
    • Kế toán
    • Ngân hàng
    • Kiểm toán.
    • Tài chính / Đầu tư / Chứng khoán
    • Bảo hiểm
  • Việc làm thiết kế (2487)
    • Thiết kế / Mỹ thuật
    • Kiến trúc
  • Việc làm thực tập (2890)
  • Việc làm marketing / truyền thông / quảng cáo (11123)
    • Marketing - PR
    • Truyền thông / Báo chí / Truyền hình
    • In ấn / Xuất bản
    • Internet / Online Media
    • SEO / Content Writer
  • Việc làm việc làm thêm (6131)
  • Việc làm y tế / dược (1168)
    • Dược sỹ / Trình dược viên
    • Bác sỹ
    • Điều dưỡng / Y tá / Y sỹ / Hộ lý
    • Hóa dược / Hóa học
  • Việc làm khách sạn / nhà hàng / du lịch (850)
    • Buồng phòng
    • Lễ tân / Tiếp tân
    • Ẩm thực / Pha chế
    • Bếp
    • Du lịch / Hàng không / Tour / Hướng dẫn viên
    • Khách sạn / Nhà hàng
    • Bar
    • Phục vụ bàn
  • Việc làm việc online (20)
  • Việc làm thực phẩm / đồ uống (196)
    • Chế biến thực phẩm
    • Công nghệ thực phẩm
  • Việc làm thư ký / trợ lý (277)
  • Việc làm xây dựng / giao thông / vận tải (10)
  • Việc làm nông / lâm nghiệp / thuỷ sản (9)
    • Nông / Lâm nghiệp / Chăn nuôi / Thú y
    • Thủy sản
  • Việc làm cơ khí / chế tạo / tự động hóa (25)
    • Tự động hóa
    • Cơ khí / Chế tạo
  • Việc làm điện / điện tử / điện lạnh (18)
    • Điện / Điện tử
    • Điện lạnh / Nước
  • Loại công việc
    • Việc làm Full-time
    • Việc làm Part-time
    • Việc làm thời vụ
    • Việc làm thực tập
  • Đối tác
    • TechWorks.vn
    • HotelWorks.vn
    • SpaJob.vn
    • Midimori.vn
    • Gocom.vn
Ưu đãi cho người dùng StudentJob và Sinh viên

VIỆC LÀM TẠI ĐỊA ĐIỂM

  • Việc làm tại Hà Nội
  • Việc làm tại Hồ Chí Minh
  • Việc làm tại Đà Nẵng
  • Việc làm tại Hải Phòng
  • Việc làm tại Bắc Ninh
  • Việc làm tại Thái Nguyên
  • Việc làm tại Hưng Yên
  • Việc làm tại Khánh Hòa
  • Việc làm tại Lai Châu
  • Việc làm tại Lâm Đồng
  • Việc làm tại Lạng Sơn
  • Việc làm tại Lào Cai
  • Việc làm tại Nghệ An
  • Việc làm tại Ninh Bình
  • Việc làm tại Phú Thọ
  • Việc làm tại Quảng Ngãi
  • Việc làm tại Quảng Ninh
  • Việc làm tại Quảng Trị
  • Việc làm tại Sơn La
  • Việc làm tại Tây Ninh
  • Việc làm tại Cà Mau
  • Việc làm tại Cao Bằng
  • Việc làm tại Đắk Lắk
  • Việc làm tại Điện Biên
  • Việc làm tại Đồng Nai
  • Việc làm tại Đồng Tháp
  • Việc làm tại Gia Lai
  • Việc làm tại Hà Tĩnh
  • Việc làm tại Thanh Hóa
  • Việc làm tại Tuyên Quang
  • Việc làm tại Vĩnh Long
  • Việc làm tại Cần Thơ
  • Việc làm tại Huế
  • Việc làm tại An Giang
  • Trang chủ
  • Blog
  • Liên Hệ
  • Điều khoản
  • Chính sách bảo mật
  • Hướng dẫn
  • Báo giá
  • Copyright © 2025 Student Job
  • Việc làm dành cho Sinh viên
  • facebook
  • tw-footer
  • instagram
  • tiktok
  • threads
  • Trang chủ
  • Việc làm
  • Tuyển dụng nhanh
  • Đăng nhập