Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Kinh tế - ĐH Đà Nẵng theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
- Developing unique and cuisine-appropriate menus
- Collaborating with the Restaurant Manager to set item prices
- Staying current on developing trends in the restaurant industry
- Maintaining the kitchen and surrounding areas in conditions that meet the company standards and health code regulations
- Monitoring inventory and purchasing supplies and food from approved vendors
- Hiring, training and supervising kitchen staff
- Assisting and directing kitchen staff in meal preparation, creation, plating and delivery
- Identifying and introducing new culinary techniques
- Preparing meals and completing prep support as needed
- Further discuss during the interview
- Cấu hình và thiết lập wifi, mạng nội bộ, camera ip
- Cấu hình máy chấm công, phần mềm chấm công, tổng đài nội bộ
- Bảo trì và bảo dưỡng máy văn phòng, nâng cấp và quét virus thường xuyên
- Nâng cao chất lượng đường truyền internet, xử lý tốt mọi lỗi liên quan PC
- Biết cơ bản về ERP- Khi trúng tuyển sẽ đào tạo thêm ERP
- Cấu hình, quản lý Mail Server, tường lửa Fortigate, cơ bản về Cisco
- Bảo trì thường xuyên máy móc và thiết bị PC, Laptop
- Nâng cấp server, máy tính khi có yêu cầu
- Tạo user người dùng từ win server, phân quyền và chia sẻ thông tin
- Bảo trì và đảm bảo máy Fax, máy in, máy photocopy luôn luôn đầy đủ mực và hoạt động tốt.
- Xử lý tốt mọi vấn đề về sự cố máy tính, hỗ trợ cài đặt phần mềm khi có yêu cầu
- Có kinh nghiệm làm việc độc lập, bảo mật thông tin công ty và báo cáo đầy đủ thông tin cho quản lý
Phân tích các chỉ tiêu trong đất, nước, khồng khí… trong lĩnh vực môi trường, nhập kết quả phân tích được lên phần mềm, viết báo cáo Giám sát môi trường.
Môi trường làm việc thân thiện, hoà đồng, Đề cao tinh thần học hỏi. Tất cả các công việc sẽ được đào tạo và hỗ trợ trong quá trình thực hiện.
1. Quản lý điều hành quá trình hoạt động của bộ phận Nhà hàng
2. Xây dựng cơ cấu nhân sự Nhà hàng đảm bảo hoạt động hiệu quả
3. Quản lý chi phí vận hành của bộ phận Nhà hàng
4. Xây dựng menu nước hợp với tiêu chí nhà hàng
5. Đào tạo dội ngũ nhân viên Nhà hàng ngày càng nâng cao và phát triển
6. Đảm bảo chât lượng dịch vụ của nhà hàng
7. Thực hiện các công việc theo yêu cầu chủ đầu tư
Financial returns:
• Be responsible for saving hotel asset/ energy/ water/ chemical and propose the saving ideas to management
• Understanding departments and hotel’s product, and upsell to the guest, or recommend hotel products to the guest.
• Report Lost and Found immediately to Security
• Complete special instructions concerning work sheets and correctly record when the work has been completed
• Ensure adequate supplies of linen are maintained in the Kids club and appropriately stored
• Ensure that the installations in the Kids Club in good condition and to ensure its proper use
• Ensures that all departmental reports and forms are completed accurately and punctually
• Maintain the materials of the Kids Club in good condition and to ensure its proper use
People:
• Perform/ behave as per IHG Winning Ways to other colleagues (within your department and toward other departments)
• Trains and help colleagues on the jobs
• Following up with the assignment from Supervisor.
• Participate all training assigned by supervisor including English training and job skills training
• Complete special instructions concerning work sheets and correctly record when the work has been completed
• Ensure adequate supplies of linen are maintained in the Kids club and appropriately stored
• Ensure that the installations in the Kids Club in good condition and to ensure its proper use
• Ensures that all departmental reports and forms are completed accurately and punctually
• Maintain the materials of the Kids Club in good condition and to ensure its proper use
Guest experience:
• Perform Services behaviours in daily operation basic towards the guests
• Sharing guest feedback to the supervisor
• Handle guest’s requests, or escalate to higher levels and/or relate departments when need it
• Drive buggy safely after being certified and be responsible for protecting this asset in good conditions
• Assist in developing a Kids Club Activity Program which includes a range of activities for children of varying ages including:
o Tennis
o Swimming o Pony riding o Face painting
o Building, etc
• Assist with demonstrations and events as required.
• Always greet the kids and guest and make the guest feel welcome around your area
Responsible business:
• Be responsible in keeping our property safe and secure
• Be responsible in protecting the environment such as the trees, the sea, and the special species
• Understand IHG Brand Standard related to your department
• Recommended changes to these standards
• Co-ordinate special projects as required, such as…
• Rotate the roles (cross training) within department when required
• Abide by rules and regulations and policies and procedures of hotel
• Have a complete understanding of the hotel’s procedures in respect to health, hygiene and safety.
• Supervise cleanliness and set up to be according standard during opening and closing procedure.
• Ensures that all activities are carried out honestly, ethically, and within the parameters of Country Law.
Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.