Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Kinh tế (ĐHQG Hà Nội) theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
- Tư vấn và cung cấp thông tin về sản phẩm Sàn gỗ, Sàn nhựa của công ty đến khách hàng
- Gặp gỡ khách hàng, trao đổi thông tin và gửi mẫu sản phẩm đến khách hàng
- Đối tượng khách hàng: có data sẵn và nguồn khách hàng mới tự tìm kiếm
- Bán hàng, chăm sóc khách hàng, đánh giá khách hàng, thị trường
- Báo cáo kết quả, đánh giá và đưa ra phương án phát triển
- ĐỊA ĐIỂM LÀM VIỆC : Hà Nội: 200 KDT Đại Kim - Linh Đàm - Hà Nội thuộc Công ty TNHH xây dựng và thương mại Vinad
- THỜI GIAN LÀM VIỆC Full time : 8h00-17h30
-Kiểm soát toàn bộ chứng từ các kế toán viên
-Lập báo cáo tổng hợp kế toán theo tuần, tháng, quý, năm và khi có yêu cầu
-Trao đổi cụ thể khi phỏng vấn.
Sản phẩm: Internet, Truyền hình, Camera FPT (dễ bán, nhiều ưu đãi).
Địa điểm: Các tỉnh miền Bắc (phân bổ theo khu vực gần nhà).
1. Sales Management:
• Based on the monthly target issued by the headquarters, manage the store sales and profit indicator;
• Track the performance and regularly do data analysis and improvement;
• Control cost and maintain sensitive analysis of competing products.
2. Store Management:
• Pay attention to the shopping environment and store safety before and after the store, and effectively manage the safety of store assets.
3. Product Management:
• Responsible for inventory management such as daily inventory and product expiration date checking;
• Develop a loss prevention plan to reduce store losses;
• Analyze store product data to plan improvements and increase sales.
4. Display Management:
• Inspect and manage the display of goods according to the display standard, supervise the implementation of store display work, and feedback on problems.
5. Training Management:
• Responsible for the training and ensuring service management of store personnel, managing customer service feedback, and flexibly handling customer complaints to maintain brand
image.
6. Financial Management:
• Follow up and deal with the payment and tax work in the store;
• Supervise the security of the payment and self-inspection of the store;
• Formulate anti-theft measures to supervise the implementation of the store.
7. Personnel Management:
• Responsible for the selection, use, teaching, and retention of store employees;
• Ensure the staffing of the store, and the construction of the store personnel echelon in, timely training the company's standards and systems to the store staff;
• Supervise the implementation of the work, timely summary, feedback, and optimization suggestions.
8. Cultural Management:
• Deeply understand the company's information policy;
• Promote and implement the company's corporate culture;
• Build a good store culture to achieve simplicity and efficiency.
9. Recruitment and Training of new retail staff