Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Nha Trang theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
Quản lý nhân viên, đào tạo nhân viên để đảm bảo an toàn cho khách hàng và tài sản của Resort. Quản lý chặt chẽ nhân viên ra vào cổng, hướng dẫn các nhà cung cấp đến liên hệ làm việc.....có kinh nghiệm 5 năm trở lên trong ngành quản lý an ninh của Khách sạn/ Resort.
đào tạo nhân viên cấp dưới về việc phân bổ công việc hợp lý, hiệu quả, mang lại chất lượng dịch vụ tốt cho công ty. Phối hợp nhịp nhàng với các bộ phận liên quan nhằm mang lại hiệu quả công việc tốt. Thái độ với câp trên, với đồng nghiệp và với cấp dưới ôn hòa, nhã nhặn, lịch sự và khiêm tốn....
- Monitor SPA and Wellness personnel to ensure all guests and internal customers receive prompt and courteous service.
- Maintain open channels of communication with other department heads and the General Manager or the General Manager’s designate.
- Establish and maintain effective human relations and works with human resources to ensure that team members’ performance is effectively managed.
- Maintain appropriate standards for dress, hygiene, uniforms, appearance, posture and conduct of SPA and Wellness personnel.
- Implement and control SPA and Wellness procedures that provide for the health and safety of personnel and guests, such as lost and found service, first aid, security and emergency procedures and environmental procedures
- Prepare efficient work schedule for SPA and Wellness Staff, arranging holidays and vacation, taking into consideration project occupancy and forecasts.
- Implement Career Development program within SPA and Recreation department.
- Control and monitors departmental costs on an ongoing basis to ensure performance against budget.
- Contribute to pricing decisions
- Planning of departmental goals as they relate to the wider hotel strategy.
- Build and maintain relationships with internal and external customers.
- Understand and anticipates customer’s needs, takes action to address customer needs and strives to exceed customer expectation.
- Work with Human Resources on manpower planning and management needs
- Work with Director of Finance in the preparation and management of the Department’s budget.
- Complete other tasks which assigned by the leader.
- Tạo cho khách ấn tượng tích cực đầu tiên về Câu lạc bộ Golf / Khách sạn bằng cách thể hiện sự chào đón nồng nhiệt và nhiệt tình hỗ trợ bất kỳ khi nào khách yêu cầu.
- Maintain detailed knowledge of all facilities and services offered by the hotel/ KN Golflinks
- Hiểu rõ và cập nhật kiến thức, thông tin chi tiết về tất cả các cơ sở vật chất và dịch vụ mà khách sạn/ Sân Golf cung cấp
- Communicate with Guest Service Manager on shift and any other Department for VIP guests to be welcomed at the airport and ensure transportation is arranged
- Liên hệ với Quản lý dịch vụ khách hàng trong ca hay bất kỳ các Bộ phận có liên quan khác để sắp xếp và đón khách VIP tại sân bay, đảm bảo phương tiện vận chuyển được bố trí sẵn sàng phục vụ khách
- Be present at all scheduled flight landings and assist incoming guests with baggage clearance and directing them to transport facilities
- Có mặt taị sân bay theo lịch trình các chuyến bay đã sắp xếp, hỗ trợ khách hàng nhận hành lý và hướng dẫn họ đến các phương tiện vận chuyển.
- Assist departing guests in pre-check in, ticketing and baggage clearance
- Hỗ trợ khách trước khi check in, kiểm tra vé và hành lý.
- Maintain a good relationship with airline personnel, immigration and custom officers
- Duy trì tốt mối quan hệ với nhân viên hàng không, cán bộ hải quan và nhập cảnh.
- Provide every assistance to passengers affected by layovers
- Hỗ trợ khách khi có vấn đề phát sinh tại những điểm dừng chân trong chuyến bay
- Promote and sell the hotel/ KN Golflinks to arriving guests who do not have accommodation (ie walk in guests)
- Giới thiệu và quảng bá về khách sạn/ KN Golf Links cho những khách mà chưa đặt chỗ ở (khách vãng lai)
- Maintain appropriate standards of conduct, dress, hygiene, uniform and appearance
- Nhân viên phải đáp ứng tốt tiêu chuẩn về diện mạo, ứng xử, trang phục khi phục vụ khách hàng
- Establish and maintains effective employee relations
- Tạo dựng và duy trì mội quan hệ tốt giữa các nhân viên với nhau.
- Attend and participates in departmental meetings and training sessions as required
- Tham gia các cuộc họp bộ phận và các buổi đào tạo theo yêu cầu
The Duty Manager is responsible for engendering team spirit and motivation in all staff. They must also be fair and just in any staff disciplinary action required.
The Duty Manager is also expected to be a “hands on” Manager. By this we expect that they be prepared to lend “hand on” assistance if a hotel area/department becomes very busy. It must be emphasized that this “hand on” assistance must be approached with the “hotel as a whole” in mind, and must not be detrimental to the efficient operations of the other areas.
The duty manager is in charge of guest safety in case of emergency.
Supervise, control, co-ordinate and plans the daily activities of guest with front office personnel.
Check daily arrival for VIP/IP/Group and Regular FIT clients.
Conduct inspections of front of house and back of house during shift, including Front Office, Housekeeping, Lobby, Food and Beverage Outlets, Public Areas, Car Parking.
Ensure working of all Front Office Policies and Procedures.
Introduce Hotel facilities and special service to guest while rooming.
Check/ensure most friendly, promptly and courteous attitude of Front Office Staff.
Coordinate with other Department whenever required.
Coordinate with Housekeeping and Engineering Department for any request from guest regarding maintenance and repair in guest room.
Handle matter relation Front Office operation and ensure all operating equipment within the Department is well maintained.
Ensure all staff adheres to rules and regulation of the Hotel and maintained a quiet working environment.
Conduct staff training as required and evaluate their performances with Front Office Manager or / and Director Of Room.
Ensure that all area with under control are properly manned and must personally check and authorize all staff to ensure a proper coverage all the times and report unusual incident to Front Office Manager or / and Director Of Room.
Must dealing with the guest and staff in a very diplomatic way.
Promptly handle guest's complaints and inform the necessary Department Heads when appropriate.
Must follow the policies and procedures as laid down by Management.
Assist in informing all concerned for new information or amendment. So they can be aware and prepares.
Be understanding and supportive, encouraging and helpful to all sub-ordinates.
Attends all training sessions as scheduled.
Establishes effective employee relations and maintains the highest level of professionalism, ethic and attitude towards all hotel guests, clients, heads of department and employees
Maintains a very good reputation for the hotel and assist to increase the overall profitability of the hotel.
Cooperate and assist to all Department concerned regarding required and ensure the operation in running smoothly.
Ensure all staff on duty are at all times immaculately groomed and wear correct and complete uniform.
To ensure that all staff behavior and service skills are in line with the hotel standards.
Responsible for day and night G.S.A., Telephone Operator, Bellman,
Maintains contacts from the functional point of view with the Front Office Manager as well as with other sections of the Hotel of team or area.
The Duty Manager is to ensure and oversee that the Receptionist/Cashier shift procedures/duties are completed on time and are procedurally correct.
To ensure that on-going pertinent/relevant logbook communication to other shifts is maintained.
To assist Reception/GSA and GRO Telephones as required.
Responsible for assisting in a “hand-on” capacity should the need arise in any outlet or area in the Hotel.
The Duty Manager is responsible for action fire and emergency procedures and for contacting Senior Management in case of a fire or emergency whilst on duty.
Responsible for the timely handover, briefing by outgoing /in coming Front Office Manager/Manager on Duty.
To ensure that you as Duty Manager are constantly aware of and “up-to-date” with all happenings and operations within the hotel. It is vital that you have an obvious presence throughout the hotel, and be visible and moving through public areas and departments continually whilst on duty.
Attend/conduct daily meeting or briefing in Front Office Department.
Attend promotional function when required by Management.
As a representative of Senior Management, the Duty Manager will be called upon to deal with guest problems and/or complaints. In dealing with these situations, the Duty Manager must ensure that they use tact and diplomacy and remain within the organizational policy in rectifying the situation. Effective management of incoming and outgoing calls.
To acquire, through training provided, a comprehensive knowledge of the hotel PMS System, Telephone System etc.
Complete knowledge of all room types, hotel matrix, and facilities.
Develop, update and train standards and procedures.
Responsible for on-going pertinent/relevant log book communication to other shifts/departments.
To ensure that you as a Duty Manager are completely aware of all the hotel’s services and facilities, outlet operating hours and scope of service.
Review all audits and reconciliation of daily sales transactions of front office and all outlets, balancing all cash registers and reporting discrepancies to Line Managers.
To ensure that you as a Duty Manager are completely aware of all the hotel’s services and facilities, outlet operating hours and scope of service.
Responsible for on-going pertinent/relevant log book communication to other shifts/departments.
• Manage all catering sales department employees, facilities, sales and costs, to ensure maximum departmental profit is achieved.
• Produce, implements and monitors catering sales action plans to ensure catering sales revenue objectives are achieved.
• Take responsibility for the co-ordination and monitoring of all banquets, meetings and conventions.
• Ensure contracts are completed, revised and filed.
• Manage the standards and procedures of the department, for instance, ensuring that business has been signed prior to commence planning, deposit to be collected prior to the event, manage the rooming list process, etc.
• Co-ordinate the allocation of space for the conference and associated events.
• Liaise with the sales team, Wyndham Global Sales team in procurement of the business.
• Conduct room familiarizations and site inspections.
• Monitor Competitor activities.
• Maintain and develop contacts with business generators, meeting and conference planners, visitors/Conference Bureau, travel agents, tour operators, airlines, corporate accounts.
• Control and analyze Quality levels of product and service, Guest satisfaction, Merchandising and Marketing, operating costs and Sanitation, cleanliness and hygiene in an effort to ensure optimum performance.
• Oversee the preparation, presentation and service of banquet Food and Beverage products to ensure highest quality at all times.
• Supervise and coordinates in liaison with the Director of Food and Beverage and the Executive Chef, the pricing and preparation of banquet menus, and beverages and wine lists by taking into consideration such factors as Local requirements, Market needs, Competition, Trends, Recipes, Potential costs, Availability of Food and Beverage products and Merchandising and promotion.
• Establish and maintain a record system including Files on all previous functions, Banquet and reservation book, Customer contact file, Sales solicitation program, Room utilization, Menu file, Promotion file, Activities file, Union information, File on casuals, Solicit and follow-up on business referrals and potential sales leads.
• Assist the Director of Sales & Marketing with Inspection checklist and other sales related reports.
• Work with Director of Sales & Marketing in the preparation of annual banquet revenue budget.
• Work with Director of Sales & Marketing on manpower planning and management need.
Trao đổi trực tiếp trong quá trình phỏng vấn
Manage and control purchasing systems and procedures to continually improve the supply chain process, ensure cost effective contracting of products and services, and promote compliance internally with established standards.
- Translate operating forecasts into material requirements plans and thereby determines standard stock and re-order levels with Department Heads and Management.
- Participate in negotiations for service contracts.
- Identify and develops reliable sources of supply.
- Identify and organizes adequate storage for all perpetual inventory items and implements corporate policy, products and initiatives in order to maximize cost effectiveness.
- Establish adequate record keeping and issuance procedures.
- Protect inventories from waste, spoilage and theft.
- Keep abreast of the marketplace as to innovation and value.
- Process purchase requests from departments.
- Obtain competitive quotations and bids.
- Ensure physical stock take is conducted as scheduled.
- Post orders to inventory module and produces purchase order for receiver to match against goods received.
- Place approved orders.
- Establish standard purchasing specifications.
- Ensure products and resources are assigned to the appropriate department and billed accordingly.
- Supervise the hotels print shop to ensure timely and economical production of printed material.
- Ensure that market surveys are completed in coordination with the Executive Chef, F&B Manager and Accountant.
- Work with Superior on manpower planning and management needs.
Responsible for ensuring that the hotel computer systems are installed and operating properly and system security measures are in place. All computer hardware is well maintained. All operations adhere to hotel and WYN standards and guidelines.
- Manages and monitors the operation of all computer hardware, ensures all systems are working and installed properly.
- Ensures that all systems are covered by the proper maintenance contracts and that preventive maintenance is performed as required.
- Continually keeps informed of approved systems and technology by WYN that may contribute to improve hotel efficiency.
- Provide a monthly written progress report to the Director of Finance with copies to related department heads.
- Maintain an up-to-date list of all computer hardware.
- Monitors the performance of the software and maintains a log book of performance report e.g. through systems measurement facility/utility, error and integrity check reports, system malfunction and solutions.
- Installs and tests corporate approved program changes to the hotel computer systems.
- Investigates and reports software problems to the vendor and Corporate Office.
- Understand all standard and WYN customized features and functions of the Hotel Front Office System, Sale System, and Call Accounting system, including, but not limited to system security, system reports, manager functions, system utilities and user functions.
- Establishes documents, test and implement appropriate disaster recovery emergency procedures to follow when the hotel computer systems are inoperable.
- Completes and distributes activity reports, program trouble reports, and enhancement list.
- Ensures that all computer media saves and back-ups are completed, documented and stored per WYN specifications.
- Maintains uncompromising data and physical security standards. Administer all user ID’s, passwords, and the most sensitive system utilities, secures all touchy resources and critical libraries. Under the direction of the Director of Finance, administer all back office user ID’s, passwords, security parameters and the most sensitive utility.
- Conduct “Self-Audit” of systems, security and emergency procedures according to the Hotel and Financial System Security Manuals. Follows-up on all outstanding points from the latest EDP audit of the hotel.
- Serves as the primary associate with all computer-related outside vendors.
- Informs department heads when new features or changes to the system affect their department.
- Notifies department heads on current computer related issues, new releases, MIS trends, viruses etc.
- Coordinates purchase of program applications or enhancements to meet specific hotel needs only if these applications are not covered by existing standards.
- Controls the key/lock for computer room and ensures that the computer room fire protection, temperature control, and power requirements meet the WYN security specification as described in the WYN security system.
- Responsible for designating selected individuals for each WYN approved system that he/she will train so that these individual can train the users.
- Keeps informed of the latest, updated, changes, enhancement, and development in the hotel computer field by subscribing to periodicals and attending seminars, workshops or conferences held by corporate office, computer companies or vendors.
- Performs special project/other duties as assigned by the Management
1. Vận hành chung
Hạng mục công việc định kỳ
- Họp đầu ca/giao ca để cập nhật thông tin và phân công/nhận việc theo phạm vi phụ trách
- Bảo quản trang thiết bị, cơ sở vật chất tại khu vực phục vụ khách và khu vực làm việc. Thực hiện quản lý tài sản theo quy trình của tập đoàn, đảm bảo tài sản được sử dụng tối ưu
- Đảm bảo vệ sinh, hạ tầng cảnh quan tại khu vực phục vụ khách/ văn phòng làm việc đạt tiêu chuẩn
- Thực hiện Checklist công việc, cơ sở vật chất, chất lượng dịch vụ theo quy định tại từng vị trí
- Đặt hàng, mua sắm, thay thế tài sản, thiết bị, công cụ dụng cụ, vật tư đảm bảo nhu cầu vận hành và phục vụ khách
Hạng mục công việc phát sinh
- Kết nối với các bộ phận liên quan để xử lý phát sinh/sự cố kịp thời, có phương án cứu hộ cứu nạn hiệu quả, nhanh chóng, đảm bảo dịch vụ cung cấp trong phạm vi công việc của mình
- Đề xuất giải pháp và báo cáo CBLĐ cấp trên các trường hợp ngoài khả năng xử lý để nhận chỉ đạo hướng dẫn kịp thời
- Thực hiện báo cáo và các công việc phát sinh theo phân công của CBLĐ cấp trên
2. Thủy cung, vườn thú
Hạng mục công việc định kỳ
Dịch vụ
- Thực hiện hoạt động biểu diễn, tương tác động vật theo kịch bản/hướng dẫn
- Tổ chức, kiểm soát hoạt động biểu diễn, tương tác động vật với mức độ an toàn cho phép nhằm tăng trải nghiệm tham quan cho khách hàng
- Giám sát việc hướng dẫn, thuyết trình tại các khu vực trong thủy cung/vườn thú đảm bảo cung cấp thông tin đầy đủ tới khách hàng đem lại sự hài lòng, trải nghiệm cho khách
- Duy trì đầy đủ, đạt thẩm mỹ hệ thống bảng nội quy, biển chức năng, cảnh báo, chỉ dẫn, bảng biển thông tin sinh vật/động vật tại thủy cung/vườn thú theo phạm vi được phân công
- Kiểm soát hệ thống bảng nội quy, biển chức năng, cảnh báo, chỉ dẫn, bảng biển thông tin sinh vật/động vật tại thủy cung/vườn thú theo phạm vi được phân công
- Kiểm soát hệ thống âm thanh, ánh sáng, nhiệt độ tại khuôn viên thủy cung/vườn thú đạt tiêu chuẩn theo phạm vi phụ trách
Chuyên môn
- Vệ sinh bể trưng bày, khu dưỡng/chăm sóc, sát trùng chuồng trại/làm giàu chuồng trại
- Giám sát chất lượng vệ sinh bể trưng bày, khu dưỡng/chăm sóc, chuồng trại đảm bảo sạch sẽ cho động vật phát triển tốt và hình ảnh dịch vụ đạt yêu cầu
- Cung cấp/tiếp nhận, chế biến/phân phát thức ăn/nước uống cho động vật
- Kiểm soát kế hoạch chăm sóc, nuôi dưỡng đạt dinh dưỡng, đủ số lượng, đúng chất lượng
- Kiểm tra an toàn bể nuôi/chuồng trại trong quá trình vận hành đóng/mở các bể/chuồng, thả và nhốt động vật
- Đo đạc các chỉ số môi trường có tác động/ảnh hưởng đến sức khỏe của vật nuôi
- Theo dõi, kiểm soát chỉ số môi trường, đánh giá và có phương án xử lý kịp thời đảm bảo sức khỏe vật nuôi
- Quan sát, phát hiện dấu hiệu bệnh của động vật, cảnh báo để có phương pháp điều trị kịp thời
- Kiểm soát hoạt động phòng bệnh, chữa bệnh, cách ly kiểm dịch đảm bảo sức khỏe cho động vật
- Sử dụng thuốc, vitamin, hóa chất thường dùng để điều trị cho động vật theo phác đồ đã được duyệt
- Kiểm soát việc sử dụng trang thiết bị y tế, việc sử dụng và quản lý thuốc, vật tư y tế của bệnh viện thú y/phòng thí nghiệm bệnh học
- Đề xuất mua mới sinh vật, động vật, vận chuyển/tiếp nhận, bổ sung cho các bể trưng bày/chuồng trại
- Thực hiện lập hồ sơ cá thể, đàn để theo dõi, chăm sóc, điều trị động vật
- Nghiên cứu chất lượng & thẩm mỹ bể nuôi/chuồng trại, đảm bảo môi trường sinh sống, phát triển phù hợp với các loài động vật, sinh vật và hình ảnh đẹp mắt phục vụ khách
Hạng mục công việc phát sinh
- Xử lý các trường hợp gặp sự cố tại bể nuôi/chuồng trại ở mức độ trung bình
- Xử lý các trường hợp gặp sự cố tại bể nuôi/chuồng trại ở mức độ cao hoặc tình huống khẩn cấp ảnh hưởng sức khỏe của động vật hoặc an toàn của khách hàng
Trao đổi trực tiếp trong quá trình phỏng vấn
Trao đổi trực tiếp trong quá trình phỏng vấn
- Prepare, cook, serve and store the following dishes
- Communicate politely and display courtesy to staffs and internal customers.
- Provide direction to the Kitchen hand, including Commis.
- Communicate to his / her superior any difficulties, staffs or internal customers comment and other relevant information.
- Establish and maintains effective employee working relationships.
- Attend and participate in daily briefings and other meetings as scheduled.
- Attend and participate in training sessions as scheduled.
- Prepare in advance food, beverage, material and equipment needed for the service.
- Clean and re-set his / her working area.
- Implement the hotel and department regulations, policies and procedures.
- Complete the other tasks and jobs which assigned by the leader.
- Thay mặt quản lí nhà ăn nhân viên, tham gia các cuộc bàn giao ca để đảm bảo nắm bắt các hoạt động của khách sạn.
- Chuẩn bị, nấu, phục vụ cũng như lưu giữ các món ăn.
- Giao tiếp lịch sự và nhã nhặn với các nhân viên và khách hàng nội bộ.
- Hướng dẫn các nhân viên hỗ trợ bếp, bao gồm cả phụ bếp.
- Báo cáo với cấp trên của anh ấy/ cô ấy các vấn đề khó khăn, góp ý của nhân viên hoặc khách hàng nội bộ và thông tin liên quan khác.
- Thiết lập và duy trì các mối quan hệ làm việc hiệu quả của nhân viên.
- Tham dự và tham gia các cuộc họp giao ban hàng ngày và các cuộc họp khác theo lịch trình.
- Tham dự và tham gia vào các khóa đào tạo theo lịch trình.
- Chuẩn bị trước thực phẩm, đồ uống, nguyên vật liệu và công cụ cần thiết cho phục vụ.
- Vệ sinh và sắp xếp lại khu vực làm việc của anh ấy/ cô ấy.
- Tuân thủ quy định, chính sách và quy trình của khách sạn.
- Hoàn thành các nhiệm vụ và công việc được cấp trên giao phó.
Làm theo định hướng và lộ trình kinh doanh của Công ty.
- Tìm kiếm khách hàng và khai thác khách hàng có sẵn của Công ty.
- Trau dồi kỹ năng thuyết trình và tự tin giao tiếp.
- Sale phone khách hàng và vận dụng kỹ năng marketing online (Đăng tin, đăng báo, facebook, zalo, adwords ) để tìm kiếm khách hàng tiềm năng.
- Phân khúc sản phẩm đất nền sổ đỏ, nhà phố từ 600 - 3 tỷ.
Trao đổi trực tiếp trong quá trình phỏng vấn
- Provide advice to senior management on all aspects of maintenance support, environmental controls and the operational efficiency of the property./ - Cung cấp lời khuyên cho quản lý cấp cao về tất cả các khía cạnh của hỗ trợ bảo trì, kiểm soát môi trường và hiệu quả hoạt động của tài sản.
- Ensure the effective financial management of the maintenance department by setting maintenance budgets, capital works program’s and engineering plans and ensuring that performance against there are regularly monitored and reviewed. Responsible for the general cost control aspects of maintenance, the preparation of departmental cost budgets and their implementation and submission to management. / - Đảm bảo quản lý tài chính hiệu quả cho bộ phận bảo trì bằng cách thiết lập ngân sách bảo trì, chương trình vốn và các kế hoạch kỹ thuật và đảm bảo rằng hiệu suất chống lại thường xuyên được theo dõi và xem xét. Chịu trách nhiệm về các khía cạnh kiểm soát chi phí chung của bảo trì, chuẩn bị ngân sách chi phí bộ phận và thực hiện và trình lên quản lý.
- Assist in control of Capital Projects, in liaison with management, to ensure capital funding is effectively allocated and budgeted in accordance with company directives and philosophy. / - Hỗ trợ kiểm soát các Dự án Thủ đô, liên lạc với ban quản lý, để đảm bảo nguồn vốn được phân bổ và ngân sách hiệu quả theo chỉ thị và triết lý của công ty.
- Plan, implement and administer an energy management program by establishing energy reduction objectives, the maintenance of records and regular reporting of performance against these objectives. / - Lập kế hoạch, thực hiện và quản lý một chương trình quản lý năng lượng bằng cách thiết lập các mục tiêu giảm năng lượng, duy trì hồ sơ và báo cáo thường xuyên về hiệu suất đối với các mục tiêu này.
- Ensure the staff awareness of energy management within the property by conducting regular education and training programs on energy conservation and matters related to efficient operation of equipment in a cost- effective fashion. / - Đảm bảo nhận thức của nhân viên về quản lý năng lượng trong tài sản bằng cách thực hiện các chương trình giáo dục và đào tạo thường xuyên về bảo tồn năng lượng và các vấn đề liên quan đến vận hành hiệu quả của thiết bị theo cách hiệu quả về chi phí.
- Contribute to the hotel’s profitability by ensuring the effective management of the buildings environmental controls and energy conservation systems. Evaluate, control and record energy usage and implement and upgrade energy conservation systems. / Đóng góp vào lợi nhuận của khách sạn bằng cách đảm bảo quản lý hiệu quả các hệ thống kiểm soát môi trường và bảo tồn năng lượng của tòa nhà. Đánh giá, kiểm soát và ghi lại việc sử dụng năng lượng và thực hiện và nâng cấp các hệ thống bảo tồn năng lượng.
- Contribute to guest satisfaction standards by ensuring that technical support services quickly address, and where possible, anticipate, individual needs. Ensure the safety and comfort of guests and that any requests for service are handled in a courteous and efficient fashion. / Đóng góp cho các tiêu chuẩn hài lòng của khách bằng cách đảm bảo rằng các dịch vụ hỗ trợ kỹ thuật nhanh chóng giải quyết, và khi có thể, dự đoán, nhu cầu cá nhân. Đảm bảo sự an toàn và thoải mái của khách và mọi yêu cầu dịch vụ đều được xử lý một cách lịch sự và hiệu quả.
- Ensure adherence to all statutory regulations and fire codes by regularly reviewing policies and safety procedures. Ensure that any tests and inspections required on plant by statutory authorities are carried out as and when required and that all records and documentation associated with such tests and surveys are correctly kept and/or displayed. Ensure that the hotel fulfills all compliance requirements./ - Đảm bảo tuân thủ tất cả các quy định theo luật định và mã lửa bằng cách thường xuyên xem xét các chính sách và quy trình an toàn. Đảm bảo rằng mọi thử nghiệm và kiểm tra theo yêu cầu tại nhà máy của các cơ quan theo luật định đều được thực hiện khi và khi được yêu cầu và tất cả các hồ sơ và tài liệu liên quan đến các thử nghiệm và khảo sát đó đều được lưu giữ và / hoặc hiển thị chính xác. Đảm bảo rằng khách sạn đáp ứng tất cả các yêu cầu tuân thủ.
- Ensure a technically competent maintenance staff by selecting, training and developing a motivated, well-qualified maintenance team. Carry out regular work sampling studies within the department and evaluate the performance and productivity of personnel. / - Đảm bảo một nhân viên bảo trì có năng lực kỹ thuật bằng cách lựa chọn, đào tạo và phát triển một đội bảo trì có động lực, có trình độ tốt. Thực hiện các nghiên cứu lấy mẫu công việc thường xuyên trong bộ phận và đánh giá hiệu suất và năng suất của nhân viên.
- Maintain the condition of the physical assets of the hotel by carrying out any upgrading and project work in liaison with architects, interior designers and management. / Duy trì tình trạng tài sản vật chất của khách sạn bằng cách thực hiện bất kỳ công việc nâng cấp và dự án nào trong liên lạc với các kiến trúc sư, nhà thiết kế và quản lý nội thất.
- Ensure the effective operation of all the mechanical and electrical systems and equipment by implementing and managing a preventative maintenance program. Closely monitor the condition of the physical property and equipment by conducting continual inspections of the building. Ensure that preventative maintenance schedules are in operation and regularly upgraded. / - Đảm bảo hoạt động hiệu quả của tất cả các hệ thống và thiết bị cơ và điện bằng cách thực hiện và quản lý chương trình bảo trì phòng ngừa. Theo dõi chặt chẽ tình trạng của tài sản và thiết bị vật lý bằng cách tiến hành kiểm tra liên tục tòa nhà . Đảm bảo rằng lịch bảo trì phòng ngừa đang hoạt động và thường xuyên nâng cấp.
- Contribute to a high standard of quality control within the hotel by actively participating in the hotel’s Quality Assurance Program. / - Đóng góp vào tiêu chuẩn cao về kiểm soát chất lượng trong khách sạn bằng cách tích cực tham gia Chương trình đảm bảo chất lượng của khách sạn.
- Ensure the cost effectiveness and technical efficiency of all services performed by outside contracts by close supervision. Ensure all work is carried out in accordance with contracts, leases, services agreements and warranties. / - Đảm bảo hiệu quả chi phí và hiệu quả kỹ thuật của tất cả các dịch vụ được thực hiện bởi các hợp đồng bên ngoài bằng sự giám sát chặt chẽ. Đảm bảo tất cả các công việc được thực hiện theo hợp đồng, hợp đồng thuê, thỏa thuận dịch vụ và bảo hành.
- Ensure the quality of all work completed by both employees and external contracted staff adheres to the standards of good engineering practice. / - Đảm bảo chất lượng của tất cả các công việc được hoàn thành bởi cả nhân viên và nhân viên hợp đồng bên ngoài tuân thủ các tiêu chuẩn thực hành kỹ thuật tốt.
- Contribute to the effectiveness of management decision making by representing the maintenance department at management meetings and staff meetings and by ensuring regular liaison with heads of other departments. / - Đóng góp vào hiệu quả của việc ra quyết định quản lý bằng cách đại diện cho bộ phận bảo trì tại các cuộc họp quản lý và các cuộc họp nhân viên và bằng cách đảm bảo liên lạc thường xuyên với người đứng đầu các bộ phận khác.
- Work with Human Resources on manpower planning and management needs / - Làm việc với Nhân sự về nhu cầu quản lý và lập kế hoạch nhân lực
- Work with Director of Finance in the preparation and management of the Department’s budget. / - Làm việc với Giám đốc Tài chính trong việc chuẩn bị và quản lý ngân sách của Bộ phận.
- Complete the other tasks which assigned by the leader. / - Hoàn thành các nhiệm vụ khác được giao bởi người lãnh đạo.