Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Nội vụ Hà Nội theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
Lương thưởng và phúc lợi
Tuyển dụng
Quản lý hệ thống chất lượng theo tiêu chuẩn ISO
Thực hiện các công việc khác do lãnh đạo phòng giao
+ Điều hành hoạt động Kinh doanh và Tiếp thị
- Xây dựng và hoạch định chiến lược phát triển thương hiệu, phát triển sản phẩm dịch vụ lĩnh vực kinh doanh nến truyền thống, nến thơm; kế hoạch thúc đẩy bán theo định hướng kinh doanh của công ty
- Chịu trách nhiệm về Doanh số Kinh doanh của phòng.
- Chịu trách nhiệm quản lý - điều hành toàn bộ hoạt động của phòng Sale – Marketing
- Xây dựng và phát triển các kênh bán OTA, TA,....
- Tổ chức thu thập, phân tích, đánh giá thông tin thị trường, đối thủ cạnh tranh... và đưa ra các giải pháp nhanh chóng, kịp thời và phù hợp trong từng giai đoạn và thời điểm.
- Theo dõi kiểm tra và đo lường kết quả, phân tích dữ liệu kinh doanh – marketing. Đồng thời đề xuất các giải pháp cần có để đạt được mục tiêu.
- Lập kế hoạch phát triển thị trường trọng điểm, thị trường tiềm năng ở các khu vực được yêu cầu hoặc đề xuất và thực hiện đúng đủ các kế hoạch đề ra.
- Tham mưu, đề xuất với Ban lãnh đạo các biện pháp, giải pháp kinh doanh hiệu quả nhất cho công ty. Thường xuyên liên hệ chặt chẽ, báo cáo công việc tới Ban lãnh đạo công ty.
- Các công việc khác trong phạm vi trách nhiệm được giao.
• Trao đổi cụ thể khi phỏng vấn.
- Quản lý và triển khai tất cả các chương trình Marketing Online của công ty
- Quản lý và triển khai công việc cho các thành viên của phòng Marketing
1. Xây dựng và quản lý các chiến dịch quảng cáo của phòng Marketing
- Xây dựng kế hoạch quảng cáo định kỳ tuần/tháng/quý/năm trên các nền tảng quảng cáo trực tuyến căn cứ theo mục tiêu kinh doanh; chịu trách nhiệm về nội dung cho website và các kênh Social của công ty
- Thực hiện triển khai các chiến dịch quảng cáo truyền thông đã đề ra
- Theo dõi và điều chỉnh nội dung của chiến dịch quảng cáo;
- Thiết lập, phân bổ ngân sách quảng cáo hợp lý, hiệu quả theo từng kênh và từng chiến dịch
- Nghiên cứu và ứng dụng các công cụ quảng cáo mới để mở rộng tệp khách hàng tiềm năng.
2. Quản trị phát triển các kênh truyền thông của Công ty
- Xây dựng kế hoạch và tổ chức thực hiện nhằm phát triển mạng xã hội của Công ty trên Facebook, Youtube;
- Xây dựng kế hoạch và tổ chức thực hiện kế hoạch SEO để tăng thứ hạng và lưu lượng truy cập vào Website chính & Website vệ tinh của Công ty;
- Quản trị toàn bộ nội dung online, offline của doanh nghiệp và định hướng thương hiệu cho dự án
- Đo lường và phân tích số liệu, quản lý số liệu từ Social Media để đưa ra các giải pháp tối ưu hơn nâng cao hiệu quả công việc.
- Nghiên cứu và thử nghiệm kế hoạch phát triển các kênh truyền thông khác theo xu hướng.
3. Quản lý hoạt động chung của nhóm Digital Marketing
- Dẫn dắt và điều phối các thành viên trong team Marketing (team Content, Ads, …) để thực hiện các chiến lược Marketing đề ra
- Tổ chức đào tạo, giám sát kế hoạch công việc của các nhân sự trong team.
- Định kỳ đánh giá hiệu quả các hoạt động Marketing của phòng và đưa ra giải pháp phù hợp cho từng giai đoạn.
- Phụ trách xây dựng, phát triển đội ngũ nhân sự và chịu trách nhiệm về chất lượng công việc của team Marketing.
- Phát triển mạng lưới các đối tác quảng cáo, production.
Báo cáo kết quả công việc chung của nhóm theo quy định.
- Nghiên cứu đối thủ, khách hàng ,… tổ chức sự kiện Online, Offline, hội nghị khách hàng….Pr báo chí truyền thông,
4. Thực hiện các công việc khác theo yêu cầu của cấp trên
Search for customer information through many different channels to build a potential customer system.
Proactively contact potential customers in the self-search list or from the hotel's data system to introduce services and party incentives suitable for each season
Understand the products well to advise customers according to the customer's requirements
Work with F&B Manager, Chef, and banquet staff on event planning - ensuring all guests' requests are best served.
Conduct contract signing procedures with customers who agree to use the service.
Timely support and answer requests and complaints from customers.
After closing the contract with the customer, sales staff coordinate with the banquet department and related departments to implement the contract, ensuring the customer's requirements.
Monitor the contract implementation process and service quality so that customers receive the best value.
Proactively send preferential and promotional information to old customers to persuade them to use the hotel's services again
Coordinate with relevant departments to quickly fix problems that arise during customers' use of services.
Monitor the contract liquidation process, support the accounting department in debt collection.
Coordinate with the Marketing department to plan and implement promotional programs on holidays and New Year; Customer Gratitude;
Introducing new products and services to reach and attract customers.
Own and hit/exceed sales targets within assigned territory and accounts.
Design, develop and execute strategic plan to achieve sales targets and expand customer base.
Coordinate sales forecasting, budgeting, planning, and process optimization with Direct Managers and Revenue Manager.
Monitor and endeavor to maintain high levels of accuracy, quality, and process consistency in the sales force initiatives.
Direct and support consistent implementation of the business’s initiatives in all sales strategies and initiatives.
Ensure that the sales objectives are assigned in a timely fashion and develops the business sales targets and values, hence, creating a working culture for the sales force.
Take initiative in building peer support and strong internal business relationships with key management personnel with a view of assisting in the performance of staff’s duties, constantly ensuring improvement in their professional skills, and preparing for the assumption of absence or retirement. avoid conflict of interests, and guarantee the success of sales efforts.
Conduct sales, consumer, competitive, and performance analyses.
Monitor the accuracy and efficiency of sales reports as well as other intelligence essentials within the sales department.
Compile, refine, and recommend revisions in need prior to presentation to the Direct Manager and key partners for sales strategy formulation and decision-making.
Seek out opportunities that further the sales initiatives and assist the sales force in the management and understanding of bottlenecks, inconsistencies, and impediments in processes in order to enable constant sales process and strategy improvement.
Constantly gather information and keep sales teams up to date on the latest industry best practices, enabling the business to keep up with competition in the market or even solidify itself as an industry leader.
Be effectively and proactively discipline employees when they fail in their duties.
Foster close and cooperative relationships with fellow internal leaders, sales management, support personnel etc. to enhance sales initiatives in order to optimize the effectiveness of the business’s sales efforts at all fronts.
Work with Direct Manager and other Leaders in the department in formulating and deciding sales team budgetary allocations for optimal functioning and performance as well as other administrative duties.
Maintain close, trusting relationships and facilitate open communication between departments and employees.
Identify and acquire the best talent possible within the team.
Lead and motivate staff to improve sales service with clients.
- Thực hiện công tác lễ tân, trực tổng đài, tiếp đón và các dịch vụ hậu cần khác
- Công tác văn thư, lưu trữ; văn bản/ giấy tờ gốc và pháp lý của Công ty
- Quản lý con dấu Công ty
- Thực hiện theo dõi, thanh toán, cấp phát văn phòng phẩm, trang thiết bị văn phòng, công cụ dụng cụ làm việc, nước uống, vé mát bay, chuyển phát nhanh,...
- Thực hiện và hoàn thiện các thủ tục pháp lý theo yêu cầu
- Kết xuất chấm công hàng tháng, chấm công khối cửa hàng
- Kiểm tra làm thủ tục thanh toán các chi phí hành chính (điện, nước, cước điện thoại, mạng,...)
- Thực hiện các thủ tục đóng, mở cửa hàng/ chi nhánh, thay đổi người đại diện pháp luật, đăng ký GPKD, mẫu dấu, đăng ký nhãn hiệu, ...
- Thực hiện các dịch vụ cho các CH mà cty đang kinh doanh (HĐ thuê, sửa chữa, BH cháy nổ, thủ tục PCCC, biển hiệu, nội thất, vé máy bay...
- Giao dịch với cơ quan quản lý khi được chỉ định.
- Thực hiện theo phân công công việc của Trưởng Bộ phận.
• Sells to new, existing and prospective customers considering goals set forth in the sales strategy, negotiating optimum rate for the benefit of the business
• Services existing business through management of account bases
• Sell all facets of the property
• Develops and maintains contact with customers, travel agents, tour operators, airlines, corporate accounts
• Builds profile within local market place through attendance at various events and local market place
• Conduct client interviews
• Plan and conduct familiarization tours and site inspections
• Travel when required to promote the property and develop potential business
• Monitors existing business and inputs into sales strategy meetings to maximize business
• Interfaces with operations on a timely basis
• Assists with the preparation of new products and services
• Services existing business through management of account bases
• Sells all facets of the property
• Develop and maintain a regular pattern of sales calls, meeting with principals of target market
• Provides direction on, and conducts market research and analysis
• Develops and maintains contact with business generators, meeting and convention planners, visitors/convention bureau, travel agents, tour operators, airlines, corporate accounts, Government Departments and other producers closely allied to Property business
• Builds profile within local market place through attendance at various events and local market place
• Conduct client interviews
• Entertain clients
• Plan and conduct familiarization tours and site inspections
• Travel when required to promote the property and develop potential business
• Monitors existing business and inputs into sales strategy meetings to maximize business
• Interfaces with operations on a timely basis
• Assesses sales and marketing data
• Assists with the preparation of new products and services
• Assists in the evaluation of sales and marketing activities
• Works with superior on manpower planning and management needs
• Works with superior in the preparation and management of the Department’s budget
Công ty Cổ phần Tập đoàn Hòa Phát tuyển dụng vị trí Nhân viên Lễ tân, chi tiết như sau:
Mô tả công việc:
Tìm kiếm khách hàng có nhu cầu thuê căn hộ
- Nắm bắt nhu cầu khách hàng, hỗ trợ tư vấn cho khách hàng tìm thuê hoặc bán căn hộ cao cấp
- Hẹn lịch và dẫn khách xem nhà.
- Thương lượng về giá cả, thời hạn hợp đồng và điều kiện giữa khách hàng - chủ nhà.
- Hỗ trợ khách hàng ký hợp đồng.
- Hỗ trợ, chăm sóc khách hàng trong quá trình thuê, ở tại căn hộ.
- Duy trì mối quan hệ tốt với khách hàng, chủ nhà và các đối tác.
- Trao đổi cụ thể khi phỏng vấn