Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Nội vụ Hà Nội theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
● Hỗ trợ triển khai và duy trì các hệ thống Big Data như Spark, Kafka, Airflow và các công cụ liên quan.
● Quản lý, giám sát và khắc phục sự cố các dịch vụ phân tán trong hệ thống Big Data.
● Triển khai và tối ưu các pipeline dữ liệu (ETL) chạy trên môi trường on-premises hoặc cloud.
● Viết script để tự động hóa quy trình vận hành, bảo trì hệ thống Big Data và cơ sở dữ liệu.
● Cộng tác với các nhóm Data Engineering và Data Science để hiểu yêu cầu hệ thống và hỗ trợ vận hành hiệu quả.
- Chịu trách nhiệm việc xây dựng và triển khai kế hoạch nhân sự - hành chính tổng thể của công ty.
- Kiểm soát các hoạt động, rủi ro liên quan tới việc tuyển dụng, đào tạo - phát triển, chính sách đại ngộ, thưởng phạt, quy chế cho nhân viên, công tác vận hành hành chính của công ty.
Mô tả công việc:
· Tham mưu, tư vấn, định hướng, hoạch định chiến lược nhân sự phù hợp với định hướng chiến lược chung của Công ty
· Chỉ đạo xây dựng hệ thống quy chế, quy định, quy trình của Ban Nhân sự đảm bảo hoạt động của Ban vận hành trơn tru
· Chỉ đạo xây dựng và kiểm soát ngân sách nhân sự toàn Công ty đảm bảo hiệu quả, nằm trong phạm vi ngân sách tổng thể toàn Công ty
· Điều hành, tổ chức và chịu trách nhiệm toàn diện trước Lãnh đạo Công ty về các hoạt động Ban Nhân sự trong các công tác, bao gồm:
+ Nhân sự: xây dựng & phát triển tổ chức; thực hiện công tác lương, thưởng, chế độ đãi ngộ, quản lý hiệu suất
+ Tuyển dụng: đảm bảo nguồn nhân lực đáp ứng hoạt động sản xuất, kinh doanh của công ty; xây dựng và phát triển thương hiệu nhà tuyển dụng
+ Đào tạo & phát triển văn hóa: duy trì & phát triển văn hóa học tập, văn hóa doanh nghiệp
+ Hành chính: lễ tân khánh tiết, hành chính tổng hợp, văn thư lưu trữ, mua sắm, quản lý tài sản
· Thực hiện các công việc phát sinh theo yêu cầu của cấp trên
TECHNICAL RESPONSIBILITIES
• Provide first aid to Hotel staff:
• Give staff first aid technique if necessary (rescue)
• Consult Hotel staff’s health if required.
• Examine and treat the common diseases for staff and provide with adequate medicines or prescription
• In more complicated cases that the Doctor cannot treat, send the patient to a hospital. In an emergency case should accompany the patient to the hospital.
• Maintain and update Health care files of all staff
• Visit patient at home or the hospital if required.
• Approve sick leave or verify sick leave days as outside doctors’ advice for staff (issue medical certificate).
• Arrange annual medical check up for local staff and follow up the result.
• Coordinate regularly for paperwork of health insurance. Follow up and issue the health insurance card for staff.
• Estimate and order monthly medicine for staff
• Update medical equipment for the Clinic
• Prepare and submit monthly report to Director of HR: number of staff examined & treated; number of sick leave granted; serious cases; contagious or infectious disease, medicine used…
• Contact directly concerned government medical office as Hanoi Health Dept., Hanoi health insurance, Hanoi Epidemic Center etc... if required.
• In-house checking hygiene in all kitchens, lockers and doing the report
• Process reimbursement from the Insurance Fund such as Accident, Hospitalization and Surgical Operation Insurance...
• Provide training course for local staff which related with personal health, food safety & hygiene etc. Make recommendations relating to Food Hygiene safety
• Initiate measures to be taken for preventing from any epidemic or fighting with it
REPLACEMENT AND TEMPORARY MISSION
• Performs other related duties and special projects as assigned by superiors
Miscellaneous
• <Add additional Responsibilities per the job title if required>
• All ambassadors are required to comply with every reasonable request from their hierarchical supervisor(s) within an amount of time that it takes to comply under normal circumstances.
• All ambassadors may be assigned to other duties in the hotel as and when required by business levels.
GENERAL DUTIES:
Organize regularly (according to local regulations) the Medical Check-up for all staff
Check and ensure the general hygiene of the staff and their working area
Provide First Aid and treatment to hotel staff
Control and manage Staff Sick leave
Process reimbursement from the Insurance Fund
Interact with local Health Authorities, get updated medical information and inform the Management about any serious contagious or infectious disease/ epidemic.
Health and Safety
• Ensure that all potential and real Hazards are reported immediately and rectified
• Be fully conversant with all departmental Fire, Emergency and Bomb procedures
• Ensure that all emergency procedures are rehearsed, implemented and enforced to provide for the security and safety of guests and employees
• Ensure the safety of the persons and the property of all within the premises by fairly applying Hotel Regulations by strict adherence to existing laws, statutes etc.
• Ensure all staff within the department work in a manner which is safe and unlikely to give risk of harm or injury to
- Làm việc với các khách hàng lẻ,khách hàng qua hệ thống website.
- Duy trì và cập nhập các thông tin trên trang Fanpage của công ty.
- Tiếp nhận, cập nhật và xử lý thông tin của khách hàng.
- Phản hồi các review của khách trên các OTA,Tripadvisor
THỜI GIAN LÀM VIỆC :
- Ca Sáng : 7h00-15h30
- Ca Tối : 15h30-22h00
Note : Thời gian làm việc theo ca được sắp xếp linh hoạt bởi Trưởng Bộ Phận
• Hướng dẫn học sinh và phụ huynh trong lớp học dành cho trẻ từ 0 đến 6 tuổi
• Cung cấp những trải nghiệm tích cực để hỗ trợ việc học tập của trẻ em
• Hợp tác cùng các gia đình để hỗ trợ hành trình học tập hiệu quả của trẻ
• Chuẩn bị học liệu và đồ chơi giúp buổi học thêm phong phú
• Sáng tạo các học liệu thú vị dựa trên giáo trình Shichida
• Theo dõi sự tiến bộ của học sinh và cung cấp thông tin phản hồi cho phụ huynh.
• Tư vấn với khách hàng về khóa học, học cụ.
• Hỗ trợ công việc hành chính văn phòng khi có yêu cầu
2. Cùng team sale lập kế hoạch sale và marketing, chạy các promotions theo năm, theo quý, theo mùa, theo tháng trên các kênh OTAs, các kênh Social Media, website để thu hút khách hàng mới và đạt doanh số KPI về phòng và dịch vụ
3. Tiếp nhận điện thoại, Trả lời thư của khách hàng, gửi thư xác nhận đặt phòng, thư mời dịch vụ : tours, xe, ... khai thác bán các dịch vụ xe, tours trên các OTAs, website, cập nhập các phòng trên phần mềm khách sạn theo ngày, tháng, năm.
4. Cùng team sale chịu trách nhiệm bán phòng, bán dịch vụ và nhận KPI theo năm, theo quý, theo mùa, theo tháng
5. Giới thiệu và bán sản phẩm, voucher của khách sạn : phòng, tours, Rooftop bar, Even, meeting room, Nhà hàng, spa ... đến khách hàng
6. Đào tạo cho nhân viên sale executive
7. Làm việc dưới chỉ đạo và hỗ trợ của giám đốc sale
• Hướng dẫn học sinh và phụ huynh trong lớp học dành cho trẻ từ 0 đến 6 tuổi
• Cung cấp những trải nghiệm tích cực để hỗ trợ việc học tập của trẻ em
• Hợp tác cùng các gia đình để hỗ trợ hành trình học tập hiệu quả của trẻ
• Chuẩn bị học liệu và đồ chơi giúp buổi học thêm phong phú
• Sáng tạo các học liệu thú vị dựa trên giáo trình Shichida
• Theo dõi sự tiến bộ của học sinh và cung cấp thông tin phản hồi cho phụ huynh.
• Tư vấn với khách hàng về khóa học, học cụ.
• Hỗ trợ công việc hành chính văn phòng khi có yêu cầu
• Thực hiện kế hoạch kinh doanh của khách sạn theo chỉ đạo của cấp trên.
• Liên hệ các tổ chức /Các công ty du lịch /cá nhân để giới thiệu và bán phòng & các dịch vụ của khách sạn.
• Thực hiện việc chăm sóc và duy trì mối quan hệ khách hàng.
• Thực hiện các công việc liên quan đến nhiệm vụ bán phòng và dịch vụ khách sạn. Tối đa hóa doanh thu.
• Chi tiết công việc sẽ được trao đổi trong buổi phỏng vấn.
Business Performance
• Prepare, implement and compile data for the strategic sales plan, monthly reporting, annual goals, sales and marketing budget, forecasts and other reports as directed/required
• Analyze monthly P&L and month-end reports, identify deviation from business plan goals
• Work with Finance and team in preparation and management of the department’s budget and financial forecasts
• Participate in management meetings to review progress towards achievement of business plan goals and develop the annual business plan related for the department
Sales & Marketing
• Conduct daily briefing with department on current key activities
• Direct and manage all group, transient, and catering/banquet sales activities to maximize revenue for the hotel
• Survey, review and analyze competition, market trends, customer needs and comments in order to be proactive and adapt with business intelligence
• Determine the effectiveness of existing programs and develop new strategies
• Manage/direct all advertising, public relations and promotional activities in conjunction with corporate marketing and public relations departments
• Actively participates in sales presentations, property tours and customer meetings
• Evaluate changes in guest needs, the guest mix and competitive set, to recommend appropriate product/service and operational changes as necessary
• Participate in community and professional organizations to maintain high visibility and promote a positive image
Team Management
• Interview, select and recruit direct reports
• Identify and develop team members with potential
• Conduct performance review and manages performance issues that arise within the management team
• Constantly monitor team members performance, attitude and degree of professionalism
• Work with Talent & Culture function to ensure appropriate hiring, training, motivating, coaching, counseling and development of team members according to the changing needs of the business
• Conduct monthly departmental meetings
Other Responsibilities
• Be fully conversant with hotel fire & life safety/emergency procedures
• Attend all briefings, meetings and trainings as assigned by management
• Maintain a high standard of personal appearance and hygiene at all times
• Be aware of the hotel fire & life safety/emergency procedures
• Perform other reasonable duties assigned by the assigned by the Management
Main Complexity/Critical issues in the Job
Study, analyze and interpret complex activities and/or information in order to improve strategies or develop new approaches.