Chuyên trang Việc làm dành cho Sinh viên
  • Tìm việc
  • Nhà trọ sinh viên
  • Thực tập
  • Công ty
  • Tuyển dụng nhanh
  • Cẩm nang nghề nghiệp
  • Đăng ký Đăng nhập
  • login Đăng nhập
  • register Đăng ký
  • NHÀ TUYỂN DỤNG
    Đăng tuyển, tìm ứng viên...

Việc làm cho sinh viên Đại học Phú Xuân - Huế

Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Phú Xuân - Huế theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.

  1. StudentJob
  2. Uni
  3. Đại học Phú Xuân - Huế

Đại học Phú Xuân - Huế

image image
Ngôn ngữ Anh Ngôn ngữ Trung Quốc Việt Nam học (112) Quản trị kinh doanh (16837) Kế toán (2009) Công nghệ thông tin (823) Công nghệ kỹ thuật ô tô Quản trị dịch vụ du lịch và lữ hành Quản trị khách sạn
banner 1
Trưởng Phòng Quản Trị Hiệu Suất Và Kiểm Soát Rủi Ro Vận Hành

Trưởng Phòng Quản Trị Hiệu Suất Và Kiểm Soát Rủi Ro Vận Hành

Ngân Hàng TNHH MTV Kỷ Nguyên Thịnh Vượng - GPBank
  • Ngày hết hạn: 11/01/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
MỤC ĐÍCH CỦA CÔNG VIỆC: - Đảm bảo văn bản, quy trình của Ngân hàng Đầy đủ - Rõ ràng - Tinh gọn - Hiệu quả; bảo đảm tính thống nhất, đồng bộ, không được trùng lặp, mâu thuẫn giữa các văn bản đang còn hiệu lực thi hành trong hệ thống văn bản nội bộ của GPBank. Từ đó nâng cao hiệu quả của hoạt động vận hành và giảm thiểu rủi ro trong hoạt động của toàn ngân hàng. - Chịu trách nhiệm tổ chức hoạt động của Phòng Nâng cao trải nghiệm KH đảm bảo hoạt động liên tục, hiệu quả; Thực thi các định hướng chiến lược của Hội đồng nâng cao trải nghiệm CXC trên toàn hàng. - Thiết lập chuẩn chất lượng dịch vụ, nâng cao trách nhiệm tuân thủ về chất lượng tốt, ít sai lỗi của các Đơn vị; đồng thời đo lường và quản lý hiệu quả hoạt động của các Đơn vị. - Từ đó nâng cao chất lượng hoạt động của các Đơn vị và nâng cao mức độ hài lòng, thỏa mãn nhu cầu sử dụng dịch vụ của Khách hàng nội bộ và Khách hàng bên ngoài ngân hàng.CÁC TRÁCH NHIỆM THỰC THI CHÍNH:1. Mảng Quản lý Quy trình- Xây dựng và đề xuất kế hoạch hoạt động Quản lý và Xây dựng Quy trình, kế hoạch ngân sách và kiểm soát hoạt động trong ngân sách được duyệt.- Xây dựng kế hoạch công việc cụ thể, kế hoạch phát triển cá nhân cho nhân viên, KPIs, đánh giá nhân sự, đào tạo phát triển nhân sự cho Phòng.- Báo cáo quản trị cho Giám đốc Trung tâm Quản lý và Kiểm soát Quy trình Kinh doanh và các cấp lãnh đạo theo yêu cầu định kỳ và đột xuất.- Quản lý, phân công nhiệm vụ và kiểm soát kết quả thực hiện của các CBNV thuộc Phòng.- Chịu trách nhiệm về tính tuân thủ của Phòng với các tiêu chuẩn, nguyên tắc của ngân hàng.Chịu trách nhiệm tổ chức và thực hiện mọi công việc chuyên môn thuộc chức năng nhiệm vụ của Phòng theo đúng mức dịch vụ đã được cam kết:- Kiểm soát chất lượng Văn bản định chế do các Đơn vị nghiệp vụ xây dựng trước khi trình ban hành.- Xây dựng quy trình (Bao gồm toàn bộ quy trình cung cấp sản phẩm dịch vụ theo yêu cầu của các Khối Kinh doanh trên toàn hệ thống, xây dựng toàn bộ quy trình tại quầy và các quy trình hỗ trợ vận hành khác,…).- Thực hiện công tác lập kế hoạch xây dựng văn bản hàng năm và theo dõi việc thực hiện kế hoạch của các Đơn vị.- Đầu mối tại Khối Vận hành hỗ trợ hoạt động phát triển sản phẩm cho tất cả các Đơn vị kinh doanh.- Xây dựng thư viện lưu trữ văn bản quy trình, đảm bảo các thuộc tính liên quan đến văn bản quy trình và các tiêu chuẩn được duy trì;- Thực hiện các chương trình/dự án hoạch định, chuẩn hóa, cải tiến hệ thống văn bản theo hướng thuận tiện, tinh gọn, dễ sử dụng tại GPBank; 2. Mảng CXa. Xây dựng Chương trình nâng cao trải nghiệm khách hàng hàng năm trên cơ sở định hướng chiến lược của CXC và kế hoạch hành động của các Khối/Đơn vị trên toàn hàngb. Tổ chức triển khai (bao gồm: xây dựng chương trình, lên kế hoạch triển khai, điều phối các nguồn lực cần thiết, xử lý các vấn đề phát sinh trong quá trình triển khai, trao đổi/truyền thông với các đơn vị liên quan, báo cáo định kỳ Ban lãnh đạo ...) các hoạt động Nâng cao trải nghiệm KHc. Giám sát hiệu quả (giám sát kết quả triển khai, kết quả sản phẩm...) các hoạt động Nâng cao trải nghiệm KH3. Mảng Hỗ trợ vận hành- Xây dựng và đề xuất kế hoạch hoạt động Hỗ trợ Vận hành, kế hoạch ngân sách và kiểm soát hoạt động trong ngân sách được duyệt.- Xây dựng kế hoạch công việc cụ thể, kế hoạch phát triển cá nhân cho nhân viên- Chịu trách nhiệm cuối cùng về việc thực hiện các công việc theo kế hoạch của nhân viên trong phòng theo các công việc cụ thể được giaoa. Công tác quản lý chung Phòng Hỗ trợ Vận hànhb. Tổ chức triển khai xây dựng, kiểm soát tuân thủ và cải tiến Cam kết chất lượng (SLAs) của các Đơn vị c. Tổ chức thực hiện, chịu trách nhiệm chính trong các công việc:- Thu thập bằng chứng, kiểm tra và tính toán toàn bộ các dữ liệu định lượng trong bộ KPIs của các Phòng/Trung tâm trực thuộc Khối Vận hành (KPIs của các Lãnh đạo Phòng/Trung tâm thuộc Khối) nhằm hỗ trợ Giám đốc Khối trong việc đánh giá hiệu quả làm việc của các Phòng/Trung tâm thuộc Khối theo định kỳ đánh giá KPIs của Ngân hàng. Kiểm soát năng lực vận hành quy trình, tổng hợp, phân tích và báo cáo/cố vấn Ban lãnh đạo kịp thời về kết quả thực hiện các chỉ tiêu quy trình của các Đơn vị trong Khối so với mục tiêu (KPIs), những xu hướng, dự báo, những điểm cần cải thiện/điều chỉnh…- Theo dõi và Kiểm soát sử dụng ngân sách: Kiểm soát việc sử dụng ngân sách, đưa ra cảnh báo tới các Đơn vị trong Khối nhằm giảm thiểu tình trạng các đơn vị sử dụng ngân sách vượt kế hoạch. Giải đáp thắc mắc và hỗ trợ tư vấn/ điều chuyển ngân sách cho các Đơn vị trong quá trình vận hành
Accounting and Tax Consultant (Senior level)

Accounting and Tax Consultant (Senior level)

Crowe Vietnam Co., Ltd
  • Ngày hết hạn: 11/01/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
'1. Core Responsibilities-Assist managers in delivering tax review and tax advisory services to both local and international clients. Prepare and review client deliverables, including research reports, tax advisory reports, tax returns (CIT, PIT, VAT, etc.), and supporting documentation. -Assist managers in implementing accounting service packages for both domestic and international corporate clients. Prepare and finalize monthly, quarterly, and annual financial statements, tax reports, and other statutory reports for clients.-Participate in supporting corporate advisory engagements, special review assignments, and other tasks as assigned by the department head.-Provide timely responses to client queries and recommend practical tax solutions aligned with Vietnamese regulations.-Liaise with tax authorities directly or support managers during audits or investigations when required.2. Team Management & CoachingAllocate tasks appropriately to team members, oversee progress and ensure the quality and timeliness of deliverables.Provide hands-on guidance, supervision, and coaching for junior staff to help them grow and perform effectively.Participate in knowledge-sharing sessions and internal training activities.Communicate and coordinate effectively with team members and related departments, such as Audit and Outsourcing.v.v.3. Service Improvement & InnovationContribute ideas to improve service delivery processes and internal workflows to enhance efficiency and client satisfaction.Assist in the development of training materials, technical articles, or contribute to the development of new services (if needed).4. Client Relationship Development & Business Development SupportMaintain strong relationships with assigned clients to build trust and encourage continued engagement with Crowe.Participate in the development of new service lines or support business development activities as assigned.
Trade Marketing Manager

Trade Marketing Manager

Công Ty TNHH Fonterra Brands Việt Nam
  • Ngày hết hạn: 11/01/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Role purposeConsumer business in Vietnam (Anlene & Anmum brands) is expected to return to growth from 2019 with an average growth of 9% p.a. over the next few years. This position is critical to achieve or exceed sales, share, penetration & distribution objectives, then contribute to delivering ambitious financial objectives of the business unit in both Vietnam & Cambodia.The main purpose of this Channel Marketing Manager role is also included:• Lead and develop channel / geography strategy that translate brand strategy• Lead and develop Perfect Store programs which is included the 5Ps (Product, Placement, Promotion, Pricing, & POSM) by channel and region.Role accountabilitiesFinancials• Deliver sales volume (metric tons) and gross sales value.• Manage GTN (trade spending) and product mix to deliver net sales & gross margin targets.• Manage Trade A&P within the given budget to deliver Opex target.• Increase market share, distribution, visibility and space share of Anlene & Anmum.• Category & Trade InsightsShopper Marketing• Develop and execute Shopper Marketing programs, that follow brand strategy and activation platforms while delivering on customer specific insights to deliver profitable volume growth & equity of brands.• Build consumer promotion for nationwide, focus on GT channels• To run daily operation of the category, promotion sourcing, POSM development, and coordinating with Field sales to make all category activities happen effectively at point of purchase.• Responsible for the marketing assigned budget and maintaining effective cost control to achieve budget goals• Evaluate key Shopper Marketing programs 90 days post program completion.• Do the analysis to identify business opportunities and drive efficient and effective programming.• DEVELOPMENT: Customer/Channel Marketing Activities, Merchandising Planning, Budgets, Channel/CategoryCommunication• OPERATIONS: Brand/ Sales Diagnostics: Trends, Gaps, Opportunities, Issues, Trade Tactics,..Revenue Growth Management• Determine channel trade spending strategy to deliver targets. Manages and monitors channel, region and key customer trade investment. Ensure efficiency of the trade investment of both GTN and A&P follow trade spending playbook.• Own and determine national Gross To Net (GTN) of all channels to deliver business objectives.• Lead and develop national and regional effective promotions. Maximize the ROI of each promotion program via an effective promotion evaluation process.• Allocate funds to resource the execution of agreed RGM initiatives and measures their ROI.• Develop activity grids by channel, region, key customer chain which maximize net sales using ROI tools.• Deliver right product mix to maximize margin for total consumer business.• Be a key OPCO coordinator for Pack Price Architecture (PPA) project.• Effectively manage and control GTN and Trade A&P within a given budget.Integrated Business Planning• Communicate clearly and timely plans, activities and spend to sales team (including cross-functional team) ensuring understanding of the same.• Determine operational plans to deliver annual activity grid specific to regions, channel and key accounts.• Develop category / channel KPIs, identify opportunities and risks and communicate via scorecard.• Provide inputs for accurate, complete and timely bottom up forecast via historical data, business trends and category insights and activities.• Identify business development opportunities to further improve in-market execution.• Ensure speed to market on innovation including NPD, events, promotions, and POSM.• Conduct regular field execution check and provide timely feedback to internal and external stakeholders.Capability, Systems & Processes• Coordinate with Human Resources and Line Managers to efficiently motivate and lead a high performance team which is included Trade Marketing Assistant Manager, Trade Marketing Executive, by managing and retaining talent through robust recruitment, on-boarding, development, coaching and mentoring, and career planning.• Check individual performances of the team and motivate, develop them either soft skills or hard skills to improve and enhance their capabilities and sales performance.• Craft and implement relevant development plans for the team via Strategic Workforce Planning.• Provide inputs and co-develop training materials for field sales force.• Ensure compliance to FBV policies.Leadership and People• Cascade Fonterra’s strategic direction, inspire and motivate teams to lift performance and work together towards clear team and individual goals that deliver This is Fonterra.• Through recruitment, coaching, development, performance management, talent and succession planning, build the people capability required to deliver sustainable performance.• Lead and role model our Fonterra values.Sales Operation• Manage and ensure the team strictly follow sales system and operation processes & procedure, including internal control processes.• Co-develop and monitor annually and monthly Sales KPIs and Operational KPIs for field team accordingly to Sales & Distribution strategy and Trade activities.• Co-ordinate with Sales Operation function to set up on the DMS, cascade to field team, announce to distributors & the trade for trade activities.
Chuyên Gia Lập Kế Hoạch ( Triển Khai Kế Hoạch THN) - TA140

Chuyên Gia Lập Kế Hoạch ( Triển Khai Kế Hoạch THN) - TA140

VPBank - Https://tuyendung.vpbank.com.vn/
  • Ngày hết hạn: 11/01/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
1. Kiến tạo hệ thống phân bổ danh mục thông minh, minh bạch.• Phân tích chuyên sâu, ứng dụng AI để xây dựng nguyên tắc phân bổ danh mục theo đặc thù chân dung khách hàng và đặc điểm hiệu suất cán bộ thu hồi nợ từng kênh.• Tư vấn mô hình phân bổ tự động, đảm bảo tối ưu hoá hiệu quả và khả năng mở rộng quy mô.• Giám sát tiến độ, độ chính xác, minh bạch và tính nhất quán trong toàn bộ hoạt động phân bổ danh mục.2. Triển khai hệ thống KPI đồng bộ từ lãnh đạo đến tuyến đầu.• Thiết kế bộ chỉ số hiệu suất đo lường hiệu quả theo chiều dọc (Call, Field, Tố tụng) và chiều ngang (nhân viên – quản lý trung gian ((TBP) – quản lý cấp trung (Trưởng Phòng – quản lý cấp cao (GĐTT).• Tư vấn cho Ban Lãnh đạo Khối về cấu trúc KPI chiến lược, có khả năng kết nối với dashboard và hệ thống thưởng theo thời gian thực.• Giám sát việc giao và thực thi KPIs trong toàn bộ lực lượng thu nợ.3. Tối ưu hóa mô hình phân bổ chỉ tiêu & nhân sự.• Ứng dụng dữ liệu và thuật toán để đề xuất mô hình giao chỉ tiêu công bằng, khả thi và thúc đẩy thi đua.• Tư vấn phân bổ nguồn lực hiệu quả trên năng suất thực tế từng địa bàn/bộ phận/Phòng/Trung tâm.• Xây dựng công cụ hỗ trợ ra quyết định tuyển dụng dựa theo danh mục và NSLĐ cho cấp quản lý cấp phòng và trung tâm.4. Nâng cao năng suất lao động quy mô lớn.• Thiết kế và vận hành hệ thống giám sát năng suất theo thời gian thực, phân tích nguyên nhân gốc rễ khi giảm hiệu quả.• Đề xuất các chương trình cải tiến tập trung (đào tạo, phân bổ danh mục, chính sách thưởng thúc đẩy...) theo từng nhóm/kênh thu nợ Call/Field/Tố tụng.• Đánh giá hiệu quả hành động cải tiến và báo cáo phân tích kết quả tới Ban Giám đốc.5. Phát triển và kiểm soát cơ chế thưởng hiệu suất (Incentive/Contest/Hot bonus)• Xây dựng khung thưởng động lực theo từng giai đoạn vận hành và đặc thù kênh thu hồi nợ.• Kiểm soát cost/incentive và phân tích hiệu quả các chương trình thi đua, từ đó tinh chỉnh chính sách theo thời gian thực.• Tư vấn phê duyệt ngân sách thưởng, quản trị hiệu quả và minh bạch quỹ thưởng toàn Khối.6. Báo cáo chiến lược và làm việc với lãnh đạo cấp cao.• Thường xuyên trình bày kết quả phân tích, đề xuất cải tiến vận hành tới Trưởng Khối, Giám đốc Trung tâm và Ban Điều hành.• Đóng vai trò là chuyên gia tư vấn chiến lược vận hành cho lãnh đạo cấp Trung tâm/Khối trong việc ra quyết định về phân bổ, năng suất và chính sách.
Nhân Viên Mua Hàng Tiếng Trung - Thu Nhập Upto 20 Triệu/ Tháng

Nhân Viên Mua Hàng Tiếng Trung - Thu Nhập Upto 20 Triệu/ Tháng

Công ty CP máy công trình Phúc Long
  • Ngày hết hạn: 11/01/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
• Trực tiếp giao dịch với các đối tác Trung Quốc trong việc: Tìm kiếm nguồn hàng, hỏi hàng, đặt hàng, đàm phán giá cả, điều khoản thanh toán, thời gian giao hàng, chất lượng của hàng hóa…• Trực tiếp lập đơn hàng, làm hợp đồng; theo dõi, đôn đốc quá trình thực hiện hợp đồng.• Theo dõi, giám sát thời gian giao hàng, liên hệ với các công ty vận tải để chuyển hàng.• Đối chiếu công nợ với đối tác nước ngoài và làm thủ tục thanh toán.
[HCM] Trợ Lý Giám Đốc Tài Chính_Cfo Assistant English & Japanese

[HCM] Trợ Lý Giám Đốc Tài Chính_Cfo Assistant English & Japanese

CÔNG TY TNHH AEON ENTERTAINMENT VIỆT NAM
  • Ngày hết hạn: 11/01/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
A. Vai trò chính• Trợ lý/Chuyên viên hỗ trợ Giám Đốc Tài Chính (CFO) trong việc hoạch định, triển khai, và giám sát các chính sách liên quan đến Nhân sự – Kế toán – Vận hành.• Đóng vai trò như một cầu nối giữa CFO với các phòng ban khác, đảm bảo thông tin, chỉ đạo, và báo cáo được truyền đạt và thực thi kịp thời.• Là người tham mưu & hỗ trợ phân tích trong cả mảng tài chính và nhân sự, góp phần xây dựng các mô hình phân tích, báo cáo, và đề xuất cho các dự án (đặc biệt trong ngành điện ảnh/rạp chiếu phim).B.Mô Tả Công Việc:1.Hoạch định & Triển khai:• Nhận chỉ đạo cụ thể nhiệm vụ, và từ đó tiến hành triển khai các công việcliên quan đến hoạch định Chính Sách về Nhân Sự / Chính sách về KếToán / Chính sách về Vận Hành.• Đốc thúc, đôn đốc, hướng dẫn các bên liên quan nhằm đảm bảo nhiệm vụđược thi hành theo đúng chỉ đạo của Giám Đốc Tài Chính.• Báo cáo kịp thời cho Giám Đốc Tài Chính để có thể có được chỉ đạo triểnkhai kịp thời.• Lập các báo cáo theo dõi về quá trình triển khai các nhiệm vụ được giao.2. Nhân Sự và Tài Chính:• Có thể giao tiếp bằng Nhật ngữ nhằm hỗ trợ Giám Đốc Tài Chính trongcác công tác hội họp, trao đổi, triển khai ý tưởng với đối tác và các phòngban trong Công ty.• Thực hiện soạn thảo các tài liệu, các văn bản cần thiết trong lĩnh vựcNhân Sự & Tài Chính theo nhu cầu của Giám Đốc Tài Chính.• Được đào tạo để có thể xây dựng & trình bày các mô hình phân tích Nhânsự & Tài chính phục vụ cho nhu cầu của công ty (mô hình phân tích tàichính của dự án xây dựng rạp chiếu phim, kinh doanh các nghiệp vụtrong lĩnh vực điện ảnh…)• Lập các báo cáo đánh giá, phân tích hiện trạng hoặc 1 mô hình tương laivề chủ đề Nhân sự & Tài chính.3. Các công việc khác:• Hỗ trợ các phòng ban trong các công việc có liên quan đến Nhân sự vàTài Chính.• Hỗ trợ các thành viên trong bộ phận Nhân sự / Kế toán trong các công tácliên quan.• Cập nhật & Chia sẽ các kiến thức mới về chủ đề Nhân sự / Kế toán đếnvới các phòng ban, bộ phận trong Công ty.
Analyst, P2P Procurement Operations

Analyst, P2P Procurement Operations

NAB Innovation Centre Vietnam
  • Ngày hết hạn: 11/01/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
ABOUT THE JOBAt NAB, we believe success comes from our people. We're committed to supporting your talent and skills through your career, as you help us build a culture that affects change for our customers and for the community too.YOUR JOB RESPONSIBILITIES • Assist the P2P Manager with day-to-day operational activities, specific to Procurement Operations.• Assist customer in relating to PR, GR, GRIR, PO transfer, Contract issues.• Assist in E2E Procurement Operations activities in ERP - SAP and Ariba with 100% quality.• Support P2P internal teams/stakeholders in relation to Procurement Operations queries• Understand Procurement Operations processes, policies and services.• Helping maintain a robust control framework across all P2P processes. – specifically related to Procurement Operations.• Dealing with a wide variety of systems with different complexities.
Content Marketing Team Lead (Upto $7000)

Content Marketing Team Lead (Upto $7000)

Crossian Việt Nam
  • Ngày hết hạn: 11/01/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
ABOUT THE ROLECrossian is a high-growth technology-driven e-commerce business. Behind our success is our people. As a start-up formed in 2020, we have created a fast-paced and dynamic environment, enabling our people to reach a cumulative average growth rate of over 1000% in just under 3 years. Our mission now is to build direct-to-consumer brands and increase customer lifetime value.Join our dynamic team at Crossian, where we believe that people are our greatest asset! As the Content Marketing Team Lead, you will play a pivotal role in developing and executing content strategies that engage our target audience, promote our brand, and drive conversions. You will lead a team of talented content marketers, oversee campaign execution, and analyze data to optimize performance.The ideal candidate will have a solid educational background, extensive work experience in the e-commerce industry, and possess the necessary skills to excel in this role. If you're a passionate professional with a knack for leadership and a love for content, we want to hear from you!WHAT YOU WILL DOProduct Strategy and Planning• Research and keep track of e-commerce market movement• Identify viral product trends on multiple platforms & marketplace, build product portfolio from team members to achieve business goals.• Collaborate with cross-functional teams to ensure content aligns industry trends and customer needs.• Mastermind a content calendar that keeps engagement high and conversions rolling in.Team Leadership and Management• Lead, mentor, and motivate a team of 5 - 7 content marketing professionals.• Set clear goals and expectations, provide guidance, and foster a collaborative work environment.• Conduct regular performance evaluations, provide constructive feedback, and identify growth opportunities.Content Creation and Distribution• Oversee the production of top-tier content, from viral video creatives to jaw-dropping websites.• Keep a keen eye on content performance and metrics, optimizing for conversions.• Collaborate with designers, videographers, and other creators to make visually arresting content.Analytics and Performance Optimization• Collaborate with the Performance Marketing Team to track, analyze, and report on content marketing metrics and KPIs to measure campaign effectiveness.• Utilize data insights to identify areas for improvement and make data-driven decisions to optimize conversion rate.• Stay up-to-date with industry trends and best practices in content marketing, implementing innovative strategies to drive results.
Senior Personal Assistant to Director

Senior Personal Assistant to Director

Công Ty Cổ Phần Dịch Vụ Thương Mại Tổng Hợp WinCommerce
  • Ngày hết hạn: 11/01/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
We are looking for a highly dedicated and professional Personal Assistant to Director who thrives in a fast-paced corporate environment. This is a great opportunity to work closely with senior leaders of WinCommerce – a member of Masan Group, one of Vietnam’s leading consumer-retail corporations:1. Professional Responsibilities:- Prepare, set up, and gather presentation materials for meetings.- Proactively follow up on action items, directives, and project checklists.- Organize meetings: schedule appointments, book meeting rooms, send invitations, prepare documents and equipment, and take minutes.- Manage internal and external coordination: support schedules with partners, events, and conferences.2. Administrative Responsibilities:- Manage business trip arrangements.- Handle travel expenses, reimbursements, and other payments (if any).- Manage documentation, filing, and submission of approvals as delegated by the company.- Support certain personal schedules of the Director and assist with business trips when required.
Indirect Purchasing Staff/ Buyer (01-Year contract)

Indirect Purchasing Staff/ Buyer (01-Year contract)

GENTHERM VIETNAM CO., LTD
  • Ngày hết hạn: 11/01/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
IMPACT and OPPORTUNITY:General sourcing and purchasing of non-production material, negotiations and the order process for materialsESSENTIAL FUNCTIONS AND RESPONSIBILITIES:• Sourcing local suppliers for non-production materials/ indirect materials and make sure it follows global sourcing procedure• Negotiating with suppliers to get the best conditions• Creating and sending purchase orders for non-production/indirect materials and services• Discussing and following up with suppliers to meet Q-C-D-S (Quality - Cost - Delivery - Service)• Being responsible for to verifying suppliers’ invoices, collecting and parking supplier’s invoices to make sure month-end closing running smoothly then and submit all necessary documents to Finance for payment process• Evaluating KPIs for monthly supplier performance, build and maintain relationships with suppliers, monitor their performance to ensure continuous improvement and alignment with business need.• Regular renewal of the standard quotation, identify cost savings opportunities• Annual rebate, annual negotiation, annual review the contract with suppliers• Collaborating with cross functional team and follow up with suppliers to solve for order issues (quality, delivery….)• Participating in problem solving activities.• Collaborating a support in activities and promoting the organizations Continuous Improvement strategy• Being responsible for managing all capital expenditures approved in Onventis and go through the approval flow as DoA• Performing other duties and responsibilities as assigned
Documentation - Nhân Viên Chứng Từ

Documentation - Nhân Viên Chứng Từ

Orient Express Container Co., Ltd
  • Ngày hết hạn: 11/01/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
1. Receive shipping instruction from customer.2. Update the VGM & MBL on the carrier's system, verify the accuracy of the HBL &MBL, file AFR/ISF/AMS ...if required.3. Issue DN to customer.4. Follow up on carrier telex releases & surrendered MBLs.5. Keep clear communication with all relevant parties.6. Perform other tasks as assigned by manager.7. Report to manager as requested.
UA Marketing Specialist, Global E-Commerce Mobile App (Up to $5000 + Sign-On Bonus Up to 3 month)

UA Marketing Specialist, Global E-Commerce Mobile App (Up to $5000 + Sign-On Bonus Up to 3 month)

Crossian Việt Nam
  • Ngày hết hạn: 11/01/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
ABOUT THE ROLECrossian is a rapidly growing, technology-driven e-commerce company. Our success is powered by our people. Since starting in 2020, we've created a fast-paced, dynamic environment that has allowed our team to achieve a cumulative average growth rate of over 1000% in less than three years. Our current goal is to develop direct-to-consumer brands and boost customer lifetime value.As our UA Marketing Specialist, you will take full ownership of user acquisition campaigns - from strategy to execution - with strong support from our in-house creative, analytics, and product teams. We are looking for someone with proven experience in driving UA for mobile apps, games, or e-commerce, who is eager to apply their skills to scale performance. You’ll leverage major ad platforms such as Applovin, Google Ads, Meta Ads, TikTok Ads, Mintegral, and more to deliver growth at scale.To recognize talent, a Sign-On Bonus of up to 3 months is offered for those joining before November 30th, ensuring you feel valued from your very first day with us.WHAT YOU WILL DO• Plan, execute, and scale data-driven User Acquisition campaigns across major ad platforms (Applovin, Google Ads, Meta Ads, TikTok Ads, Mintegral, Affiliate, etc.)• Monitor and optimize UA campaigns to improve key performance metrics such as CAC, CPA, ROAS, and LTV.• Analyze and report on campaign performance, providing actionable insights for continuous improvement.• Collaborate closely with creative, analytics, and product teams to align messaging and ensure high-impact executions.• Stay updated on trends in mobile UA ad tech, adapting quickly to new platform features, algorithms, and bidding models.• Test and iterate ad creatives, signal segments, and campaign strategies to continuously improve performance and maximize return on investment.
Nhân Viên Y Tế (Thời Hạn 6 Tháng)

Nhân Viên Y Tế (Thời Hạn 6 Tháng)

Bridgestone Tire Manufacturing Vietnam LLC
  • Ngày hết hạn: 11/01/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
- Trực tại phòng y tế, hỗ trợ công nhân viên đi bệnh viện nếu cần.- Hỗ trợ kiểm tra tại canteen.- Các công việc khác do Trưởng phòng Hành chính giao phó.
(Senior) Sector Coordinator Energy And Sustainable Finance

(Senior) Sector Coordinator Energy And Sustainable Finance

Ngan hang phat trien Duc KfW
  • Ngày hết hạn: 11/01/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Job PurposeKfW Office Hanoi is looking for a (Senior) Sector Coordinator Energy and Sustainable Finance. The tasks include but are not limited to the following:Key Responsibilities/Major Tasks/Principal AccountabilityGeneral Tasks – Sector Monitoring and Analysis • Regularly monitor, collect and analyze data and update the team regarding developments in the national energy and financial sector, e.g. relevant changes in the regulation, stakeholders, etc.; • Provide technical input for the development of sector strategies as well as observation of capital market development, ratings of project partners etc.; • Advise the team on rules, regulations and procedures in Financial Cooperation in the Energy Sector and Sustainable Financing Sector in Vietnam; • Participate in sector related events, workshops and seminars relevant for KfW's energy and financial sector portfolio development, liaise with the relevant institutions and stakeholders; • Monitor the progress of ongoing and upcoming projects and activities of KfW in the Energy and Sustainable Finance Sector; • Support missions from KfW Frankfurt Head Office or representatives from the German Government in preparation to and during their stay in Vietnam. This activity includes preparation of and organizing meetings with relevant stakeholders, preparing travel schedule and activity plan, support drafting of minutes of meetings, organizing travel arrangement (in coordination with administrative staff), facilitate and – if required - interpret during meetings and others;Project origination and conceptual development • Identify new projects and programs in line with Government of Vietnam´s (GoV) strategies; • Liaise with relevant counterparts in Government, Financial Institutions and State Owned Companies in order to facilitate the origination of new projects and loans; • Support the Project Team in the acquisition and planning of new projects with conceptual design of new projects, in collaboration with local partners.Project Preparation • In cooperation with the project team, Prepare Memoranda of Understanding or Letter • Support with the planning, implementation and assessment of pre-feasibility and feasibility studies (including drafting of ToR):  Advising Project executing agencies (PEA) on Consultant Selection (according to KfW Procurement Guidelines) and financing options, and  Support evaluation, selection and contracting processes. • Support partners with the adherence to ToR, consideration of relevant German sector strategies, regulations; and • Overseeing contractual issues.Project Appraisal and Approvals • In cooperation with the project team, plan the project appraisal, including but not limited to technical and financial assessment, etc.; • Develop and discuss with designated PEA and Government workable implementation and financing structures; and • participate in the preparation and appraisal (together with responsible Portfolio Managers, Technical Experts, Environmental and Social Safeguards Experts, and others) of projects.Project Approvals • Monitor, support and follow up on project approvals within the governance structure of KfW’s partner institutions; and • Support preparation, negotiation, and signing of Financing/ Loan and Separate Agreements.Project Implementation and Closure • Facilitate and monitor the implementation of projects according to the KfW rules and regulations, including but not limited to procurement of goods and services, monitoring of usage of funds, regular progress monitoring, etc.; • Monitoring of contractually agreed service delivery by consultants and contractors; • Support the drafting of minutes of meetings or monitoring reports; • Facilitate and support the disbursement of funds; • Support partners in compiling and drafting project related data and documents; • Monitoring and evaluation of business related developments of the borrower/partner, economic and financial risk situation and relevant market drivers; and • Ensure continuous communication with partners and promptly share all relevant information with the Project Team, Lead Sector Coordinator and/or the Director, which require attention and further action.
Nhân Viên Kế Toán Thuế (17 Triệu/ Tháng Trở Lên)

Nhân Viên Kế Toán Thuế (17 Triệu/ Tháng Trở Lên)

Công ty Cổ Phần Công Nghệ Phú Thành
  • Ngày hết hạn: 11/01/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
• Tổng hợp hóa đơn chứng từ phát sinh• Lập bảng kê khai thuế hàng tháng• Kê khai thuế GTGT, TNCN, TNDN và các báo cáo thuế. Đảm bảo tuân thủ các quy định pháp luật về thuế, lập và nộp các tờ khai thuế đúng hạn.• Lập báo cáo định kỳ theo yêu cầu• Cập nhật các văn bản pháp luật liên quan đến các công tác kế toán.• Làm việc theo sự chỉ đạo, điều động của BLĐ công ty & thực hiện các công việc khác theo sự phân công của cấp trên.
Trưởng Bộ Phận Tổ Chức Sự Kiện

Trưởng Bộ Phận Tổ Chức Sự Kiện

Công Ty Cổ Phần Vinpearl
  • Ngày hết hạn: 11/01/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
- Kiểm soát hoạt động vận hành của các khu vực (Phố đi bộ/Chương trình biểu diễn...)- Tìm kiếm các sáng kiến nhằm nâng cao chất lượng show diễn và đưa ra các tiết mục sáng tạo mới nhằm làm phong phú hơn nội dung biểu diễn- Kiểm tra, kiểm soát chất lượng, bố trí nhân sự đảm bảo công tác vận hành các chương trình/ hoạt động biểu diễn- Kiểm soát tình trạng trang thiết bị, công cụ dụng cụ, cơ sở hạ tầng phục vụ các hoạt động biểu diễn, cho vận hành đảm bảo đúng/đủ theo tiêu chuẩn set up các khu vực.- Định kỳ/ đột xuất kiểm tra thông tin phản hồi, bình luận của khách trên các trang mạng xã hội hoặc thông qua bộ phận DVKH để cải tiến, nâng cao chất lượng dịch vụ- Lập kế hoạch hành động, kế hoạch định kỳ, tổ chức triển khai thực hiện kế hoạch hành động, kế hoạch định kỳ của bộ phận- Kiểm tra rà soát các vấn đề liên quan đến an ninh an toàn - PCCN; rà soát bảng biển, tiêu chuẩn dịch vụ, cơ sở vật chất, các HĐ Pháp Lý, bản quyền, giấy phép trong phạm vi quản lý- Thực hiện, kiểm soát việc mua sắm hàng hóa, dịch vụ hiệu quả theo đúng ngân sách, định mức, hạn mức phí- Kiểm soát, hỗ trợ nhân viên và chủ động giải quyết các vướng mắc, phàn nàn của khách hàng và báo cáo CBLĐ trực tiếp các trường hợp vượt khả năng giải quyết.- Xây dựng & thực hiện kế hoạch hỗ trợ kinh doanh tại các khu vực có tổ chức các hoạt động biểu diễn- Thực hiện các công việc được ủy quyền khác.
Phó Phòng Tái Thẩm Định Khách Hàng Doanh Nghiệp Lớn Khối Tín Dụng

Phó Phòng Tái Thẩm Định Khách Hàng Doanh Nghiệp Lớn Khối Tín Dụng

Ngân hàng TMCP Tiên Phong (TPBank)
  • Ngày hết hạn: 11/01/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
*** • Quản lý và điều phối công tác phân tích tín dụng KHDN lớn đảm bảo các đề xuất phê duyệt tín dụng tuân thủ các quy trình, quy định nội bộ TPBank và pháp luật; nhận diện và đưa ra biện pháp giảm thiểu, ngăn ngừa rủi ro trong phê duyệt tín dụng, hướng tới mục tiêu tăng trưởng tín dụng an toàn, hiệu quả• Xây dựng kế hoạch và thực hiện kế hoạch các hoạt động nghiệp vụ tái thẩm định tín dụng• Kiểm soát các báo cáo tái thẩm định theo quy định: Hướng dẫn tái thẩm định, rà soát hồ sơ tín dụng, đánh giá và bổ sung nội dung Báo cáo tái thẩm định• Tư vấn, hướng dẫn các đơn vị về nghiệp vụ tái thẩm định tín dụng• Trực tiếp thẩm định và hoàn thiện báo cáo với các hồ sơ lớn/phức tạp (nếu cần thiết/theo phân công của Trưởng đơn vị)• Quản lý nhân sự và thực hiện các công việc khác theo phân công của Trưởng đơn vị.
General Accoutant (Chinese/ English)

General Accoutant (Chinese/ English)

CÔNG TY TNHH KEC (VIỆT NAM)
  • Ngày hết hạn: 11/01/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
• Determines solutions to ensure compliance with the company’s Accounting Policies, IFRS, and other Government requirements. • Follows corporate policies and procedures such as invoice processing, cash management, and expense policies. • Follow up and manage AR/AP. • Check recorded VAT invoices for monthly tax declaration. • Check payment records and payment deadlines for suppliers. Follow up on advance and reimbursement of the employee. • Consolidate data to make reports. • Store accounting files, supplier statements and invoices on general drive and soft file. • Other duties as assigned.
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 112

Việc làm tuyển gấp

IT Server/Security Infra Leader (EDR, IDS/IPS, SIEM)
IT Server/Security Infra Leader...
icon
Java Engineering Lead
Java Engineering Lead
icon
Data Scientist
Data Scientist
icon

Trường cùng khu vực

Khoa Du lịch - ĐH Huế
Khoa Du lịch - ĐH Huế
exp http://hathueuni.edu.vn/
Đại học Ngoại ngữ - ĐH Huế
Đại học Ngoại ngữ - ĐH Huế
exp http://hucfl.edu.vn/
Đại học Kinh tế - ĐH Huế
Đại học Kinh tế - ĐH Huế
exp http://www.hce.edu.vn/
Đại học Nông Lâm - ĐH Huế
Đại học Nông Lâm - ĐH Huế
exp https://huaf.edu.vn
Đại học Nghệ thuật - ĐH Huế
Đại học Nghệ thuật - ĐH Huế
exp http://www.hufa.edu.vn/
banner 2
banner 3

VIỆC LÀM THEO NGÀNH NGHỀ

  • Việc làm kinh doanh / bán hàng / dịch vụ (264782)
  • Việc làm bảo vệ (1963)
  • Việc làm bất động sản (21764)
  • Việc làm biên dịch / phiên dịch (1396)
  • Việc làm giáo dục / đào tạo (4576)
  • Việc làm giao hàng / kho vận (6046)
  • Việc làm hành chính / nhân sự (20460)
    • Hành chính / Văn phòng
    • Nhân sự / Tuyển dụng
    • Quản trị điều hành
    • Quản lý chất lượng (QA/QC)
  • Việc làm it (31360)
    • Lập trình viên
    • Software Engineer
    • Graphic Design
    • Freelancer
    • Senior Developer
    • System Administrator
    • Electronics and Telecommunications Engineering
    • Product Manager
    • Intern-Fresher
  • Việc làm kỹ sư / sản xuất (31050)
  • Việc làm spa / làm đẹp (492)
  • Việc làm luật / pháp lý (13580)
    • Pháp lý
    • Luật sư
  • Việc làm ngành nghề khác (2941)
  • Việc làm sự kiện / pg / pb (269)
  • Việc làm tài chính / kế toán (154885)
    • Kế toán
    • Ngân hàng
    • Kiểm toán.
    • Tài chính / Đầu tư / Chứng khoán
    • Bảo hiểm
  • Việc làm thiết kế (2529)
    • Thiết kế / Mỹ thuật
    • Kiến trúc
  • Việc làm thực tập (2896)
  • Việc làm marketing / truyền thông / quảng cáo (11149)
    • Marketing - PR
    • Truyền thông / Báo chí / Truyền hình
    • In ấn / Xuất bản
    • Internet / Online Media
    • SEO / Content Writer
  • Việc làm việc làm thêm (6163)
  • Việc làm y tế / dược (1181)
    • Dược sỹ / Trình dược viên
    • Bác sỹ
    • Điều dưỡng / Y tá / Y sỹ / Hộ lý
    • Hóa dược / Hóa học
  • Việc làm khách sạn / nhà hàng / du lịch (854)
    • Buồng phòng
    • Lễ tân / Tiếp tân
    • Ẩm thực / Pha chế
    • Bếp
    • Du lịch / Hàng không / Tour / Hướng dẫn viên
    • Khách sạn / Nhà hàng
    • Bar
    • Phục vụ bàn
  • Việc làm việc online (21)
  • Việc làm thực phẩm / đồ uống (197)
    • Chế biến thực phẩm
    • Công nghệ thực phẩm
  • Việc làm thư ký / trợ lý (277)
  • Việc làm xây dựng / giao thông / vận tải (12)
  • Việc làm nông / lâm nghiệp / thuỷ sản (9)
    • Nông / Lâm nghiệp / Chăn nuôi / Thú y
    • Thủy sản
  • Việc làm cơ khí / chế tạo / tự động hóa (28)
    • Tự động hóa
    • Cơ khí / Chế tạo
  • Việc làm điện / điện tử / điện lạnh (23)
    • Điện / Điện tử
    • Điện lạnh / Nước
  • Loại công việc
    • Việc làm Full-time
    • Việc làm Part-time
    • Việc làm thời vụ
    • Việc làm thực tập
  • Đối tác
    • TechWorks.vn
    • HotelWorks.vn
    • SpaJob.vn
    • Midimori.vn
    • Gocom.vn
Ưu đãi cho người dùng StudentJob và Sinh viên

VIỆC LÀM TẠI ĐỊA ĐIỂM

  • Việc làm tại Hà Nội
  • Việc làm tại Hồ Chí Minh
  • Việc làm tại Đà Nẵng
  • Việc làm tại Hải Phòng
  • Việc làm tại Bắc Ninh
  • Việc làm tại Thái Nguyên
  • Việc làm tại Hưng Yên
  • Việc làm tại Khánh Hòa
  • Việc làm tại Lai Châu
  • Việc làm tại Lâm Đồng
  • Việc làm tại Lạng Sơn
  • Việc làm tại Lào Cai
  • Việc làm tại Nghệ An
  • Việc làm tại Ninh Bình
  • Việc làm tại Phú Thọ
  • Việc làm tại Quảng Ngãi
  • Việc làm tại Quảng Ninh
  • Việc làm tại Quảng Trị
  • Việc làm tại Sơn La
  • Việc làm tại Tây Ninh
  • Việc làm tại Cà Mau
  • Việc làm tại Cao Bằng
  • Việc làm tại Đắk Lắk
  • Việc làm tại Điện Biên
  • Việc làm tại Đồng Nai
  • Việc làm tại Đồng Tháp
  • Việc làm tại Gia Lai
  • Việc làm tại Hà Tĩnh
  • Việc làm tại Thanh Hóa
  • Việc làm tại Tuyên Quang
  • Việc làm tại Vĩnh Long
  • Việc làm tại Cần Thơ
  • Việc làm tại Huế
  • Việc làm tại An Giang
  • Trang chủ
  • Blog
  • Liên Hệ
  • Điều khoản
  • Chính sách bảo mật
  • Hướng dẫn
  • Báo giá
  • Copyright © 2025 Student Job
  • Việc làm dành cho Sinh viên
  • facebook
  • tw-footer
  • instagram
  • tiktok
  • threads
  • Trang chủ
  • Việc làm
  • Tuyển dụng nhanh
  • Đăng nhập