Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Sư phạm - ĐH Đà nẵng theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
TRƯỞNG NHÓM MEDIA
- Mức lương: 10.000.000 – 15.000.000
- Thời gian làm việc: Giờ hành chính 08h00 – 12h00 & 13h00 – 17h00. Nghỉ chiều thứ 7 & chủ nhật.
- Địa điểm làm việc: Tầng 2, 48 Yên Bái, Đà Nẵng.
MÔ TẢ CÔNG VIỆC
- Giám sát và quản lý các nội dung Media theo ngày, tuần, tháng nhằm đảm bảo các nội dung được thực hiện theo đúng kế hoạch đề ra.
- Hợp tác với các thành viên trong Team MKT trong việc sáng tạo kịch bản, video clip, chụp ảnh sản phẩm,…
- Giám sát, quản lý và điều phối tiến độ công việc của các thành viên trong Team Media đảm bảo theo tiến độ kế hoạch: lịch trình sản xuất, quản lý KPI của Team
- Quản lý các công việc chụp ảnh và quay video sản phẩm bao gồm chụp đơn sản phẩm, chụp sản phẩm theo concept, chụp người mẫu kết hợp với sản phẩm, quay video sản phẩm,…
- Cập nhật, đào tạo kiến thức chuyên môn liên quan đến kỹ thuật sản xuất video, hình ảnh mới cho các thành viên trong Team.
- Phụ trách làm việc với các phòng ban liên quan để nắm thông tin và phối hợp làm việc.
Đối với nhân viên kỹ thuật
Đối với học việc
Những sinh viên mới ra trường, bộ đội xuất ngũ, những người muốn thay đổi môi trường làm việc mới. Công ty sẽ có chính sách đào tạo học nghề. Chi tiết sẽ được trao đổi khi phỏng vấn.
-Trao đổi trực tiếp khi phỏng vấn
1. Plan, arrange and follow up annual or quarterly health check-up (or any random check-up required by law) for associates. This includes also health check-up for Expat work permit
2. Introduce and implement accident prevention program
3. Direct absenteeism medial case management and conduct visitation at home as needed
4. Consolidate and promote health promotion/wellness program
5. Coordinate with relevant departments on Safety issues/program
6. Administer first aid treatments and provide medications for employees as needed
7. Assist guests who are in critical health status. Monitor and record their condition
8. Assist all injured employees to the nearest hospital
9. Maintain all employees medical records
10. Check medical certificate submitted by associates when they resume back to work from sick leave
11. Conduct inventory of medicines and other supplies at departments twice a month
12. Coordinator and work with Spa Doctor, Recreation Doctor, Spa Manager and Recreation Manager in terms of required medication, safety and hygiene procedures and practice to assure the hotel’s compliance with the Vietnam law
13. Make recommendations and work with the Learning and Development Manager on health-related training courses (including first aid, CPR, Food Safety and Hygiene, etc.)
14. Follow up Government Law on Food Hygiene and Safety. Advise relevant Departments on this.
15. Assist F&B and Kitchen, if required during inspection by Government Inspectors
16. Support HR team when needed It is not the intent of this job description to cover all aspects of the position but to highlight the most important areas of responsibilities.
- Thực hiện công tác giám sát an toàn cho khách hàng khi tham gia bơi lội, quan sát, phát hiện và xử lý kịp thời các tình huống có nguy cơ tiềm ẩn;
- Thực hiện công tác cứu hộ, sơ cứu khi khách hàng gặp sự cố;
- Quản lý, kiểm soát hệ thống trang thiết bị tại khu vực bể bơi đảm bảo đầy đủ và luôn hoạt động tốt;
- Thực hiện công tác vệ sinh bể bơi, cảnh quan môi trường trong khu vực đảm bảo tiêu chuẩn dịch vụ và mỹ quan;
- Tiếp nhận, giải đáp thắc mắc và tư vấn cho khách hàng về các dịch vụ tiện ích trong khu vực.
- Thực hiện các công việc khác theo phân công của CBLĐ;
- Tham gia các hoạt động xã hội, văn thể của khách sạn
- Cấp phát các loại thuốc thông thường cho nhân viên Khách sạn khi có nhu cầu
- Lập các báo cáo sử dụng thuốc hàng tháng và đặt hàng các loại thuốc cần thiết
- Làm việc với các Bộ phận để đảm bảo các vấn đề về an toàn và sức khỏe cho nhân viên toàn khách sạn đạt được kết quả tốt
- Nâng cao kiến thức về sức khỏe và an toàn lao động
- Xử lý các thông tin liên quan đến vấn đê an toàn sức khỏe và thông báo cho Trưởng phòng Nhân sự biết các vấn đề xảy ra hàng ngày.
- Đảm bảo các hoạt động chuyên môn được thực hiện một cách chuyên nghiệp theo đúng với chức năng, nhiệm vụ
- Chuẩn bị tài liệu, hướng dẫn nhân viên toàn khách sạn về các qui trình bảo vệ sức khỏe, phòng chống bệnh tật cho nhân viên hàng tháng.
- Thực hiện khám sức khỏe hàng năm cho toàn thể nhân viên Khách sạn, liên hệ lấy báo giá từ bệnh viện, theo dõi quá trình và lấy kết quả khám sức khỏe, tư vấn cho nhân viên khách sạn về kết quả khám sức khỏe.
Duties may include but not limited to:
Troubleshoot and resolve complex 2nd level network related problems, coordinate resources where necessary and serve as escalation point to 1st level operational teams
Respond to and resolve network issues within the timeframe of severity level agreements
Support all aspects of the network management process assuring requests, implementation, and problems are delivered as required with no impact to the production environment
Take initiative to proactively discover potential network impacts
Deploy and document changes in accordance with problem and change management process
Communicate to both technical and non-technical audiences, resolution and root cause resulting from the outage or service interruption
Perform most effective approach to restore, recover, or alter configurations, logical or physical, to maintain service integrity
Perform on-going management of network installation and upgrade projects and maintain deployment schedules
Continually review the network and practices looking for opportunities to enhance network functionality, performance and reliability
Prepare network equipment for deployment by loading appropriate software and configuration setting according to pre-engineered design templates
Assemble required equipment, cables, adapters, etc. and arrange delivery to site for installation
Contribute to the development of network documentation, including diagrams, standards, specifications and operating procedures
Provide ongoing troubleshooting, support, and maintenance of network and systems, including 24/7 on call coverage as required
Duties may include but not limited to:
Eliciting, understanding, and designing against both business and technical requirements, including trade-offs between different requirements, cost/benefit analyses, and affordability of target allocations
Deploying, integrating and testing software products
Initiating, performing and reviewing systems engineering activities, including analysis, design, development, verification and configuration management
Identifying risks and opportunities and developing mitigation plans to minimize system impacts
Engaging effectively with IS&T team to ensure best practices are followed for high system availability
Performing in-depth technical support and diagnosis of system issues and incidents
Working with the Team to design and deliver solutions that best meet customer need & specifications. Being responsible for managing end-to-end system implementations
Supervising the System Integrator’s (SI) operational performance — monitoring performance against Service Level Agreements and work with the SI to address any performance issues
System programming, debugging, and testing
Engineering and implementing real-time automation controls and information solutions
Providing ongoing troubleshooting, support, and maintenance of network and systems, including 24/7 on call coverage as required.
Duties may include but not limited to:
Assess user needs to provide support and proactive service, including analysis of opportunities in order to take advantage of available tools
Act as a focal point for communicating related system problems within the department and collaborate with other teams and vendors on changes, fixes, and updates
Analyze and document business requirements and business processes and translate them into specifications and design
Coordinate activities between process owners, users, software developers, system administrators and managers
Assist with the release process for applications which includes effective department wide and end user communication
Manage delivery and SLAs by guiding incident resolution, problem management, maintenance, and enhancement tickets raised by the end users for assigned applications
Develop processes to continuously monitor the quality and integrity of data;
Ensure department adheres to policies and procedures that are compliant with industry and regulatory policies
Keep abreast of new developments and forecasts future trends in the area of application integration in the healthcare industry
Maintain a strong understanding of technology and its application to achieve business objectives
Prepare analysis and or proposals for other enterprise departments when necessary
Develop training content and provide training to users
Provide ongoing troubleshooting, support, and maintenance of applications, including 24/7 on call coverage as required.
- Khám chữa bệnh cho người lao động theo thẻ BHYT và thanh quyết toán chi phí KCB với Cơ quan BHXH.
- Thực hiện công tác Phòng chống dịch bệnh
- Thực hiện công tác sơ cấp cứu và điều tra TNLĐ nơi làm việc
- Kiểm tra an toàn vệ sinh thực phẩm tại bếp ăn tập thể và diễn tập những tình huống khẩn cấp như thiên tai, dịch bệnh, ngộ độc thực phẩm.
- Khám sức khỏe định kỳ 6 tháng/lần cho người lao động
- Huấn luyện sơ cấp cứu, An toàn vệ sinh thực phẩm, chăm sóc sức khỏe sinh sản…
- Các công việc khác khi có yêu cầu
Địa chỉ làm việc: số 60 Mẹ Nhu, Quận Thanh Khê, Đà Nẵng