Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Sư phạm - ĐH Đà nẵng theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
1.Kỹ thuật thi công công trình, giám sát và thi công tại công trình.
- Triển khai công tác thi công, giám sát theo dõi đôn đốc tiến độ công trình, lập biện pháp thi công, báo cáo khối lượng thực hiện, tình hình tại công trình.
- Quản lý thiết bị, tính toán và xác nhận khối lượng thi công;
- Phụ trách thanh quyết toán cho nhân công, tổ đội, thầu phụ
- Lập kế hoạch thi công cho các tổ đội, nhà thầu phụ
- Giám sát quá trình thi công: Đảm bảo chất lượng, tiến độ, an toàn vệ sinh môi trường
- Xác nhận chất lượng, khối lượng công việc của nhà thầu phụ;
2. Kỹ thuật thanh quyết toán
- Lập tiến độ thi công, biện pháp thi công
- Lập hồ sơ quản lý chất lượng;
- Lập hồ sơ thanh quyết toán công trình
- Các việc phát sinh khác tại hiện trường
- Thực hiện các công việc khác do Cấp quản lý trực tiếp giao.
Địa điểm làm việc: Tại số 4 Trần Quý Cáp – TP. Đà Nẵng - Công trình Văn phòng Quốc hội tại Đà Nẵng
- Điều phối lịch dạy GV, đảm bảo lịch dạy không bị gián đoạn (ví dụ: Tìm GV dạy thay khi có GV bị ốm, nghỉ, …)
- Lập kế hoạch các buổi định hướng và dự giờ cho giáo viên mới
- Thông tin và tương tác giáo viên mới về lịch dạy thử
- Lập kế hoạch mở lớp mới theo yêu cầu của từng cơ sở
- Lập và truyền thông kế hoạch các lớp khi có sự thay đổi giáo viên, lịch học,...
- Đảm bảo công tác truyền thông kế hoạch hủy/ gộp lớp
- Sắp xếp, điều phối lịch đánh giá giáo viên
- Tổng hợp kết quả đánh giá giáo viên, gửi cho các bộ phận liên quan
- Hỗ trợ những công việc liên quan đến chương trình giảng dạy của giáo viên (điều chỉnh, cập nhật nội dung giáo án, làm bài test theo giáo trình của trung tâm…)
- Thời gian làm việc: 42 giờ/ 6 ngày/ 1 tuần – Giờ hành chính
- Điều phối lịch dạy GV, đảm bảo lịch dạy không bị gián đoạn (ví dụ: Tìm GV dạy thay khi có GV bị ốm, nghỉ, …)
- Lập kế hoạch các buổi định hướng và dự giờ cho giáo viên mới
- Thông tin và tương tác giáo viên mới về lịch dạy thử
- Lập kế hoạch mở lớp mới theo yêu cầu của từng cơ sở
- Lập và truyền thông kế hoạch các lớp khi có sự thay đổi giáo viên, lịch học,...
- Đảm bảo công tác truyền thông kế hoạch hủy/ gộp lớp
- Sắp xếp, điều phối lịch đánh giá giáo viên
- Tổng hợp kết quả đánh giá giáo viên, gửi cho các bộ phận liên quan
- Hỗ trợ những công việc liên quan đến chương trình giảng dạy của giáo viên (điều chỉnh, cập nhật nội dung giáo án, làm bài test theo giáo trình của trung tâm…)
- Thời gian làm việc: 42 giờ/ 6 ngày/ 1 tuần – Giờ hành chính
– LƯƠNG ĐIỂM: 3.800.000/CA + THƯỞNG .
– GIỜ LÀM VIỆC CA :
+ Ca 1: 8H-15H
+ Ca 2: 15H-21H30
+ CÓ THỂ XOAY CA LINH ĐỘNG VỚI NHAU
– Mô tả công việc :
+ Đăng bài trên nhóm facebook, trang fanpage, tiktok, youtube.
+ Làm dữ liệu website, Copy dữ liệu trên website.
+ Ngành nghề : thiết kế website .
– Thời gian làm việc :
+ Sáng : 8h-12h. ; Chiều : 13h30-17h .
+ Làm từ thứ 2 – sáng thứ 7 tại văn phòng.
+ Không cố định sáng – chiều, rảnh buổi nào tới công ty buổi đó .
+ Hoặc đăng ký làm online .
=> Lương sinh viên : Thỏa thuận ( Thưởng thêm nếu làm tốt )
– Mô tả công việc :
+ Đăng bài trên nhóm facebook, trang fanpage, …
+ Làm dữ liệu website, Copy dữ liệu trên website.
+ Ngành nghề : thiết kế website .
– Thời gian làm việc :
+ Sáng : 8h-12h. ;
+ Chiều : 13h30-17h .
+ Làm từ thứ 2 – sáng thứ 7 tại văn phòng.
+ Không cố định sáng – chiều, rảnh buổi nào tới công ty buổi đó .
+ Hoặc đăng ký làm online .
– Thu nhập : + Lương sinh viên : Thỏa thuận ( Thưởng thêm nếu làm tốt )
- Tham gia sản xuất theo quy trình sản xuất dược phẩm tại các chuyền sản xuất của nhà máy.
- Đóng gói sản phẩm bao gồm đóng gói hở và đóng gói thành phẩm
Financial returns:
Set up and organize workstation with designated supplies, forms, and resource materials.
Assist in the monitoring of all related hotel systems and ensure proper operation and condition.
Monitor inventory and supplies and ensure that replenishments are ordered in a timely manner. Report
shortages immediately to supervisor.
Be responsible for saving hotel asset/ energy/ water/ chemical and propose the saving ideas to management
Understand department’s and hotel’s product, and upsell to the guest, or recommend hotel products to the
guest.
Report Lost and Found immediately to Security
People:
Meet with hotel staff/clients to ascertain/understand their needs and provide prompt and professional
assistance and support.
Conducts periodic tests and inspections to ensure all departments are complying with required procedures.
Identify training needs and recommend actions in order to resolve those needs.
Perform/ behave as per IHG Winning Ways to other colleagues (within your department and toward other
departments)
Train and help colleagues on the jobs
Follow up with the assignment from Supervisor.
Participate all training assigned by supervisor including English training and job skills training
Guest experience:
Perform Services behaviors in daily operation basic towards the guests
Sharing guest feedback to the supervisor
Handle guest’s requests, or escalate to higher levels and/or relate departments when need it
Drive buggy safely after being certified and be responsible for protecting this asset in good conditions
Responsible business:
Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire
Life safety.
Be responsible in protecting the environment such as the trees, the sea, and the special species
Understand IHG Brand Standard related to your department
Recommended changes to these standards
Co-ordinate special projects as required
Rotate the roles (cross training) within department when required
Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.
Financial returns:
Manages and monitors the operation of all computer hardware, ensures all systems are working and
installed properly, and serves as the primary contact for servicing the computer hardware
Assist in continually keeps informed of IHG-approved systems and technology that may contribute to
improve hotel efficiency, including, but not limited to
o Computer Hardware systems and devices including PC LAN technology.
o Software operating and utility systems.
o Front Office and Accounts Receivable Property Management Systems.
o Interfaces to and from Front Office Property Management Systems and other Systems.
o Back Office Accounting Systems.
o PC and LAN based Office Automation products.
o Internal and External Electronic Mail / Facsimile / Scanner software and communication tools.
o Point Of Sale Systems.
o Guest and Administration Voicemail.
o Cabling.
o Hub / Switch Management Systems.
o Assist and Support Electronic Door Locking Computer System.
o Computer Virus protection.
o Hotel IT Security and Firewalls
Maintain an up-to-date list of all computer hardware and software
Monitor the performance of the systems and maintains a log book of performance report e.g. through
systems measurement facility/utility, error and integrity check reports, system malfunction and Solutions
Understand all standards and IHG customized features and functions of the Hotel front office system, point
of sale system, and call accounting system, including, but not limited to system security, system reports,
manager functions, system utilities and user functions
Maintain uncompromising data and physical security standards
Control the key/lock for computer room and ensures that the computer room fire protection, temperature
control, and power requirements meet the IHG security specification as described in the IHG security
system
Be responsible for saving hotel asset/ energy/ water/ chemical and propose the saving ideas to
management
Understanding department’s and hotel’s product, and upsell to the guest, or recommend hotel products to
the guest.
Report Lost and Found immediately to Security
People:
Ensure that Income Audit Officer are routinely trained and have full knowledge of their respective job
responsibilities.
Assist in Mid Year Review and End Year review for Income Auditor Officer
Perform/ behave as per IHG Winning Ways to other colleagues within your department and toward other
departments
Perform/ behave as per IHG leadership competencies
Work with Superior and Human Resources on manpower planning and management needs
Identify training need, propose training plan, and conduct the training
Conduct shift briefings, department meeting to ensure hotel activities and operational requirements are
known
Observe staff’s performance, give constructive feedback when need it.
Coach and develop staff
Work with Superior and Human Resources on disciplinary action for poor performance or any conflict
among staff
Guest experience:
Ensure that all computer media saves and back-ups are completed, documented and stored per IHG
specifications
Perform Brand’s Services behaviours in daily operation basic towards the guests
Ensure consistency service within the department
Sharing guest feedback to the team
Manage all requests made by guests, or special request from guest that your staff reported to you
Responsible business:
Assist IT Manager in maintains technical and user documentation, systems reports, newsletters and
announcements in a neat, orderly and secure fashion
Assist IT Manager Follows-up on all outstanding points from the latest IT audit of his/her hotel under the
supervision of IT Manager/Leader
Assist IT Manager Notify department heads on current computer related issues, new releases, MIS trends,
viruses etc.
Administers all user ID’s, passwords, and the most sensitive system utilities, secures all touchy resources
and critical libraries
Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire
Life safety.
Be responsible in protecting the environment such as the trees, the sea, and special species
Understand and ensure your staff understanding IHG Brand Standard related to your department
Recommended changes to these standards
Open and close the shift, ensure effective shift hand over
Co-ordinate special projects as required, such as…
Rotate the roles (cross training) within department when required
Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.
Other tasks will be discussed during interview time
Responsible for installing and maintaining systems and solutions used to support operational processes at the property level.
1. HỖ TRỢ NGƯỜI DÙNG
- Hỗ trợ người dùng theo danh mục dịch vụ và thời gian cam kết
- Đảm bảo tối thiểu 75% yêu cầu được lấy đánh giá chất lượng dịch vụ nội bộ ở mức tốt trở lên
- Hỗ trợ trực tiếp ở mức level 2 với các việc thuộc danh mục dịch vụ level của kỹ thuật
2. VẬN HÀNH HỆ THỐNG
- Monitor và checklist vận hành
- Quản lý sự cố: xử lý hệ thống khi có sự cố, ghi nhận báo cáo và xử lý nguyên nhân gốc của sự cố.
- Quản lý lỗi và rủi ro hệ thống CNTT
- Quản lý bản vá: cập nhật bản vá theo thông tin của ANBM cho các hệ thống máy chủ cơ sở và cho các máy tính người dùng qua WSUS.
- Quản lý thay đổi
- Quản lý Tài sản: Cập nhật tài sản CNTT thuộc cơ sở phụ trách
- Quản lý license (Office365, Adobe…)
- Quản lý Hợp đồng (dịch vụ, bảo hành, bảo trì)
- Quản lý đường truyền (WAN, Internet, E1…)
- Kế hoạch phục hồi sau thảm họa (DRP)
- Quản lý tuân thủ và audit
- Dự án CNTT"
- Nắm rõ thông tin về sản phẩm ( sơn, mực in, dung môi, hóa chất)
- Quản lý các nguồn tài nguyên của công ty
- Làm các giấy tờ liên quan đến nhập xuất hàng hóa
- Hỗ trợ cung cấp thông tin hàng cho bộ phận kinh doanh
"+ Hỗ trợ bác sỹ thực hiện việc sơ cấp cứu, cứu chữa ban đầu... khi khách, cán bộ nhận viên gặp các vấn đề liên quan đến sức khỏe, theo dõi tình trạng sức khỏe bệnh nhân và phối hợp với Bệnh viện / phòng khám theo đúng quy trình để đảm bảo sức khỏe bệnh nhân;
+ Thực hiện quản lý tủ thuốc, sổ cấp phát thuốc, hồ sơ bệnh nhân, báo cáo y tế...theo đúng quy trình và tiêu chuẩn dịch vụ."