Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Thái Bình Dương theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
Theo chương trình đào tạo thực tập sinh của khu nghỉ
1. Prepare Daily Food and Beverage Cost Reports.
2. Prepare month end food and beverage cost reports.
3. Establish par stock levels for outlet beverage stocks and carry out monthly spot checks.
4. Participate in weekly market surveys of fresh food items and flowers.
5. Review input of weekly market survey prices into system to ensure accuracy.
6. Perform monthly comparisons of food and beverage cost percentage against other Nha Trang hotels.
7. Participate in food (bi-annual) and beverage (monthly) stocktakes of storeroom and outlets and monthly stocktake of cigars/cigarettes.
8. Complete month end closing procedures for food and beverage inventory system, including export of month end journal for inventory movements.
9. Prepare report of slow moving beverage items on a monthly basis.
10. Prepare month end journal entry for Micros Officer Checks.
11. Update Purchasing system for new food or beverage items.
12. Assist with costing of special events for F&B Department.
13. To prepare and analyze monthly Minibar Beverage Revenue potentials.
14. Assist F&B Department in menu planning via costing of recipes.
15. Assess & communicate the popularity of each item on the menu of each outlet on a quarterly basis and make recommendations for margin improvement.
16. Assist with updating Micros system for new items on each outlet menu.
More details will be discussed upon interview
• Trao đổi cụ thể khi phỏng vấn
Discuss during the interview.
- Đảm bảo các món ăn được chế biến đúng theo công thức, quy trình định sẵn;
- Chịu trách nhiệm về vệ sinh an toàn thực phẩm từ khâu chuẩn bị nguyên liệu đến khâu chế biến và trình bày;
- Giám sát và kiểm tra nguyên liệu chuẩn bị cho mỗi ca;
- Đảm bảo môi trường làm việc an toàn và phòng ngừa các tai nạn trong khu vực bếp;
- Đào tạo nhân viên mới trong bếp theo yêu cầu, phân công nhiệm vụ được giao;
- Các yêu cầu khác của Bếp trưởng.
Discuss during the interview.
• Promote a fun and relaxing atmosphere for guests and members.
• Wipe down fitness center machines and remove towels, trash, and debris from fitness center area
• Maintain an adequate supply of cups and water in recreation area.
• Clean fitness and recreation area.
• Obtain, fold, and stack towels according to company procedures.
• Distribute lockers and towels to the guests.
• Conduct inventory of supplies, materials, and equipment and inform Spa Manager of low supply items.
• Observe activity in the recreation and fitness facilities and respond appropriately in accordance with local operating procedure in the event of an emergency.
More details will be discussed upon interview
• Work with suppliers to resolve discrepancies between invoices and actual received merchandise, and report to manager/supervisor as necessary.
• Reconcile shipping invoices and receiving reports to ensure count accuracy.
• Order packaging, raw materials, and supplies as needed.
• Receive, unload, and process deliveries and account for incoming freight based on invoice and receiving reports.
• Verify and track received inventory and complete inventory reports and logs.
• Oversee return process by verifying counts, shipping addresses, labels, etc.
• Check in merchandise, report bad pallets, print and place slot labels, and check current inventory levels.
• Conduct inventory audits to determine inventory levels and needs.
• Notify manager/supervisor of low stock levels in a timely manner.
• Receive and stage merchandise by department, mark appropriately for placement in facility, and deliver merchandise to appropriate department.
• Troubleshoot vendor delivery issues.
• Maintain clear and organized records to ensure all reports and invoices are filed and stored properly.
• Calculate figures for food inventories, orders, and costs
More details will be discussed upon interview
- Theo dõi công nợ của khách hàng, nhà cung cấp.
- Tính các khoản thu - chi của công ty.
- Hạch toán, tổng hợp thu – chi phát sinh lên phần mềm kế toán.
- Hoàn thành báo cáo thuế định kỳ hàng tháng.
- Kiểm kê quỹ tiền mặt.
- Theo dõi, kiểm kê lượng hàng hóa thực tế và đối chiếu với sổ sách.
- Tham gia đào tạo theo yêu cầu công việc.
- Quản lý văn phòng phẩm và các thiết bị văn phòng.
- Lưu trữ hồ sơ của công ty.
- Chi tiết sẽ được trao đổi cụ thể trong buổi phỏng vấn.
- Làm Việc Tại:
+ 02 Kế toán làm việc tại Văn phòng số 10 Nguyễn Gia Thiều, Vạn Thạnh, Nha Trang, Tỉnh Khánh Hòa;
+ 02 Kế toán làm việc tại Nhà máy - KCN Suối Dầu, huyện Cam Lâm, tỉnh Khánh Hòa. Có xe đưa đón cho nhân viên ở xa (tuyến Nha Trang - Cam Lâm)
Kiểm tra sản phẩm thực phẩm (Khi nhận và trước khi đi giao).
Nhập số liệu: xuất nhập tồn trên máy tính
Chi tiết được trao đổi khi phỏng vấn
Jr. Sous Chef for high-end a la carte breakfast:
- Familiar with Western Food
- Consistent in providing best quality dishes
- Able to train new chefs
- Cooperative with the F&B team
- Familiar with food safety rules and regulations
Monitor consumption and maximize capacity of resources and equipment.
Create weekly executive set lunch, monthly, promotional and seasonal menus in cooperation with the Sous Chef.
Monitor the quality of dishes produced in the kitchen.
Ensure the kitchen and utensils are clean and hygienic.
Follow health and safety standards and strive for constant improvement to avoid health and injury hazards.
- Chăm sóc khách hàng cũ, tìm kiếm và phát triển thị trường mới
- Tư vấn, giới thiệu sản phẩm, thông báo các chính sách bán hàng tới các đại lý khách hàng
- Tìm hiểu, nghiên cứu thị trường và đối thủ cạnh tranh
- Chịu trách nhiệm phát triển doanh số
- Tổng hợp, phân tích tình hình thị trường và báo cáo theo quy định của công ty
- Xử lý thông tin của khách hàng về sản phẩm và khiếu nại của khách hàng
- Thời gian làm việc từ 8h sáng - 17h chiều .
- Nhân viên ở Khánh Hòa làm việc tại:
+ Ninh Hòa - Vạn Giã: 1NV
+ Cam Ranh: 1 NV
+ Trung tâm tỉnh Khánh Hòa: 2 NV
- Nhân viên ở Kiên Giang làm việc tại: T. Kiên Giang
TRÁCH NHIỆM CÔNG VIỆC:
Vệ sinh phòng khách theo yêu cầu. Sắp xếp vật dụng trong phòng ngăn nắp. Tẩy rửa phòng vệ sinh.
Thay mới khăn và các vật dụng trong phòng khách và phòng tắm theo đúng tiêu chuẩn.
Sử dụng đúng cách các sản phẩm tẩy rửa hàng ngày.
Chuyển các đồ vật tìm được cho cấp trên để có hướng giải quyết.
Báo cáo về những sửa chữa và bảo trì trong phòng khách về cho BP bảo trì.
Xử lý phàn nàn của khách. Báo cho cấp quản lý trực tiếp liên quan xử lý than phiền của khách nếu vượt quá thẩm quyền.
Đặt hàng vào minibar và bổ sung những món cần thiết cho phòng khách.
Báo cho cấp quản lý trực tiếp liên quan biết về lượng hàng minibar tiêu thụ.
Lau chùi các vật dụng trong phòng, sắp xếp hàng vải, trải grap giường.
Giặt là tất cả các trang thiết bị CCDC hàng vải,hàng khăn đều đạt tiêu chuẩn đảm bảo chất lượng tốt và sẵn sàng đưa vào phục vụ tại Bộ phận và các BP liên quan.
Thực hiện các công việc khác theo sự phân công.
TRÁCH NHIỆM CÔNG VIỆC: