Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Thái Bình Dương theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
Check figures, postings, and documents for correct entry, mathematical accuracy, and proper codes.
Organize, secure, and maintain all files, records, cash and cash equivalents in accordance with policies and procedures.
Record, store, access, and/or analyze computerized financial information.
Classify, code, and summarize numerical and financial data to compile and keep financial records, using journals, ledgers, and/or computers.
Complete period-end closing procedures and reports as specified.
Audit cashier banks periodically according to SOPs.
Maintain, distribute, and record petty cash, cashier banks, and contracts.
Document, maintain, communicate, and act upon all Cash Variances according to SOPs.
Act as liaison between property and armored car service or primary banking institution.
Participate in internal, external, and regulatory audit processes and ensure compliance with SOPs.
1. Đảm bảo rằng nhân viên sử dụng và bảo trì các thiết bị, máy móc làm sạch một cách thích hợp. Các thiết bị và máy móc vệ sinh cần được bảo quản đúng cách và luôn trong tình trạng hoạt động tốt.
2. Đảm bảo rằng nguồn cung cấp/ công cụ cho khu vực công cộng được bổ sung kịp thời.
3. Kiểm kê hàng tháng tất cả vật tư và thiết bị theo đúng sự thiết lập chỉ dẫn của Khách sạn.
4. Duy trì nhật ký hàng ngày và các nhiệm vụ và ký hiệu về các hạng mục sữa chữa và bảo dưỡng cũng như các yêu cầu vệ sinh đặc biệt cần được thông báo cho Quản lý vệ sinh khu vực Công cộng.
5. Sử dụng hóa chất đúng cách, ít hao phí.
6. Lên lịch và giám sát việc giặt thảm và các đồ trang trí.
7. Kiểm tra khu vực công cộng thường xuyên trong ca làm việc.
8. Đảm bảo hoa và cây trong tình trạng tốt, báo cáo cho quản lý nếu tìm thấy bất kỳ vấn đề và thông tin cho nhân viên cắm hoa để thay thế kịp thời.
9. Đảm bảo kho hàng khu vực vệ sinh công cộng được sạch, hóa chất và dụng cụ được cất giữ bảo quản tốt.
10. Tuân thủ các chương trình vệ sinh và bảo trì của Khách sạn.
1. Handle all queries from internal & external customers.
2. Ensure highest guest satisfaction, handle guest queries as priority one.
3. Liaise with Company Auditors.
4. Communicates openly and clearly both verbally and in writing.
5. Develops positive working relationships at all levels.
- Be discussed on the interview.
- Supervise and delegate duties to Concierge, Bellman, Driver;
- Answer the telephone promptly and courteously;
- Handle guest request and take personal responsibility by following up with relevant persons/ departments;
- Coordinate the delivery and collection of tour/ group baggage upon arrival and departure;
- Ensure all working files and records pertaining to guest services are accurately recorded, maintained and updated.
- Report accidents, injuries, and unsafe work conditions to manager
- Details will be discussed in job interview.
- Trao đổi khi phỏng vấn
Advises on proper food handling practices and provides food hygiene training for all new hires and trainees.
Identifies key areas of risk in various food operations and takes preemptive remedial action.
Provides technical advice on product labeling issues for fulfilling government requirements. Assist management in hiring, training, scheduling, evaluating, counseling, disciplining, and motivating and coaching employees.
Check in/ out.
Take care and welcome VIP guest.
Wearing Oktoberfest costume to take care of our guest as well as upselling our signature beer.
Working hour: 6pm to 10pm - From 16th Sep t0 1st Oct 2023
Responsible for supporting all aspects of Concierge functions in accordance with hotel standards. Maintains a concierge service and management philosophy that serves as a guide to respective staff. Assists in developing and maintaining the acknowledgment and service of all guests visiting the location. Supports management to ensure all departments are aware of all guests’ needs and information prior to arrival that will lead to a unique, memorable and personal stay.
CORE WORK ACTIVITIES
- Trao đổi trong quá trình phỏng vấn.
- Một số vị trí cần tuyển thực tập sinh:
- Lấy order từ khách.
- Giới thiệu với khách những món ăn/ đồ uống có trong thực đơn.
- Kiểm tra các món ăn/ thức uống trước khi phục vụ.
- Chi tiết công việc sẽ trao đổi trực tiếp trong phỏng vấn
Responsible for following established procedures in ordering, receiving, storing, distributing and payment of items. Assists in formulating an approved vendors list encompassing all categories.
CORE WORK ACTIVITIES