Tổng hợp việc làm cho sinh viên Học viện Hàng không Việt Nam theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
- Phụ trách quản lý và bán hàng trên các cửa hàng online.
- Lên ý tưởng sản phẩm, chuẩn bị và list sản phẩm lên cửa hàng online.
- Trả lời khách hàng về sản phẩm, đơn hàng và các yêu cầu của khách hàng.
- Thường xuyên cập nhật, nắm bắt được xu hướng thị trường
Thực hiện các công việc chuyên môn theo bản mô tả công việc và sự phân công công việc của Ban lãnh đạo Công ty, cụ thể:
Growing sales with existing customers as well as opening new accounts in Bar/Lounge/Hotels/ Restaurants/events premises as well with private/retail customers.
Manage a portfolio up to 40 customers with well-planned weekly sales visits
Prospecting new potential customers
Anticipate customers’ needs and develop relationship to fully satisfy customers’ expectations and requests according to our company policy.
Collect market information, market demand, and customers’ feedback
Providing marketing support
Participating to corporate networking event - responsible in terms of PR and image
Respect the company Sales Policy (following the Discount and Incentive Program)
Provide realistic Sales Plan for 6 months.
Be able to forecast the customers consumption for 3 months /6 months and ensure availability of products with management
Reporting to the Area Sales Manager a weekly plan and a monthly sales plan
1. Xây dựng và triển khai chiến lược kinh doanh
- Xác định mục tiêu doanh số, thị phần và kế hoạch kinh doanh hàng năm, quý, tháng.
- Phân tích thị trường, Khách hàng, đối thủ cạnh tranh để điều chỉnh chiến lược phù hợp.
- Đề xuất chính sách bán hàng, giá bán, chiết khấu phù hợp với chiến lược Công ty.
2. Quản lý và phát triển đội ngũ kinh doanh
- Đào tạo và nâng cao kỹ năng của đội ngũ nhân viên kinh doanh.
- Xây dựng hệ thống đánh giá hiệu suất (KPIs).
- Hỗ trợ nhân viên trong quá trình tiếp cận, đàm phán và chốt hợp đồng với Khách hàng.
3. Quản lý Khách hàng và phát triển thị trường
- Duy trì quan hệ với Khách hàng hiện tại, phát triển Khách hàng tiềm năng.
- Thực hiện chăm sóc Khách hàng, xử lý khiếu nại và đảm bảo sự hài lòng.
- Xây dựng hệ thống dữ liệu Khách hàng, phân loại Khách hàng theo nhóm để có chiến lược tiếp cận hiệu quả.
4. Quản lý hoạt động bán hàng và doanh thu
- Giám sát việc thực hiện hợp đồng, đơn hàng, công nợ để đảm bảo dòng tiền ổn định.
- Đánh giá hiệu quả kinh doanh theo từng sản phẩm, khu vực, Khách hàng.
- Phối hợp với phòng kế toán, kho vận để đảm bảo hàng hóa đáp ứng kịp thời cho Khách hàng.
5. Báo cáo và tham mưu chiến lược cho Ban Giám đốc
- Báo cáo tình hình kinh doanh, doanh thu, lợi nhuận định kỳ cho Ban Giám đốc.
- Đề xuất điều chỉnh chiến lược, chính sách bán hàng theo tình hình thực tế.
- Tham gia vào quá trình xây dựng chiến lược phát triển dài hạn của Công ty.
1. Xây dựng mục tiêu, kế hoạch công việc
2. Tìm kiếm và tiếp nhận thông tin khách hàng tiềm năng
3. Tư vấn, chốt sale và theo dõi tiến trình dịch vụ
4. Chăm sóc khách hàng
5. Quản lý nhân sự nhóm
6. Báo cáo công việc
5. Thực hiện các công việc khác theo phân công của cấp quản lý.
- Tìm kiếm thị trường, mặt hàng hóa chất công nghiệp dùng cho sản xuất công nghiệp tại các nhà máy, các khu công nghiệp... và phân bón vô cơ cho cây công nghiệp, cây ăn quả, rau củ quả....
- Bán hàng, chăm sóc khách hàng, đánh giá khách hàng, thị trường.
- Tìm kiếm khách hàng mới, chăm sóc khách hàng cũ...
- Thời gian làm việc: từ thứ 2 đến hết sáng thứ 7
Sáng 08h - 12h
Chiều 13h - 17h
Position Purpose
As the Cluster IT Manager, you will oversee the IT operations of multiple hotels within the cluster. Your role is to ensure the highest standards of IT infrastructure, support, and security across all properties, while providing strategic technological support to the Cluster General Manager.
Duties & Key Responsibilities
IT Infrastructure & Support
· Manage the IT systems and infrastructure for all hotels in the cluster, ensuring compliance with company and statutory requirements.
· Maximize opportunities to reduce IT costs through effective purchasing and negotiating maintenance contracts.
· Ensure all systems are operational and secure, with regular reviews and updates to hardware and software.
· Maintain a robust system of IT controls to safeguard data, systems, and networks across the cluster.
· Ensure compliance with legal and regulatory requirements related to IT and data protection.
· Safeguard and update all IT contracts and service agreements affecting the operational status of the hotels within the cluster.
· Liaise with Internal and External IT Auditors to ensure effective audit programs and prompt corrective actions across all hotels.
· Ensure all IT incidents are logged and resolved in a timely manner, conducting interim self-audits as required for each property.
· Continuously develop best practices in IT management and support procedures across the cluster.
Management Reporting
· Develop high-quality IT management information and performance metrics that are timely and accurate for all hotels.
· Implement reporting that includes system performance benchmarks, key performance indicators, and balanced scorecards for the cluster.
· Ensure all above property IT reporting is timely, accurate, and internally consistent, with monthly reconciliations for each hotel.
Business Support
· Along with hotel based IT specialist, to provide IT and technological support to operation leaders and hotel teams across the cluster, including interpreting IT data.
· Identify and propose opportunities to optimize revenue and enhance guest satisfaction.
· Review IT management information for all hotels and propose value-added initiatives to the Cluster General Manager.
· Support business development initiatives, major technology decisions, and other commercial decision-making for the cluster.
Information Technology & Systems:
· Support the implementation and maintenance of IT systems in all hotels within the cluster.
· Ensure proper use and security of IT systems, with adequate backup procedures across the cluster.
· Maintain the integrity of data flowing into the IT systems and correct errors at the source for all properties.
· Develop the usage of IT systems to enhance management reporting and efficiency across the cluster.
· Ensure a business continuity plan is established and tested for all parts of the business.
· Implement and exploit telephony services to meet minimum defined standards.
Guest Services
· Ensure guests’ IT queries are managed to defined standards with minimal risks, improving guest satisfaction according to established criteria.
· Ensure brand standards are communicated and maintained for guest and business services in relation to IT offerings.
· Consistently promote the brand and encourage the use of the brand by IT suppliers.
Data Management
· Ensure ownership of all hotel data and ensure that data is backed up in a timely manner.
· Identify and ensure all hotel data has ownership and accountability within the organization.
· Ensure that hotel data is secured and in line with stated standards and best practices.
· Ensure access control is in line with stated standards and best practices.
Compliance & Evaluation
· Ensure regular self-evaluations of IT practices are completed and communicated.
· Manage local implementation projects and monitor local vendors and/or local representatives of global/area vendors.
· Adhere to the hotel’s security and emergency policies and procedures.
-Tìm kiếm khách hàng, hỗ trợ khách hàng xem Bất động sản cần bán
-Tư vấn thuyết phục khách hàng, hỗ trợ đàm phán, ký kết hợp đồng giữa khách hàng và chủ nhà, kho hàng có sẵn trên 40.000 căn.
-Thời gian, địa điểm làm việc linh hoạt, có thể làm vào buổi tối, cuối tuần hoặc thời gian rảnh trong ngày.
PHỎNG VẤN TRỰC TIẾP - ĐI LÀM NGAY - KHÔNG YÊU CẦU KINH NGHIỆM, BẰNG CẤP! Đặc biệt THIÊN KHÔI tặng ngay KHOÁ ĐÀO TẠO NGHỀ MÔI GIỚI MIỄN PHÍ BẤT ĐỘNG SẢN.