Mô Tả Công Việc
· Responsible in maximizing the hotel's revenues - by developing programs to increase rooms occupancy, and make profitable use of its accommodation, F&B, wellness, meeting and leisure facilities
· Coordination of all Marketing & Communication promotional efforts of the property including but not limited to Marketing Planning / Budget, Media Plan, PR, Digital, Social, Visual, Brand Guidelines, EDMs, Campaign Materials for Resort and its outlets
· In-charge of maintaining hotel mini-site, upgrading outlet websites – SEO, link building, traffic
· Works with Designer and manages the creation and production of all hotel and sales team collateral, branding and logo items ensuring all branding and company guidelines are followed
· Plans & executes the production of marketing collaterals, annual special events, all marketing activities, holidays/occasion calendar for the year, marketing photo/video shoots
· Builds partnerships and collaboration opportunities with brands. chambers, banks, KOLS, media entities, other partners
· Support & follow up on PR bookings & creation; award campaigns
· Supervises the production & distribution process of print and other marketing-related materials needed in hospitality including: brochures, menus, hotel collaterals
· Handles Brand Requirements - Marketing Services Needs for various Department leaders
Yêu Cầu Công Việc
- Tốt nghiệp Cao đẳng hoặc Đại học chuyên ngành marketing
- Ít nhất 1 năm kinh nghiệm ở vị trí tương đương
- Có tinh thần trách nhiệm cao, có khả năng chịu được áp lực.
- Luôn sẵn sàng học hỏi, tiếp thu kiến thức mới với thái độ tích cực
- Tiếng Anh giao tiếp
Hình thức
Quyền Lợi
- 100% lương, phí phục vụ hàng tháng trong thời gian thử việc
- Tham gia BHXH, BHYT theo quy định
- Môi trường làm việc thoải mái, năng động
- Và các phúc lợi khác
Mức lương
Thỏa thuận
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.