Mô Tả Công Việc
1. To attend pre-shift meeting to be aware of and knowledgeable of all activities within the hotel. To check tables are properly set. To pick up orders from Kitchen on a timely basis. To serve guests food and beverage in a friendly and courteous manner. To assist guests with chairs and napkins;
Tham gia cuộc họp đầu ca trước khi làm việc để nhận biết và hiểu về mọi hoạt động trong khách sạn. Kiểm tra bàn ghế được sắp xếp một cách phù hợp, Lấy đơn hàng từ bếp một cách kịp thời, Phục vụ khách hàng đồ ăn và thức uống trong một cung cách niềm nở thân thiện và lịch sự nhã nhặn. Phục vụ đồ gia vị phù hợp với đồ ăn, hỗ trợ khách hàng về ghế và khăn ăn;
2. To clear table neatly and quickly between courses and reset. To monitor hot beverage stations for freshness. To keep ashtrays empty and clean. To handle and resolve complaints in a courteous and professional manner. To notify Captain of all complaints;
Lau dọn bàn ghế một cách gọn gàng ngăn nắp và nhanh chóng giữa các tốp khách và sắp xếp lại như ban đầu, Kiểm tra khu đồ uống nóng sao cho sạch sẽ tươi mới. Giữ cho gạt tàn trống và sạch, Xử lý và giải quyết những lời phàn nàn trong cung cách lịch sự nhã nhặn và chuyên nghiệp. Thông báo cho tổ trưởng về mọi lời phàn nàn"
3. To reset tables for new guests. To restock Station supplies to par. To shake out dirty linenand return to Laundry.
Sắp xếp lại bàn ghế cho khách mới, bổ sung nguồn cung cấp , thu dọn khăn trải bàn bẩn và đưa về khu vực giặt là
Yêu Cầu Công Việc
- 1 - 2 year experiences is preferred
- Good at reading and communication in English.
- Friendly, patient, proactive, organised and highly responsible.
- Vocational certificate or diploma in professional cuisine.
- Significant experience in international hotel.
- Experience in team management.
Hình thức
Quyền Lợi
- Workmen Compensation.
- Healthcare package (applied depended on level)
- Good working environment
- Company activities & celebration.
- Annual Leave
- Bonus
Mức lương
Thỏa thuận
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.