Chuyên trang Việc làm dành cho Sinh viên
  • Tìm việc
  • Nhà trọ sinh viên
  • Thực tập
  • Công ty
  • Tuyển dụng nhanh
  • Cẩm nang nghề nghiệp
  • Đăng ký Đăng nhập
  • login Đăng nhập
  • register Đăng ký
  • NHÀ TUYỂN DỤNG
    Đăng tuyển, tìm ứng viên...

Việc làm cho sinh viên Đại học Công nghệ Vạn Xuân

Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Công nghệ Vạn Xuân theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.

  1. StudentJob
  2. Uni
  3. Đại học Công nghệ Vạn Xuân

Đại học Công nghệ Vạn Xuân

image image
Ngôn ngữ Anh Quản trị kinh doanh (29767) Tài chính – Ngân hàng (1993) Kế toán (1993) Công nghệ sinh học (13) Công nghệ thông tin (849) Kỹ thuật xây dựng Quản trị khách sạn
banner 1
Nhân Viên Phân Tích Tài Chính

Nhân Viên Phân Tích Tài Chính

Công Ty TNHH Thiết Bị Minh Tâm (Mitalab Co., Ltd)
  • Ngày hết hạn: 26/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
• Phân tích các chỉ số tài chính để cảnh báo và hạn chế các rủi ro về tài chính, đề xuất các kế hoạch hành động phù hợp giúp tối ưu hiệu quả hoạt động;• Xây dựng và phát triển các mô hình tài chính, cung cấp các dự báo tài chính hỗ trợ việc ra quyết định kinh doanh;• Tính toán và đề xuất giá bán sản phẩm thông qua phân tích các yếu tố cạnh tranh, thị trường, SWOT;• Phân tích các khoản đầu tư tài chính trước khi đầu tư và lựa chọn phương án đầu tư tối ưu;• Thẩm định các phương án kinh doanh, phương án đầu tư của Công ty;• Theo dõi và đánh giá mức độ hiệu quả của từng dự án đầu tư;• Lập các báo cáo phân tích định kỳ tháng/quý.
Performance Marketing Specialist (Mobile App)

Performance Marketing Specialist (Mobile App)

Navigos Group
  • Ngày hết hạn: 26/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
We're seeking a sharp, data-driven Mobile App Marketing Specialist to drive user acquisition and growth for our new product for Gen Z. You'll expand our Gen Z user base, boost app visibility, and optimize the marketing funnel for deep engagement and retention by deeping proficiency in data analysis using Google Analytics (GA4) - Firebase as an SDK for Mobile App Tracking.1. Mobile App Marketing • Plan & Execute Paid Campaigns: Strategize and optimize paid app install campaigns on platforms popular with Gen Z (e.g., TikTok Ads, Facebook/Instagram Ads, Google UAC, Apple Search Ads).• Master ASO for Discovery: Lead ASO strategies (keywords, video assets, screenshots) to boost visibility and conversion rates in app stores.• Performance & ROI: Monitor and optimize campaigns against key metrics (CPI, ROAS, LTV) for efficient budget use and maximum ROI.• Unlock Organic Growth: Identify and implement organic acquisition opportunities, including viral initiatives and influencer collaborations.• Stay Ahead of Trends: Keep current with mobile marketing trends and competitive landscape, adjusting tactics proactively.2. Data Analysis & Growth Optimization: • Deep User Behavior Insights: Analyze app data to understand Gen Z user behavior and identify optimization opportunities.• Actionable Reporting: Create engaging reports/dashboards tracking KPIs like downloads, active users, and feature adoption.• A/B Test & Iterate: Design and execute A/B tests on features and creatives, using results for data-backed improvements.• Data to Strategy: Convert complex data into clear, actionable recommendations for campaigns and app enhancements.• Problem Solving: Identify bottlenecks and propose data-backed solutions.3. Google Analytics (GA4) Expertise:• GA4 Ownership: Own GA4 implementation, ensuring accurate tracking of Gen Z user interactions and conversions, especially for "buddy" features.• Behavioral Funnel Analysis: Analyze user journeys and funnels in GA4 to understand behavior and identify drop-off points.• Direct Marketing Impact: Leverage GA4 insights to optimize mobile app marketing and ASO strategies for Gen Z.• Data Integrity: Audit GA4 data for accuracy and troubleshoot discrepancies.• Continuous Learning: Stay updated with GA4 developments, integrating new features.4. Integrated Digital & Media Performance• Unified Messaging: Collaborate to ensure consistent messaging and CTAs for app installs across all digital touchpoints (web, social media, email, influencer channels, community forums).• Holistic Impact: Analyze the impact of broader online marketing activities on app performance and Gen Z acquisition.• Channel Management: Manage web, social media (strong emphasis on TikTok, Instagram, Facebook), Email, and Blog content to attract and engage Gen Z.BENEFITS:• Up to 27 full-paid days of annual leave• Competitive remuneration package• Professional, Transparent, and Friendly working environment• Lunch allowance• Phone allowance• Health and Accident insurance 24/7 program• Annual health check• On job Training & Coaching program• Very nice office at the center of HCMCWorking time: Mon-Fri (9 AM - 6 PM)
Raw Material Specialist

Raw Material Specialist

Camso Việt Nam
  • Ngày hết hạn: 26/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Job OverviewResponsible for PR/PO creation, verifying vendors’ shipping documents, following up on shipments in transit, anticipating delivery risks, and defining mitigation actions proactively.Key responsibilities and accountabilities:1. Responsible for PR/PO creation and ensuring all transactions related to raw materials supply planning processing in SAP are performed correctly and timely.2. Establish SOPs and working instructions for monthly/daily routine tasks.3. Establish a tool/procedure with shipping lines for tracking shipments in transit.4. Analyze and define reliable shipping lines that consistently deliver shipments on time with reasonable transit time, then ask vendors to use the defined shipping lines for our shipments.5. Analyze and define monthly delivery schedule based on monthly consumption requirements, orders in transit, safety stocks, supply lead time, risk period, and replenishment plan.6. Communicate Purchase Orders to the vendors with requested delivery dates.7. Liaise with vendors to ensure the accuracy of shipping documents and proper shipping schedules.8. Oversee the delivery of raw materials and shipments in transit.9. Anticipate delivery risks and define/propose mitigation actions proactively.10. Liaise with the Operational Planning team, IMEX team, and Procurement team to ensure the consistent and adequate supply of raw materials necessary for production.11. Daily check and update raw materials Stock-In pipeline.12. To inform the Managers of any irregularities or problems that require assistance such as late delivery, shortage of supply issues,…13. Complete all necessary records and reports in a timely and accurate.14. Other tasks and responsibilities as assigned.
Sales & Marketing Deputy Manager (Aeon Mall Thanh Hoa - 514)

Sales & Marketing Deputy Manager (Aeon Mall Thanh Hoa - 514)

AEONMALL Vietnam Co., Ltd.
  • Ngày hết hạn: 26/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
AEONMALL Vietnam Co., Ltd. is a core enterprise of AEON group, specializing in shopping mall development and business operation. Based on the basic philosophy “The customer first”, we are continuing our efforts to create malls that enhance the quality of life, stimulate local economic activity and contribute to community life and culture.Website: https://aeonmall-vietnam.com/vi/tuyen-dung/Because of business demand, we are in need of recruiting 01 Sales & Marketing Deputy Manager in AEON MALL Thanh Hoa.+ Working location: Thanh Hoa+ Working time: Average 5 days/week and in shift (A shift 8:30 AM – 5:30 PM & C shift 1:30 PM – 10:30 PM, about 5-7 C shifts per month), 2 OFF days/week but not fixed on weekends, some shifts on public holidays+ Report to: Senior Manager/Japanese General Manager+ Main function: Manage, implement and administer Sales and Marketing activities of shopping mall. Largely involve in formulating Sales and Marketing plans, guidelines, policies and short-term strategies as well as setting goals and targets.1. Formulate annual Sales and Marketing plans and strategies for shopping mall by setting goals and targets based on data analysis, ensuring alignment with the company's business direction. (20%)2. Plan and manage annual Sales & Marketing annual budget by applying Income increment and Expense saving solutions (15%)3. Communicate and work closely with tenants in shopping mall to evaluate their business performance and requirements. Deal with tenants for renewal/termination of tenancy contract according to company regulations. (15%)4. Handle and advise staff to handle all queries, complaints and suggestions from customers (either tenants or consumers) relating to Sales & Marketing to ensure Mall's professional image and advantage in the market. (15%)5. Analyze and evaluate the effectiveness of sales and marketing campaigns, methods, costs, and results. Assist annual plan to Manager and change orientation timely based on actual situation. (10%)6. Supervise and motivate staff in performing their best to achieve company target and comply to company policies. Assist Manager to man-power planning and development. (10%)7. Create and analyze sales and marketing reports to management. (10%)8. Other tasks as assigned (5%)
International Freight Forwarding Customer Service

International Freight Forwarding Customer Service

Công Ty TNHH YQN Link International Logistics
  • Ngày hết hạn: 26/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Main Job Responsibilities:• Liaise with customer and carrier/Agent in relation to booking shipment, SI submission, VGM submission, BL confirmation, collection BL from carrier, and courier BL to customer.• 与客户和承运人/代理人就预订装运、SI 提交、VGM 提交、提单确认、到船公司领取提单和快递提单给客户。• Work efficiency of the time frame requirement of each shipment and monitor daily shipment update on each shipment to update customers or agents.• 根据每票货物的时效要求及时监控进展并更新给客户或代理商• Ensure timely and accurately data entry into the system, responsible to close shipments and filling.• 确保及时准确地将数据输入系统,并及时完成归档。• Monitor payment receive from customers and agents before shipment collection or release. Raise payment request on shipment charges.• 在收货或发货前做好应收应付管理,在系统里提交付款申请。• Communicate and build good rapport and keep relationship with customers, liners, co-loaders and agents.• 与客户,船公司,订舱口以及代理商建立良好的沟通并保持良好的工作关系。• Assist sales in providing feedback on business progressing to customers• 协助销售给客户提供业务进度的反馈。• Timely responding and resolution of issues, escalation, and complaints• 及时响应和解决问题、升级和投诉。
Chuyên Viên Phê Duyệt Tín Dụng (Đợt 3)

Chuyên Viên Phê Duyệt Tín Dụng (Đợt 3)

Ngân Hàng TMCP Ngoại Thương Việt Nam - Vietcombank
  • Ngày hết hạn: 26/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
***Để đảm bảo hồ sơ được tiếp nhận xử lý, ứng viên cần nộp hồ sơ ứng tuyển trên website tuyển dụng chính thức của Vietcombank tại địa chỉ: https://tuyendung.vietcombank.com.vnPhòng Phê duyệt tín dụng Trụ sở chính VCB cần tuyển 15 Chuyên viên phê duyệt tín dụng (đợt 3) Thời hạn nộp hồ sơ: đến hết ngày 18/07/20251. Thực hiện công tác phê duyệt tín dụng:-Kiểm tra tính hợp lệ của các hồ sơ, tài liệu tín dụng.-Phối hợp với các Phòng ban TSC, Phòng khách hàng Chi nhánh thu thập dữ liệu cần thiết từ khách hàng phục vụ cho công tác phê duyệt, tiến hành kiểm tra thực địa (nếu cần thiết).-Rà soát xếp hạng tín dụng đối với khách hàng tổ chức và đề xuất phê duyệt kết quả xếp hạng tín dụng.-Chuẩn bị báo cáo rà soát rủi ro và ý kiến giải trình cấp thẩm quyền theo phân công của Lãnh đạo Phòng.-Thực hiện nhiệm vụ thư ký HĐTDTW, chuẩn bị hồ sơ trình HĐQT theo phân công của Lãnh đạo Phòng.2. Nhận diện và cảnh báo sớm rủi ro tín dụng đối với khách hàng.3. Thực hiện các báo cáo:-Thực hiện báo cáo tuân thủ và báo cáo nội bộ theo phân công, hướng dẫn của Lãnh đạo Phòng.-Tham gia hỗ trợ các Chuyên viên phê duyệt tín dụng cao cấp thực hiện báo cáo ngành và các báo cáo khác.4. Tham gia các dự án nâng cao năng lực quản trị rủi ro, dự án công nghệ thông tin theo phân công của Lãnh đạo Phòng.5. Tham gia các lớp đào tạo, tập huấn nghiệp vụ theo kế hoạch của phòng và VCB.6. Thực hiện các nhiệm vụ khác có liên quan do Lãnh đạo Phòng giao.
Giám Đốc Bán Hàng Miền (Regional Sales Manager)

Giám Đốc Bán Hàng Miền (Regional Sales Manager)

Công Ty TNHH Thương Mại Vạn An
  • Ngày hết hạn: 26/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Job Summary: • Be capable of dealing with key accounts to drive the opportunities into sales.• Be able to manage, control timing, staffing, deploy the promotion program and handle the customers within the assigned brands as per the Company’s vision & objectives • Be responsible for setting up the suitable, sustainable sales team and healthy distribution Chanel to achieve the Formula Milk and MCC (Mother & Child care) category & company’s objectives. • Be responsible for achieving key sales objectives through the managing of multiple outlets and local sub-distributors and aggressively growing new accounts/distribution network. • Be capable of managing the growth and development new products and brand value within a defined market area • Ensure that the brand integrity and business model of ethical fair dealings with existing and targeted accounts are never compromised.• Have Fomula Milk and MCC orientation in career promotion objectives Essential Job Functions:• Execute monthly, quarterly and annual strategic business plan for achieving sales target of the assigned brands and keep pace with the timeline of achievements as well as to figure out the proper timely solution • Work out promotion plans for regional area in conjunction with marketing and sales departments. • Propose to the upper levels of management any sales strategies for improvement of certain product categories and/or customer groups based on market survey and competitor analysis. • Build sustainable partnership relationship with all the local distributors and key accounts by emphasizing the Company’s brand and product value along with the support staff. • Be able to deliver the in-house training and field coaching for staffs • Field visits are a must to support and develop business and sales team.
Malaria Program Manager

Malaria Program Manager

Clinton Health Access Initiative (Chai)
  • Ngày hết hạn: 23/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
The Clinton Health Access Initiative, Inc. (CHAI) is a global health organization committed to our mission of saving lives and reducing the burden of disease in low-and middle-income countries. We work at the invitation of governments to support them and the private sector to create and sustain high-quality health systems.CHAI was founded in 2002 in response to the HIV/AIDS epidemic with the goal of dramatically reducing the price of life-saving drugs and increasing access to these medicines in the countries with the highest burden of the disease. Today, along with HIV, we work in conjunction with our partners to prevent and treat infectious diseases such as COVID-19, malaria, tuberculosis, and hepatitis. Our work has also expanded into cancer, diabetes, hypertension, and other non-communicable diseases, and we work to accelerate the rollout of lifesaving vaccines, reduce maternal and child mortality, combat chronic malnutrition, and increase access to assistive technology. We are investing in horizontal approaches to strengthen health systems through programs in human resources for health, digital health, and health financing. With each new and innovative program, our strategy is grounded in maximizing sustainable impact at scale, ensuring that governments lead the solutions, that programs are designed to scale nationally, and learnings are shared globally.Established in Vietnam in 2006, CHAI works with several departments in the Ministry of Health to help them reach national goals related to hypertension, diabetes, HIV, TB, malaria and immunizations sustainably.CHAI’s team in Vietnam consists of a dynamic core of 18 staff in addition to resources available at the regional and global levels.CHAI is seeking a Malaria Program Manager to lead the Vietnam CHAI malaria team. The Manager will oversee CHAI’s support to the National Institute of Malariology, Parasitology, and Entomology (NIMPE), the Institute of Malariology, Parasitology, and Entomology (IMPE) in Quy Nhon and HCMC, and other entities of the Ministry of Health (MOH) in optimizing current strategies and developing and executing new strategies and interventions to help Vietnam reach its malaria elimination targets and prevent malaria’s return. This Manager may also support to launch CHAI’s upcoming dengue fever program.This role offers a unique opportunity for a talented individual to apply epidemiological and analytical skills to guide the operations of a disease elimination program. The successful candidate will lead a small team working directly with government counterparts and CHAI global team experts to assess, design, and scale-up the disease surveillance system; conduct robust cost and data analysis; and drive implementation of core interventions to achieve and maintain elimination.The position entails high level of direct coordination with multiple stakeholders within the government, partners, and CHAI’s global technical teams. S/he will represent CHAI in high-level meetings with government partners and donors on policy-making and management-related matters. The Manager must be a highly motivated, entrepreneurial individual with outstanding people and program management, problem-solving, analytical, and communication skills. The position will be based in Hanoi with travel within the country expected up to 25% of the time.Main ResponsibilitiesManagement• Be responsible for the strategic and program management assistance to the malaria program in Vietnam, and coordinate CHAI’s support to help strengthen systems and achieve audacious programmatic goals on aggressive timelines• Assist MOH to successfully execute the malaria elimination strategy and to prevent malaria from returning (POR). Specific activities may include leading CHAI’s effort to:- Update, scale-up and institutionalize the surveillance system nationwide, with the goal of ensuring rapid and accurate reporting of case-level malaria data from all levels and that data is appropriately stored and managed to ensure a rapid and effective response.- Support the government and partners to update national guidelines and policies to ensure alignment with overall elimination goals;- Update operational plans and associated training materials to build government capacity and support effective execution of malaria program in communes that still have malaria, and to support development of programmatic and operational frameworks for POR.• Assist MOH identify potential sources for and mobilization of additional funding to address any potential gaps preventing robust implementation of national malaria strategic plan• Serve as technical point person to government and CHAI country team regarding approaches to malaria elimination & POR, and liaise with CHAI global teams regarding technical matters and additional support required to execute country work plans;• Identify key impediments to the successful execution of this strategy and other national guidelines and work with the MOH and partners to develop solutions to rapidly address these bottlenecks• Develop internal work plans aligned with national strategy objectives, and oversee the quality of the delivery of work by CHAI malaria staff on regular basis, supporting as necessary to ensure high quality delivery• Support assessments and cost analyses needed to launch a dengue fever program.Team Management• CHAI has a hybrid management structure with co-management roles across program and functional areas. Manager will oversee the day to day delivery from the team and facilitate effective communication and coordination mechanisms within the team.Strategic Vision• Work closely with the Country Director, Deputy Country Director, and local and regional malaria teams to maintain overall strategic direction of the program• Identify strategic areas for expansion or redirection and guide strategic planning or proposal development as needed
Trưởng Phòng Cao Cấp Quản Trị Rủi Ro Tích Hợp - RM

Trưởng Phòng Cao Cấp Quản Trị Rủi Ro Tích Hợp - RM

VPBank - Https://tuyendung.vpbank.com.vn/
  • Ngày hết hạn: 23/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
1. Chiến lược quản lý rủi ro: xây dựng chính sách, quy định, quy trình, phương pháp quản trị rủi ro tổng hợp; thiết kế và thực hiện quy trình quản lý rủi ro tổng thể cho ngân hàng- Quản lý quan hệ nhà đầu tư liên quan đến quản lý rủi ro- Xây dựng bộ văn bản/ chính sách khung về quản lý rủi ro, chính sách khung khẩu vị rủi ro- Xây dựng danh mục rủi ro trọng yếu;- Xây dựng tuyên bố khẩu vị rủi ro, hạn mức rủi ro từ trên xuống2. Triển khai Basel 2 và Basel Nâng cao3. Quản lý và chịu trách nhiệm về việc tính toán quản lý tài sản có rủi ro RWA, tỷ lệ an toàn vốn CAR theo TT41/2016/TT-NHNN, kết quả lợi nhuận điều chỉnh rủi ro RROE để báo cáo Ngân hàng nhà nước và báo cáo trong cuộc họp EXCO, BOM hàng tháng4. Quản lý và chịu trách nhiệm về việc tính toán quản lý các chỉ số rủi ro thanh khoản, rủi ro lãi suất trên sổ ngân hàng (IRRBB) trong khuôn khổ Basel, cũng như thực thực hiện các bài kiểm tra sức chịu đựng về vốn, thanh khoản, đánh giá mức đầy đủ vốn nội bộ (ICAAP) theo TT 13/2018/TT-NHNN để báo cáo NHNN và báo cáo ban lãnh đạo ngân hàng.5. Quản lý rủi ro sản phẩm:- Xây dựng phương pháp luận quản trị rủi ro theo sản phẩm, xây dựng các văn bản triển khai Quản lý rủi ro sản phẩmXây dựng công cụ, củng cố báo cáo về quản lý rủi ro sản phẩm6. Giám sát hoạt động của hội đồng và ủy ban quản lý rủi roXây dựng quy chế, quy trình hoạt động của các Ủy ban, Hội đồng quản lý rủi roĐịnh kỳ báo cáo tình hình hoạt động của Ủy ban, Hội đồng cho các cấp có thẩm quyền7. Đối chiếu, rà soát và đảm bảo gửi kịp thời các loại báo cáo tuân thủ và rủi ro (báo cáo CAR và báo cáo rủi ro của NHNN, báo cáo định kỳ của Ủy ban rủi ro, báo cáo rủi ro bên ngoài) để đảm bảo kiểm soát rủi ro của ngân hàng8. Chủ động đưa ra các phân tích tác động, đánh giá rủi ro đối với các rủi ro hiện tại và nhận diện các rủi ro tiềm ẩn đang ảnh hưởng đến ngân hàng9. Quản lý các cuộc Kiểm toán Basel tổng thể, Đánh giá theo quy định, xem xét các phản hồi để kết thúc kịp thời các quan sát và phát hiện kiểm toán khi thích hợp.10. Giữ chân nhân sự và nâng cao kiến thức:Tuyển dụng, đào tạo, quản lý nhân sự trong các bộ phân/ đội nhóm.Hỗ trợ, giáo dục và đào tạo nhân viên nhằm nâng cao nhận thức về rủi ro.
Marketing Coordinator - Little Etoile Brands

Marketing Coordinator - Little Etoile Brands

Maxbiocare
  • Ngày hết hạn: 23/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Industry:• Pharmaceuticals – Prescription drugs• Cosmeceuticals• Cosmetics• Personal care & hygiene products for adults• Newborn care & baby care products• Health supplements• Baby formula• Baby food• Pet food & pet care productsDescription:• Conduct market research to understand consumer demands, habits, and trends.• Support outbound and inbound marketing activities by developing and optimizing content, advertisements, event planning, and other initiatives.• Coordinate with external vendors to execute events and advertising campaigns.• Collaborate with marketing staff and other departments to enhance brand awareness and implement assigned marketing activities.• Plan and execute initiatives to reach target customers through suitable media channels such as social media, email, television, etc.• Assist in analyzing marketing data (campaign results, conversion rates, website traffic, etc.) to shape future marketing strategies.• Take on independent tasks within the assigned marketing plan.
Customer Success Staff (Forwarding Company)

Customer Success Staff (Forwarding Company)

Công Ty TNHH Kintetsu World Express Việt Nam
  • Ngày hết hạn: 23/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
► Inside Sales: • Take care of all inquiries from existing customers and businesses, lanes like answering questions, concerns, complaints, rate inquiries, and so on, consult/discuss with the sales owner, or Business Marketing upper level for the proposals to customers. • Conduct service contracts with customers • Monitor AR with customers • Handle RFQ for existing customer: Collect the buying rate for RFQ/schedule by collaboration with procurement team/operation team then have discussing with Sales owner/KWE oversea before submit to customer ► Operation monitoring: • Create or sharing SOPs for the way to arrange for the shipments and services based on customers’ agreements and requirements (to share the contents with the team). • Collaborating with operation teams to match and following customer’s request. ► Others: • Handle and resolve customer complaints. • Obtain and evaluate all relevant information to handle product and service inquiries. • Perform customer verifications. • Keep records of customer interactions and transactions. • Record details of inquiries, comments, and complaints for review. • Check the vol/revenue of each customer frequently by databases and make the report with analyze in the end of month
Giám Đốc Quan Hệ Khách Hàng Doanh Nghiệp

Giám Đốc Quan Hệ Khách Hàng Doanh Nghiệp

Ngân Hàng TMCP Quốc Dân ( NCB )
  • Ngày hết hạn: 23/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
• Quản lý, chăm sóc danh mục khách hàng doanh nghiệp hiện hữu và phát triển khách hàng mới theo khu vực, địa bàn và phân khúc khách hàng được giao;• Triển khai kế hoạch bán hàng, thẩm định khách hàng theo qui trình nghiệp vụ, phối hợp với các bộ phận tín dụng đề xuất cấp tín dụng và các vấn đề liên quan;• Cập nhật chính sách quy định về sản phẩm, dịch vụ mới của NCB tới khách hàng;• Phối hợp triển khai các chiến dịch quảng bá, tiếp thị sản phẩm phân khúc khách hàng doanh nghiệp;• Thực hiện các công việc khác có liên quan theo yêu cầu của các cấp quản lý.
Giám Đốc Tài Chính (CFO)

Giám Đốc Tài Chính (CFO)

Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Địa Ốc Khang Việt
  • Ngày hết hạn: 23/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Mục tiêu công việc:Xây dựng, điều hành và kiểm soát toàn bộ hoạt động tài chính của công ty, đảm bảo tối ưu nguồn lực tài chính, hiệu quả sử dụng vốn, quản lý rủi ro và tuân thủ pháp luật.Nhiệm vụ chính:• Xây dựng chiến lược tài chính dài hạn phù hợp với chiến lược phát triển của công ty.• Lập kế hoạch ngân sách tổng thể, kế hoạch dòng tiền, phương án phân bổ vốn cho các dự án.• Quản lý, giám sát việc thực hiện ngân sách, dòng tiền và hoạt động thu – chi, báo cáo tài chính định kỳ.• Tìm kiếm, làm việc với ngân hàng, tổ chức tín dụng, quỹ đầu tư để huy động vốn cho dự án và hoạt động công ty.• Tham gia phân tích hiệu quả đầu tư các dự án, đánh giá rủi ro tài chính và đề xuất các biện pháp kiểm soát.• Quản lý hệ thống kế toán, kiểm toán, thuế, tuân thủ quy định pháp luật và chuẩn mực kế toán Việt Nam.• Xây dựng hệ thống kiểm soát nội bộ và báo cáo quản trị phục vụ cho lãnh đạo công ty ra quyết định.
Accountant - Hung Yen Factory (Nhân Viên Kế Toán - Nhà Máy Hưng Yên)

Accountant - Hung Yen Factory (Nhân Viên Kế Toán - Nhà Máy Hưng Yên)

Sews-Components Vietnam Co., Ltd.
  • Ngày hết hạn: 23/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
* Job description:• Thu thập, xử lý thông tin, số liệu kế toán, kiểm tra tính hợp lệ, hợp pháp của chứng từ và luân chuyển theo đúng trình tự.• Hạch toán các chứng từ kế toán: Ghi chép, tính toán, phản ánh số hiện có, tình hình luân chuyển và sử dụng tài sản, vật tư…• Theo dõi các nghĩa vụ thu, nộp, thanh toán nợ• Lập báo cáo hàng tuần, hàng tháng, quý hoặc theo yêu cầu của người quản lý nhằm cung cấp các số liệu, tài liệu cho việc điều hành hoạt động SXKD, kiểm tra và phân tích hoạt động kinh tế, tài chính, đề xuất các giải pháp phục vụ yêu cầu quản trị và quyết định kinh tế, tài chính của công ty• Cung cấp thông tin, số liệu kế toán theo quy định của pháp luật• Phối hợp thực hiện công việc với các nhân viên kế toán khác• Lưu giữ các chứng từ kế toán theo quy định
Project Manager

Project Manager

Công Ty TNHH Bantam Point
  • Ngày hết hạn: 23/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
- Office location: Nuoc Man 2, Khue My, Ngu Hanh Son, Da Nang- Office hours: 9:00 - 18:00 Monday - Friday JOB RESPONSIBILITY:- Leading project planning sessions- Coordinating internal and external resources- Managing timeline, deadline, and resources effectively- Monitoring all projects progress and make adaptations as required- Ensuring all projects meet deadlines and stay within budget- Overseeing all incoming and outgoing project documentation- Participating in tender process i.e. design, submission and review- Conducting project review and creating detailed reports for management- Optimizing and improving processes and the overall approach where necessary.- Securing growth opportunities and initiating new projects- Managing large and diverse teams.
Senior Client Advisor (Luxury Fashion - Saint Laurent)

Senior Client Advisor (Luxury Fashion - Saint Laurent)

S&S Group
  • Ngày hết hạn: 23/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Boutique location in HCMC: Dong Khoi, District 1, HCMCReports operationally to: Store DirectorABOUT THE JOB:The roles and responsibilities of the Senior Client Advisor include but are not limited to:1. Sales and Customer Experience• Strive to meet and exceed personal and team sales targets and KPI’s.• Initiate and leverage sales opportunities with existing and prospective customers by deliver excellence in customer experience.• Build and nurture long-term relationships with prospective customers.• Support all group’s initiatives as they relate to product launches, customer experience and selling.2. Store Operations• Follow all the guidelines from the brand and company to operate the boutique smoothly to meet all criteria of aesthetics and safety.• Ensure the best condition of all fixture and furniture in the boutique.• Perform opening and closing store duties as needed.• Participate in regular inventory counts and in necessary supply stocking/restocking.3. Visual Merchandising• Assist in maintaining visual standards with direction from brands and management.4. Personal development:• Develop strong product knowledge, soft skills as well as company history, information and news knowledge by attending training by brands, company & self-learning to generate knowledge about each brand specificities, strengths and weaknesses. Stay certified with all new brand knowledge.• Continuously develop product and sales acumen to become the authority. Know the in’s and the out’s of product offerings, optional packages, and the latest technologies.• Develop knowledge in current industry trends and other relevant fields - Gastronomy, Art & Music, Giftings and other lifestyle aspects.• Continuously update knowledge about customers profile of each brand to better understand their behavior and habits.5. Team-effort duties:• Partner with the team to achieve sales targets.• Maintain open, professional and ongoing communications with boutique management and colleagues.• Serve as a positive role model and represent S&S appropriately at all times.• Participate in the training of new colleagues (product knowledge, boutique procedures, company policies, etc.)• Adhere to and uphold all S&S Group core values, policies and procedures.• Contribute to team effort by welcoming new and different work requirements; exploring new opportunities to enhance the quality of work and services; helping others accomplish related job results as and where needed.• Other tasks and responsibilities assigned to the Employee by the Company which may be adjusted from time to time.
Senior Admin Executive

Senior Admin Executive

Công Ty TNHH Money Forward Việt Nam
  • Ngày hết hạn: 23/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
1. Administrative & Office Management:- Execute and coordinate administrative processes to ensure efficient office operations.- Monitor office supply inventory and arrange the timely procurement of materials, adhering to budgetary constraints.- Oversee facilities services and maintenance activities, collaborating with contractors to ensure operational continuity.- Handle office operations, including renovations and event planning, ensuring alignment with organizational goals.- Track the flow of fixed assets to ensure proper asset management.- Ensure compliance with company policies and local regulations across all operational functions.- Facilitate communication between departments to support seamless business operations.2. Expats Offering Services:- Stay updated on local labor laws and best practices, in charge of the full cycle of expat paperwork and procedures to ensure timely compliance with deadlines.- Maintain internal databases and reports, ensuring accuracy and efficiency in all expat-related processes.- Advise stakeholders on policies and procedures related to expat management.3. Employee Offering Services:- Handle all aspects of employee business trips, including decisions, requests, visa arrangements, hotel reservations, flight bookings, insurance, and per diem allocations.- Coordinate the health check-up process, including vendor selection, obtaining quotations, contract management, employee communication, and payment processing.- Process guest registration for internal visitors, including fingerprint collection, issuing access cards, office tours, and providing guest support.- In charge of communicating and announcements related to administrative functions, ensuring clarity and efficiency across departments.4. Administration Reports/ Process/ Policy/ Procedure System Management:- Prepare and submit office expense reports in a timely manner, ensuring accuracy and accountability.- Assist in budget preparation by tracking and reporting on costs and expenses.
Chuyên Viên Hỗ Trợ Kinh Doanh - Sales Admin

Chuyên Viên Hỗ Trợ Kinh Doanh - Sales Admin

Công Ty Cổ Phần Netnam
  • Ngày hết hạn: 23/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
1. Thực hiện hỗ trợ, phối hợp liên bộ phận trong triển khai dịch vụ • Tiếp nhận, kiểm tra thông tin phiếu YCTK. Kiểm soát tính hợp lệ của yêu cầu theo quy trình đã ban hành trước khi gửi đến các bộ phận liên quan. • Theo dõi tiến độ triển khai để thu thập BBNT và Hợp đồng.2. Thực hiện các công việc liên quan đến văn bản, giấy tờ • Soạn thảo hợp đồng/Phụ lục/Công văn/Hồ sơ thanh toán/biên bản thanh lý. • In, trình ký, đóng dấu. • Các hỗ trợ khác (nếu có)3. Thực hiện các công việc liên quan đến thầu • Chuẩn bị hồ sơ dự thầu, hồ sơ năng lực của Cty theo yêu cầu từ bộ phận kinh doanh. • Kê khai và nộp thầu trên hệ thống mua sắm công. • Theo dõi trạng thái gói thầu sau nộp và đồng bộ thông tin với các bên liên quan. • Thanh toán các chi phí thầu.4. Đối soát, báo cáo • Thực hiện các báo cáo, đối soát định kỳ liên quan đến doanh thu, khách hàng.6. Sắp xếp, lưu trữ hồ sơ, tài liệu liên quan đến hoạt động bán hàng • Theo dõi, thu thập Hợp đồng/Phụ lục và BBNT chuyển kế toán thu cước. • Sắp xếp, scan/lưu trữ Hợp đồng/Phụ lục. • Cập nhật DSKH.7. Công việc khác • Theo dõi thời hạn hợp đồng và thông báo cho phòng kinh doanh định kỳ hàng Quý. • Các công việc khác theo yêu cầu từ quản lý.
  • 1
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 111

Việc làm tuyển gấp

TTS Content Marketing
TTS Content Marketing
icon Hà Nội
Thực tập sinh BA
Thực tập sinh BA
icon Hà Nội
Tuyển dụng Thiết kế đồ họa Website (UI/UX)
Tuyển dụng Thiết kế đồ họa Website...
icon Hà Nội

Trường cùng khu vực

Đại học Vinh
Đại học Vinh
exp http://www.vinhuni.edu.vn/
Đại học Y khoa Vinh
Đại học Y khoa Vinh
exp http://vmu.edu.vn/
Đại học Công nghệ Vạn Xuân
Đại học Công nghệ Vạn Xuân
exp http://vxut.edu.vn/
Trường Cao đẳng Giao thông vận tải Trung ương IV
Trường Cao đẳng Giao thông vận tải...
exp
Trường Cao đẳng Sư phạm Nghệ An
Trường Cao đẳng Sư phạm Nghệ An
exp
banner 2
banner 3

VIỆC LÀM THEO NGÀNH NGHỀ

  • Việc làm kinh doanh / bán hàng / dịch vụ (250612)
  • Việc làm bảo vệ (1930)
  • Việc làm bất động sản (20911)
  • Việc làm biên dịch / phiên dịch (1396)
  • Việc làm giáo dục / đào tạo (4476)
  • Việc làm giao hàng / kho vận (5926)
  • Việc làm hành chính / nhân sự (19988)
    • Hành chính / Văn phòng
    • Nhân sự / Tuyển dụng
    • Quản trị điều hành
    • Quản lý chất lượng (QA/QC)
  • Việc làm it (30655)
    • Lập trình viên
    • Software Engineer
    • Graphic Design
    • Freelancer
    • Senior Developer
    • System Administrator
    • Electronics and Telecommunications Engineering
    • Product Manager
    • Intern-Fresher
  • Việc làm kỹ sư / sản xuất (29717)
  • Việc làm spa / làm đẹp (488)
  • Việc làm luật / pháp lý (13506)
    • Pháp lý
    • Luật sư
  • Việc làm ngành nghề khác (2908)
  • Việc làm sự kiện / pg / pb (267)
  • Việc làm tài chính / kế toán (150348)
    • Kế toán
    • Ngân hàng
    • Kiểm toán.
    • Tài chính / Đầu tư / Chứng khoán
    • Bảo hiểm
  • Việc làm thiết kế (2481)
    • Thiết kế / Mỹ thuật
    • Kiến trúc
  • Việc làm thực tập (2889)
  • Việc làm marketing / truyền thông / quảng cáo (10985)
    • Marketing - PR
    • Truyền thông / Báo chí / Truyền hình
    • In ấn / Xuất bản
    • Internet / Online Media
    • SEO / Content Writer
  • Việc làm việc làm thêm (6087)
  • Việc làm y tế / dược (1160)
    • Dược sỹ / Trình dược viên
    • Bác sỹ
    • Điều dưỡng / Y tá / Y sỹ / Hộ lý
    • Hóa dược / Hóa học
  • Việc làm khách sạn / nhà hàng / du lịch (850)
    • Buồng phòng
    • Lễ tân / Tiếp tân
    • Ẩm thực / Pha chế
    • Bếp
    • Du lịch / Hàng không / Tour / Hướng dẫn viên
    • Khách sạn / Nhà hàng
    • Bar
    • Phục vụ bàn
  • Việc làm việc online (20)
  • Việc làm thực phẩm / đồ uống (196)
    • Chế biến thực phẩm
    • Công nghệ thực phẩm
  • Việc làm thư ký / trợ lý (277)
  • Việc làm xây dựng / giao thông / vận tải (10)
  • Việc làm nông / lâm nghiệp / thuỷ sản (9)
    • Nông / Lâm nghiệp / Chăn nuôi / Thú y
    • Thủy sản
  • Việc làm cơ khí / chế tạo / tự động hóa (25)
    • Tự động hóa
    • Cơ khí / Chế tạo
  • Việc làm điện / điện tử / điện lạnh (18)
    • Điện / Điện tử
    • Điện lạnh / Nước
  • Loại công việc
    • Việc làm Full-time
    • Việc làm Part-time
    • Việc làm thời vụ
    • Việc làm thực tập
  • Đối tác
    • TechWorks.vn
    • HotelWorks.vn
    • SpaJob.vn
    • Midimori.vn
    • Gocom.vn
Ưu đãi cho người dùng StudentJob và Sinh viên

VIỆC LÀM TẠI ĐỊA ĐIỂM

  • Việc làm tại Hà Nội
  • Việc làm tại Hồ Chí Minh
  • Việc làm tại Đà Nẵng
  • Việc làm tại Hải Phòng
  • Việc làm tại Bắc Ninh
  • Việc làm tại Thái Nguyên
  • Việc làm tại Hưng Yên
  • Việc làm tại Khánh Hòa
  • Việc làm tại Lai Châu
  • Việc làm tại Lâm Đồng
  • Việc làm tại Lạng Sơn
  • Việc làm tại Lào Cai
  • Việc làm tại Nghệ An
  • Việc làm tại Ninh Bình
  • Việc làm tại Phú Thọ
  • Việc làm tại Quảng Ngãi
  • Việc làm tại Quảng Ninh
  • Việc làm tại Quảng Trị
  • Việc làm tại Sơn La
  • Việc làm tại Tây Ninh
  • Việc làm tại Cà Mau
  • Việc làm tại Cao Bằng
  • Việc làm tại Đắk Lắk
  • Việc làm tại Điện Biên
  • Việc làm tại Đồng Nai
  • Việc làm tại Đồng Tháp
  • Việc làm tại Gia Lai
  • Việc làm tại Hà Tĩnh
  • Việc làm tại Thanh Hóa
  • Việc làm tại Tuyên Quang
  • Việc làm tại Vĩnh Long
  • Việc làm tại Cần Thơ
  • Việc làm tại Huế
  • Việc làm tại An Giang
  • Trang chủ
  • Blog
  • Liên Hệ
  • Điều khoản
  • Chính sách bảo mật
  • Hướng dẫn
  • Báo giá
  • Copyright © 2025 Student Job
  • Việc làm dành cho Sinh viên
  • facebook
  • tw-footer
  • instagram
  • tiktok
  • threads
  • Trang chủ
  • Việc làm
  • Tuyển dụng nhanh
  • Đăng nhập