Chuyên trang Việc làm dành cho Sinh viên
  • Tìm việc
  • Nhà trọ sinh viên
  • Thực tập
  • Công ty
  • Tuyển dụng nhanh
  • Cẩm nang nghề nghiệp
  • Đăng ký Đăng nhập
  • login Đăng nhập
  • register Đăng ký
  • NHÀ TUYỂN DỤNG
    Đăng tuyển, tìm ứng viên...

Việc làm cho sinh viên Đại học Công nghiệp Việt Trì

Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Công nghiệp Việt Trì theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.

  1. StudentJob
  2. Uni
  3. Đại học Công nghiệp Việt Trì

Đại học Công nghiệp Việt Trì

image image
Ngôn ngữ Anh Quản trị kinh doanh (23445) Kế toán (1880) Công nghệ sinh học (12) Hoá học Công nghệ thông tin (805) Công nghệ kỹ thuật cơ khí Công nghệ kỹ thuật ô tô Công nghệ kỹ thuật điện, điện tử Công nghệ kỹ thuật điều khiển và tự động hóa
banner 1
Mobile App Marketing

Mobile App Marketing

Navigos Group
  • Ngày hết hạn: 12/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
We're seeking a sharp, data-driven Mobile App Marketing Specialist to drive user acquisition and growth for our new product for Gen Z. You'll expand our Gen Z user base, boost app visibility, and optimize the marketing funnel for deep engagement and retention by deeping proficiency in data analysis using Google Analytics (GA4) - Firebase as an SDK for Mobile App Tracking.1. Mobile App Marketing • Plan & Execute Paid Campaigns: Strategize and optimize paid app install campaigns on platforms popular with Gen Z (e.g., TikTok Ads, Facebook/Instagram Ads, Google UAC, Apple Search Ads).• Master ASO for Discovery: Lead ASO strategies (keywords, video assets, screenshots) to boost visibility and conversion rates in app stores.• Performance & ROI: Monitor and optimize campaigns against key metrics (CPI, ROAS, LTV) for efficient budget use and maximum ROI.• Unlock Organic Growth: Identify and implement organic acquisition opportunities, including viral initiatives and influencer collaborations.• Stay Ahead of Trends: Keep current with mobile marketing trends and competitive landscape, adjusting tactics proactively.2. Data Analysis & Growth Optimization: • Deep User Behavior Insights: Analyze app data to understand Gen Z user behavior and identify optimization opportunities.• Actionable Reporting: Create engaging reports/dashboards tracking KPIs like downloads, active users, and feature adoption.• A/B Test & Iterate: Design and execute A/B tests on features and creatives, using results for data-backed improvements.• Data to Strategy: Convert complex data into clear, actionable recommendations for campaigns and app enhancements.• Problem Solving: Identify bottlenecks and propose data-backed solutions.3. Google Analytics (GA4) Expertise:• GA4 Ownership: Own GA4 implementation, ensuring accurate tracking of Gen Z user interactions and conversions, especially for "buddy" features.• Behavioral Funnel Analysis: Analyze user journeys and funnels in GA4 to understand behavior and identify drop-off points.• Direct Marketing Impact: Leverage GA4 insights to optimize mobile app marketing and ASO strategies for Gen Z.• Data Integrity: Audit GA4 data for accuracy and troubleshoot discrepancies.• Continuous Learning: Stay updated with GA4 developments, integrating new features.4. Integrated Digital & Media Performance• Unified Messaging: Collaborate to ensure consistent messaging and CTAs for app installs across all digital touchpoints (web, social media, email, influencer channels, community forums).• Holistic Impact: Analyze the impact of broader online marketing activities on app performance and Gen Z acquisition.• Channel Management: Manage web, social media (strong emphasis on TikTok, Instagram, Facebook), Email, and Blog content to attract and engage Gen Z.BENEFITS:• Up to 27 full-paid days of annual leave• Competitive remuneration package• Professional, Transparent, and Friendly working environment• Lunch allowance• Phone allowance• Health and Accident insurance 24/7 program• Annual health check• On job Training & Coaching program• Very nice office at the center of HCMCWorking time: Mon-Fri (9 AM - 6 PM)
Phó Giám Đốc Chi Nhánh (Lào Cai, Bắc Ninh, Thái Nguyên)

Phó Giám Đốc Chi Nhánh (Lào Cai, Bắc Ninh, Thái Nguyên)

Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Bảo Việt
  • Ngày hết hạn: 12/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
1. Trợ giúp Giám đốc Chi nhánh theo phân công/ủy quyền đối với công tác quản lý, điều hành hoạt động của Chi nhánh phù hợp với chiến lược và kế hoạch kinh doanh của BAOVIET Bank;2. Tham mưu, giúp việc cho Giám đốc Chi nhánh trong việc lập kế hoạch phát triển kinh doanh.3. Quản lý , triển khai hoạt động kinh Doanh của Chi nhánh và các Phòng giao dịch trực thuộc, đảm bảo phù hợp với chiến lược kinh Doanh của BAOVIET Bank và chịu trách nhiệm trước Ban Lãnh đạo về kết quả thực hiện chỉ tiêu được giao:• Xây dựng và triển khai kế hoạch kinh doanh hàng năm• Quản lý hoạt động kinh doanh của Chi nhánh• Hỗ trợ điều hành, quản lý nhân sự của Chi nhánh4. Thực hiện các công việc khác theo phân công, phân nhiệm, ủy quyền cụ thể của Ban Lãnh đạo hoặc theo các quy chế, quy trình nghiệp vụ có liên quan
Marketing Officer - 468

Marketing Officer - 468

AEONMALL Vietnam Co., Ltd.
  • Ngày hết hạn: 12/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
AEONMALL Vietnam Co., Ltd. is a core enterprise of AEON group, specializing in shopping mall development and business operation. Based on the basic philosophy “The customer first”, we are continuing our efforts to create malls that enhance the quality of life, stimulate local economic activity and contribute to community life and culture.Because of business demand, we are in need of recruiting 01 Event Marketing Officer (AEON MALL Binh Duong Canary)+ Work location: AEON MALL Binh Duong Canary – No. 01 Binh Duong Boulevard, Binh Giao Quarter, Thuan Giao Ward, Thuan An City, Binh Duong.+ Working time: On average 5 days/week and in shift (A shift 8:30 AM – 5:30 PM & C shift 1:30 PM – 10:30 PM, about 5-7 C shifts per month), 1-2 OFF days/week not fixed on weekends, some shifts on public holidays.+ Report to: Executive.+ Job summary: Make plans and execute event promotions and marketing campaigns according to the Company and Shopping Center’s marketing strategy.Detailed job description: 1. Communicate and work closely with tenants and external partners to encourage their participation in marketing events in the Shopping Center (SC).2. Perform administrative tasks (gift inventory report, RFA, payment, contracts, etc.) promptly and accurately.3. Cooperate with team to create campaign proposals that attract customers to the SC and increase sales.4. Coordinate and supervise suppliers to organize and deploy events, activities, and decorations in the SC, and ensure to bring to customers high-quality events, activities, and decorations.5. Take charge of production of marketing materials such as POSM, gifts… for marketing campaigns and programs.6. Cooperate closely with Digital team to effectively communicate marketing campaigns/ events.7. Patrol and check events and decorations to ensure that they are properly prepared and displayed before and during operating time.8. Work with tenants and external partners to call for sponsorship and cooperation agreements to resonate with marketing campaigns.9. Survey the market and competitors to keep up-to-date and make reports.10. Other tasks as assigned by supervisors.
Chuyên Viên Xuất Nhập Khẩu (SXXK - Lương Cạnh Tranh)

Chuyên Viên Xuất Nhập Khẩu (SXXK - Lương Cạnh Tranh)

Công Ty Cổ Phần Nhựa Tín Kim
  • Ngày hết hạn: 12/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
1. Phụ trách báo cáo quyết toán:• Theo dõi, quản lý và rà soát cùng bộ phận Kế Toán về số liệu báo cáo quyết toán; báo cáo audit hải quan;• Xây dựng phương án thực hiện, kiểm soát số liệu xuất nhập tồn loại hình SXXK;• Đối chiếu số liệu xuất nhập tồn loại hình gia công, SXXK định kỳ hàng tháng, hàng quý;• Thực hiện lưu trữ dữ liệu, chứng từ liên quan đến giải trình Báo cáo quyết toán Xuất nhập khẩu đúng quy định;• Thực hiện các công việc/ nghiệp vụ liên quan đến việc giải trình số liệu Báo cáo quyết toán Xuất nhập khẩu đúng quy định: tiêu huỷ, bán phế liệu, xuất trả, xuất mẫu, điều chỉnh chênh lệch tăng giảm sau kiểm kê kho…;• Lập Báo cáo quyết toán Xuất nhập khẩu cho loại hình GC, SXXK;• Thực hiện công tác chuẩn bị kiểm tra Báo cáo quyết toán, kiểm tra sau thông quan.2. Phụ trách hồ sơ thủ tục hải quan• Hỗ trợ tra cứu và tư vấn hs code, thủ tục chuyên ngành;• Chuẩn bị bộ chứng từ hoàn thiện cho lô hàng xuất nhập khẩu theo đúng luật, quy định: thuế suất, HS Code, thủ tục chuyên ngành;• Theo dõi tiến trình và cập nhật tình trạng hàng hóa từ khi bắt đầu đến khi kết thúc;• Kiểm tra bảng kê công nợ từ các nhà cung cấp..;• Lưu trữ chứng từ xuất nhập khẩu và các chứng từ liên quan;• Các yêu cầu khác từ Ban Gíam Đốc.
Assistant Relationship Manager - Corporate Banking

Assistant Relationship Manager - Corporate Banking

Mufg Bank, Ltd., Ho Chi Minh City Branch
  • Ngày hết hạn: 12/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Client Relationship Management:• Supporting Relationship Managers in maintaining and strengthening client relationships, contributing to the smooth functioning of business development, administration, banking operations and overall client experience.• Providing support for new business transactions and deal execution. • Assisting with client onboarding and KYC (Know Your Customer) process. • Handling client inquiries and requests, providing timely and efficient responses. • Preparing and organizing materials for client meetings. • Processing transactions and managing account activities. • Preparing reports, documents, and presentations for Relationship Managers and clients. • Cross-selling products and services to existing clients. • Maintaining accurate client records and information. • Coordinating with different departments to facilitate product or service delivery. Credit and Risk Management:• Assisting with credit applications and loan documentation. • Monitoring client accounts for any adverse developments or risk triggers. • Ensuring compliance with banking policies, regulations, and internal controls.
Nhân Viên Thương Vụ

Nhân Viên Thương Vụ

Cong Ty TNHH KingBo Technology
  • Ngày hết hạn: 12/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
1. 客户开发与维护 • 处理客户询价,提供运输方案 • 协调操作、单证、财务等部门确保服务流程顺畅。 2. 报价与成本控制 • 根据客户需求向供应商询价,核算成本并制定报价单。 • 监控运价波动、航线变化及市场动态,及时调整报价策略。审核费用明细,确保利润空间。 3. 业务协调与问题解决 • 协调操作团队安排订舱、报关、运输等环节,处理突发问题(如甩柜、改港)。 4. 市场调研 • 关注行业政策(如国际贸易规则、海关新政)、市场竞争动态,提供决策建议Main Responsibilities:• Customer Development and Maintenance: Handle customer inquiries, provide transportation solutions, and coordinate with operations, documentation, finance, and other departments to ensure smooth service processes.• Quotation and Cost Control: Obtain quotations from suppliers based on customer needs, calculate costs, and prepare quotation sheets. Monitor fluctuations in freight rates, changes in shipping routes, and market dynamics, and adjust quotation strategies in a timely manner. Review expense details to ensure profit margins.• Business Coordination and Problem - Solving: Coordinate with the operations team to arrange booking, customs clearance, transportation, and other links, and handle unexpected problems (such as container dumping, port changes).• Market Research: Pay attention to industry policies (such as international trade rules, new customs policies), market competition dynamics, and provide decision - making suggestions.
Outsourcing Staff for Business Transaction Department - Client Service Team

Outsourcing Staff for Business Transaction Department - Client Service Team

Mizuho Bank, Ltd. - HCMC Branch
  • Ngày hết hạn: 12/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Client service: • Receive/respond customers’ inquiries via calls/emails, provide guidance and send related bank forms; • Handle customer’s applications related to accounts (account opening, modifying and closing);• Conduct KYC including biometric and follow-up contact with customers for expired ID documents/ corporate documents as required by regulations;• Handle team mailing of bank/customer’s documents via counter/post mail; • Perform daily administrative tasks and assist RMs in delivering seamless customer service.Transactions Handling: • Manage FX & Time Deposit transactions; Involve in the process of customer's FX/Time Deposit transactions, and contact customers for pricing confirmation;Others: other tasks as assigned by TH/DH
Brand Manager

Brand Manager

Masan Consumer Holdings
  • Ngày hết hạn: 12/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Main Purpose:Be responsible for the management and implementation of regular marketing programs and activities, with compliance with the company's regulations and standards in order to achieve the short and long-term business goals of the brand assigned by the company. Besides, also need to protect the interests and reputation of the company in the market.Responsibilities:- Develop and implement the marketing plan of the assigned brand to achieve the set sales and market share targets, included: market research, product development supervision and packaging design; pricing; launch new products; monitor advertising campaigns and sales of the brand.- Contribute to business plan development at the stage of plan implementation in order to develop a marketing strategy in line with the company's vision, strategy and goals.- Identify advertising goals, propose appropriate media and allocate resources for effective, economical and suitable advertising campaigns to target consumers.- Adjust marketing strategies and plans to suit changes in the market and competitive situation.- Liaise with related departments to ensure marketing activities are consistent with other activities of the company and in line with the overall goals of the company.- Lead, coach, evaluate and develop ABMs/Brand assistants.
Chuyên Viên Quan Hệ Khách Hàng Cá Nhân

Chuyên Viên Quan Hệ Khách Hàng Cá Nhân

Ngân Hàng TMCP Á Châu (ACB)
  • Ngày hết hạn: 12/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
- Tư vấn và cung cấp sản phẩm dịch vụ cho Khách hàng cá nhân nhằm thực hiện các mục tiêu kinh doanh• Triển khai thực hiện chỉ tiêu kinh doanh cá nhân trong năm tài chính.• Lập kế hoạch tiếp cận nguồn khách hàng phù hợp với định hướng, chuẩn bị lịch tương tác và kịch bản bán hàng cho khách hàng mục tiêu.• Tìm kiếm nguồn khách hàng mới có chất lượng theo định hướng chiến lược, từ đó thiết lập cuộc hẹn và tiếp cận với khách hàng.• Tư vấn trực tiếp, bán thêm bán chéo các sản phẩm dịch vụ KHCN bao gồm: Vay thế chấp, vay tín chấp, thẻ tín dụng và các sản phầm khác theo định hướng từng thời kỳ, đảm bảo tư vấn chính xác đầy đủ và đúng theo quy định của ACB.• Giới thiệu khách hàng và cơ hội bán hàng cho các chức danh khác để khai thác và phát triển khách hàng đối với các sản phẩm không tư vấn trực tiếp nhằm tối đa hóa lợi nhuận cho ACB.• Chăm sóc, duy trì khách hàng vay hiện hữu thông qua việc thường xuyên liên lạc, tiếp xúc với khách hàng nhằm duy trì sự gắn kết giữa khách hàng và ACB, khai thác hiệu quả khách hàng liên quan từ khách hàng hiện hữu.- Thực hiện các công việc nhằm hoàn tất quy trình cung cấp sản phẩm dịch vụ cho Khách hàng cá nhân• Thực hiện thu thập đầy đủ hồ sơ khách hàng, khởi tạo tờ trình hạn mức và phối hợp nhân viên phân tích tín dụng trình duyệt hồ sơ tín dụng theo hướng dẫn từng thời kỳ.• Phối hợp với các bộ phận liên quan thực hiện thủ tục giải ngân cho khách hàng.• Định kỳ hoặc đột xuất thực hiện các hoạt động kiểm tra, rà soát, tái đánh giá khách hàng theo quy định của ACB.• Thực hiện công tác nhắc, thúc nợ khách hàng trong danh mục quản lý. Phối hợp với bộ phận xử lý nợ trong quá trình xử lý/ thu hồi đối với các khoản nợ có vấn đề.• Thực hiện các công việc, báo cáo, cập nhật, phản hồi thông tin đầy đủ, chính xác, kịp thời theo yêu cầu của cấp quản lý tại đơn vị và đơn vị quản lý chức danh tại hội sở.• Thực hiện các công việc khác theo yêu cầu của trưởng đơn vị/ cấp quản lý theo quy định từng thời kỳ.- Quản lý hiệu quả công việc cá nhân• Cập nhật kịp thời, đầy đủ kiến thức về quy định, quy trình, chính sách, hướng dẫn công việc, các chương trình Marketing, chiến dịch bán hàng, sản phẩm dịch vụ nhằm đáp ứng tối đa nhu cầu khách hàng, đồng thời tuân thủ các quy định ACB.• Thu thập thông tin thị trường và đối thủ cạnh tranh trong quá trình giao tiếp với khách hàng và khi được yêu cầu.
Intern-Operation Planning Group

Intern-Operation Planning Group

Sumitomo Mitsui Banking Corporation (SMBC)
  • Ngày hết hạn: 12/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Key Responsibilities and Duties: • To make the market survey on the Remittance Service of other foreign and local banks• This survey will be used as an information for Management to make decision during the APAC Payment Hub development. • Support simple tasks in PLG which they can do under supervision of senior staff.
Nhân Viên Hỗ Trợ Kinh Doanh (Trade Marketing)

Nhân Viên Hỗ Trợ Kinh Doanh (Trade Marketing)

FPT Telecom
  • Ngày hết hạn: 08/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
- Đề xuất ý tưởng, lập kế hoạch và triển khai các chương trình marketing thị trường nhằm phát triển thương hiệu và thúc đẩy doanh số dịch vụ FPT Telecom tại khu vực phụ trách.- Quản lý, tổ chức các sự kiện, activation, chương trình thúc đẩy bán hàng tại thị trường.- Phối hợp cùng các phòng ban khác để hỗ trợ hoạt động kinh doanh của khu vực phụ trách.- Thu thập thông tin thị trường, khách hàng, đối thủ cạnh tranh để đề xuất chính sách bán hàng phù hợp.- Trực tiếp báo cáo kết quả kinh doanh, hoạt động marketing với trưởng bộ phận.
HCM - Trưởng Phòng Khách Hàng Doanh Nghiệp

HCM - Trưởng Phòng Khách Hàng Doanh Nghiệp

Ngân Hàng TMCP Á Châu (ACB)
  • Ngày hết hạn: 08/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
1. Xây dựng kế hoạch và triển khai kế hoạch kinh doanh hàng năm: • Xây dựng kế hoạch, tổ chức thực hiện và giám sát hoạt động bán hàng khách hàng doanh nghiệp nhằm đạt được chỉ tiêu kinh doanh được giao.2. Thẩm định khách hàng:• Trực tiếp thu thập thông tin hồ sơ, thực hiện thẩm định, lập tờ trình đề xuất và trình cấp phê duyệt xem xét nhu cầu của KHDN đối với các hồ sơ lớn, phức tạp;• Cùng tham gia hỗ trợ/ hướng dẫn nhân viên trong quá trình thẩm định.3. Thực hiện các thủ tục nhằm cung cấp sản phẩm, dịch vụ ngân hàng đến khách hàng4. Quản lý và chăm sóc khách hàng5. Quản lý hoạt động kinh doanh: • Giám sát và đánh giá kết quản hoạt động kinh doanh, báo cáo công việc thực hiện và kiểm soát báo cáo thực hiện….6. Tổ chức đào tạo nghiệp vụ, hướng dẫn, hỗ trợ nhân viên:• Hướng dẫn, đào tạo, hỗ trợ các nghiệp vụ, kỹ năng và phổ biến nội dung các văn bản mới ban hành cho nhân viên thuộc quyền quản lý.• Đào tạo nhân sự kế thừa.• Hỗ trợ và giải quyết các vướng mắc, khó khắn của nhân viên trong quá trình bán hàng.
Consumer Market Knowledge Manager

Consumer Market Knowledge Manager

Masan Consumer Holdings
  • Ngày hết hạn: 08/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Job purpose:- Identify consumer’s unmet needs and potential segment for brands to enter and win in that segment.- Describe products prescription to serve unmet needs.Responsibilities:1. Business research & assessment:- Define I&O (issue & Opportunities) to propose JTBDs for brands.- Develop and implement market research initiatives (category, consumers, competitors, customers, influencers).- Monitor brand equity & build up insight for brand communication- Build, manage & improve a competitive market intelligence database and system.2. CiLs building & management:- Recruit CiLs and build specific CIL group & lead conversation with that group, make them excited to input for our innovation/ brand equity JTBD.- Maintain great relationships and participations of CiLs to our continuously products improvements, innovations.- Explore, exploit CiLs to find out insights, burning needs of consumers in which our solutions must tackle to win.3. Product development & assessment:- Based on consumer’s insights to define unmet need to design solution.- Describe products features & effectively communicate with R&D to develop suitable solutions/ identify technology, model needed...- Work with cross functional team to develop and assess product’s 6Ps: total offer to satisfy consumer's needs (hot button list, story board test, offline TVC, packaging test, product test work with CTI, channel test, pilot assessment, Post launch evaluation, ....4. Lead team and develop team members.5. Other tasks as assigned by Line manager.
Coordinator, Global Business Solutions

Coordinator, Global Business Solutions

Công Ty TNHH Kroll Việt Nam
  • Ngày hết hạn: 08/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Global Business Solutions (GBS) is a service line under the COO's office. GBS is tasked with driving the firm's captive center and providing operational support services to all business units across the globe, improving enterprise competitiveness and cost optimization while optimizing internal service delivery to various functions and BUs.We are looking to hire an Operation Coordinator cum Administration within GBS to support the operations our Hanoi office. The position has 50% responsibilities related to clerical tasks, and 50% responsibilities of operation coordination and execution. Primary responsibilities are to facilitate various internal functions and implement processes that meet our business needs, such as administrative needs, social engagements, employee onboarding, etc. This position involves regular communication with team members, cross-functional teams, senior management, and external vendors/suppliers. You will report into Director, Global Business Solutions, with a dotted line to the City Leader in Hanoi and be an integral part in ensuring that our office operations run smoothly and are successful in supporting other business activities. You will be comfortable dealing with people and able to carry out administrative duties with accuracy and speed.Responsibilities:Operations:• Observing, reviewing and analyzing processes to identify inefficiencies and areas where improvements could be made• Follow office workflow procedures to ensure maximum efficiency• Maintain files and records with effective filing systems• Monitor office expenditures and handle all office contracts (rent, service etc.)• Ensuring that deadlines, plans for events or anything related gets accomplished on time with no issues• Document, track internal and external complaints or issues, identify improvement areas, and escalate as appropriate• Monitor office supplies inventory and place orders• Assist in vendor relationship management• Track and follow up for vendor payments (with vendors, responsible Kroll IFS departments)• Coordinate with local facility vendors on equipment breakage and repair, with inclusion of relevant stakeholders (facilities management team)• Maintain list of operations vendors for events, catering, printing, etc. Coordinate with other team members to find and update more efficient vendors as and when needed.• Receive, coordinate and request suppliers' visits, maintenance, reparations, and others• Guide other team members of self-service capability as and when appropriate• Draft office-wide communications on operations, such as memos, announcements, internal event invitations, office etiquette reminders, etc.• Collaborate and provide support to IFS team in ad-hoc tasks relevant to the context of HanoiOffice Administration:• Office first aid supplies review and refill (quarterly), with approvals from Facilities Management• Assisting teams in organizing company events and arranging employee training sessions with regards to daily logistics and activities• Support other teams with various administrative tasks (redirecting calls, disseminating correspondence, scheduling meetings etc.)• Greet and assist visitors when they arrive at the office, ensure that office visitors feel welcome and comfortable• Office stationeries supply review and refill (quarterly), with approvals from Procurement• Informing facilities and physical securities when contractors work in Kroll's space• Departure employees: support IT and HR in collection of company assets (access cards, etc.)• Maintain a master calendar of company events, team-building activities, and conference room bookings• Schedule company-wide events and meetings that take place in shared spaces, ensuring no overlap• Refill office snacks• Support HR in maintaining the office’s leave tracker
Trade Marketing Manager (Tissue/non-Food Fmcg)

Trade Marketing Manager (Tissue/non-Food Fmcg)

Công Ty TNHH Một Thành Viên VINA Paper
  • Ngày hết hạn: 08/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
We are a leading manufacturer in the paper and board industry, with our production facility located in Tien Du District, Bac Ninh Province. As a member of the Berli Jucker Group, a major Thai conglomerate, we specialize in providing consumer paper products such as toilet paper, napkins, facial tissues, wipes, and sanitary wipes.Our renowned tissue brand is not only a household name in Vietnam but also a leading export partner in many countries worldwide, including the US, Canada, Australia, and Japan. Annually, we produce approximately 20,000 tons of paper to serve both domestic and international markets, continuously innovating to meet the diverse preferences of consumers.Responsibility:• Lead the development of channel and trade strategies and execution of brand and trade promotion in order to achieve annual sales budget as plan.• Provide a channel activity plan, based on given budget and ensure effective implementation and carry out evaluation of in-store national/channel activities.• Develop and ensure all POP materials, selling tools, sales presenter and giveaways as well as channel/ customer activities and communication comply to latest marketing plan/ brand guidelines supplied by Marketing.• Frequently visit the market nationwide in order to understand and analysis the market and competitors’ situation for designing the effective promotion programs.• Recommend channel investment plan according to company objectives and priorities and agree with Sales and Marketing.• Design, control and evaluate trade spending effectiveness under budget.• Develop monthly sales and trade promotion programs and deploy to sales team for execution.• Initiate and propose marketing opportunities such as NPD or channel development.• Control A&P spending under budget.• Coordinate with distributors for trade activity execution and monitor performances of sales and distribution in all channels.• Well coordinate with demand and supply planning functions of distributor and VNPP to ensure forecast accuracy and sufficient stocks available for sales.• Work with other departments eg. Technical, Finance, Accounting, Marketing for smooth and effective operations.• Work under new assignments.
Vũng Tàu - Giám Đốc Quan Hệ Khách Hàng Ưu Tiên - PRM

Vũng Tàu - Giám Đốc Quan Hệ Khách Hàng Ưu Tiên - PRM

Ngân Hàng TMCP Á Châu (ACB)
  • Ngày hết hạn: 08/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Quản trị và phát triển danh mục khách hàng ưu tiên:- Quản lý danh mục khách hàng ưu tiên được phân bổ và xây dựng mạng lưới khách hàng, mở rộng các quan hệ từ danh mục khách hàng sẵn có để khai thác, phát triển khách hàng ưu tiên mới.- Phân nhóm, thiết lập các ưu tiên trong việc tiếp cận và chăm sóc khách hàng- Tổng hợp, phân tích và đưa ra được các đặc điểm nổi bật, đặc trưng của danh mục đang quản lý- Xác định được các cơ hội tư vấn & cung cấp dịch vụ đối với từng nhóm khách hàng trong danh mục.- Khai thác, cập nhật liên tục thông tin/dữ liệu để gia tăng am hiểu nhu cầu khách hàng trong danh mục- Phân tích các sản phẩm/dịch vụ phù hợp với nhu cầu của khách hàng trong danh mục.Tư vấn, chăm sóc và quản trị trải nghiệm khách hàng:- Trực tiếp tiếp nhận và thực hiện các yêu cầu giao dịch của khách hàng- Thu thập, phân tích dữ liệu và đánh giá thông tin của khách hàng từ đó cung cấp các giải pháp tài chính toàn diện nhằm đáp ứng tối đa các nhu cầu của khách hàng.- Thiết kế giải pháp tài chính phù hợp, trình bày và thuyết phục khách hàng- Nắm rõ tất cả các đặc điểm và chính sách giá & phí của các sản phẩm tại ACB đồng thời so sánh về sản phẩm của thị trường để nhận định lợi thế cạnh tranh- Đầu mối chính tương tác với khách hàng, phối hợp với các bộ phận khác đáp ứng nhu cầu khách hàng và giải quyết các vướng mắc của khách hàng trong quá trình giao dịch, sử dụng sản phẩm dịch vụ ngân hàng.- Theo dõi và cập nhật liên tục với khách hàng về các tính năng mới, các chính sách sản phẩm dịch vụ, các thông tin, quy định có tác động đến tài sản của khách hàng, cập nhật thông tin các dịch vụ đến hạn (sổ tiết kiệm, thẻ tín dụng…)- Quản lý và chuẩn bị ấn phẩm, quà tặng: ấn phẩm chào mừng khách hàng mới, ấn phẩm phục vụ công tác bán hàng, quà tặng dịp lễ, sinh nhật khách hàng, …- Thường xuyên tương tác, chăm sóc khách hàng, thực hiện các chương trình quà tặng, chương trình đặc quyền phù hợp với phong cách sống của khách hàng theo quy định ngân hàng- Ghi nhận và phản hồi ý kiến của khách hàng về sản phẩm dịch vụ và đề xuất các giải pháp để nâng cao tiêu chuẩn chất lượng dịch vụ.
Chuyên Viên Hành Chính (Mua Sắm - thanh toán)

Chuyên Viên Hành Chính (Mua Sắm - thanh toán)

Hệ thống Giáo dục Vinschool
  • Ngày hết hạn: 08/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
I. MÔ TẢ CÔNG VIỆC1. Cung ứng, mua sắm thanh toán • Thực hiện mua sắm tập trung hàng hóa cho toàn hệ thống: đồng phục, sách, tài khoản học online, thực phẩm bếp ăn, VPP, học phẩm, bảo hiểm, dịch vụ tổ chức tham quan, dã ngoại, quà tặng / phần thưởng học sinh/CBNV và quà tặng đối ngoại,… • Tìm kiếm, chọn nhà cung cấp (NCC) ký hợp đồng nguyên tắc các dịch vụ vận hành thường xuyên cho các trường học trong hệ thống. • Tối ưu chi phí: Thường xuyên rà soát giá và yêu cầu sản phẩm, dịch vụ để đàm phán điều chỉnh tối ưu chi phí. • Tổ chức đánh giá chất lượng hàng hóa, dịch vụ và năng lực NCC định kỳ. • Tổ chức và đi khảo sát thực tế các NCC thực phẩm trên toàn hệ thống khi chọn NCC mới và định kỳ thẩm định lại. • Quản lý và kiểm soát mã hàng hóa dịch vụ trên SAP, Ariba (đóng, mở mới), cài giá cập nhật trên phần mềm để các cơ sở đặt hàng. • Hỗ trợ cơ sở khắc phục các lỗi khi thao tác và phân quyền trên phần mềm mua sắm. • Hỗ trợ tổ chức, mua sắm hậu cần cho các sự kiện trong năm của công ty.2. Dịch vụ học sinh • Tính và kiểm soát cost ăn từng cấp, xe buýt, đồng phục, giá sách,…khảo sát thị trường và đề xuất mức thu phí, giá bán cho năm học mới. • Đồng phục học sinh: Phát triển mẫu đồng phục học sinh (ĐPHS) hàng năm, tổ chức bán hàng tập trung tại các trường và bán hàng trực tuyến trên web, quản lý kho hàng. • Xe buýt: Kiểm soát chất lượng vận hành của cơ sở đảm bảo tuân thủ, an toàn, hiệu quả. Thường xuyên phối hợp với bộ phận IT hỗ trợ cơ sở, cải thiện, nâng cấp tính năng sử dụng, quản lý trên phần mềm, App Buýt. Điều chỉnh quy định vận hành phù hợp ở từng giai đoạn. • Bếp căntin: Phân công và kiểm soát các trường luân phiên xây dựng thực đơn, test thực phẩm đầu vào. Kiểm soát chất lượng bếp ăn các trường thông qua báo cáo kết quả khảo sát bữa ăn của học sinh và CBNV hàng tháng theo quy định. • Hàng tháng lên kế hoạch đi kiểm tra chất lượng vận hành thực tế tại cơ sở.3. Các công việc hành chính văn phòng khác (nếu có)
Giám Đốc Quan Hệ Khách Hàng Doanh Nghiệp

Giám Đốc Quan Hệ Khách Hàng Doanh Nghiệp

Ngân Hàng TMCP Á Châu (ACB)
  • Ngày hết hạn: 08/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
MÔ TẢ CÔNG VIỆCPhát triển, chăm sóc khách hàng doanh nghiệp (Phân khúc khách hàng SME)• Chủ động lập kế hoạch, triển khai tìm kiếm và tiếp cận các nguồn khách hàng mới có chất lượng nhằm khai thác nhu cầu, tư vấn và thuyết phục khách hàng sử dụng các sản phẩm dịch vụ tại ACB (Bao gồm cho vay thế chấp, tín chấp, huy động tiền gửi tiết kiệm, các gói phí …).• Tiếp nhận, xử lý và phản hồi những thắc mắc của khách hàng hiện hữu nhằm duy trì sự gắn kết và đáp ứng kịp thời nhu cầu của khách hàng.• Thẩm định và đề xuất cấp tín dụng trong phạm vi được phân công.• Thực hiện các hoạt động kiểm tra, rà soát và tái đánh giá khách hàng.• Bán chéo các sản phẩm dịch vụ theo quy định tại ACB.
  • 1
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 105

Việc làm tuyển gấp

Service Engineer
Service Engineer
icon
Kỹ Sư Hệ Thống Điện/thiết Bị Điện
Kỹ Sư Hệ Thống Điện/thiết Bị Điện
icon
Kế Toán Trưởng
Kế Toán Trưởng
icon

Trường cùng khu vực

Đại học Công nghiệp Việt Trì
Đại học Công nghiệp Việt Trì
exp http://vui.edu.vn/
Đại học Hùng Vương
Đại học Hùng Vương
exp http://www.hvu.edu.vn/
Trường Cao đẳng Công nghiệp Thực phẩm
Trường Cao đẳng Công nghiệp Thực phẩm
exp
Trường Cao đẳng Kinh tế Kỹ thuật Phú Thọ
Trường Cao đẳng Kinh tế Kỹ thuật Phú Thọ
exp
Trường Cao đẳng Y tế Phú Thọ
Trường Cao đẳng Y tế Phú Thọ
exp
banner 2
banner 3

VIỆC LÀM THEO NGÀNH NGHỀ

  • Việc làm kinh doanh / bán hàng / dịch vụ (255374)
  • Việc làm bảo vệ (1938)
  • Việc làm bất động sản (21408)
  • Việc làm biên dịch / phiên dịch (1396)
  • Việc làm giáo dục / đào tạo (4523)
  • Việc làm giao hàng / kho vận (6010)
  • Việc làm hành chính / nhân sự (20127)
    • Hành chính / Văn phòng
    • Nhân sự / Tuyển dụng
    • Quản trị điều hành
    • Quản lý chất lượng (QA/QC)
  • Việc làm it (30911)
    • Lập trình viên
    • Software Engineer
    • Graphic Design
    • Freelancer
    • Senior Developer
    • System Administrator
    • Electronics and Telecommunications Engineering
    • Product Manager
    • Intern-Fresher
  • Việc làm kỹ sư / sản xuất (30268)
  • Việc làm spa / làm đẹp (489)
  • Việc làm luật / pháp lý (13523)
    • Pháp lý
    • Luật sư
  • Việc làm ngành nghề khác (2928)
  • Việc làm sự kiện / pg / pb (268)
  • Việc làm tài chính / kế toán (153068)
    • Kế toán
    • Ngân hàng
    • Kiểm toán.
    • Tài chính / Đầu tư / Chứng khoán
    • Bảo hiểm
  • Việc làm thiết kế (2488)
    • Thiết kế / Mỹ thuật
    • Kiến trúc
  • Việc làm thực tập (2891)
  • Việc làm marketing / truyền thông / quảng cáo (11127)
    • Marketing - PR
    • Truyền thông / Báo chí / Truyền hình
    • In ấn / Xuất bản
    • Internet / Online Media
    • SEO / Content Writer
  • Việc làm việc làm thêm (6132)
  • Việc làm y tế / dược (1169)
    • Dược sỹ / Trình dược viên
    • Bác sỹ
    • Điều dưỡng / Y tá / Y sỹ / Hộ lý
    • Hóa dược / Hóa học
  • Việc làm khách sạn / nhà hàng / du lịch (850)
    • Buồng phòng
    • Lễ tân / Tiếp tân
    • Ẩm thực / Pha chế
    • Bếp
    • Du lịch / Hàng không / Tour / Hướng dẫn viên
    • Khách sạn / Nhà hàng
    • Bar
    • Phục vụ bàn
  • Việc làm việc online (20)
  • Việc làm thực phẩm / đồ uống (196)
    • Chế biến thực phẩm
    • Công nghệ thực phẩm
  • Việc làm thư ký / trợ lý (277)
  • Việc làm xây dựng / giao thông / vận tải (10)
  • Việc làm nông / lâm nghiệp / thuỷ sản (9)
    • Nông / Lâm nghiệp / Chăn nuôi / Thú y
    • Thủy sản
  • Việc làm cơ khí / chế tạo / tự động hóa (25)
    • Tự động hóa
    • Cơ khí / Chế tạo
  • Việc làm điện / điện tử / điện lạnh (18)
    • Điện / Điện tử
    • Điện lạnh / Nước
  • Loại công việc
    • Việc làm Full-time
    • Việc làm Part-time
    • Việc làm thời vụ
    • Việc làm thực tập
  • Đối tác
    • TechWorks.vn
    • HotelWorks.vn
    • SpaJob.vn
    • Midimori.vn
    • Gocom.vn
Ưu đãi cho người dùng StudentJob và Sinh viên

VIỆC LÀM TẠI ĐỊA ĐIỂM

  • Việc làm tại Hà Nội
  • Việc làm tại Hồ Chí Minh
  • Việc làm tại Đà Nẵng
  • Việc làm tại Hải Phòng
  • Việc làm tại Bắc Ninh
  • Việc làm tại Thái Nguyên
  • Việc làm tại Hưng Yên
  • Việc làm tại Khánh Hòa
  • Việc làm tại Lai Châu
  • Việc làm tại Lâm Đồng
  • Việc làm tại Lạng Sơn
  • Việc làm tại Lào Cai
  • Việc làm tại Nghệ An
  • Việc làm tại Ninh Bình
  • Việc làm tại Phú Thọ
  • Việc làm tại Quảng Ngãi
  • Việc làm tại Quảng Ninh
  • Việc làm tại Quảng Trị
  • Việc làm tại Sơn La
  • Việc làm tại Tây Ninh
  • Việc làm tại Cà Mau
  • Việc làm tại Cao Bằng
  • Việc làm tại Đắk Lắk
  • Việc làm tại Điện Biên
  • Việc làm tại Đồng Nai
  • Việc làm tại Đồng Tháp
  • Việc làm tại Gia Lai
  • Việc làm tại Hà Tĩnh
  • Việc làm tại Thanh Hóa
  • Việc làm tại Tuyên Quang
  • Việc làm tại Vĩnh Long
  • Việc làm tại Cần Thơ
  • Việc làm tại Huế
  • Việc làm tại An Giang
  • Trang chủ
  • Blog
  • Liên Hệ
  • Điều khoản
  • Chính sách bảo mật
  • Hướng dẫn
  • Báo giá
  • Copyright © 2025 Student Job
  • Việc làm dành cho Sinh viên
  • facebook
  • tw-footer
  • instagram
  • tiktok
  • threads
  • Trang chủ
  • Việc làm
  • Tuyển dụng nhanh
  • Đăng nhập