Chuyên trang Việc làm dành cho Sinh viên
  • Tìm việc
  • Nhà trọ sinh viên
  • Thực tập
  • Công ty
  • Tuyển dụng nhanh
  • Cẩm nang nghề nghiệp
  • Đăng ký Đăng nhập
  • login Đăng nhập
  • register Đăng ký
  • NHÀ TUYỂN DỤNG
    Đăng tuyển, tìm ứng viên...

Việc làm cho sinh viên Đại học Khoa học (ĐH Thái Nguyên)

Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Khoa học (ĐH Thái Nguyên) theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.

  1. StudentJob
  2. Uni
  3. Đại học Khoa học (ĐH Thái Nguyên)

Đại học Khoa học (ĐH Thái Nguyên)

image image
Ngôn ngữ Anh Lịch sử Văn học Trung Quốc học (133) Hàn Quốc học (133) Việt Nam học (133) Báo chí Thông tin - thư viện Khoa học quản lý (220) Luật (75)
banner 1
Early Intervention For Kids With Autism

Early Intervention For Kids With Autism

Embassy Education Group
  • Ngày hết hạn: 29/09/2025
  • Ngành nghề: Giáo dục / Đào tạo
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Job Purpose:Early intervention for kids with autismJob Description:• Early intervention for kids with autism, individual and in small groups• Support during parent coaching• Write an educational plan• Write the final checkpoint for parents• Partecipate in team training and meetings• Support during the diagnostic process if required
Gấp!!! Nhân Viên Kiểm Tra Chất Lượng (Inspection Staff/ Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm)

Gấp!!! Nhân Viên Kiểm Tra Chất Lượng (Inspection Staff/ Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm)

Nikkiso Vietnam, Inc
  • Ngày hết hạn: 29/09/2025
  • Ngành nghề: Kỹ sư / Sản xuất
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
We are NIKKISO VIETNAM, INC, a 100% Japanese Invested Manufacturing Company. Our Factory is located in Thang Long Industrial Park II, Lieu Xa Commune, Yen My District, Hung Yen province. Our products are airplane components manufactured with specialized technology.We are welcome the potential candidate for filling the position of Inspection Staff.Job description.- The inspection staff will be responsible for quality activities, as well as additional tasks in the Inspection department, based on the instructions of management.- Control hygiene, safety, 5S in factory.- Be responsible for productivity and quality improvement.- Be responsible for process and product improvement.- Other tasks/issues if having requirements from direct management.
Kỹ Sư Cơ Khí

Kỹ Sư Cơ Khí

Công Ty TNHH Thiết Bị Inox Hoàng Tâm
  • Ngày hết hạn: 29/09/2025
  • Ngành nghề: IT
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
1. Công tác báo giá chào thầu - Tính toán kết cấu, vật liệu, dung tích và áp lực làm việc phù hợp với tiêu chuẩn kỹ thuật, tiêu chuẩn vệ sinh và yêu cầu của khách hàng. - Triển khai bốc tách khối lượng theo yêu cầu. - Thực hiện bản vẽ thiết kế lắp ghép để phục vụ công việc bốc tách khối lượng và nộp hồ sơ thầu. 2. Công tác thiết kế cho dự án - Phối hợp với bộ phận sản xuất, mua hàng và thi công để đảm bảo thiết kế có tính thực thi cao và tiết kiệm chi phí. - Cập nhật và quản lý bản vẽ kỹ thuật, tài liệu thiết kế theo quy trình ISO hoặc hệ thống chất lượng nội bộ. - Nắm rõ các khả năng chế tạo ở xưởng để thực hiện bản vẽ thiết kế phù hợp để chế tạo và tối ưu chi phí. - Thực hiện các bản vẽ chi tiết và lắp ghép cho dự án theo qui trình kiểm soát thiết kế PR.803. - Theo dõi công tác chế tạo và lắp đặt để cập nhật và sửa đổi bản vẽ hoặc hoàn công cho phù hợp với yêu cầu của dự án. - Tham gia khảo sát hiện trường, tư vấn giải pháp kỹ thuật và hỗ trợ bóc tách khối lượng, báo giá khi cần. - Làm việc với khách hàng và nhà cung cấp trong và ngoài nước bằng tiếng Anh khi cần thiết. 3. Các công việc và yêu cầu khác -Thực hiện mục tiêu và chương trình hành động năm của phòng theo sự phân công của trưởng phòng . - Thực hiện việc kiểm soát tài chính hoạt động phòng, dự án theo yêu cầu được phân công. - Sử dụng và bảo quản các tài sản, thiết bị được giao theo đúng qui định công ty. - Hổ trợ biên soạn các hướng dẫn công việc của các quá trình chế tạo , lắp đặt. - Tuân thủ và thực hiện theo đúng qui định, qui trình, thủ tục của hệ thống quản lý chất lượng, an toàn sức khỏe nghề nghiệp. - Tham gia các khóa đào tạo theo chương trình được phê duyệt. - Tham gia thực hiện các chương trình cải tiến được phê duyệt. - Thực hiện các yêu cầu khác của trưởng phòng trong phạm vị trách nhiệm và - quyền hạn được giao.
Nhân Viên HSE (An Toàn - Sức Khỏe - Môi Trường)

Nhân Viên HSE (An Toàn - Sức Khỏe - Môi Trường)

CÔNG TY TNHH NOVEL DYEING & PRINTING VN
  • Ngày hết hạn: 29/09/2025
  • Ngành nghề: Bất động sản
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
- Thực hiện công tác quản lý An toàn – Sức khỏe – Môi trường trong nhà máy nhuộm và in hoa.- Giám sát việc tuân thủ quy định về an toàn lao động, phòng cháy chữa cháy và bảo vệ môi trường.- Quản lý hồ sơ, tài liệu HSE theo quy định của pháp luật và yêu cầu khách hàng.- Phối hợp với các bộ phận liên quan để đào tạo, hướng dẫn, kiểm tra và cải tiến hệ thống HSE.- Làm việc trực tiếp với đối tác/khách hàng sử dụng tiếng Trung trong các vấn đề liên quan đến HSE.
Industrial Engineer (working in Hai Phong)

Industrial Engineer (working in Hai Phong)

VINFAST TRADING AND PRODUCTION JSC
  • Ngày hết hạn: 29/09/2025
  • Ngành nghề: Kỹ sư / Sản xuất
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
An industrial engineer is responsible to lead the company initiative to move towards lean production environment. Acts as a central resource for lean manufacturing and assists with day-to-day production support and improvements. The person in this position is responsible for using Lean Manufaturing principles to drive continuous improvement initiatives and operational excellence. This role is involved in planning, scheduling, and implementing continuous improvement activities (such as Kaizen) on the production floor of a manufacturing facility.Position Responsibilities:• Designs, redesigns, or enhances work areas and layouts so that awkward or uncomfortable positions, repetitive motions, and inefficient operations are reduced or eliminated.• Collaborates with CFT team to drive the activities to improve the OEE ratio/ capacity improvement/ HPU optimization/ Headcount Calculation.• Maintains knowledge of best practices in manufacturing methods, and trends and developments in technology and equipment; applies this knowledge to maintain the organizations competitive edge.• Identifies and assesses various problems and departures from established manufacturing standards and best practices; researches and recommends solutions.• Develops and maintains management information, planning, and control systems.• Implements methods and modifications to reduce production costs.• Develop/perform the automation project for optimization activities.• Performs other duties as assigned.
SAP Security Administrator

SAP Security Administrator

CÔNG TY TNHH QORVO VIỆT NAM
  • Ngày hết hạn: 29/09/2025
  • Ngành nghề: IT
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
ABOUT THE POSITION:Seeking one Leased Employee resource to provide technical and analytical support in SAP Security and Identity Management areas for ECC, Business Warehouse (BW), and other Enterprise Applications and to support SAP project. Resource will support as needed and be expected to support tasks listed in Technical Requirements.MANDATORY REQUIREMENTS:• A minimum of 4 years as SAP Security Administrator with exposure in SAP ECC, BW, BPC, CPI, PO, BOBJ and Solution Manager• Experience in at least one end to end SAP project implementation as SAP Security AdministratorTECHNICAL REQUIREMENTS• Provide support to SAP Security applications by offering technical expertise in security design, development and configuration• Configure S4HANA and Fiori security with good understanding of App types, catalogues, groups, OData services• Define and maintain authorizations, user profiles and roles• Use problem solving skills to resolve complex access issues• Translate functional requirements into technical design for SAP security roles• Process SAP access requests to support project teams in non-production SAPsystems• Provide support to monitor Segregation of duties (SOD) analysis and controls• Strong understanding of Sarbanes-Oxley (SOX) Compliance- Strategy management related to SAP business processes and Segregation of Duties (SOD)• Assist in SOX process and controls from SAP side• Define and maintain SAP security standards, processes, policies and strategiesAnalyze the effects of system migration to S4HANA on security and implement changes• Develop and revise security operational processes for S4HANA and other new technologies• Crosstrain existing Security team or Peers, newer technologies and projects• Develop and maintain documentation for all SAP security projects• Provide status updates for projects
Planner (Working in Ha Tinh)

Planner (Working in Ha Tinh)

VINFAST TRADING AND PRODUCTION JSC
  • Ngày hết hạn: 29/09/2025
  • Ngành nghề: Kỹ sư / Sản xuất
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
1. Tham mưu cho CBLĐ trong việc xây dựng/ điều chỉnh các kế hoạch sản xuất 2. Tham gia hoạt động đào tạo từ công ty, bộ phận để nâng cao kỹ năng, luân chuyển công việc khi cần thiết 3. Lập kế hoạch sản xuất trên cơ sở cân đối về mặt số lượng, giá trị và mức độ đồng bộ để tối ưu chi phí 4. Đảm bảo phản ánh đúng và duy trì kế hoạch sản xuất được phê duyệt lên hệ thống SAP 5. Sử dụng hệ thống MES, SAP để thống kê, tổng hợp, phân tích số liệu, báo cáo, thông tin 6. Tìm hiểu, nghiên cứu các sáng kiến cải thiện hệ thống 7. Lập các kế hoạch sản xuất trước và sau SOP 8. Làm việc với phòng kinh doanh để thống nhất nhu cầu bán hàng chốt cho 3 tháng và dự báo cho các tháng tiếp theo 9. Làm việc với bộ phận cung ứng vật tư và các nhà máy phụ trợ về khả năng đáp ứng, đảm bảo đủ vật tư cho sản xuất 10. Theo dõi, giám sát tiến độ sản xuất, phối hợp với các bộ phận liên quan để đảm bảo sản lượng, chất lượng đạt chuẩn đặt ra trong kế hoạch sản xuất 11. Cung cấp các báo cáo thống kê sản xuất đã phân tích cho bộ phận liên quan và cho CBLĐ trong hoạt động cân đối và đáp ứng tối đa các nguồn lực 12. Báo cáo các vấn đề phát sinh trong việc triển khai kế hoạch và đề xuất các giải pháp để xử lý
Chuyên Viên Dịch Vụ Khách Hàng (Ngành Bất Động Sản)

Chuyên Viên Dịch Vụ Khách Hàng (Ngành Bất Động Sản)

CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ NAM LONG
  • Ngày hết hạn: 29/09/2025
  • Ngành nghề: Bất động sản
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Mô tả chung- Quản lý, điều phối và giám sát các hoạt động thu hồi công nợ của khách hàng, đảm bảo đạt tỷ lệ thu tiền đến hạn và giảm thiểu nợ quá hạn. - Phân tích, đánh giá rủi ro nợ xấu và đề xuất các giải pháp xử lý kịp thời, hiệu quả. - Duy trì mối quan hệ tốt với khách hàng và đảm bảo tính minh bạch trong hoạt động thu hồi công nợ.Trách nhiệm chính1. Giám sát công nợ, đốc thúc nhân viên thu hồi đảm bảo tỷ lệ thu tiền đến hạn, đảm bảo các công đoạn (kiểm tra, nhắc nợ, ra thông báo, xác nhận thanh toán, …) được thực hiện đúng & đủ (30%)- Giám sát việc soạn thảo, phát hành thông báo thanh toán và việc liên hệ với khách hàng để đôn đốc thanh toán của nhân viên.- Kiểm tra và xác nhận tình hình thanh toán cho các Phòng Ban liên quan (như BP chủ quyền, BP bàn giao, …).- Đảm bảo việc phát hành Xác nhận thanh toán theo yêu cầu của Khách hàng.- Kiểm soát việc lưu trữ hồ sơ file cứng/file mềm lên ổ chung, Landsoft (như thông báo thanh toán, đơn đề nghị được duyệt, …) theo dự án được phân công.- Giám sát việc theo dõi, lưu trữ bill báo phát thông báo qua hình thức chuyển phát nhanh.- Đảm bảo quản lý và bảo mật thông tin khách hàng 2. Xử lý nợ quá hạn (30%)- Chỉ đạo và phân tích, đánh giá rủi ro nợ xấu, xác định các khách hàng có nguy cơ cao.- Giám sát việc lập danh sách và theo dõi các khách hàng có lịch sử nợ chậm thanh toán, mất khả năng thanh toán.- Phối hợp với bộ phận Kinh doanh/Luật sư/Kế toán/Quan hệ Khách hàng nhằm xử lý các khoản nợ xấu một cách hiệu quả theo quy trình/Chính sách của Công ty.- Đàm phán và chỉ đạo đưa ra các phương án xử lý linh hoạt, phù hợp với tình hình của khách hàng nhằm đạt được sự đồng thuận và niềm tin của Khách hàng... 3. Giải quyết đề nghị Khách hàng (10%)- Đảm bảo việc giải đáp đúng và đủ các thắc mắc của khách hàng liên quan đến công nợ.- Giám sát việc thực hiện & theo dõi việc giải quyết đề nghị liên quan thu hồi công nợ như gia hạn thanh toán/Miễn-giảm lãi phạt chậm thanh toán/ thanh lý hợp đồng/chuyển nhượng/hoàn tiền thanh toán dư theo quy trình/chính sách của Công ty.- Phối hợp các phòng ban liên quan đề xuất các phương án giải quyết đề nghị/ khiếu nại của khách hàng và trình cấp quản lý.- Xây dựng mối quan hệ tốt đẹp với khách hàng, tạo dựng niềm tin và sự hợp tác lâu dài. 4. Báo cáo và dự báo (10%)- Lập báo cáo định kỳ về tình hình thu hồi nợ, tỷ lệ nợ xấu, thời gian thu hồi nợ và các vấn đề liên quan.- Phân tích, dự phóng dòng tiền thu hàng tháng/hàng quý cho các bộ phận liên quan.- Thực hiện các báo cáo KPI thu nợ, tỉ lệ xứ lý nợ quá hạn và các báo cáo khác theo yêu cầu và chỉ đạo của Quản lý trực tiếp.5. Các công việc khác theo yêu cầu & chỉ đạo của Quản lý trực tiếp (10%).
Failure Analysis Section Head/ Leader

Failure Analysis Section Head/ Leader

Công Ty TNHH ON Semiconductor Việt Nam
  • Ngày hết hạn: 29/09/2025
  • Ngành nghề: Kỹ sư / Sản xuất
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Descriptions:• Providing comprehensive Failure and Material Analysis techniques to its customers within the expected lead times.• Manage & lead a section within the Lab organization towards achieving the Lab objectives • Responsible for the 3 Critical Success Factors of the section being, Cycle Time, Success Rate, and Quality of Reporting, in line with the overall Lab goal.• Continuously drive skills & competency development to improve the 3 critical success factors.• Enabling the improvement of efficiency and effectiveness of the team • Follow up on the training and development of each team member • Act as key interface with Engineering, QA personnel, Global functions and participate in problem solving teams by providing technical support in product analysis • To promote quality awareness and drive quality improvement program in the section • Ensure the lab is run meeting IATF16949 and ISO 9001:2015 requirement Responsibilities:• Providing comprehensive Failure and Material Analysis techniques to its customers within the expected lead times.• Manage & lead a section within the Lab organization towards achieving the Lab objectives • Responsible for the 3 Critical Success Factors of the section being, Cycle Time, Success Rate, and Quality of Reporting, in line with the overall Lab goal.• Continuously drive skills & competency development to improve the 3 critical success factors.• Enabling the improvement of efficiency and effectiveness of the team • Follow up on the training and development of each team member • Act as key interface with Engineering, QA personnel, Global functions and participate in problem solving teams by providing technical support in product analysis • To promote quality awareness and drive quality improvement program in the section • Ensure the lab is run meeting IATF16949 and ISO 9001:2015 requirement
Planning Team Leader

Planning Team Leader

Nefab Vietnam
  • Ngày hết hạn: 29/09/2025
  • Ngành nghề: Kỹ sư / Sản xuất
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
* JOB SUMMARY:The Planning staff for Nefab Bac Ninh factory will be overall in charge of the planning job for both Bac Ninh and Dong Nai factory which includes of all raw materials, consumable and finished goods, inhouse and main outsourcing-Not including oversee trading FG. This position will report to Senior planning leader* MAIN RESPONSIBILITIES:- Unify control of one focal point of production and delivery plans, - Receive information from CS. Deploy in detail weekly / daily basic for Inhouse north/ Inhouse South including Wood & Thermoforming & Extrusion & Corrugated & Samples. And for main local suppliers- Update the daily status of planning completion, proactively push relevant departments to complete the plan - Review forecast with CS, review weekly raw materials plans for in-house north and In-house South, build & control inventory for RM and FG based on forecast and lead time with min/max warning in color- Review weekly raw materials plan for main suppliers build & control inventory for RM and FG based on forecast and lead time with min/max warning in color- Review consumable materials plan for in-house North, in-house South - Monitor the progress of incoming materials PO to ensure the progress of incoming materials will match the Min/Max material inventory- Control and warn of slow-moving goods, warn of issues related to FIFO, JIT follow actions plan related to other departments.- Responsible for accuracy and deadline of data that put in the system. Pushing all related dept to complete accordingly.- Responsible for monthly inventory checking at all site (inhouse north / inhouse south / main suppliers). Inventory report must be available at 2nd working day of the month.- Responsible for running internal KPIs system.- Responsible for completion of weekly, monthly report (Whole factory) - Other tasks as assigned by manager.
Nhân Viên Vận Hành Máy

Nhân Viên Vận Hành Máy

Anheuser- Busch Inbev (AB Inbev)
  • Ngày hết hạn: 29/09/2025
  • Ngành nghề: Kỹ sư / Sản xuất
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Mục tiêu công việc: 1) Trực tiếp vận hành và kiểm soát quy trình nấu, lên men, lọc2) Thực hiện vệ sinh bảo dưỡng thiết bị (bảo trì tự quản)3) Tuân thủ các quy định, chính sách của công ty về An toàn và môi trường khi làm việc4) Thực hiện 5S, vệ sinh nhà xưởng, thiết bị, khu vực làm việc.5) Thực hiện nhập xuất nguyên vật liệu cho quá trình nấu, lọc6) Theo dõi, giải quyết vấn đề hiệu quả, đảm bảo chất lượng ổn định, chi phí sản xuất thấpMÔ TẢ CHI TIẾT- Kiểm soát các thông số trong quá trình nhà nấu, lên men bia, lọc bia, thực hiện CIP thiết bị theo tần suất qui định. Kiểm soát nguyên vật liệu / hóa chất liên quan.- Thực hiện đúng các yêu cầu về vận hành, bảo dưỡng(PM), các công việc lấy mẫu, đo mẫu sản phẩm trong qui trình sản xuất. Bảo đảm sản phẩm phải đạt tất cả các tiêu chuẩn về chất lượng trước khi chuyển qua khâu kế tiếp.- Trực tiếp theo dõi, ghi nhận và báo cáo kịp thời, đầy đủ các sự cố về chất lượng, hư hỏng máy móc thiết bị trong quá trình sản xuất lên giám sát sản xuất. Xử lý kịp thời các sự cố máy móc thiết bị trong phạm vi cho phép. Báo cáo đầy đủ các sự cố này lên cấp trên.- Thực hiện đúng qui trình vệ sinh, tiệt trùng máy móc thiết bị (CIP), vệ sinh phân xưởng sản xuất, giữ vệ sinh môi trường và vệ sinh cá nhân bảo đảm tuân thủ đúng theo yêu cầu về vệ sinh an toàn thực phẩm.- Thực hiện nhập xuất nguyên vật liệu(intake/outtake) phục vụ quá trình nấu, qua trình chuẩn bị nguyên vật liệu cho lọc bia.- Thực hiện ghi chép đầy đủ các thông số chỉ tiêu trong quá trình sản xuất theo yêu cầu trong hướng dẫn công việc.- Đề xuất cải tiến qui trình và sản phẩm- Tham gia đề xuất sáng kiến trong việc nâng cao chất lượng sản phầm, nâng cao hiệu suất, cải tiến, tối ưu hóa qui trình sản xuất, an toàn, vệ sinh thực phẩm và bảo vệ môi trường.- Thực hiện đúng các hướng dẫn, các yêu cầu về an toàn và môi trường trong khi vận hành, đảm bảo nhà xưởng, khu vực làm việc sạch sẽ, gọn gàng.- Phát hiện các mối nguy về an toàn và môi trường trong khu vực làm việc, thực hiện/ theo dõi đảm bảo các mối nguy được loại trừ/ giàm thiểu.- Tuân thủ các qui định và hướng dẫn của cấp trên.- Làm việc với tác phong công nghiệp, tuân thủ triệt để nôi qui kỷ luật của công ty.- Áp dụng chương trình VPO để duy trì ổn định, nâng cao hiệu quả sản xuất trong khu vực.- Thực hiện đầy đủ các qui định và hướng dẫn của 5S.- Tham gia đầy đủ các các buổi họp hằng ca.- Cập nhật kết quả trong ca- Thực hiện giải quyết sự cố trong ca theo qui trình hiện hành.
Trưởng Phòng Kinh Doanh Bất Động Sản

Trưởng Phòng Kinh Doanh Bất Động Sản

Công Ty Cổ Phần Vinhomes
  • Ngày hết hạn: 29/09/2025
  • Ngành nghề: Bất động sản
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
- Quản lý điều hành nhóm/ bộ phận được phân công;- Tuyển dụng, đào tạo đảm bảo chất lượng công việc đội ngũ nhân viên;- Xây dựng, chăm sóc và duy trì và phát triển với tệp khách hàng hiện tại và tệp khách hàng mới;- Triển khai thực hiện chiến lược, kế hoạch kinh doanh theo chỉ đạo, đảm bảo doanh số theo KPIs được giao;- Các công việc chi tiết trao đổi khi phỏng vấn;
Chuyên Viên Phát Triển Trạm Sạc / Kinh Doanh Nhượng Quyền

Chuyên Viên Phát Triển Trạm Sạc / Kinh Doanh Nhượng Quyền

Công ty phát triển trạm sạc toàn cầu V-GREEN
  • Ngày hết hạn: 29/09/2025
  • Ngành nghề: Bất động sản
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
- Tìm kiếm mặt bằng và làm việc với các đối tác doanh nghiệp và cơ quan nhà nước nhằm mở rộng mạng lưới trạm sạc trên toàn quốc.- Tìm kiếm và tiếp cận nhà đầu tư/đối tác tiềm năng để triển khai mô hình nhượng quyền trạm sạc xe điện của Công ty.- Tư vấn, đàm phán và thuyết phục nhà đầu tư ký kết hợp đồng hợp tác.- Chăm sóc và duy trì mối quan hệ hiệu quả với các nhà đầu tư hiện hữu.- Cập nhật dữ liệu khách hàng, báo cáo công việc đầy đủ theo quy trình nội bộ.- Thu nhập đến 50 triệu/tháng
Assistant Maintenance Manager

Assistant Maintenance Manager

Anheuser- Busch Inbev (AB Inbev)
  • Ngày hết hạn: 29/09/2025
  • Ngành nghề: Kỹ sư / Sản xuất
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
1. Maintenance Planning/ Scheduling:- Preparing maintenance schedules, including tasks such as cleaning, lubrication and inspections using SAP.- Allocating resources to the schedules and work orders issued.- Communicating maintenance schedules to the production and engineering teams and other supporting areas and allocating the necessary resources.- Deciding for the allocation of resources for maintenance.- Ensuring that routine maintenance schedules are performed, and that the teams on each shift are carrying out the autonomous maintenance tasks assigned to them.- Completing all administrative and SAP tasks needed to support administration of the routine maintenance program.- Providing feedback with regards to the efficiency of routine maintenance tasks to the shift and engineering teams and discussing and stressing the importance of non-conformances and issues that need to be addressed.2. Maintenance System Management:- Participating in the receipt of new maintenance systems or changes to the current maintenance system whenever necessary.- Managing the maintenance system, thereby ensuring integrity of operations and data and proper use of the system.- Planning necessary maintenance tasks using the maintenance system, thereby generating plans and associated work orders.- Issuing maintenance reports, including SAP generated reports, and communicating the reports to the relevant parties involved.- Capturing necessary data in the maintenance system. Information and data must be checked for accuracy and completeness.- Conducting a review of maintenance data in order to identify failure modes and root causes of maintenance problems and to identify problems in time.- Whenever the review of maintenance data indicates the needs to do some work, this information must be communicated to the engineering team and included in the scheduled maintenance program.- Promoting timely issuance of maintenance notices and good maintenance practices aimed at preventing, minimizing, and reducing or eliminating contamination problems, including proper effluent, emission, and waste management among the work teams.3. Others:- Make the strategy plan, monitoring, checking for ATO, PTE to follow the Zone guidelines.- Develop plan to use local spare parts vendor to minimize cost and reduce inventory stock as guideline from Zone.- Co-operate with other department to make develop plan for VSA to improve cost and productivity.- Co-operate with other department to plan for machines better than new to insure the machines in highest performance.4. Engineering support:- Recommend technical improvement for efficiency equipment operation.- Contribute improvement solution, automation procedure to assure equipment and machine operate effectively, quality and save cost.- Manage and control engineering department budget to deliver the excellent support with the optimum cost by spare parts sharing, local supplier, consignment supplier, Vendor supplier alliance.
Student Information Systems (SIS) and Learning Management System Manager

Student Information Systems (SIS) and Learning Management System Manager

Vietnam Australia International School (Vas)
  • Ngày hết hạn: 29/09/2025
  • Ngành nghề: IT
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
General descriptionEstablished in 2004 and licensed by the Vietnamese Government, Vietnam Australia International School (VAS) is a private school group with the national education system offering K-12 education programmes. At present, VAS is offering educational services to nearly 8,000 students from K through 12 at 6 campuses in Ho Chi Minh City.About this jobVietnam Australia International School (VAS) is looking for a Student Information Systems (SIS) and Learning Management System Manager to manage and enhance the functionality, security, and effectiveness of the school's SIS and LMS platforms. The SIS / LMS Manager is the primary owner of the Student Information System (SIS) and Learning Management System (LMS). This role is responsible for the daily operations, administration, user support, and compliance of these platforms. The SIS / LMS Manager ensures that both systems effectively support academic, operational, and reporting needs, and that all data management practices meet regulatory standards. The position emphasizes system functionality, staff training, and secure, reliable access to accurate data.The ideal candidate possesses expertise in SIS/LMS administration, data analytics, cybersecurity, and student data compliance (FERPA, GDPR, and Vietnamese regulations). They will be responsible for system customization, reporting automation, and staff training, ensuring that the SIS is used efficiently to support student learning and school operations.Scope of the roleThe SIS/LMS Manager oversees the effective operation, administration, and support of the school’s Student Information System and Learning Management System. This role ensures the platforms are securely maintained, functionally aligned with academic and operational goals, and compliant with local and international data regulations. The manager is responsible for user support, staff training, system optimization, and maintaining data integrity, while acting as a key liaison between IT, academic teams, and external vendors to ensure seamless and efficient use of student data systems.Key Responsibilities1. SIS & LMS Administration• Maintain, configure, and manage SIS and LMS platforms.• Ensure proper functioning of gradebooks, scheduling, attendance, and course structures.• Manage user accounts, permissions, and roles across platforms.• Conduct system updates, backups, and documentation.2. Compliance and Data Governance• Enforce compliance with FERPA, GDPR, and Vietnamese data protection regulations.• Develop and maintain SIS/LMS usage policies and protocols.• Conduct data audits to ensure the accuracy and integrity of student records.3. User Support and Training• Deliver training sessions and onboarding for teachers, administrators, and support staff.• Create documentation, video tutorials, and guides for platform usage.• Provide ongoing user support and serve as first-line responder for SIS/LMS-related inquiries.4. System Optimization• Work with department heads and academic leaders to align system functionality with teaching and learning needs.• Identify opportunities to improve user experience, simplify workflows, and enhance reporting capabilities.5. Collaboration and Communication• Serve as the liaison between IT, academic departments, and external vendors.• Coordinate with the Data Analyst / Integration Specialist on data syncs and interoperability.Additional duties1. Vendor Relationship ManagementManage contracts, service level agreements, and performance reviews with SIS and LMS vendors to ensure timely support, upgrades, and issue resolution.2. Project Management for System EnhancementsLead or support projects related to the implementation of new SIS/LMS features, integrations, or platform migrations, ensuring minimal disruption and stakeholder alignment.3. Data Archiving and Retention PlanningDevelop and oversee data archiving strategies in accordance with Vietnamese regulations and school policy to ensure historical data is preserved and accessible as needed.4. System Performance MonitoringMonitor SIS/LMS system performance and conduct regular health checks to prevent downtime and ensure optimal functionality.5. User Experience Feedback LoopCollect feedback from staff, students, and parents on system usability and functionality, using insights to drive continuous improvement initiatives.The above Job Description and the following Person Specification are a guide to the duties, professional responsibilities, and core competences. It does not form part of the contract of employment.
Kỹ Sư Kỹ Thuật

Kỹ Sư Kỹ Thuật

Công Ty CP Kỹ Thuật Thái Dương
  • Ngày hết hạn: 29/09/2025
  • Ngành nghề: Kỹ sư / Sản xuất
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
- Lắp đặt và sửa chữa máy móc của công ty cung cấp cho khách hàng.- Hỗ trợ hướng dẫn khách hàng sử dụng thiết bị, máy móc.- Lên kế hoạch bảo trì, bão dưỡng máy.- Lên kế hoạch thăm, chăm sóc khách hàng- Kết hợp với các bộ phận khác kiểm tra, sửa chữa bảo dưỡng thiết bị theo kế hoạch và khi có yêu cầu- Hỗ trợ các công việc kỹ thuật của công ty khi có yêu cầu.- Tham gia tổ chức tập huấn kiến thức sản phẩm cho nhân viên và khách hàng.- Hỗ trợ nhân viên kinh doanh về mặt kỹ thuật- Thu thập và cung cấp thông tin nhu cầu của khách hàng cho nhân viên kinh doanh.- Bảo quản trang thiết bị, máy móc, các công cụ làm việc luôn vận hành tốt- Đảm bảo chất lượng sửa chữa luôn đúng quy trình và đạt chất lượng, an toàn cao nhất- Thực hiện các công việc khác theo yêu cầu của quản lý trực tiếp.
Facility Project & Operation Senior Engineer

Facility Project & Operation Senior Engineer

Gentherm Vietnam Co., LTD.
  • Ngày hết hạn: 27/09/2025
  • Ngành nghề: Kỹ sư / Sản xuất
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
ROLES & RESPONSIBILITY:- Lead the implementation of all Facility Projects from feasibility study to commissioning, ensuring delivery within budget and at high quality.- Manage the Facility Operation team to operate all facility buildings, machines, and equipment to ensure stable energy supply across all areas and optimize energy usage.- Oversee all Facility Automation Systems including setup, operation, maintenance and repair.TASKS:- Collaborate with all functional teams and the CI team to implement projects from study, design, and execution phases, meeting system requirements while delivering safe, high-quality results within the assigned budget and timeline.Supervise the Facility Operation team to ensure stable and optimized energy supply to the shop floor.- Ensure HSE and quality standards are met and maintained in all work delivered to customers.- Develop and implement all necessary procedures, work instructions, regulations, and operational plans related to facility operations.- Work closely with the HSE team to develop and regularly update Risk Assessments, Safety Operation Instructions, facility standards, and conduct annual reviews.- Update the Master Training Matrix in a timely manner and submit it for managerial approval. Develop training materials and provide training to the facility team and relevant personnel as scheduled.- Achieve facility human resource objectives by recruiting, onboarding, training, developing, assigning, scheduling, coaching, and disciplining employees. Communicate job expectations, monitor performance, and provide appraisals and recommendations in accordance with company policies.- Take responsibility for developing engineering talent and mentoring senior technicians in the Facility Department.- Lead facility operations including general troubleshooting and predictive maintenance to ensure safety and machine reliability.- Analyze data to set monthly operational priorities, assess objectives such as efficiency, cost savings, energy conservation, operator convenience, safety, and environmental quality; and estimate timelines and relevance.- Contribute to strategic planning through energy-saving initiatives and by implementing standards for productivity, quality, and customer service. Resolve operational issues promptly.- Meet financial targets by providing annual budget inputs, monitoring expenditures, identifying variances, and implementing corrective actions.- Ensure contingency plans are implemented according to scenarios and properly documented.- Evaluate the functionality and reliability of facility systems and equipment in collaboration with operating departments; identify problems and requirements.- Enhance the performance and reliability of facility systems and equipment by analyzing results, identifying improvement opportunities, and implementing changes or expansions.- Maintain a safe and healthy work environment by adhering to company standards, procedures, and legal regulations.- Stay updated with technical knowledge through training and reading technical publications.- Support the organization’s mission by achieving related goals and completing assigned tasks.- Be in charge of all automation systems in terms of operation, troubleshooting, repair, and setup.- Report directly to the Manager and perform additional duties as assigned.
HO - HR Business Partner, Senior Manager

HO - HR Business Partner, Senior Manager

Ngân Hàng TMCP Á Châu (ACB)
  • Ngày hết hạn: 27/09/2025
  • Ngành nghề: Hành chính / Nhân sự
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
As an HR Business Partner, you will act as a key advisor to business units, ensuring alignment between workforce strategies and overall business or transformation goal. Your responsibilities will include managing talent, and supporting organizational growth within the departments you oversee. This position demands excellent communication, strong interpersonal skills, and the capability to work closely with and influence senior leaders.• Partner with department leaders to develop and implement HR strategies that support the overall business objectives• Analyze HR metrics and data to identify trends and areas for improvement within the assigned department(s)• Collaborate with the broader HR team to ensure consistency and alignment of HR initiatives across the organization• Participate in HR projects and initiatives as needed, contributing to the continuous improvement of HR processes and practices• Work closely with leadership teams to help set important goals and make sure HR plans support the company’s priorities.• Lead change management efforts to help the organization adapt to new business strategies.• Join important management meetings to share HR advice for key projects and long-term planning.• Drive workforce planning to improve productivity and make the team work better.• Support any potential HR diligence and integration initiatives as part of overall transformation.
  • 1
  • 133
  • 134
  • 135
  • 136
  • 137
  • 163

Việc làm tuyển gấp

Kỹ Sư Hệ Thống Điện - Lương 15tr -20tr/tháng
Kỹ Sư Hệ Thống Điện - Lương 15tr...
icon
Chief Accountant / Kế Toán Trưởng
Chief Accountant / Kế Toán Trưởng
icon
Civil Engineer
Civil Engineer
icon

Trường cùng khu vực

ĐẠI HỌC THÁI NGUYÊN
ĐẠI HỌC THÁI NGUYÊN
exp http://www.tnu.edu.vn/
Đại học Kinh tế - QTKD (ĐH Thái Nguyên)
Đại học Kinh tế - QTKD (ĐH Thái Nguyên)
exp http://tueba.edu.vn/
ĐH Kỹ thuật Công nghiệp (ĐH Thái Nguyên)
ĐH Kỹ thuật Công nghiệp (ĐH Thái Nguyên)
exp http://www.tnut.edu.vn/
Đại học Nông lâm (ĐH Thái Nguyên)
Đại học Nông lâm (ĐH Thái Nguyên)
exp http://www.tnu.edu.vn/dhnl/Pages/defaultaspx
Đại học Sư phạm (ĐH Thái Nguyên)
Đại học Sư phạm (ĐH Thái Nguyên)
exp http://dhsptn.edu.vn/
banner 2
banner 3

VIỆC LÀM THEO NGÀNH NGHỀ

  • Việc làm kinh doanh / bán hàng / dịch vụ (255982)
  • Việc làm bảo vệ (1938)
  • Việc làm bất động sản (21428)
  • Việc làm biên dịch / phiên dịch (1396)
  • Việc làm giáo dục / đào tạo (4526)
  • Việc làm giao hàng / kho vận (6012)
  • Việc làm hành chính / nhân sự (20131)
    • Hành chính / Văn phòng
    • Nhân sự / Tuyển dụng
    • Quản trị điều hành
    • Quản lý chất lượng (QA/QC)
  • Việc làm it (30928)
    • Lập trình viên
    • Software Engineer
    • Graphic Design
    • Freelancer
    • Senior Developer
    • System Administrator
    • Electronics and Telecommunications Engineering
    • Product Manager
    • Intern-Fresher
  • Việc làm kỹ sư / sản xuất (30302)
  • Việc làm spa / làm đẹp (489)
  • Việc làm luật / pháp lý (13525)
    • Pháp lý
    • Luật sư
  • Việc làm ngành nghề khác (2928)
  • Việc làm sự kiện / pg / pb (268)
  • Việc làm tài chính / kế toán (153161)
    • Kế toán
    • Ngân hàng
    • Kiểm toán.
    • Tài chính / Đầu tư / Chứng khoán
    • Bảo hiểm
  • Việc làm thiết kế (2488)
    • Thiết kế / Mỹ thuật
    • Kiến trúc
  • Việc làm thực tập (2891)
  • Việc làm marketing / truyền thông / quảng cáo (11127)
    • Marketing - PR
    • Truyền thông / Báo chí / Truyền hình
    • In ấn / Xuất bản
    • Internet / Online Media
    • SEO / Content Writer
  • Việc làm việc làm thêm (6132)
  • Việc làm y tế / dược (1170)
    • Dược sỹ / Trình dược viên
    • Bác sỹ
    • Điều dưỡng / Y tá / Y sỹ / Hộ lý
    • Hóa dược / Hóa học
  • Việc làm khách sạn / nhà hàng / du lịch (850)
    • Buồng phòng
    • Lễ tân / Tiếp tân
    • Ẩm thực / Pha chế
    • Bếp
    • Du lịch / Hàng không / Tour / Hướng dẫn viên
    • Khách sạn / Nhà hàng
    • Bar
    • Phục vụ bàn
  • Việc làm việc online (20)
  • Việc làm thực phẩm / đồ uống (196)
    • Chế biến thực phẩm
    • Công nghệ thực phẩm
  • Việc làm thư ký / trợ lý (277)
  • Việc làm xây dựng / giao thông / vận tải (10)
  • Việc làm nông / lâm nghiệp / thuỷ sản (9)
    • Nông / Lâm nghiệp / Chăn nuôi / Thú y
    • Thủy sản
  • Việc làm cơ khí / chế tạo / tự động hóa (25)
    • Tự động hóa
    • Cơ khí / Chế tạo
  • Việc làm điện / điện tử / điện lạnh (18)
    • Điện / Điện tử
    • Điện lạnh / Nước
  • Loại công việc
    • Việc làm Full-time
    • Việc làm Part-time
    • Việc làm thời vụ
    • Việc làm thực tập
  • Đối tác
    • TechWorks.vn
    • HotelWorks.vn
    • SpaJob.vn
    • Midimori.vn
    • Gocom.vn
Ưu đãi cho người dùng StudentJob và Sinh viên

VIỆC LÀM TẠI ĐỊA ĐIỂM

  • Việc làm tại Hà Nội
  • Việc làm tại Hồ Chí Minh
  • Việc làm tại Đà Nẵng
  • Việc làm tại Hải Phòng
  • Việc làm tại Bắc Ninh
  • Việc làm tại Thái Nguyên
  • Việc làm tại Hưng Yên
  • Việc làm tại Khánh Hòa
  • Việc làm tại Lai Châu
  • Việc làm tại Lâm Đồng
  • Việc làm tại Lạng Sơn
  • Việc làm tại Lào Cai
  • Việc làm tại Nghệ An
  • Việc làm tại Ninh Bình
  • Việc làm tại Phú Thọ
  • Việc làm tại Quảng Ngãi
  • Việc làm tại Quảng Ninh
  • Việc làm tại Quảng Trị
  • Việc làm tại Sơn La
  • Việc làm tại Tây Ninh
  • Việc làm tại Cà Mau
  • Việc làm tại Cao Bằng
  • Việc làm tại Đắk Lắk
  • Việc làm tại Điện Biên
  • Việc làm tại Đồng Nai
  • Việc làm tại Đồng Tháp
  • Việc làm tại Gia Lai
  • Việc làm tại Hà Tĩnh
  • Việc làm tại Thanh Hóa
  • Việc làm tại Tuyên Quang
  • Việc làm tại Vĩnh Long
  • Việc làm tại Cần Thơ
  • Việc làm tại Huế
  • Việc làm tại An Giang
  • Trang chủ
  • Blog
  • Liên Hệ
  • Điều khoản
  • Chính sách bảo mật
  • Hướng dẫn
  • Báo giá
  • Copyright © 2025 Student Job
  • Việc làm dành cho Sinh viên
  • facebook
  • tw-footer
  • instagram
  • tiktok
  • threads
  • Trang chủ
  • Việc làm
  • Tuyển dụng nhanh
  • Đăng nhập