Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Kiên Giang theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
Giải đáp các câu hỏi của khách và hỗ trợ khách trong quá trình lưu trú
Phối hợp các bộ phận để đáp ứng các yêu cầu của khách
Đặt xe, bố trí xe đưa đón
Làm thủ tục check out
Phối hợp với người phụ trách sale về việc thanh toán cũng như các công việc hoàn tất quy trình lưu trú của khách
Giải đáp các câu hỏi của khách và hỗ trợ khách trong quá trình lưu trú
Phối hợp các bộ phận để đáp ứng các yêu cầu của khách
Đặt xe, bố trí xe đưa đón
Làm thủ tục check out
Phối hợp với người phụ trách sale về việc thanh toán cũng như các công việc hoàn tất quy trình lưu trú của khách
Giải đáp các câu hỏi của khách và hỗ trợ khách trong quá trình lưu trú
Phối hợp các bộ phận để đáp ứng các yêu cầu của khách
Đặt xe, bố trí xe đưa đón
Làm thủ tục check out
Phối hợp với người phụ trách sale về việc thanh toán cũng như các công việc hoàn tất quy trình lưu trú của khách
• Develop your team and improve their performance through coaching and feedback, and create performance and development goals for colleagues.
• Train colleagues to make sure they deliver with compliance and to the standards we expect.
• Drive a great working environment for teams to thrive - linking up departments to create a sense of one team.
• Promote teamwork and quality service through daily communication and coordination with other departments.
• Working with the catering office, identify additional sales opportunities to enhance revenue.
• Drive promotions that deliver great dining experiences for guests at a good value.
• Make sure credit and financial transactions are handled securely.
• Make sure all food and beverage equipment is in operational condition and regularly cleaned.
• Make sure all food and beverage facilities including banquet/convention spaces are clean and properly stocked to anticipated business volume. Notify engineering immediately of any maintenance and repair needs.
• Establish and achieve quality and guest satisfaction goals. Help guests with their requests and complaints - making sure you maintain a high level of guest satisfaction.
• Analyse guest insights to identify and meet customer expectations and build on guest loyalty.
• Regularly communicate with guests to ensure expectations are met.
• Manage hotel food and beverage marketing programmes and participate in and maintain system-wide food and beverage marketing programmes and promotions.
• Keep an eye on competitor activity/industry innovation. Review and approve menu design and concepts with the Executive Chef.
• Make sure food and drinks are secure and stored safely - always keep stock replenished to minimise waste.
• Handle food and beverage inventory procedures. Determine minimum and maximum stocks for all food, beverage, material, and equipment.