Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Kinh tế - ĐH Đà Nẵng theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
- Maintains the utmost confidentiality and discretion when handling business affairs
- Cooperates, coordinates and communicates with Department Heads of the Rooms Division and other inter-departmental secretaries as appropriate
- Day-to-day secretarial work to include typing, filing and telephone etc.
- Arranging internal / external appointments and takes minutes of meeting as requested
- Handling reservation as requested
- Translating incoming letters, documents, articles by request
- Stores and keeps all confidential information
- Support the Rooms Division Department as requested
- Support the Rooms Division Manager to work with the suppliers/contractors
- Other tasks assigned by the Rooms Division Manager
Assist management in hiring, training, scheduling, evaluating, counseling, disciplining, and motivating and Sunseling coaching employees; serve as a role model. Follow all company and safety and security policies and procedures; report maintenance needs, accidents, injuries, and unsafe work conditions to manager; complete safety training and certifications. Ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information; protect company assets. Anticipate and address guests ' service needs. Speak with others using clear and professional language. Develop and maintain positive working relationships with others; support team to reach common goals; listen and respond appropriately to the concerns of other employees. Ensure adherence to quality expectations and standards. Stand, sit, or walk for an extended period of time. Reach overhead and below the knees, including bending, twisting, pulling, and stooping. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 25 pounds without assistance. Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
- Hiểu rõ về việc quản lý các công việc thường ngày như quản lý nhà ở, ăn uống, bảo vệ, dọn vệ sinh, xe và môi trường ..v.v
- Có kinh nghiệm trên 3 năm ở vị trí tương đương.
- Quản lý tài sản của bộ phận hành chính và thực hiện dự án
- Báo cáo và xử lý các sự cố bất thường xảy ra tại khu vực nhà máy
- Chịu trách nhiệm tuyển dụng Công nhân cho nhà máy Đà Nẵng, Việt Nam
- Thống kê nhu cầu tuyển dụng của các đơn vị
- Đăng tải thông tin tuyển dụng trực tuyến
- Sàng lọc hồ sơ, sắp xếp phỏng vấn
- Tiến hành xử lý thủ tục nhận việc v.v.
- Biết viết content
- Biết làm quảng cáo là một lợi thế
• Chuẩn bị các dụng cụ bếp sẵn sàng để vận hành
• Hỗ trợ kiểm hàng và nhận hàng
• Nhập hàng vào kho
• Đảm bảo vệ sinh và duy trì các khu vực kho luôn trong tình trạng tốt
• Vệ sinh và lưu trữ các thiết bị
• Vệ sinh các loại vật dụng
• Xử lý rác thải và đồ vải
• Đảm bảo và duy trì vệ sinh trong khu vực bếp
• Dọn dẹp khu vực bếp và các thiết bị bếp
• Đảm bảo vệ sinh cá nhân sạch sẽ
• Tham gia các cuộc họp giao ban hằng ngày
• Tham gia các buổi đào tạo
• Report to Director of Rooms
•Direct daily activities, plan and assign work ensuring you always have the right staffing numbers
• Develop your team and improve their performance through coaching and feedback, and create performance and development goals for colleagues - recognise good performance
• Educate and train all team members in compliance with federal, state and local laws and safety regulations. Ensure staff are properly trained and have the tools and equipment to carry out job duties
• May assist with deep cleaning projects and/or assist housekeeping staff during high-volume periods
• Help prepare and monitor the hotel’s annual budget with a focus on increasing profitability
• Maintain proper inventory levels managing cost per room for supplies and labour Carry out the special requests from guests, VIPs, repeat visitors and club members
• Maintain and order supplies and equipment whilst minimising waste and maintaining “green” initiatives (for example: container recycling, and cleaning agents)
• Reunite items with owners - and log any lost and found property
- Maintains a friendly, cheerful and courteous demeanour at all times.
- Courteously and accurately answers inquiries from potential guests and accepts hotel reservations.
- Responds to telephone and in-person inquiries regarding reservations, hotel information and guest concerns.
- Uses suggestive selling techniques to sell room nights, increase occupancy and revenue.
- Supervise daily shift process ensuring all team members adhere to standard operating procedures.
- Train, direct the work of, resolve issues/problems and coach and counsel the front desk team members to ensure a quality operation.
- Resolve customer issues, complaints, problems in a quick, efficient manner to maintain a high level of customer satisfaction and quality service.
- Adhere to company credit limit, floor limit policies.
- Allocate rooms to expected arrivals after checking guests preferences and special requests.
- Build strong relationships and liaise with all other department's especially housekeeping, reservations etc.
- Operates the EPBX equipment, including, assisting incoming & outgoing calls, setting wake-up calls, enabling DND (Do Not Disturb) and paging for in-house guests.
- Cross Check all billing instructions are correctly updated.
- Controls cash transactions at the front desk and maintains complete responsibility for personal bank as specified by hotel bank agreement policy.
- Supervise the operations of the front desk to ensure an optimal level of service and hospitality is provided to the guests.
- Performs other duties as assigned, requested or deemed necessary by management.
- Ensure Front office log book and hotel log book is always updated and actioned upon.
- Ensures safety by following guest check in and security procedures and reporting suspicious activity to security, manager, or MOD.
- Participate in hotel committees and task force assignments.
- Assist all departments in servicing the guests during high volume periods.
- Takes responsibility in the absence of the Duty Manager / Front office manager.
Mô tả Công việc:
✅ Công việc: Tư vấn sản phẩm, các chương trình khuyến mãi của cty tới người tiêu dùng . Đồng thời hỗ trợ bán hàng cho cửa hàng...
✅ Quyền lợi:
- Làm việc trong môi trường năng động , thân thiện.
- Được đào tạo ktsp + kỹ năng bán hàng
- Được hưởng chế độ phúc lợi theo quy định cty.
- Tham gia du lịch Teambuilding, thưởng tết,...
✅ Yêu cầu:
- Tuổi từ: 20 đến 40
- Nhanh nhẹn, hoạt bát, vui vẻ, hòa đồng, chịu khó, trung thực. Giao tiếp ổn
- Ưu tiên những người có kinh nghiệm bán hàng.
Hạn cuối nhận hồ sơ: 20/5/2024.