Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Kinh tế - ĐH Đà Nẵng theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
Assists the Sous Chef in ensuring the quality, consistency and production of areas of responsibility in kitchen. Exhibits culinary talents by personally performing tasks while leading the staff and managing all food related functions. Works with team to improve guest and employee satisfaction while maintaining the operating budget. Must ensure sanitation and food standards are achieved. Develops and trains team to improve results.
CORE WORK ACTIVITIES
Ensuring Culinary Standards and Responsibilities are Met
Leading Kitchen Team
Establishing and Maintaining Kitchen Goals
Ensuring Exceptional Customer Service
Managing and Conducting Human Resource Activities
Accountable for the quality, consistency and production of the restaurant kitchen. Exhibits culinary talents by personally performing tasks while leading the staff and managing all food related functions. Coordinates menus, purchasing, staffing and food preparation for the property's restaurant. Works with team to improve guest and employee satisfaction while maintaining the operating budget. Must ensure sanitation and food standards are achieved. Develops and trains team to improve results.
CORE WORK ACTIVITIES
Ensuring Culinary Standards and Responsibilities are Met for Restaurant
Leading Kitchen Team
Establishing and Maintaining Restaurant Kitchen Goals
Ensuring Exceptional Customer Service
Managing and Conducting Human Resource Activities
Additional Responsibilities
MANAGEMENT COMPETENCIES
- Nhân sự bếp bánh
- Trao đổi thêm khi phỏng vấn
JOB SUMMARY
Accountable for overall success of the daily kitchen operations. Exhibits culinary talents by personally performing tasks while leading the staff and managing all food related functions. Works to continually improve guest and employee satisfaction while maintaining the operating budget. Supervises all kitchen areas to ensure a consistent, high quality product is produced. Responsible for guiding and developing staff including direct reports. Must ensure sanitation and food standards are achieved.
CORE WORK ACTIVITIES
Leading Kitchen Operations
Ensuring Exceptional Customer Service
Maintaining Culinary Goals
Managing and Conducting Human Resource Activities
Additional Responsibilities
JOB SCOPE
PRIMARY RESPONSIBILITIES
Upkeeps and maintains Restaurant’s bar area and bar equipment
Giữ vệ sinh và mỹ quan ở khu vực quầy bar và các trang thiết bị phục vụ quầy bar của nhà hàng
Prepares mis-en-place according to the requirements and operation needs
Chuẩn bị những thứ cần thiết trước khi phục vụ theo nhu cầu hoạt động
Presents menus, answers enquiries, and makes beverage suggestions to guests in a courteous and effective manner
Đưa thực đơn cho khách, trả lời các thắc mắc của khách về thức uống một cách lịch sự và hiệu quả
Possesses a thorough knowledge of the Restaurant wine and drink list
Có kiến thức sâu rộng về danh sách rượu và thức uống bán tại nhà hàng
Takes orders and serves beverages to guests without unnecessary delay and according to the established sequence and procedures
Nhận yêu cầu và phục vụ nước uống cho khách nhanh chóng và theo trình tự được thiết lập
Upsells beverage and induces guests to take slightly higher than medium-priced beverage items to increase the revenue
Giới thiệu thức uống và thuyết phục khách đặt những thức uống có giá cao hơn giá bình quân để tăng doanh thu cho nhà hàng
Ensures all drinks are prepared according to standard recipes and Resort standards
Đảm bảo tất cả các thức uống đều được chuẩn bị theo công thức chuẩn và theo các tiêu chuẩn của Resort
Clears and re-sets bar counter right after guest departs
Dọn dẹp và sắp xếp lại quầy bar ngay sau khi khách rời khỏi quầy
Maintains the par stocks of all beverage and guest supplies to meet operational and service needs
Duy trì đủ lượng thức uống và hàng hóa phục vụ khách dự trữ nhằm đáp ứng nhu cầu kinh doanh và dịch vụ
Ensures all beverage stocks are kept in the proper storage under the appropriate temperature
Đảm bảo thức uống được dự trữ cẩn thận với nhiệt độ thích hợp
Ensure all barware and glassware are well polished
Đảm bảo tất cả vật dụng phục vụ việc pha chế và ly tách đều sạch sẽ và được đánh bóng
Assists in bar stock inventory and maintain an accurate inventory record by the end of each shift
Hỗ trợ kiểm kê và ghi chép lượng hàng tồn của quầy bar được chính xác vào cuối mỗi ca trực
Has a good control on internal transferred beverages
Kiểm soát tốt việc luân chuyển thức uống nội bộ
Responds to the results of Mystery Guest Program and ensures that the relevant changes are implemented
Tiếp nhận kết quả của Chương trình Vị khách Bí mật và đảm bảo những thay đổi 3lie6n quan được thực hiện
Works closely with other Outlet employees in a supportive and flexible manner, focusing on the overall success of the Resort and the satisfaction of Resort guests
Phối hợp chặt chẽ với nhân viên các nhà hàng khác một cách tích cực và linh hoạt, tập trung vào thành công chung của Resort và sự hài lòng của khách
Works in a supportive and flexible manner with other departments, in a spirit of “We work through Teams”
Đảm bảo mọi nhân viên luôn làm việc với bộ phận khác trên tinh thần tương trợ và linh hoạt, phản ánh triết lý “Làm việc với tinh thần đồng đội”
Ensures the proper handling and control of lost and found items
Đảm bảo đồ vật bị bỏ quên được xử lý đúng quy định
- Bàn thảo thêm ở buổi phỏng vấn.
Thực hiện việc pha chế, bày trí cocktail theo công thức có sẵn hoặc theo nhu cầu của khách.
Có kỹ năng pha chế biểu diễn.
Sử dụng thành thạo các dụng cụ, trang thiết bị quầy Bar…
• Khả năng theo dõi việc chuẩn bị chính xác và trình bày theo một mức độ phù hợp cho các mặt hàng thực phẩm đã được chuẩn bị
• Giám sát việc bảo trì và vệ sinh của tất cả các nguyên liệu chế biến thực phẩm
• Kiểm soát, theo dõi tình trạng hoạt động của các trang thiết bị, dụng cụ vệ sinh của Bộ phận
• Các công việc khác sẽ được trao đổi khi phỏng vấn
- Chào đón khách hàng
- Ghi order của khách hàng và chuyển các bộ phận Bar, Bếp
- Ra món cho khách
- Phục vụ khách tại bàn
- Làm việc với thu ngân để thanh toán tiền cho khách
- Báo cáo quản lý và giám sát các vấn đề phát sinh trong ca làm việc
Chi tiết công việc trao đổi kỹ trong quá trình phỏng vấn
- Hỗ trợ các công việc của bộ phận
- Tiếp nhận ý kiến phản hồi của khách hàng
- Được training sử dụng hế thống quản lý khách sạn đang sử dụng
- Được đào tạo nghiệp vụ chuyên môn như một nhân viên lễ tân.
- Kiểm tra đồ, trải giường, vệ sinh phòng lưu trú
Là một nghệ sĩ hoạt náo đường phố lưu động, bạn sẽ đóng một vai trò quan trọng trong việc tạo ra một trải nghiệm đáng nhớ và giải trí cho khách tham quan công viên. Bạn sẽ đi lang thang khắp công viên trong nhân vật, tương tác với khách, tạo dáng chụp ảnh và mang đến một bầu không khí thú vị và kỳ diệu.
Thông tin thử vai:
- Buổi thử vai sẽ được tổ chức tại Công Viên Châu Á, chúng tôi sẽ thông báo trực tiếp đến bạn.
- Địa điểm: Công viên Châu Á - Số 1 - Phan Đăng Lưu - Hải Châu - Đà Nẵng
- Chuẩn bị một đoạn độc thoại hoặc trình diễn ngắn, dài 30 giây với chủ đề Halloween
- Mặc áo quần thoải mái để di chuyển thuận tiện và hãy chuẩn bị tinh thần cho buổi thử vai đầy tính tương tác và thể chất.
2. To be fully familiar with Melia Loyalty Programs & Emergency procedure. Must have a thorough knowledge of emergency procedures; i.e. fire, alarm, evacuation, bomb, threat etc. and act accordingly.
3. Handles all incoming and outgoing calls in a courteous and friendly manner, responsible for accurate connection
4. To answer guest inquires over the phone and follows up personally to resolve Guest request
5. To take room service orders, therefore should be familiar with the room service menu.
6. To offer solution for guest complaints on the phone and ensures to share that information to guest experience team and related departments, Supervisor or Duty Manager and / or Front Office Manager/ Guest Experience Manager for further follow up.
7. To handle special requests such as: DND, Incognito, Day time wake up calls, guest locator, etc.
8. To make sure that all message is not delayed in delivery.
9. To issue telephone invoices for in-house staff or guest when necessary.
10. To be fully knowledgeable of the Telephone Operator Standard Service Procedure.
11. To greet all guests in a courteous and helpful manner and to provide a unique personalized service by attempting to learn and use the guest ‘s name at every opportunity.
12. To perform personalized wake-up call efficiently and consistently. Be responsible for monitoring wake-up call log and takes appropriate action if a call is not answered
13. Be thoroughly knowledgeable of all hotel facilities and Food & Beverage outlets and their time of operation. Attempting to sell the advantages to the guest.
14. Following the required Telephone Courtesy.
15. Be aware of any suspicious calls and to deal with these in the correct manner according to company standards, liaising with Duty Manager and Melia Connect Supervisor
16. To keep the Telephone Operator area clean and tidy and references are always ready at all time.
17. To be alert of any suspicious or unusual situation and immediately inform Security Office and Duty Manager.
18. Identity VIP, Melia Rewards, regular guests and long staying guests and build rapport to offer personalized service and assistance.
19. Be knowledgeable of the Voice of the Customer results, complying with the established improvement plans.
20. To report to relevant department for any damage / out of order.
21. To respect all hotel property and to minimize wastage.
22. Comply with the attributes, standards and manuals applicable to their department
23. Report directly to Guest Experience Manager.
24. To maintain good working relationship with inter-related departments
25. Seeks opportunities to continually improve guest service.
26. Performs other duties assigned by the Superiors