Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Kinh tế - ĐH Đà Nẵng theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
- Ensures all employees have the proper supplies, equipment and uniforms
- Comprehends budgets, operating statements and payroll progress reports as needed to assist in the financial management of department
- Manages supplies and equipment inventories within budget
- Maintains cleanliness of spa and related areas and equipment
- Understands the impact of department’s operations on the overall property financial goals and objectives and managing to achieve or exceed budgeted goals
Ensuring and Delivering Exceptional Customer ServiceConducting Human Resources Activities
- Sets a positive example for guest relations
- Interacts with guests to obtain feedback on product quality and service levels
- Handles guest problems and complaints
- Empowers employees to provide excellent customer service
- Emphasizes guest satisfaction during all departmental meetings and focusing on continuous improvement
- Strives to improve service performance
Conducting Human Resources Activities
- Solicits employee feedback, utilizing an “open door” policy and reviewing employee satisfaction results to identify and address employee problems or concerns
- Ensures employees understand expectations and parameters
- Brings issues to the attention of the department manager and Human Resources as necessary
- Observes service behaviors of employees and providing feedback to individuals
- Participates in employee progressive discipline procedures
- Participates in an on-going employee recognition program
- Reviews comment cards and guest satisfaction results with employees
- Supports a Spa orientation program for employees to receive the appropriate new hire training to successfully perform their job
- Supervises on-going training initiatives and conducting training when appropriate
Follows the instructions and recommendations from the immediate superiors to complete the daily tasks.
Coordinates daily tasks with the Sous Chef.
Responsible to supervise junior chefs or commis.
Able to estimate the daily production needs and checking the quality of raw and cooked food products to ensure that standards are met.
Ensure that the production, preparation and presentation of food are of the highest quality at all times.
Ensure highest levels of guest satisfaction, quality, operating and food costs on an ongoing basis.
Knowledge of all standard procedures and policies pertaining to food preparation, receiving, storage and sanitation.
Full awareness of all menu items, their recipes, methods of production and presentation standards.
Follows good preservation standards for the proper handling of all food products at the right temperature.
Operate and maintain all department equipment and reporting of malfunctioning.
Ensure effective communication between staff by maintaining a secure and friendly working environment.
Establishing and maintaining effective inter-departmental working relationships.
Have excellent knowledge of menu creation, whilst maintaining quality and controlling costs in a volume food business.
Personally responsible for hygiene, safety and correct use of equipment and utensils.
Ability to produce own work in accordance with a deadline and to assist and encourage others in achieving this aim.
Checks periodically expiry dates and proper storage of food items in the section.
Consults daily with Sous Chef and Executive chef on the daily requirements, functions and also about any last minute events.
Guides and trains the subordinates on a daily basis to ensure high motivation and economical working environment.
Should be able to set an example to others for personal hygiene and cleanliness on and off duty.
Daily feedback collection and reporting of issues as they arise.
Assess quality control and adhere to hotels service standards.
Carry out any other duties as required by management.
• Thực hiện cắt thịt thành những phần phù hợp
• Bảo quản bằng cách gói thịt, cá theo quy chuẩn
• Hoàn thành những công việc theo checklist lúc vào ca hoặc trước khi hoàn thành ca
• Tuân thủ các thủ tục nhằm (1) đảm bảo an toàn trong việc lưu trữ thịt, các và các thiết bị trong bếp như dao, kéo, máy cắt thịt... (2) đặt mua hàng đúng thời gian & hiệu quả, và (3) tối thiểu hóa thừa thải và đảm bảo dự đoán chi phí thực phẩm.
• Đảm bảo giữu gìn vệ sinh trong khu vực bếp theo tiêu chuẩn & yêu cầu của khu nghỉ mát.
• Đảm bảo tất cả thiết bị dụng cụ sử dụng sạch sẽ và được khử trùng thường xuyên.
• Duy trì tiêu chuẩn vệ sinh cao
• Lập kế hoạch, triển khai vận hành hệ thống kinh doanh
• Phát triển & chăm sóc khách hàng
• Quản lý & hỗ trợ thực hiện dự án
• Cùng giám đốc và bộ phận quản lý vận hành công ty
- Tư vấn cho khách hàng về dịch vụ và sản phẩm của Công ty
- Đạt được mức tăng trưởng và doanh số bán hàng bằng cách tiếp cận khách hàng, tư vấn cho khách hàng về mô hình kinh doanh
- Vạch định và tư vấn cho khách hàng về tài chính , mô hình kinh doanh.
- Xây dựng và phát triển các mối quan hệ khách hàng bền chặt lâu dài bằng cách hợp tác và thấu hiểu nhu cầu của họ
- Báo cáo về các kết quả kinh doanh.
- Xác định các thị trường tiềm năng cùng mặt bằng để xây dựng cửa hàng
- Sẽ trao đổi cụ thể khi phỏng vấn.
• Welcomes guests and fosters customer loyalty through his/her friendly manner.
• Develops high-quality relationships with guests throughout their stay.
• Handles any guest complaints or contentious issues that cannot be settled directly by team members and provides a fast solution.
• Oversee and supervises guest arrivals and departures with the front office manager and duty managers.
• Provide a high level of customer service and maintain a high profile in the day-to-day front office operations.
• Ensure that personalized service is offered to each and every guest.
• Ensures that the pricing policy and internal audit procedures are duly applied.
• Review the arrival list for all arrivals and VIPs to check room allocations, amenities, and special requests.
• Take responsibility for Night Auditor
• Integrates and trains employees, providing support for skills development.
• Ensures that all front desk employees are well-presented (uniforms, personal hygiene, etc), and also punctual.
• Ensures that the workplace remains clean and tidy
• Ensure team members have current knowledge of hotel products, services, facilities, events, pricing and policies, and knowledge of the local area and events.
• Have a good knowledge of all systems and standard operating procedures of Front office.
• Ensures that guest documentation and information are available and up-to-date
• Perform other duties as assigned
- Tư vấn và bán hàng cho khách
- Sắp xếp, vệ sinh quầy kệ, bảo quản vật dụng
- Nhập hàng, xuất trả
- Đưa ra ý kiến cá nhân, đề xuất nhằm phục vụ việc bán hàng đạt hiệu quả cao nhất.
- Comply with all Gaming Regulations/ Tuân thủ các quy định về trò chơi
- Prepare reports relating to overages, shortages, volume of cash transactions, exchanges, checks, etc./ Thực hiện các báo cáo liên quan đến thừa, thiếu, lượng giao dịch tiền mặt, hối đoái, séc,....
- Coordinate communication between all shifts/ Phối hợp trao đổi công việc giữa các ca
- Responsible for safeguarding company assets within the cage area/ Chịu trách nhiệm bảo quản tài sản công ty trong khu vực làm việc
- Verify cash transactions/ Xác minh giao dịch tiền mặt
- Maintain bankroll and control credit instruments/ Duy trì tài khoản ngân hàng và kiểm soát các công cụ tín dụng
- Enforce the rules and regulations of the Cage Room/ Thực thi các quy tắc và quy định của Phòng Thu ngân
- Other job-related duties as assigned/ Các nhiệm vụ khác liên quan đến công việc được giao
* Số lượng: 02 (Nam, Nữ - Riêng lễ tân ca đêm chỉ tuyển nhân viên Nam )
* Mô tả công việc :
- Nhận hàng hóa theo đúng phiếu yêu cầu đặt hàng, mua hàng
- Đảm bảo hàng hóa đếm đúng số lượng có chứng từ đầy đủ
- Đảm bảo hàng hoàng lưu kho kịp thời sau khi nhận hàng
- Đảm bảo xuất, nhập tồn được ghi nhận đúng chứng từ
- Kiểm soát chặt chẽ các đơn hàng đã nhận hoặc chưa nhận
- Báo cáo kịp thời công tác ghi chép theo quy trình
- Thành thạo excel, và phần mềm kế toán kho