Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Kinh tế - ĐH Đà Nẵng theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
- Maintain familiarity of all other Aman properties as may be useful in selling, promoting and advising such to potential guests
- Accept all reservations forwarded by the international network or forward requests to other Aman as required by guests
- Liaise closely with the Executive Housekeeper, FOM and Assistant Residence Manager for reservations status, guest arrivals, pre- arranged and special requests highlighting VIPs
- Coordinate with the Accounting Department in the billing/payment arrangement with the guest
- Manages the reservations team members in making sure that they respond promptly to anyone requesting for a room reservations and inquiries
- Oversee the reservation department in systematic, orderly and efficient manner
- Identify training needs of reservations team and provide training to all new employees at the reservation
- Take charge in the implementation of management operations, procedures, and identification of new and best revenue opportunities to maximize resort’s room revenue
- Prepare occupancy forecast on a weekly and monthly basis, and advises Management on such
- Be knowledgeable of the current booking pace, performance statistics, price review, and manipulating room availability and rates
- Ensure all policies and procedures of taking and accepting reservations are followed
- Audits all daily income that has been received by the hotel and to ensure that all relevant revenues such as rooms, food and beverage and other revenues are correctly and completely recognized and recorded in the General Ledger accounting system
- Verifies all sales from Front office that are correct
- Verifies sales from Food & Beverage department are correct
- Check bills from Front office and Food & Beverage everyday
- Ensures that all sales voucher forms are used in sequence, with any lost and voided vouchers reported according to the procedure and to file them by outlet and in date order
- Ensures the timely preparation and distribution of the daily revenue and statistics report
- Posts all transactions in the revenue journal and to post into the allowance journal any adjustments that may occur after those sales receipts are confirmed
- Verifies that all F&B discounted checks are fully justified, properly recorded into POS system and to prepare subsequent reports, as necessary for resort management
- To carry out any other reasonable duties and responsibilities as may be assigned. To be courteous and professional when in contact with outside companies/ customers and to maintain good working relationships with all colleagues throughout the resort
Trao đổi chi tiết khi phỏng vấn
- To ensure all revenues generated in the Hotel are recorded timely, accurately, properly valued, correctly classified and report discrepancies on a timely basis.
- To produce the daily revenue report and reconcile all revenues against cash banked and accounts receivable movements for each day.
- To review and prepare final input into the General Ledger from the various sources and identify and reconcile the balance sheet items and to prepare financial reports as required.
- Monitor compliance with Starwood and hotel financial policies and to report any discrepancies on a timely basis
•Chịu trách nhiệm chính về bán hàng và lợi nhuận trong phạm vi của mình, mang lại hiệu quả cho sản phẩm và dịch vụ cao cấp đáp ứng sự mong đợi của khách hàng theo các chính sách và thủ tục được khách sạn áp dụng.
•Chịu trách nhiệm về quản lí tài sản, tồn kho, báo cáo hỏng hủy theo định kỳ.
•Xác định và đề xuất các chương trình khuyến khích, ý tưởng mới và phương pháp hoạt động.
•Đảm nhận trách nhiệm hoạt động hàng ngày của tất cả các khu vực được giao.
•Phối hợp làm việc với các bộ phận liên quan trong khách sạn, nhằm duy trì chất lượng dịch vụ ở mức cao nhất.
•Quản lí nhân sự, sắp xếp lịch làm việc và phân công công việc cho nhân viên hợp lí cho từng khu vực. Đảm bảo số lượng nhân viên vận hành và đảm bảo chất lượng dịch vụ cung cấp cho khách hàng.
•Chịu trách nhiệm huấn luyện nhân viên, áp dụng và duy trì tất cả tiêu chuẩn phục vụ.
•Duy trì môi trường làm việc tuân thủ các quy định về an toàn lao động, quy định về vệ sinh an toàn thực phẩm cho tất cả nhân viên và khách.
•Tích cực tương tác với khách nhằm tìm kiếm và ghi nhận phản hồi từ khách; Quản lí và xử lí tất cả phản hồi, yêu cầu, phàn nàn từ khách hàng.
•Thực hiện những nhiệm vụ có liên quan khác được Quản Lý Vận Hành chỉ định.
•Các công việc khác theo sự phân công của Trưởng bộ phận
• Has a broad knowledge of how the business is run, focuses on the major factors necessary to ensure that the business is successful and profitable
• Participate in the preparation of the Resort’s Strategic Plans, budget’s meeting, P&L meeting.
• Establishes and interprets key performance indicators to manage the department, consistently takes into accounts financial implications of business decisions and recommendations
• Educate, train and motivate the teams to achieve department and hotel revenue goals. Ensure staff has the information, data, tools and equipment to successfully carry out job duties.
People:
• Perform/ behave as per IHG Winning Ways and IHG leadership competencies
• Become familiar with the InterContinental Danang Resort employee handbook and Collective Labor Agreement (KKB), follow the rules of the agreement.
• Manage day-to-day activities, plan and assign work, and establish performance and development goals for team members. Provide mentoring, coaching and regular feedback to help manage conflict, improve team member performance, and recognize good performance.
• Works with Human Resources on manpower planning, performance management and talent management
• Lead by example, promote teamwork and quality service through daily communication and coordination with key department heads.
• Ensure grooming and uniform standards are exceptional at all times
Guest experience:
• Perform Brand’s Services behaviors in daily operation basic towards the guests
• Driving to deliver Luxury Experiences to guests, to achieve Heartbeat target
• Develop and update department SOPs (standard Operation Procedure), JD (Job description) and implement it to enhance the guest experience
• Overall responsible for ensuring and maintaining the entire range of services offered for the Club Rooms, Penthouses, Suites & Villas, and Club InterContinental Lounge with the aim to maximum guest satisfaction
• Inspects all VIP rooms prior to arrival
Responsible business:
• Be responsible in keeping our property safe and secure
• Be responsible in protecting the environment such as the trees, the sea, and the special species
• Understand and ensure your staff understanding IHG Brand Standard related to your department
• Recommended changes to these standards
Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.
Others tasks will be discussed during interview time
Job Description
Responsible for the daily shift operations of Housekeeping, Laundry.
Directs and works with employees to ensure property guestrooms, public space and employee areas are clean and well maintained.
Maintaining the operating budget.
Job Description
Job Description
Leads kitchen management team.
Provides direction for all day-to-day operations.
Ensure the quality, hygiene dishes
Develop unique and cuisine - appropriate menus
Monitoring inventory, hiring, training and identifying new techinic to culinary associate
Job Description
Manages all day-to-day operations.
Establishes and maintains open, collaborative relationships with employees
Ensures recognition of employees is taking place across areas of responsibility
Good sense of people skills, professional appearance and highly organized to be a successful Front Office Manager
Job Description
Utilizes interpersonal and communication skills to lead, influence, and encourage others;
Posses strong understanding of accounting principles
Celebrates successes and publicly recognizes the contributions of team members.
Establishes and maintains open, collaborative relationships with employees and ensures employees do the same within the team.
Leverages strong functional leadership and communication skills to influence the management team and to lead own team.
Creates a working environment that enables the retention of top talent and where individuals perform at their best.
Support in financial statements that adhere to regulatory and accounting guidelines
Work under the guidance of Financial Controller
- Khi trở thành Nhân viên Điểm giới thiệu dịch vụ, bạn được sử dụng những kỹ năng giao tiếp khéo léo của mình để tìm hiểu nguyện vọng của Khách hàng. Cùng với những hiểu biết về sản phẩm cho vay trong quá trình được đào tạo tại công ty, bạn sẽ có kiến thức sau đào tạo để tư vấn chính xác những sản phẩm kèm lãi suất phù hợp theo nhu cầu của Khách và đồng thời làm hồ sơ trả góp khi Khách hàng chấp thuận.
- Khi khách hàng đã được duyệt hồ sơ vay, bạn chủ động quản lý danh sách khách hàng, chăm sóc và hỗ trợ họ đầy đủ thông tin đóng phí định kỳ hằng tháng
- Thực hiện các nghiệp vụ bán hàng nhằm nâng cao sự hài lòng của khách hàng, qua đó bạn sẽ được nguồn khách hàng mới qua việc giới thiệu từ khách hàng cũ
- Bạn phải đảm bảo các chỉ tiêu kinh doanh và quản lý các chỉ số rủi ro hợp đồng
- Thực hiện các báo các hằng ngày / tuần / tháng hoặc định kỳ theo quy định
Với phương châm Khách hàng là ưu tiên số một, sự thân thiện, thấu hiểu kèm theo đó là một nụ cười tươi, thân thiện sẽ luôn đồng hành với bạn trong suốt khoảng thời gian làm việc tại HD SAISON.
1. Chịu trách nhiệm chung về các hoạt động của Bộ phận sale admin: Phân công, đào tạo, giám sát Nhóm Sales Admin thực hiện các nhiệm vụ được giao.
2. Cập nhật báo cáo mức độ tiêu thụ sản phẩm, phối hợp lên kế hoạch sản xuất
3. Phối hợp với Kế toán thống kê tình hình công nợ, thu hồi công nợ và quản lý tiền hàng;
4. Quản lý sổ sách, các hóa đơn chứng từ liên quan đến hoạt động bán hàng của doanh nghiệp
5. Cập nhật giá sản phẩm hàng hóa mới trên phần mềm bán hàng
6. Theo dõi quá trình vận chuyển, đảm bảo hoạt động giao hàng vận hành ổn định
7. Hỗ trợ các chương trình bán hàng;
8. Phân tích, báo cáo số liệu kinh doanh, đề xuất các kế hoạch phát triển thị trường.
9. Hoàn thành các báo cáo doanh số cho BLĐ đảm bảo chính xác, đầy đủ, kịp thời.
10. Cập nhật lưu trữ và cung cấp thông tin khách hàng cho kế toán
11. Là cầu nối giữa Khách hàng và công ty, giữ liên lạc với khách hàng
12. Tương tác công việc với các phòng ban.
13. Các công việc khác theo chỉ đạo Trưởng phòng Kinh doanh.
Thực hiện các công việc đầu ca: Thực hiện việc lau chùi các dụng cụ;Thực hiện việc gấp khăn ăn, giấy ăn;Thực hiện việc setup bàn ăn, bàn tiệc theo phong cách phục vụ của nhà hàng với đầy đủ các dụng cụ, vật trang trí cần thiết.
Thực hiện quy trình phục vụ thực khách.
Kiểm soát, bảo quản các công cụ - dụng cụ.
Thực hiện các công việc cuối ca: Báo cáo giám sát ca; Dọn dẹp vệ sinh & bàn giao công việc khi hết ca.
Thực hiện các công việc khác theo yêu cầu của cấp trên.