Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Kinh tế - ĐH Đà Nẵng theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
– Thời gian
+ Ca sáng: 7h30-12h30
+ Ca chiều: 12h30 -17 h30
+ Ca tối: 17h30-22h30
=> MỨC LƯƠNG KHỞI ĐIỂM :
+ Phục vụ : 14-17k tùy năng lực
+ Pha chế : 17-20k tùy năng lực
– Thời gian:
+ Ca sáng 1nv Nữ : làm từ 6h45 đến 11h
+ Ca chiều 2nv Nữ : làm từ 16h44 đến 22h30
– Công việc : phục vụ , dọn quán
=> Lương đến quán trao đổi trực tiếp ạ
– Công việc chính: phục vụ, dọn dẹp vệ sinh và chăm sóc không gian quán.
– Thời gian:
+ Ca 1: từ 6h30 -12h
+ Ca 2: từ 12h – 17h30
+ Ca 3: từ 17h30 – 23h00
=> Lương thử việc 14k/h, tăng lương theo năng lực sau 2 tháng thử việc.
– Thời gian làm việc :
+ Sáng : 10h đến 14h
+ Chiều: 16h đến 22h
=> Mức LƯƠNG : 18n/1h
– Thời gian:
+ Ca sáng : 6h30 – 12h00
+ Ca trưa : 12h00 – 16h30
+ Ca tối : 16h30 – 22h30
1. Pha chế- làm được tết
– Làm được 1 trong 2 ca : 6h-14h/ Ca : 14-22h
=> Lương : 17-19k /h,
2. Phục vụ – làm được tết
– Thời gian : Ca sáng : 6h -12h/ Ca trưa : 12h -17h/ Ca tối ; 17h-22h
=> Lương :15-17k /h
1.Nhân viên kế toán
– Lương thử việc : 6tr / 2tháng
2. Nhân Viên Bán Hàng Ca Tối
– Thời gian: 17h-21h30
– Tổng thu nhập: 2 triệu trở lên ( tùy năng lực bản thân )
– Vị trí:
+ Phụ tá nha khoa
+ Nhân viên telesale
+ Nhân viên kế toán
– Lương trao đổi trực tiếp.
– Công việc:
+ Phụ trách kế toán nội bộ (như gọi công nợ,theo dõi phải thu, phải chi, kiểm tra phiếu nhập, phiếu xuất, viết hóa đơn điện tử…),
+ Bán hàng: chăm sóc khách hỗ trợ kinh doanh.
– Giờ làm việc: Giờ 7h30 đến 11h45 chiều 1h45 đến 5h30 / Làm từ thứ 2 đến thứ 7, chủ nhật nghĩ
– Thu nhập: Trao đổi khi phỏng vấn Công việc lâu dài, ổn định
– Vị trí tuyển dụng:
+ NHÂN VIÊN BÁN HÀNG ( NỮ )
+ QUẢN LÝ BÁN HÀNG
+ KẾ TOÁN BÁN HÀNG
+ NHÂN VIÊN MARKETING ONLINE
– CÔNG VIỆC
+ Bán hàng, tư vấn về phụ kiện điện thoại, đồ công nghệ
+ Chăm sóc, trưng bày, bảo quản hàng hoá
+ Hỗ trợ tư vấn, chăm sóc khách hàng qua điện thoại
+ Hỗ trợ và kiêm việc kế toán
– Lương + thưởng: 4.500.000 đ – 12.000.000 đ (thu nhập không giới hạn tuỳ thuộc vào năng lực của mỗi cá nhân) –
– Địa chỉ làm việc:
+ Cở Sở 1: 114 Hàm Nghi, Đà Nẵng
+ Cở Sở 2: 484 Núi Thành, Đà Nẵng.
+ Cở Sở 3: 444 Trần Cao Vân, Đà Nẵng
+ Cở Sở 4: 270 Trần Nhân Tông, Điện Bàn.
– Vị trí tuyển dụng:
1. Bếp chính (02 người)
2. Phụ Bếp (04 người)
3. Nhân viên Phục vụ Nam (04 người)
4. Nhân viên Phục vụ Nữ (08 người)
5. Nhân viên Lễ tân (06 người)
6. Nhân viên Kế toán (01 người)
7. Nhân viên Thu ngân (02 người)
– Lương thoả thuận theo năng lực. Môi trường làm việc chuyên nghiệp, Nhà hàng cao cấp, nhiều chế độ- ưu đãi.
– Thời gian: Full time
– Mức Lương thử việc : 6tr/ tháng ( Thử việc 2th)
MS𝟎𝟏: 𝐍𝐡𝐚̂𝐧 𝐯𝐢𝐞̂𝐧 𝐭𝐡𝐢̣ 𝐭𝐫𝐮̛𝐨̛̀𝐧𝐠 𝐯𝐢𝐞̂̃𝐧 𝐭𝐡𝐨̂𝐧𝐠 : 𝐒𝐋 𝟎𝟐
– Mô tả công việc :
+ Quản lý và phát triển hệ thống đại lý, cửa hàng trên khu vực phụ trách.
+ Báo cáo hoạt động phát triển theo định kỳ.
+ Hoàn thành doanh số KPI hàng tháng theo kế hoạch công ty đề ra
𝐌𝐒 𝟎𝟐: 𝐍𝐡𝐚̂𝐧 𝐯𝐢𝐞̂𝐧 𝐤𝐢𝐧𝐡 𝐝𝐨𝐚𝐧𝐡 (𝐧𝐠𝐚̀𝐧𝐡 𝐯𝐢𝐞̂̃𝐧 𝐭𝐡𝐨̂𝐧𝐠) : 𝐒𝐋 𝟎𝟐
– Mô tả công việc :
+ Quản lý và phát triển sản phẩm viễn thông và hệ thống đại lý, cửa hàng trên khu vực phụ trách.
+ Báo cáo hoạt động phát triển theo định kỳ.
𝐌𝐒 𝟎𝟑: 𝐍𝐡𝐚̂𝐧 𝐯𝐢𝐞̂𝐧 𝐤𝐞̂́ 𝐭𝐨𝐚́𝐧 ( 𝐧𝐨̣̂𝐢 𝐛𝐨̣̂ ): 𝐒𝐋 𝟎𝟐
– Mô tả công việc :
+ Kế toán chi tiết các hoạt động của công ty :
+ Kế toán tiền mặt, tiền gửi, tiền vay.
+ Kế toán kho ( nhập – xuất – tồn kho ) và công nợ
Thu thập và xử lý các chứng số liệu, chứng từ kế toán thông qua các nghiệp vụ kinh tế.
Hạch toán thu/ chi, các khoản khấu hao, ghi chép thuế GTGT.
Theo dõi và quản lý công nợ.
Thực hiện một số công việc khác theo yêu cầu của quản lý.
Chi tiết công việc sẽ trao đổi cụ thể trong buổi phỏng vấn.
Prepare special meals or substitute items. Regulate temperature of ovens, broilers, grills, and roasters. Pull food from freezer storage to thaw in the refrigerator. Ensure proper portion, arrangement, and food garnish. Maintain food logs. Monitor the quality and quantity of food that is prepared. Communicate assistance needed during busy periods. Inform Chef of excess food items for use in daily specials. Inform Food & Beverage service staff of menu specials and out of stock menu items. Ensure the quality of the food items. Prepare and cook food according to recipes, quality standards, presentation standards, and food preparation checklist. Prepare cold foods.
Assist management in hiring, training, scheduling, evaluating, counseling, disciplining, and motivating and coaching employees; serve as a role model. Follow all company and safety and security policies and procedures; report maintenance needs, accidents, injuries, and unsafe work conditions to manager; complete safety training and certifications. Ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information; protect company assets. Anticipate and address guests’ service needs. Speak with others using clear and professional language. Develop and maintain positive working relationships with others; support team to reach common goals; listen and respond appropriately to the concerns of other employees. Ensure adherence to quality expectations and standards. Stand, sit, or walk for an extended period of time. Reach overhead and below the knees, including bending, twisting, pulling, and stooping. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 25 pounds without assistance. Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
CRITICAL TASKS
Safety and Security
Policies and Procedures
Guest Relations
Communication
Working with Others
Quality Assurance/Quality Improvement
Physical Tasks
General Kitchen
Sanitation and Maintenance
Kitchen Tools & Equipment
Set-up
Banquet/Buffet
Maintenance, Sanitation, and Cleaning Activities
Answer, record, and process all guest requests, questions, or concerns via telephone, email, chat, and mobile communication devices. Operate telephone switchboard, process guest requests for wake-up calls, and connecting and directing calls to the appropriate extension. Receive, record, and relay messages accurately. Log all guest requests or issues into computer, contact appropriate individual or department (e.g., Bellperson, Housekeeping), and follow up with guest to ensure their request has been resolved to their satisfaction. Provide information to guests about room features, property amenities, and local areas of interest. May process room service orders, answer questions on menu selection and record transactions in point-of-sale system. Assist guests with accessing internet and guestroom entertainment.
Follow all company policies and procedures; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information; and protect company assets. Welcome and acknowledge all guests according to company standards, anticipate and address guests’ service needs, assist individuals with disabilities, and thank guests with genuine appreciation. Speak with others using clear and professional language, and answer telephones using appropriate etiquette. Develop and maintain positive working relationships with others, and support team to reach common goals. Comply with quality assurance expectations and standards. Read and visually verify information in a variety of formats; stand, sit, or walk for an extended period of time or for an entire work shift. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance. Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
CRITICAL TASKS
Safety and Security
Policies and Procedures
Guest Relations
Communication
Physical Tasks
Communications
POSITION SUMMARY
Respond to guest requests for special arrangements or services (e.g., transportation, reservations, dry cleaning) by making arrangements or identifying appropriate providers. Respond to special requests from guests with unique needs and follow up to ensure satisfaction. Gather, summarize, and provide information to guests about the property and the surrounding area amenities, including special events and activities. Answer, record, and process all guest calls, messages, requests, questions, or concerns. Contact appropriate individual or department (e.g., Bellperson, Housekeeping) as necessary to resolve guest call, request, or problem. Review shift logs/daily memo books and document pertinent information in logbooks. Monitor club lounge for seating availability, service, safety, and well-being of guests.
Report accidents, injuries, and unsafe work conditions to manager; and complete safety training and certifications. Follow all company policies and procedures, ensure uniform and personal appearance are clean and professional, maintain confidentiality of proprietary information, and protect company assets. Welcome and acknowledge all guests according to company standards, anticipate and address guests’ service needs, assist individuals with disabilities, and thank guests with genuine appreciation. Speak with others using clear and professional language, prepare and review written documents accurately and completely, and answer telephones using appropriate etiquette. Develop and maintain positive working relationships with others, support team to reach common goals, and listen and respond appropriately to the concerns of other employees. Comply with quality assurance expectations and standards. Stand, sit, or walk for an extended period of time or for an entire work shift. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance. Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
CRITICAL TASKS
Safety and Security
Policies and Procedures
Guest Relations
Communication
Working with Others
Quality Assurance/Quality Improvement
Physical Tasks
Greet/Escort Guests
VIP/Concierge Services
General Concierge - Club Level