Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Quốc tế Miền Đông theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
- Tư vấn khách hàng thông qua các kênh như: Quảng cáo, Facebook, Website,…(Được HỖ TRỢ TÌM KHÁCH, hỗ trợ chi phí).
- Khách hàng gọi đến, tư vấn nhu cầu phù hợp với khách hàng.
- Duy trì mối quan hệ tốt với các đối tác, khách hàng hiện tại và khách hàng tiềm năng theo data có sẵn từ công ty.
- Thực hiện các công việc liên quan đến lĩnh vực kinh doanh theo chỉ đạo của cấp trên.
- Khảo sát thị trường về ngành hàng.
- Soạn thảo văn bản, Hợp đồng, giấy tờ liên quan đến hoạt động kinh doanh của Công ty.
- Thực hiện công tác bán hàng, theo dõi công nợ, dịch vụ sau bán hàng.
- Học hỏi sản phẩm phổ biến của thị trường
- Thực hiện các công việc được giao từ BGĐ.
- Nhận và xử lý tất cả những thông tin nhận được từ khách hàng bên ngoài cũng như nội bộ bên trong về: Đơn hàng, giá cả,…
- Đảm bảo việc xuất hàng đúng quy định và đúng tiến độ.
- Chi tiết trao đổi cụ thể khi phỏng vấn
Job Description 1: System/ Network Administrator
Key Responsibilities:
• Configuration and installation ERP application server and database.
• Being responsible to support user using ERP systems and analyst database.
• Responding to email, texts or phone queries and offering technical support to users after manager assignments
• Completing assigned tasks from IT planned by IT Department for example:
• Training ERP function and other application.
• Analyst error to fix and upgrade new version
• Maintenance database
• Manage and maintain Windows domain environments.
• Configure and troubleshoot Cisco network equipment.
• Implement and manage SD-WAN solutions.
• Maintain and Verify
• Develop and maintain scripts and automation using Python and PowerShell.
• Create and analyze reports using Power BI.
• Collaborate with IT team members to resolve complex technical issues.
• Monitor network performance and ensure system availability and reliability.
• Implement and verify Disaster Recovery Plan (DRP) solutions for all data and IT resources within the environment.
Required Skills and Qualifications:
• Get training from ERP expect, transfer technical training to end users. Manage ERP system and support end users.
• Responding to queries on the phone, via email, via text or in person.
• Establishment and configuration ERP functions
• Offering technical assistance on the delivery Installation, maintenance and troubleshooting well-known issues of ERP system and database.
• Escalate issues to leaders with next level of difficulty.
• Report directly to leader daily and weekly .
• Follow-up with IT team and users to ensure issues are resolved.
Requirement:
• A strong knowledge of ERP system, SQL language .
• Good Team work skills
• Excellent communication and interpersonal skills
• Working under high pressure of critical incident resolution
• Willing to learn new technologies.
• Proactive mindset and willing to accept new challenges.
• Intermediate English level is a plus.
• 2+ years of experience working in a database environme
• Extensive experience with Windows Server and Active Directory.
• Proficiency in managing Cisco routers, switches, and firewalls.
• Knowledge of SD-WAN technologies and zero-knowledge security solutions.
• Strong programming skills in Python and PowerShell.
• Experience with Power BI for data analysis and reporting.
• Excellent problem-solving and analytical skills.
• Strong time management and organizational skills.
• Ability to work both independently and as part of a team.
• Excellent communication and interpersonal skills
------------------------------------------------------------------------------------------------
Job Description 2: Helpdesk Technician
Key Responsibilities:
• Provide technical support for hardware and software issues.
• Troubleshoot and resolve issues with Windows and Linux operating systems.
• Address power and network-related problems.
• Maintain and repair computer hardware and peripherals.
• Assist users with IT-related queries and provide excellent customer service.
• Document and track issues and resolutions in a ticketing system.
• Pulling network cables, connecting lines of technology devices
• Disassemble and assemble IT- related devices
• Collaborate with team members to ensure efficient operation of the IT department.
• Participate in team meetings and contribute to continuous improvement initiatives.
• Solve problems with DNC and MES stations in a manufacturing environment.
Required Skills and Qualifications:
• Strong knowledge of Windows and Linux operating systems.
• Proficiency in troubleshooting hardware and software issues.
• Experience with network troubleshooting and power management.
• Excellent customer service and communication skills.
• Ability to work both independently and as part of a team.
• Strong organizational and time management skills.
• Patience and the ability to remain calm under pressure.
• Experience with IT ticketing systems is a plus.
- Khảo sát thị trường về ngành hàng.
- Soạn thảo văn bản, Hợp đồng, giấy tờ liên quan đến hoạt động kinh doanh của Công ty.
- Thực hiện công tác bán hàng, theo dõi công nợ, dịch vụ sau bán hàng.
- Học hỏi sản phẩm phổ biến của thị trường
- Thực hiện các công việc được giao từ BGĐ.
• Tư vấn, giới thiệu và bán các sản phẩm/dịch vụ của công ty
• Tìm kiếm, chăm sóc và phát triển tệp khách hàng tiềm năng
• Hỗ trợ, chăm sóc khách sau bán hàng
• Phối hợp cùng team marketing để đẩy mạnh hiệu quả tiếp cận khách hàng
• Báo cáo công việc theo tuần/tháng
• Thời gian: Giờ hành chính / linh hoạt theo tính chất công việc
- Nhận và thực hiện các chỉ tiêu bán hàng hàng tháng;
- Tìm kiếm khách hàng tiềm năng
- Tìm hiểu và đánh giá nhu cầu của khách hàng
- Giới thiệu và tư vấn bán xe ô tô về sản phẩm, giá cả, hỗ trợ tài chính, phương thức thanh toán…
- Đàm phán ký kết hợp đồng với khách hàng;
- Hướng dẫn khách hàng sử dụng xe và bàn giao xe cho khách hàng tại đại lý hoặc giao xe tận nơi cho khách hàng
- Duy trì tốt mối quan hệ với khách hàng đã mua xe
-Địa điểm làm việc : Số 256 Mỹ Phước Tân Vạn, KP Tân Phú 1, Phường Tân Bình, Thành phố Dĩ An, tỉnh Bình Dương (Ngã tư Chiêu Liêu, đối diện E-Depot Tân Bình)
- Tư vấn khách hàng thông qua các kênh như: Quảng cáo, Facebook, Website,…(Được HỖ TRỢ TÌM KHÁCH, hỗ trợ chi phí).
- Khách hàng gọi đến, tư vấn nhu cầu phù hợp với khách hàng.
- Duy trì mối quan hệ tốt với các đối tác, khách hàng hiện tại và khách hàng tiềm năng theo data có sẵn từ công ty.
- Thực hiện các công việc liên quan đến lĩnh vực kinh doanh theo chỉ đạo của cấp trên.
- Tư vấn khách hàng thông qua các kênh như: Quảng cáo, Facebook, Website,…(Được HỖ TRỢ TÌM KHÁCH, hỗ trợ chi phí).
- Khách hàng gọi đến, tư vấn nhu cầu phù hợp với khách hàng.
- Duy trì mối quan hệ tốt với các đối tác, khách hàng hiện tại và khách hàng tiềm năng theo data có sẵn từ công ty.
- Thực hiện các công việc liên quan đến lĩnh vực kinh doanh theo chỉ đạo của cấp trên.
- Khảo sát thị trường về ngành hàng.
- Soạn thảo văn bản, Hợp đồng, giấy tờ liên quan đến hoạt động kinh doanh của Công ty.
- Thực hiện công tác bán hàng, theo dõi công nợ, dịch vụ sau bán hàng.
- Học hỏi sản phẩm phổ biến của thị trường
- Thực hiện các công việc được giao từ BGĐ.
• Tư vấn, giới thiệu và bán các sản phẩm/dịch vụ của công ty
• Tìm kiếm, chăm sóc và phát triển tệp khách hàng tiềm năng
• Hỗ trợ, chăm sóc khách sau bán hàng
• Phối hợp cùng team marketing để đẩy mạnh hiệu quả tiếp cận khách hàng
• Báo cáo công việc theo tuần/tháng
• Thời gian: Giờ hành chính / linh hoạt theo tính chất công việc
- Nhận và thực hiện các chỉ tiêu bán hàng hàng tháng;
- Tìm kiếm khách hàng tiềm năng
- Tìm hiểu và đánh giá nhu cầu của khách hàng
- Giới thiệu và tư vấn bán xe ô tô về sản phẩm, giá cả, hỗ trợ tài chính, phương thức thanh toán…
- Đàm phán ký kết hợp đồng với khách hàng;
- Hướng dẫn khách hàng sử dụng xe và bàn giao xe cho khách hàng tại đại lý hoặc giao xe tận nơi cho khách hàng
- Duy trì tốt mối quan hệ với khách hàng đã mua xe
-Địa điểm làm việc : Số 256 Mỹ Phước Tân Vạn, KP Tân Phú 1, Phường Tân Bình, Thành phố Dĩ An, tỉnh Bình Dương (Ngã tư Chiêu Liêu, đối diện E-Depot Tân Bình)