Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Sư phạm Hà Nội theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
Responsible for administration and internal support of the Company’s PCs, printers, servers, POS, networking issues and related equipment.
Tasks include end user support, license tracking, and performing PC maintenance, upgrades and configurations.
Gia nhập đội ngũ tiên phong dẫn dắt sự thay đổi cùng Viettel IDC
Hơn cả một công việc, Viettel IDC mang đến cho bạn cơ hội phụng sự, kiến tạo và dẫn dắt hạ tầng chuyển đổi số quốc gia.
Các nhiệm vụ chính:
1. Tham gia nghiên cứu các giải pháp công nghệ, thiết kế, triển khai hệ thống cho các sản phẩm, nhóm dịch vụ Cloud GPU (AI infrastructure);
2. Phối hợp với Product Manager (PM), Business Analyst (BA) và Software Developer theo mô hình Agile để phát triển, đưa ra thị trường các sản phẩm mới hoặc nâng cấp, cải tiến các tính năng cho sản phẩm hiện có;
3. Xây dựng các tài liệu Datasheet; Hướng dẫn quản trị, vận hành hệ thống, đào tạo cho đội ngũ hỗ trợ Kỹ thuật và Quản trị hệ thống. Hỗ trợ kỹ thuật dịch vụ lớp 3 cho Khách hàng và xử lý sự cố mức core các sản phẩm Cloud phụ trách;
4. Tham gia hỗ trợ tư vấn giải pháp và triển khai các dự án cho Khách hàng khi cần;
5. Ứng dụng các công cụ phổ biến trên thế giới hiện nay: Ansible, Container (Docker, Kubernetes), Jira, Gitlab... phục vụ quá trình nghiên cứu phát triển và triển khai đóng gói sản phẩm.
Chủ động liên hệ với học viên tiềm năng từ danh sách do phòng Marketing cung cấp, tư vấn và giới thiệu các khóa học TOEIC, Giao tiếp, IELTS trong hệ thống.
Hợp tác với đội nhóm để xây dựng chiến lược kinh doanh, triển khai kế hoạch nhằm đạt chỉ tiêu doanh thu cá nhân, nhóm và trung tâm.
Chăm sóc, hỗ trợ học viên tiềm năng, khuyến khích tái đăng ký khóa học, đồng thời thu thập phản hồi để nâng cao chất lượng đào tạo.
Phối hợp với bộ phận Marketing tham gia các hoạt động tuyển sinh theo yêu cầu.
Chủ động liên hệ với học viên tiềm năng từ danh sách do phòng Marketing cung cấp, tư vấn và giới thiệu các khóa học TOEIC, Giao tiếp, IELTS trong hệ thống.
Hợp tác với đội nhóm để xây dựng chiến lược kinh doanh, triển khai kế hoạch nhằm đạt chỉ tiêu doanh thu cá nhân, nhóm và trung tâm.
Chăm sóc, hỗ trợ học viên tiềm năng, khuyến khích tái đăng ký khóa học, đồng thời thu thập phản hồi để nâng cao chất lượng đào tạo.
Phối hợp với bộ phận Marketing tham gia các hoạt động tuyển sinh theo yêu cầu.
Chủ động liên hệ với học viên tiềm năng từ danh sách do phòng Marketing cung cấp, tư vấn và giới thiệu các khóa học TOEIC, Giao tiếp, IELTS trong hệ thống.
Hợp tác với đội nhóm để xây dựng chiến lược kinh doanh, triển khai kế hoạch nhằm đạt chỉ tiêu doanh thu cá nhân, nhóm và trung tâm.
Chăm sóc, hỗ trợ học viên tiềm năng, khuyến khích tái đăng ký khóa học, đồng thời thu thập phản hồi để nâng cao chất lượng đào tạo.
Phối hợp với bộ phận Marketing tham gia các hoạt động tuyển sinh theo yêu cầu.
Chủ động liên hệ với học viên tiềm năng từ danh sách do phòng Marketing cung cấp, tư vấn và giới thiệu các khóa học TOEIC, Giao tiếp, IELTS trong hệ thống.
Hợp tác với đội nhóm để xây dựng chiến lược kinh doanh, triển khai kế hoạch nhằm đạt chỉ tiêu doanh thu cá nhân, nhóm và trung tâm.
Chăm sóc, hỗ trợ học viên tiềm năng, khuyến khích tái đăng ký khóa học, đồng thời thu thập phản hồi để nâng cao chất lượng đào tạo.
Phối hợp với bộ phận Marketing tham gia các hoạt động tuyển sinh theo yêu cầu.
Chủ động liên hệ với học viên tiềm năng từ danh sách do phòng Marketing cung cấp, tư vấn và giới thiệu các khóa học TOEIC, Giao tiếp, IELTS trong hệ thống.
Hợp tác với đội nhóm để xây dựng chiến lược kinh doanh, triển khai kế hoạch nhằm đạt chỉ tiêu doanh thu cá nhân, nhóm và trung tâm.
Chăm sóc, hỗ trợ học viên tiềm năng, khuyến khích tái đăng ký khóa học, đồng thời thu thập phản hồi để nâng cao chất lượng đào tạo.
Phối hợp với bộ phận Marketing tham gia các hoạt động tuyển sinh theo yêu cầu.
Chủ động liên hệ với học viên tiềm năng từ danh sách do phòng Marketing cung cấp, tư vấn và giới thiệu các khóa học TOEIC, Giao tiếp, IELTS trong hệ thống.
Hợp tác với đội nhóm để xây dựng chiến lược kinh doanh, triển khai kế hoạch nhằm đạt chỉ tiêu doanh thu cá nhân, nhóm và trung tâm.
Chăm sóc, hỗ trợ học viên tiềm năng, khuyến khích tái đăng ký khóa học, đồng thời thu thập phản hồi để nâng cao chất lượng đào tạo.
Phối hợp với bộ phận Marketing tham gia các hoạt động tuyển sinh theo yêu cầu.
Chuyên viên Phân tích Dữ liệu - Trung tâm Phân tích Dữ liệu, Khối CNTT
Giảng dạy tiếng Anh giao tiếp trực tuyến 1 kèm 1 cho học viên (sinh viên, người đi làm) qua một trong các nền tảng: Skype, Google Meet,...;
Giảng dạy theo giáo trình có sẵn. Khuyến khích giáo viên tham gia đóng góp ý kiến, điều chỉnh, tối ưu hóa chương trình học phù hợp với học viên;
Thời lượng 1 lớp học: 60p/ buổi, 3 buổi/ tuần. Dạy tối thiểu 2 lớp/ tháng;
Truyền cảm hứng, nuôi dưỡng sự yêu thích tiếng Anh cho học viên.
- Design and develop custom worksheets, reports, and workflows using JavaScript and XML, with guidance from the Team.
- Troubleshoot and resolve technical issues in applications, including configuration and deployment support.
- Collaborate with cross-functional teams to translate business needs into data-driven solutions.
- Learn and adapt to SpectraQEST and other enterprise systems (training provided).
- Contribute to projects that integrate with wider infrastructure (networks, OS, etc.)
- Receive mentorship to expand your skills in database design, SQL scripting, and future full stack development.
The IT Assistant Manager is responsible to the Financial Controller
2. The EDP Manager is responsible for the operation and maintenance of the computer systems hardware and software.
3. Maintain hardware efficiency, supervise the software use, and safeguard recorded data.
4. Provide training for computer operators (subordinates and end users)
Giảng dạy tiếng Anh giao tiếp trực tuyến 1 kèm 1 cho học viên (sinh viên, người đi làm) qua một trong các nền tảng: Skype, Google Meet,...;
Giảng dạy theo giáo trình có sẵn. Khuyến khích giáo viên tham gia đóng góp ý kiến, điều chỉnh, tối ưu hóa chương trình học phù hợp với học viên;
Thời lượng 1 lớp học: 60p/ buổi, 3 buổi/ tuần. Dạy tối thiểu 2 lớp/ tháng;
Truyền cảm hứng, nuôi dưỡng sự yêu thích tiếng Anh cho học viên.
Position Purpose
As the Cluster IT Manager, you will oversee the IT operations of multiple hotels within the cluster. Your role is to ensure the highest standards of IT infrastructure, support, and security across all properties, while providing strategic technological support to the Cluster General Manager.
Duties & Key Responsibilities
IT Infrastructure & Support
· Manage the IT systems and infrastructure for all hotels in the cluster, ensuring compliance with company and statutory requirements.
· Maximize opportunities to reduce IT costs through effective purchasing and negotiating maintenance contracts.
· Ensure all systems are operational and secure, with regular reviews and updates to hardware and software.
· Maintain a robust system of IT controls to safeguard data, systems, and networks across the cluster.
· Ensure compliance with legal and regulatory requirements related to IT and data protection.
· Safeguard and update all IT contracts and service agreements affecting the operational status of the hotels within the cluster.
· Liaise with Internal and External IT Auditors to ensure effective audit programs and prompt corrective actions across all hotels.
· Ensure all IT incidents are logged and resolved in a timely manner, conducting interim self-audits as required for each property.
· Continuously develop best practices in IT management and support procedures across the cluster.
Management Reporting
· Develop high-quality IT management information and performance metrics that are timely and accurate for all hotels.
· Implement reporting that includes system performance benchmarks, key performance indicators, and balanced scorecards for the cluster.
· Ensure all above property IT reporting is timely, accurate, and internally consistent, with monthly reconciliations for each hotel.
Business Support
· Along with hotel based IT specialist, to provide IT and technological support to operation leaders and hotel teams across the cluster, including interpreting IT data.
· Identify and propose opportunities to optimize revenue and enhance guest satisfaction.
· Review IT management information for all hotels and propose value-added initiatives to the Cluster General Manager.
· Support business development initiatives, major technology decisions, and other commercial decision-making for the cluster.
Information Technology & Systems:
· Support the implementation and maintenance of IT systems in all hotels within the cluster.
· Ensure proper use and security of IT systems, with adequate backup procedures across the cluster.
· Maintain the integrity of data flowing into the IT systems and correct errors at the source for all properties.
· Develop the usage of IT systems to enhance management reporting and efficiency across the cluster.
· Ensure a business continuity plan is established and tested for all parts of the business.
· Implement and exploit telephony services to meet minimum defined standards.
Guest Services
· Ensure guests’ IT queries are managed to defined standards with minimal risks, improving guest satisfaction according to established criteria.
· Ensure brand standards are communicated and maintained for guest and business services in relation to IT offerings.
· Consistently promote the brand and encourage the use of the brand by IT suppliers.
Data Management
· Ensure ownership of all hotel data and ensure that data is backed up in a timely manner.
· Identify and ensure all hotel data has ownership and accountability within the organization.
· Ensure that hotel data is secured and in line with stated standards and best practices.
· Ensure access control is in line with stated standards and best practices.
Compliance & Evaluation
· Ensure regular self-evaluations of IT practices are completed and communicated.
· Manage local implementation projects and monitor local vendors and/or local representatives of global/area vendors.
· Adhere to the hotel’s security and emergency policies and procedures.