Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Tài nguyên và Môi trường Hà Nội theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
Làm Việc tại: B4-15, Vinhomes Gardenia đường Hàm Nghi, Nam Từ Liêm. Hà Nội
- Lái xe chở khách hàng Câu lạc bộ đi đến/ đi về;
- Lái xe đưa đón Ban Giám đốc và nhân viên văn phòng;
- Bảo trì, vệ sinh xe hàng ngày;
- Xe 7 chỗ và xe 5 chỗ
- Tư vấn và bán xe tại Showroom ô tô Omoda Jaecoo Cầu Giấy
- Đàm phán và kí kết hợp đồng với khách hàng
- Tham gia các hoạt động bán hàng của công ty
- Chăm sóc và thiết lập mối quan hệ với khách hàng
+ Vận hành, kiểm tra, ghi chép toàn bộ các thông số của tất cả các hệ thống kỹ thuật KĐT theo quy định của BQL. Phân tích, đánh giá các rủi ro có thể xảy ra và báo cáo kịp thời cho Kỹ sư trưởng nắm thông tin để xử lý.
+ Trực tiếp xử lý các sự cố liên quan đến các hệ thống kỹ thuật KĐT.
+ Trực tiếp tham gia công tác bảo trì bảo dưỡng các hệ thống kỹ thuật đơn giản theo phân công và giám sát các nhà thầu sửa chữa bảo dưỡng hệ thống kỹ thuật KĐT đảm bảo hệ thống được bảo dưỡng đúng quy trình và hệ thống kỹ thuật hoạt động tốt.
+ Kiểm soát các nhà thầu thi công sửa chữa hạ tầng, cảnh quan đảm bảo việc thi công được an toàn cho người qua lại và hạn chế tối đa ảnh hưởng đến sinh hoạt cư dân và khách ra vào KĐT.
+ Hỗ trợ cư dân xử lý các sự cố mất an toàn về các thiết bị điện, nước.
+ Cập nhật các số liệu tiêu thụ điện, nước hàng ngày, hàng tháng… của Cư dân /khách hàng.
+ Kiểm soát việc tiêu thụ điện năng, nước hàng ngày của các hệ thống kỹ thuật KĐT.
+ Thực hiện các công việc khác do người quản lý trực tiếp giao
* Quyền lợi:
- Thu nhập: Từ 8-10tr
- Thưởng các ngày lễ, tết, nghỉ phép năm, BHXH, chăm sóc sức khỏe hàng năm, du lịch
1. Tuyển Dụng:
2. Hành Chính:
3. Pháp lý:
-Tổng hợp, hạch toán số liệu theo yêu cầu của Kế toán trưởng.
- Hàng kỳ thực hiện tính giá thành Sản xuất, lên BC kết quả kinh doanh.
- Lập các tờ khai, BC thuế định kỳ.
Saint-Gobain Vietnam is targeting to significantly grow Weber and New business in next years in Project Market and aiming to take the leading position over key competitors. In order to deliver the above challenging target, Project Operation Plan for 2025 must be well planned with comprehensive & intense Marketing activities as a boost for Commercial achievement.
To drive the growth of Weber tile-fixing and New Business products in the project construction segment by executing impactful brand and product marketing strategies, fostering brand loyalty, and expanding market share. A Senior Brand Marketing Executive is critical in achieving significant business growth targets for next years by leading initiatives that align with both short-term and long-term objectives and will in charge to strengthen market positioning through marketing activities, cross-functional collaboration to develop and execute MKT activities for Weber Tile Fixing Division and New Business. In this role, he/she execute strategies and report on campaign results and support Marketing Manager full-time & execute successfully (on time, in full) all strategies/actions defined for Project Market for upcoming years.
This position will actively drive Branding activities, Product development and Portfolio management. This position also requires experience in cement products or construction working or other relevant industrial and good communicate skill to build relationships with relevant project stakeholders ie. Architect Association, Real Estate partners, Developers & Architects.
This position will be accountable for nationwide. This is also expected to work more independently and engage more closely with other functions (nationwide) to drive Project Marketing strategy successfully.
Main Responsibilities
1. Branding activities
o Develop creative materials, templates, and marketing collaterals.
o Monitor and analyze brand performance, market trends, and competitor activities to identify opportunities and threats.
o Manage activities in campaign and develop strategies for Brand WEBER Brand and New Business
o Develop and implement strategic brand marketing plans to strengthen Weber and new business’s presence in the project construction segment.
o Lead brand-building campaigns, ensuring consistency in messaging across channels and alignment with brand guidelines.
o Manage the relationship with agencies and vendors to deliver high-quality creative assets for campaigns.
o Monitor and analyze brand performance metrics (awareness, preference, loyalty) and provide actionable insights.
o Evaluate the effectiveness of brand campaigns toward with commercial target
o Proactively build relationships with relevant project stakeholders ie. Architect Association, Real Estate partners, Developers & Architects for sponsorship and co-branding activities
2. Product Development & Portfolio Management
o Oversee product management and/or cost reduction projects to ensure achievement of results
o Monitor and analyze product/competitors/customer behavior/marketing trends, predict emerging market needs.
o Manage the product quality, design, and brand alignment.
o Position Weber tile-fixing products as solutions to project needs through targeted messaging and value propositions.
o Work with R&D, technical teams and sale team to define product features, benefits, and USPs for competitive differentiation, ensure product offerings meet market demands, and work with Product development team for New product development and product improvement.
o Collaborate with internal teams to support the introduction in Launch/Relaunch product portfolio/solutions.
o Collaborate with sales teams to create technical materials (TDS, POSM) that resonate with project stakeholders (architects, contractors, project owners).
o Take owner to oversee product portfolio & price page for Weber Tile Fixing and New business, align with Business Development strategic
3. Marketing Execution
o Plan and implement marketing activities such as product launches, workshops, seminar, tradeshow, to generate leads and conversions in the project channel.
o Manage content and communication in digital channels to enhance brand visibility.
o Organize trade shows, and training sessions to educate and engage key audiences.
o Optimize campaigns using analytics to measure ROI and ensure alignment with business objectives.
o Provide strategic input into MKT plan, product positioning and brand direction
4. Budget management
o Monitor A&P budgets to maximize profits and minimize costs.
o Propose sufficient budget for all activities and well planned for yearly/quarterly and monthly spending
5. Reporting & Analysis
o Track campaign effectiveness and provide insights for improvement.
o Prepare regular reports on market activities, customer insights, and product performance/benchmarking.