Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Tây Nguyên theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
- Nhân viên phiên dịch tiếng anh cho quản lý sản xuất .
- Phiên dịch trong các cuộc họp sản xuất
- Hỗ trợ làm báo cáo sản xuất cuối tháng.
- Dịch các giấy tờ văn bản có liên quan.
- Phụ trách kiểm soát các hoạt động hạch toán thu nhập, doanh thu, chi phí, thuế, công nợ.
- Báo cáo định kỳ quý (ví dụ báo cáo thuế, tờ khai thuế…), các báo cáo nội bộ theo yêu cầu-theo tháng (báo cáo thu chi, báo cáo doanh thu – lợi nhuận…)
- Đối chiếu và lập báo cáo thu chi, kế hoạch thanh toán định kỳ theo quy định của công ty.
- Cập nhật báo cáo các khoản công nợ quá hạn để xử lý.
- Báo cáo tồn kho, báo cáo công nợ, báo cáo giá thành công trình
- Ghi nhận doanh thu, chi phí, lên báo cáo kết quả kinh doanh cho từng công trình
- Làm việc với cơ quan thuế, bảo hiểm, ngân hàng khi có các vấn đề phát sinh
- Liên tục theo dõi và bám sát vào dự toán để kịp thời hỗ trợ việc đưa nguyên vật liệu vào từng công trình cho khớp và đúng tiến độ thi công.
- Lập và theo dõi bảng lương nhân công theo từng tiến độ thi công công trình.
- Theo dõi chi phí máy thi công và chi phí chung phục vụ cho từng công trình.
1. Responsible for daily requisition from General store per guest consumption of Mini Bar items.
2. Controls of empty bottles by collection from floor, count against the number of sale, return to bottle store.
3 Checks to refill Mini Bar items in all guest rooms daily.
4. Fills in full par of stock in vacant room.
5. Completes guest consumption report per shift.
6. Ensure that all Mini Bar items are fresh (not expire).
7. Reports to Supervisor of spoiled items for proper procedure of written document.
8. Completes monthly inventory as requirement.
9. Keeps trolleys in good condition and clean as well as the store area.
10. Reports damages and malfunctions to floor supervisor.
11. Stores equipment in appropriate storage areas.
12. Reports unusual behaviors / activities to supervisor.
13. Maintains a thorough knowledge of the hotel, public areas, restrooms and surrounds layout order to assist guests.
14. Reports and submits lost and found articles to superior immediately.
15. Complies with hotel's health, safety and hygiene policy and adhere conduct, personal grooming and hygiene standards.
16. Attends meetings and training sessions as required.
17. Maintains Hotel information to be able to provide information to guests.
18. Assists guests and escort them to locations within the hotel at their requests.
19. Completes tasks as directed by Management.
20. Operates equipment safety and sensibly.
21. Maintains stock levels.
22. Recycles where possible.
23. Works in line with business requirements
24. Anticipates guest needs, handle guest enquires, and solve problems.
25. Report guest complaints to supervisor immediately.
26. Creates and maintains floral arrangements.
27. Create a positive hotel image in every interaction with internal and external customers.
28. Actively participates in organized meetings.
29. Perform other task assigned based on the hotel needs or requirements.
30. Is multi-skilled as a Room Attendant as well as other areas of Housekeeping.
31. Maintains good relations with Housekeeping staff and other interfacing departments.
32. Ensures you have complete knowledge of room types, layouts and facilities.
33. Demonstrates hotel rules and regulations.
34. Demonstrates Marriott's core values under all circumstances.
35. Ensures compliance with legislated health and safety requirements within the workplace.
36. Complies with all Corporate and Hotel Standards and Procedures. Marriott International is an equal opportunity employer. We believe in hiring a diverse workforce and sustaining an inclusive, people-first culture. We are committed to non-discrimination on any protected basis, such as disability and veteran status, or any other basis covered under applicable law.
When you join the Sheraton family, you become a member of its global community. We’ve been a place to gather and connect since 1937. At Sheraton, associates create a sense of belonging in more than 400 communities around the world. We invite, we welcome, and we connect guests through engaging experiences and thoughtful service. If you’re a team player who is excited to deliver a meaningful guest experience, we encourage you to explore your next career opportunity with Sheraton. Join us on our mission to be ‘The World’s Gathering Place’. In joining Sheraton Hotels & Resorts, you join a portfolio of brands with Marriott International. Be where you can do your best work, begin your purpose, belong to an amazing global team, and become the best version of you.
• Liên tục theo dõi toàn bộ hoạt động của các cửa hàng trong hệ thống Qiaodan để quan sát, phát hiện và ghi lại các lỗi, vi phạm: các quy trình, quy định, tiêu chuẩn của Công ty; đồng thời nắm ngay những sự cố bất ngờ tại Showroom và thông báo cấp Quản lý trực tiếp để xử lý kịp thời;
• Ghi nhận, thống kê và tổng kết Báo cáo vi phạm trong quá trình giám sát Camera hàng ngày, hàng tuần hoặc đột xuất theo chỉ định của cấp trên;
• Theo dõi việc thực hiện các bước của Quy trình bán hàng và Thanh toán, theo dõi việc thực hiện đúng Quy chế Chương trình khuyến mại, Chính sách bán hàng tại tại các cửa hàng;
• Lưu trữ hình ảnh, dữ liệu giám sát một cách bảo mật và quy củ;
• Đề xuất sửa chữa, thay thế khi Camera bị mờ hoặc hư hỏng đồng thời cần làm rõ, phát hiện nguyên nhân của việc hư hại Camera không phải do lỗi khách quan hoặc hao mòn theo tuổi thọ sử dụng, được phép phạt nặng nếu CH nào cố tình làm hỏng Camera;
• Bộ phận, cá nhân có nhu cầu xem, đối chiếu những hình ảnh đã được lưu trữ trong hệ thống Camera cần được sự đồng ý của Ban Giám đốc;
• Thực hiện các công việc khác liên quan đến việc giám sát nội bộ theo phân công công việc của Quản lý trực tiếp và Ban Giám đốc;
• Chi tiết công việc trao đổi cụ thể khi phỏng vấn.
开发和维护客户关系
处理销售咨询,并协助客户落地产品实际的应用。
会使用微信,工作细节将在面试期间直接讨论.
Phát triển và duy trì mối quan hệ khách hàng.
Xử lý các tư vấn bán hàng và hỗ trợ khách hàng triển khai ứng dụng thực tế của sản phẩm.
Biết sử dụng WeChat, chi tiết công việc sẽ được thảo luận trực tiếp trong buổi phỏng vấn.