Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Thái Bình Dương theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
• Chủ động liên hệ hỏi thăm khách và đề nghị được giúp đỡ khách trong suốt thời gian lưu trú tại khách sạn
• Nắm rõ thông tin sự kiện, các chương trình đặc biệt, khuyến mãi hiện áp dụng của khách sạn để cung cấp cho khách
• Am hiểu các địa điểm du lịch, mua sắm, ăn uống xung quanh khách sạn và giới thiệu cho khách nếu cần
• Đảm bảo giải quyết thỏa đáng các yêu cầu của khách nếu có
• Lưu ý các yêu cầu đặc biệt và các góp ý của khách nếu có
2. Hỗ trợ đón, tiễn khách
• Luôn niềm nở, thân thiện chào đón khách hàng khi khách đến và khi khách đi.
• Hỗ trợ bộ phận Lễ tân để nhanh chóng hoàn thành thủ tục check in và check out cho khách.
• Khéo léo trong việc giới thiệu các dịch vụ khách sạn cho khách, để nâng cao doanh thu cho doanh nghiệp.
3. Xử lý những phàn nàn của khách lưu trú
• Thực hiện các cuộc khảo sát để nhận được đánh giá từ khách, từ đó phối hợp với các bộ phận giải quyết các vấn đề khách gặp phải.
• Nếu sự việc vượt quá thẩm quyền thì báo cáo cáo cấp trên hướng dẫn giải quyết để xử lý nhanh nhất có thể mọi vấn đề liên quan đến sự hài lòng về chất lượng dịch vụ của khách hàng
• Dựa trên kết quả khảo sát mức độ hài lòng của khách để đề xuất những dịch vụ phù hợp hoặc có phương án cải thiện các dịch vụ.
4. Thực hiện những công việc phát sinh khác khi có yêu cầu từ cấp trên
1. Xây dựng, điều chỉnh và trình cấp có thẩm quyền phê duyệt phương án xử lý nợ đối với từng khoản nợ trên nguyên tắc tối đa hóa lợi ích của MB, MBAMC;
2. Tổ chức thực hiện hiện phương án xử lý nợ sau khi được cấp có thẩm quyền phê duyệt;
(i) Đánh giá tính khả thi phương án trả nợ của KH (hoạt động kinh doanh/nguồn tài chính của cá nhân KH, gia đình, bên thứ ba);
(ii) Hoặc từ việc thu giữ và xử lý tài sản /hoặc từ việc khởi kiện KH để thu hồi nợ.
3. Chủ động và/hoặc phối hợp với các đơn vị/bộ phận nghiệp vụ khác đánh giá khả năng thu hồi các khoản nợ để:
- Đề xuất ý kiến về các vấn đề liên quan đến việc xử lý và thu hồi nợ, và/hoặc
- Tư vấn cho cấp lãnh đạo và/hoặc bên thứ ba về các vấn đề liên quan đến việc xử lý và thu hồi nợ.
- Cập nhật thông tin, tiến độ xử lý nợ trên phần mềm xử lý nợ của Công ty.
- Cập nhật báo cáo CBQL về kết quả xử lý nợ theo định kỳ tháng/quý/năm hoặc theo yêu cầu của cấp có thẩm quyền.
- Sắp xếp chỗ ngồi cho khách hợp lý và hướng dẫn họ vào bàn
- Nhận thông tin bàn đặt trực tiếp hoặc qua di động.
- Các công việc khác theo sự phân công của Quản lý nhà hàng
- Dọn dẹp và giữ vệ sinh tại nơi làm việc.
- Kiểm tra và bảo quản tốt các nguyên vật liệu trong quầy.
- Thực hiện các công việc trong quầy và các yêu cầu của quản lý.
- Chi tiết công việc trao đổi cụ thể khi phỏng vấn
- Chuẩn bị món ăn (đã được Bếp chế biến) và kiểm tra theo đơn hàng order từ phục vụ
- Chuyển đến khu vực phục vụ yêu cầu .
- Vệ sinh sạch sẽ khu vực làm việc trước, trong và sau ca làm việc
- Chuyển chén bát đĩa dơ từ phục vụ xuống cho tạp vụ
- Một số công việc khác theo yêu cầu của Cấp Quản lý
To assist the Executive Chef and Executive Sous Chef in overseeing the kitchen and stewarding operations of the Hotel.
To interact with Food & Beverage, Sales & Marketing to ensure guests receive high levels of service.
To be entrepreneurial and to think beyond the boundaries is expected and not requested.
To provide service that is sincere, warm and enthusiastic, ensuring guests’ satisfaction.
To take the time to get to know the guest, and to be committed to service excellence.
Follow all company policies and procedures; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information; protect company assets; protect the privacy and security of guests and coworkers. Speak with others using clear and professional language; prepare and review written documents accurately and completely; answer telephones using appropriate etiquette. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance. Develop and maintain positive working relationships with others; support team to reach common goals; listen and respond appropriately to the concerns of other employees. Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
Follow all company policies and procedures; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information; protect company assets; protect the privacy and security of guests and coworkers. Address guests' service needs in a professional, positive, and timely manner. Speak with others using clear and professional language; prepare and review written documents accurately and completely; answer telephones and emails using appropriate etiquette. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance. Develop and maintain positive working relationships with others; support team to reach common goals; listen and respond appropriately to the concerns of other employees. Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
Report accidents, injuries, and unsafe work conditions to manager; complete safety training and certifications. Follow all company policies and procedures; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information; protect company assets. Address guests' service needs in a professional, positive, and timely manner. Speak with others using clear and professional language; answer telephones using appropriate etiquette. Develop and maintain positive working relationships with others. Read and visually verify information in a variety of formats (e.g., small print). Visually inspect tools, equipment, or machines (e.g., to identify defects). Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 50 pounds without assistance. Grasp, turn, and manipulate objects of varying size and weight, requiring fine motor skills and hand-eye coordination. Move through narrow, confined, or elevated spaces. Move over sloping, uneven, or slippery surfaces as well as up and down stairs and/or service ramps. Reach overhead and below the knees, including bending, twisting, pulling, and stooping. Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
- Ghi nhận thông tin xác nhận order từ khách .
- Chuyển Order cho thu ngân , bếp ,bar .
- Phục vụ món ăn , thức uống theo đúng order từ khách .
- Hỗ trợ thu ngân Thanh toán , tiền khách , dọn dẹp bàn
- Quan sát nắm bắt và kịp thời đáp ứng yêu cầu của khách hàng
- Thực hiện các công việc khác khi được cấp trên yêu cầu
- Chi tiết công việc trao đổi cụ thể khi phỏng vấn .
1. To appear on duty at the time specified on the departmental roster in the company uniform, correctly attired, including name badge.
2. To promote efficiency, confidence, courtesy and an extremely high standard of social skills.
3. To Handle guest luggage by transporting it from the vehicle to the luggage trolley, taking extra care with all luggage handled.
4. To liaise with taxi services to ensure a fast, efficient service to hotel guests.
5. Coordinate all traffic flow along the Hotel Driveway.
6. To ensure that the main entrance, Driveway and Car park are always kept clear and clean.
7. To recognize regular, return guests, Melia Rewards Guests and VIP's.
8. To have a sound understanding and extensive knowledge of City, providing directions when necessary.
9. To report daily matters of importance in the Duty Log.
10. To perform other duties assigned by the Superiors.
Địa bàn làm việc: Tây Ninh, Khánh Hòa - Phú Yên
Nội dung công việc: