Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Thái Bình Dương theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
Managing Day-to-Day Operations
• Supervises and manages employees. Manages all day-to-day operations. Understands employee positions well enough to perform duties in employees' absence.
• Maintains service and sanitation standards in restaurant, bar/lounge and room service areas.
• Reviews staffing levels to ensure that guest service, operational needs and financial objectives are met.
Leading Food and Beverage Team
• Utilizes interpersonal and communication skills to lead, influence, and encourage others; advocates sound financial/business decision making; demonstrates honesty/integrity; leads by example.
• Identifies the developmental needs of others and coaches, mentors, or otherwise helps others to improve their knowledge or skills.
• Develops specific goals and plans to prioritize, organize, and accomplish your work.
• Ensures and maintains the productivity level of employees.
• Provides the leadership, vision and direction to bring together and prioritize the departmental goals in a way that will be efficient and effective.
• Ensures compliance with all food & beverage policies, standards and procedures by training, supervising, follow-up and hands on management.
Ensuring Exceptional Customer Service
• Provides services that are above and beyond for customer satisfaction and retention.
• Improves service by communicating and assisting individuals to understand guest needs, providing guidance, feedback, and individual coaching when needed.
• Acts as the guest service role model for the restaurants, sets a good example of excellent customer service and creates a positive atmosphere for guest relations.
• Handles guest problems and complaints.
• Meets with guests on an informal basis during meals or upon departure to obtain feedback on quality of food and beverage, service levels and overall satisfaction.
• Ensures corrective action is taken to continuously improve service results.
• Incorporates guest satisfaction as a component of departmental meetings with a focus on continuous improvement.
• Manages service delivery in outlets to ensure excellent service from point of entry to departure (e.g., greeting from hostess, speed of order taking and food and beverage delivery, fulfillment of special requests, collection of payment & invitation to return).
Supports the day-to-day execution of general ledger impacted processes, including support to clients as they work with and understand these processes. Performs accounting functions specifically in the areas of account balancing, ledger reconciliation, reporting and discrepancy resolution.
CORE WORK ACTIVITIES
Manages the day-to-day operations of accounts receivables, ensuring that invoices being sent out are correct and dispersed in a timely manner. Follows up on any delinquent accounts. Researches and decides upon credit authorization for incoming customers.
CORE WORK ACTIVITIES
- Thực hiện vệ sinh & cung ứng vật tư cho tàu bay
- Báo cáo nhu cầu mua sắm trang thiết bị phục vụ, nhằm đảm bảo chất lượng phục vụ đạt ở mức cao nhất
- Báo cáo kịp thời cho cấp trên các bất thường (sự cố về an ninh an toàn) xảy ra, tham gia, đề xuất những hành động khắc phục nhằm hạn chế những sai sót có thể xảy ra.
- Có trách nhiệm xây dựng môi trường làm việc chuyên nghiệp đề cao tinh thần đồng đội và trách nhiệm cá nhân.
- Tuân thủ nội quy, quy định của Công ty cũng như của Trung tâm.
- Nghiêm túc thực hiện, tuân thủ tuyệt đối các yêu cầu về an toàn, an ninh của công ty.
- Thực hiện các công việc trên chính xác theo các quy trình, hướng dẫn của Công ty và Trung tâm một cách chuyên nghiệp.
- Giữ gìn tài sản, trang thiết bị của đơn vị.
- Đảm bảo thực hiện tốt vệ sinh an toàn lao động tại nơi làm việc.
- Nhận hóa đơn, chứng từ, hợp đồng, công văn....liên quan đến kế toán. Lập bảng theo dõi, phân loại và lưu trữ.
- Làm các đề nghị thanh toán theo yêu cầu
- Các nghiệp vụ khác được giao theo yêu cầu
Địa điểm làm việc: Dự Án của Công ty tại xã Vĩnh Thái, TP. Nha Trang, Khánh Hòa
- Tiếp nhận, kiểm tra tính hợp lệ, hợp pháp của các chứng từ kế toán.
- Thực hiện hạch toán các nghiệp vụ kế toán. Lập các báo cáo nộp cho cơ quan thuế và các cơ quan chức năng khác theo quy định.
- Lập báo cáo tài chính và quyết toán thuế theo định kỳ.
- Thực hiện các công việc khác theo sự phân công của trưởng bộ phận.
- Vận hành máy móc, thiết bị sử dụng trong ngành in ấn - sản xuất bao bì nhựa.
- Điều khiển, kiểm tra các máy móc, thiết bị để quá trình sản xuất sản phẩm được đảm bảo chính xác theo yêu cầu
- Vệ sinh sạch sẽ khu vực làm việc
ĐỊA ĐIỂM LÀM VIỆC: Lô A25 – A26 CCN Diên Phú – H. Diên Khánh – T. Khánh Hòa.
- Báo cáo thuế hàng tháng, quý, năm. LÊN được BCTC.
· Tham mưu cho Ban Tổng Giám đốc về kế hoạch Bán hàng và phát triển thị trường.
· Quản lý Trình Dược Viên OTC nhằm đạt mục tiêu doanh số Tháng, Quý, Năm.
· Hỗ trợ Trình Dược viên công tác bán hàng và giải quyết vấn đề phát sinh.
· Giám sát công tác thu hồi công nợ khách hàng, Báo cáo kết quả kinh doanh cho Ban Tổng Giám đốc.
· Xây dựng và phát triển hệ thống khách hàng cũ và phát triển khách hàng tiềm năng trên địa bàn.
· Phối hợp với phòng Marketing để triển khai các chương trình Khuyến mãi, hậu mãi tới khách hàng.
· Phối hợp với phòng NSHC tuyển dụng nhân sự, phân bổ mục tiêu, đào tạo và theo dõi hiệu quả làm việc của đội ngũ Trình Dược viên.
· Báo cáo tình hình hoạt động bán hàng và các biến động thị trường; đồng thời luôn cập nhật các tình hình hoạt động của đối thủ và các sản phẩm mới.
*QUẢN LÝ KINH DOANH ĐÔNG BẮC BỘ: Cao Bằng, Bắc Cạn, Lạng Sơn, Thái Nguyên, Bắc Giang, Quảng Ninh, Bắc Ninh, Hải Dương, Hải Phòng
*QUẢN LÝ KINH DOANH NAM BẮC BỘ: Hưng Yên, Hà Nam, Thái Bình, Nam Định, Ninh Bình, Thanh Hóa, Nghệ An, Hà Tĩnh
*QUẢN LÝ KINH DOANH KHU VỰC MIỀN TRUNG: Bình Định, Phú Yên, Khánh Hòa, Ninh Thuận
Thời gian làm việc: 8h00 – 17h00 (Thứ 2 đến Thứ 6 và sáng Thứ 7)