Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Thái Bình Dương theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
Wearing Oktoberfest costume to take care of our guest as well as upselling our signature beer.
Working hour: 6pm to 10pm - From 16th Sep t0 1st Oct 2023
Responsible for supporting all aspects of Concierge functions in accordance with hotel standards. Maintains a concierge service and management philosophy that serves as a guide to respective staff. Assists in developing and maintaining the acknowledgment and service of all guests visiting the location. Supports management to ensure all departments are aware of all guests’ needs and information prior to arrival that will lead to a unique, memorable and personal stay.
CORE WORK ACTIVITIES
- Trao đổi trong quá trình phỏng vấn.
- Một số vị trí cần tuyển thực tập sinh:
- Lấy order từ khách.
- Giới thiệu với khách những món ăn/ đồ uống có trong thực đơn.
- Kiểm tra các món ăn/ thức uống trước khi phục vụ.
- Chi tiết công việc sẽ trao đổi trực tiếp trong phỏng vấn
Responsible for following established procedures in ordering, receiving, storing, distributing and payment of items. Assists in formulating an approved vendors list encompassing all categories.
CORE WORK ACTIVITIES
- Nhận hóa đơn, chứng từ, hợp đồng, công văn....liên quan đến kế toán. Lập bảng theo dõi, phân loại và lưu trữ.
- Làm các đề nghị thanh toán theo yêu cầu
- Các nghiệp vụ khác được giao theo yêu cầu
Địa điểm làm việc: Dự Án của Công ty tại xã Vĩnh Thái, TP. Nha Trang, Khánh Hòa
- Tiếp nhận, thực hiện chỉ đạo từ công ty.
- Bố trí ca trực, điều phối, sắp xếp công việc cho nhân viên tại khu game.
- Kiểm tra, giám sát, đôn đốc việc thực hiện của nhân viên.
- Kiểm tra báo cáo, thu - chi, xuất nhập tồn kho, lưu trữ hồ sơ tại khu game.
- Gửi báo cáo về công ty định kỳ.
- Inspect guest rooms, public areas, pool, etc. after being cleaned by Housekeeper to ensure quality standards.
- Run sold room reports, verify room status, determine discrepant rooms, prioritize room cleaning, and update status of departing guest rooms.
- Assist Housekeeping management in managing daily activities.
- Act as a liaison to coordinate the efforts of Housekeeping, Engineering, Front Office, and Laundry.
- Document and resolve issues with discrepant rooms with the Front Desk. Prepare, distribute, and communicate changes in room assignments.
- Communicate issues to next shift.
- Complete required paperwork.
- Job details will be discussed upon interview.
- Meet and greet clients, conduct property site inspection and promote facilities and services.
- Coordinate with event planners, partners specific groups requirements with the services and facilities offered.
- Type contracts, menus, letters and reports
- Responsible for coordination with catering service personnel, the kitchen and accounting.
- The details will be provided during the interview.
- Be discussed on the interview.