Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Thái Bình Dương theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
Trao đổi khi phỏng vấn
Quản lý các văn bản, hồ sơ pháp lý, giải quyết những vấn đề pháp lý phát sinh của Công ty
Chịu trách nhiệm về pháp lý và pháp chế của công ty
Tham gia soạn thảo hợp đồng, văn bản. Kiểm soát tính pháp lý đối với các văn bản, hợp đồng do Công ty ban hành, ký kết;
Đại diện liên hệ, làm việc với các cơ quan nhà nước, cơ quan bên ngoài để giải quyết công việc Cấp trên phân công;
chi tiết công việc trao đổi thêm khi phỏng vấnDUTIES AND RESPONSIBILITIES
• Support to prepare the contents on social media of Resort (included taking the pictures, recorded videos, etc.)
• Support Marketing Communication Supervisor in planning the itinerary for KOL, visitor, fam trip, press trip.
• Complete other duties as assigned by the supervisor.
- Trả lời các cuộc gọi điện thoại gọi đến văn phòng Buồng phòng, ghi chép lại đầy đủ thông tin trong sổ theo dõi;
- Liên hệ, hợp tác chặt chẽ với các bộ phận khác trong khách sạn để thực hiện các vấn đề liên quan đến công việc;
- Quản lý theo dõi thu & phát chìa khóa tổng, chìa khóa khu vực phòng khách cũng như các khu vực công cộng cho mỗi ca làm việc.
- Receives instructions from the Bar supervisor on the various jobs to be carried out.
- Ensures smooth daily operation and cleanliness of his work area.
- Prepares and serve drinks
- Replenish juices and mixes
- Follow appropriate procedures for serving alcohol
- Secure liquors, beers, wines, coolers, cabinets, and storage areas.
- Assist your and other departments when needed to ensure optimum service to guests.
Discussed during interview
• Serve food courses and alcoholic beverages to guests.
• Set tables according to type of event and service standards.
• Answer questions on menu selections.
• Communicate with the kitchen regarding menu questions, the length of wait, recook orders, and product availability.
• Communicate additional meal requirements, allergies, dietary needs, and special requests to the kitchen.
• Record transaction in MICROS system at time of order.
• Check in with guests to ensure satisfaction with each food course and/or beverages.
• Maintain cleanliness of work areas, china, glass, etc., throughout the day.
• Complete closing duties, including restocking items, turning off lights, etc.
• Present physical and accurate check to guest and process payment.