Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Thái Bình Dương theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
Trao đổi cụ thể lúc phỏng vấn
- Xây dựng, tham mưu cho BGĐ về phát triển sản phẩm, dịch vụ khối nhà hàng, khách sạn
- xây dựng kế hoạch phát triển thị trường, sản phẩm, dịch vụ.
- Xây dựng các chính sách, biện pháp thúc đẩy bán hàng, tăng trưởng doanh số cho khối nhà hàng, khách sạn
- Tổ chức thu thập thông tin thị trường, phân tích và tổng hợp thông tin thị trường để xác định các phân khúc thị trường có liên quan đến các dịch vụ mà công ty cung cấp
- Xây dựng, thiết lập và duy trì mối quan hệ với các khách hàng, phát triển cơ sở dữ liệu khách hàng.
- XD kế hoạch, tổ chức thực hiện các hoạt động CSKH
- Lập kế hoạch khảo sát thị trường, khai thác thông tin đối thủ cạnh tranh
- Xây dựng, tổ chức thực hiện các chương trình kế hoạch marketing, kế hoạch quảng cáo. Theo dõi việc thực hiện và báo cáo kết quả.
- Theo dõi hoạt động bán hàng, triển khai marketing nhằm đảm bảo việc thực hiện đúng chiến lược MKT theo từng thời điểm.
- Nghiên cứu, phân tích nhu cầu tìm kiếm, mua sản phẩm trên Internet, hành vi tiêu dùng của khách hàng.
- Các biện pháp tăng độ nhận biết, tăng lượng truy cập vào các trang web của công ty.
- Quản trị các trang web của công ty.
- Quản lý kênh bán hàng trực tiếp và bán hàng Online.
- Khai thác các kênh quảng cáo mới và thích hợp.
- Lập kế hoạch và tổ chức thực hiện các Chương trình khuyến mại & quảng cáo truyền thông nhằm đảm bảo kinh doanh, nâng cao hình ảnh, phát triển thương hiệu và tạo sự khác biệt với đối thủ cạnh tranh.
Trao đổi cụ thể lúc phỏng vấn
Trao đổi cụ thể lúc phỏng vấn
- As discussed in the interview
- Processes reservations by mail, telephone, telex, cable, fax or central reservation systems referral.
- Processes reservations from the sales office, other hotel departments, and travel agents.
- Creates and maintains reservation records by date of arrival and alphabetical listing.
- Determines room rates based on the selling tactics of the hotel
- Prepares letters of confirmation.
- Communicates reservation information to the front desk. Processes cancellations and modifications and promptly relays this information to the front desk.
- Handles daily correspondence. Responds to inquires and makes reservations as needed.
- Responsible for keeping accurate records about customer bookings, payments, and any additional information that hotel staff might need when interacting with a guest.
- As discussed in the interview
- As discussed in the interview
- Report and follows up on any maintenance requirements in close co-operation with Engineering department, and ensure that they are remedied promptly.
- Ensure that staff uses and maintains cleaning equipment and machines in a proper way. Cleaning equipment and machine are to be stored and good working condition.
- Ensure that supplies for Public Area are replenished timely.
- Ensure regulations of the department and hotel are being followed.
- Responsible for strict key control.
- Schedule and supervise the scrubbing and shampoo of carpet/upholstery in his areas of responsibilities.
- Inspect the public area regularly during shift.
- Ensure the flowers and plants in good conditions, report to Executive Housekeeper if find any problems and inform the supplier to change it in time.
- Ensure the PA storeroom is clean and chemicals and tools are prepared well.
- Maintain daily public area logbook, sign out and hand over to following supervisor.
- Assume other duties assigned by the Executive Housekeeper.
- Counsel staff and prevent work-related problems.
- Assist with the preparation of associate duty rosters.
- Assist with associate training and development.
- Provide ongoing advice and support to associate under your supervision.
- Ensure guest needs and reasonable requests are met.
- Seek opportunities to continually improve guest service by reporting guest comments.
- Take appropriate action to resolve guest complaints.
- Maintain a high level of product and service knowledge in order to explain and sell services and facilities to guests.
- Conduct shift briefings to ensure hotel activities and operational requirements are known.
- Other tasks which assigned by the leader.
Trao đổi khi phỏng vấn
We are seeking highly motivated, self-driven individuals who are interested in providing exceptional guest service to join our team. As a room maid you will be cleaning the rooms and Suites of our all- Villa property and making a crucial contribution to an outstanding stay experience.
Chúng tôi đang tìm kiếm những ứng viên tích cực tận tụy, chủ động trong công việc quan tâm đến công việc cung cấp dịch vụ khách hàng để cùng tham gia vào đội ngũ của chúng tôi. Công việc là dọn dẹp các phòng đơn và phòng Suites của Villa và tạo sự trải nghiệm lưu trú tuyệt vời cho khách hàng.
- Các vị trí Tuyển dụng:
+ NV Buồng phòng (Room)
+ NV Vệ sinh Công cộng (PA)
+ NV tiếp nhận thông tin (Order Taker)
- Processes reservations by mail, telephone, telex, cable, fax or central reservation systems referral.
- Processes reservations from the sales office, other hotel departments, and travel agents.
- Creates and maintains reservation records by date of arrival and alphabetical listing.
- Determines room rates based on the selling tactics of the hotel
- Prepares letters of confirmation.
- Communicates reservation information to the front desk. Processes cancellations and modifications and promptly relays this information to the front desk.
- Handles daily correspondence. Responds to inquires and makes reservations as needed.
- Responsible for keeping accurate records about customer bookings, payments, and any additional information that hotel staff might need when interacting with a guest.
Trao đổi khi phỏng vấn
- Các vị trí Tuyển dụng:
+ NV Phục vụ
+ NV Đón tiếp Nhà hàng
+ NV Pha chế