Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Thái Bình Dương theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
- Kiểm soát chất lượng món ăn, trình bày trang trí các món ăn, cách thức phục vụ và định mức hạn mức theo tiêu chuẩn
- Giám sát hoạt động thu ngân, báo cáo hàng bán, kiểm soát doanh thu, các số liệu và chứng từ
- Thực hiện checklist VSATTP tại các khu vực F&B đảm bảo chất lượng an toàn phục vụ khách
- Kiểm soát vệ sinh an toàn thực phẩm trong bếp, khu vực bày đồ ăn
- Kiểm soát việc thực hiện nguyên tắc xuất - nhập - tồn, kiểm soát hàng hóa nguyên liệu tồn kho
- Kiểm soát hệ thống bảng nội quy, biển chức năng, cảnh báo, chỉ dẫn, bảng biển thông tin tại bếp & quầy phục vụ khách
- Kiểm soát hệ thống âm thanh, ánh sáng, điều hòa tại nhà hàng/quầy F&B theo tiêu chuẩn
Hạng mục công việc phát sinh
- Cập nhật, thay đổi thực đơn, nâng cao tốc độ phục vụ khách, đa dạng lựa chọn cho khách hàng
- Xác suất rà soát chất lượng thực phẩm đầu vào và việc tuân thủ thực đơn, Recipe
- Phối hợp với BP Kỹ thuật trong quá trình sửa chữa, bảo trì bảo dưỡng thiết bị hạn chế ảnh hưởng đến vận hành chung
- Phối hợp với BP DVKH để xử lý yêu cầu, phàn nàn, phát sinh của khách hàng trong phạm vi quản lý
- Đề xuất giải pháp khắc phục các vấn đề tồn tại của mảng F&B để nâng cao doanh thu F&B/khách và sự hài lòng của khách hàng
*Thông tin khác:
- Số lượng cần tuyển: 01
- Loại hợp đồng: Hợp đồng lao động có thời hạn
- Mức lương: Thỏa thuận theo năng lực
We are seeking highly motivated, self-driven individuals who are interested in providing exceptional guest service to join our team. As a Uniform- Controller you will be controlling and repairing staff uniforms and supporting departments as required.
Chúng tôi đang tìm kiếm những ứng viên tích cực tận tụy, chủ động trong công việc quan tâm đến công việc cung cấp dịch vụ khách hàng để cùng tham gia vào đội ngũ của chúng tôi. Công việc là quản lý đội ngũ nhân viên phòng đồng phục để đảm bảo việc cấp phát đồng phục, cho nhân viên với chất lượng tốt nhất
We are seeking highly motivated, self-driven individuals who are interested in providing exceptional guest service to join our team. As a Uniform- Attendant you will be controlling, providing and fixing Uniforms to Hotel staff with high standard
Chúng tôi đang tìm kiếm những ứng viên tích cực tận tụy, chủ động trong công việc quan tâm đến công việc cung cấp dịch vụ khách hàng để cùng tham gia vào đội ngũ của chúng tôi. Công việc là quản lý, cấp phát đồng phục, cho nhân viên với chất lượng tốt nhất
This role reports to the Assistant Executive Housekeeper/ Assistant Housekeeping Manager. As a Housekeeping Supervisor you will- in co-operation with management- ensure effective implementation of cleaning standards throughout our Vila Rooms. You will be responsible for daily inspection of guest rooms, supervise and train your staff to ensure the highest standards of cleanliness. Based on computer generated reports you will assist in the creation of weekly shift schedules and daily detailed work schedules for staff, prioritizing work schedules based on room turnover. You will furthermore assist management in administrative tasks such as Inventories, Minibar Issuing, Chemicals Preparation and Equipment Inspections.
Vị trí này có vai trò báo cáo cho Trợ lý điều hành HK / Trợ lý Trưởng bộ phận HK. Công việc chính là hợp tác với ban quản lý để đảm bảo thực hiện hiệu quả các tiêu chuẩn dọn phòng sạc sẽ. Chịu trách nhiệm hàng ngày kiểm tra phòng khách, giám sát và đào tạo nhân viên để đảm bảo các tiêu chuẩn cao nhất về vệ sinh sạch sẽ. Dựa trên các báo cáo tổng, hỗ trợ phân chia lịch làm việc hàng tuần và lịch làm việc chi tiết hàng ngày cho nhân viên, ưu tiên lịch làm việc dựa trên doanh thu phòng. Ngoài ra, bạn còn hỗ trợ quản lý trong các nhiệm vụ hành chính như kiểm tra hàng tồn kho, Minibar, chuẩn bị hóa chất và kiểm tra Thiết bị.
Đặt tiêu chuẩn
Tham gia phát triển Phone Scrips.
Xác định các tiêu chuẩn chất lượng cuộc gọi bằng cách nghiên cứu các cuộc gọi đến và đi.
Xét KPI cho các cuộc gọi.
Ghi và nghe lại các cuộc gọi
Nghe recording của nhân viên Telemarketing mỗi ngày để hướng dẫn nhân viên Telemarketing nâng cao khả năng tư vấn khách.
Đảm bảo chất lượng tư vấn của nhân viên Telemarketing.
Đào tạo và phản hồi
Báo cáo chất lượng cuộc gọi và chất lượng công việc của nhân viên Telemarketing tới Trường nhóm.
Xác định nhu cầu đào tạo cho nhân viên Telemarketing, phát triển các chương trình đào tạo, tiến hành đào tạo.
Cùng với Trưởng nhóm cập nhật và hướng dẫn quy trình mới cho nhân viên. Thường xuyên ôn lại quy trình cũ cho nhân viên.
Các công việc khác theo yêu cầu cụ thể của Công ty.
Tuần tra
Vận hành, kiểm soát các thiết bị an ninh
Kiểm tra các thiết bị PCCC
Xử lý khi có tình huống tranh chấp, ẩu đả
Xử lý khi phát hiện mất mát, hư hỏng, tội phạm, tai nạn
Xử lý khi phát hiện hỏa hoạn
Trao đổi cụ thể lúc phỏng vấn
- Be discussed on the interview.
Trao đổi cụ thể khi phỏng vấn
- Oversee and manage the Recreation & Animation Department including Entertainment, Sports, Kids Club, Tour and Life guard team.
- Organize and carry out all indoor & outdoor entertainments, sports and leisure activities in the Resort ensuring every guest's stay will become a memorable experience.
- Create a dynamic, warm, welcome and a friendly atmosphere to encourage guests to join the Resort activities & promotional events
- The detailed job description will be discussed in the interview with the Management Board.
- Chi tiết công việc của từng vị trí sẽ được trao đổi tại buổi phỏng vấn.
- Nơi làm việc: Vinpearl Condotel - Trung tâm TP. Nha Trang (Trần Phú, Lê Thánh Tôn)
The Role
Under the general guidance and supervision of the Chef de Partie and senior Chef’s, and within the limits of established Mövenpick policies, produces meat & fish products in all aspects of the butchery kitchen.
Key Deliverables and Responsibilities
Planning & Organizing:
1. The ability to utilize information on forecasts and reports to enable the planning of a smooth uninterrupted operation and service our guests; i.e. food production & purchasing.
2. The ability to make requisitions of all items needed for the next day, with the assistance of the Sous Chef or senior Chef on duty.
3. The ability to prioritize, plan and organise daily tasks in order to ensure on time delivery as required.
Operations:
1. The ability to run the day to day operation of the butchery area of the kitchen.
2. The ability to taste and season the food appropriately and to ensure it is well presented and of the standard and quality required before serving it to the guest.
3. The ability to distribute work equally to employees and follow up instructions as per hotel standards.
4. The ability to communicate and pass on information and confirm the comprehension of information with other staff and ensure a smooth uninterrupted operation and service to our guests.
5. The ability to act as a liaison between the Demi Chef de Partie, Chef de Partie and other senior Chefs and the line employees.
6. The ability to create, prepare and present menu items and specials as well as recipe preparation.
7. Possesses knowledge of basic butchering, portioning, preparation and storage of seafood, fish, pork, beef, chicken and other types of wild game and variety meats.
8. The ability to prepare meats and seafoods using traditional Western & Local Food Techniques.
9. To report in the kitchen at your station at scheduled times regardless of beginning of shift or returning from meal break.
10. The ability to follow instruction and work closely with the Demi Chef de Partie, Chef de Partie and Senior Chef’s.
11. The ability to work as directed on station of assignment under the appropriate Chef de Partie or senior chef.
12. To report in the kitchen at your station at scheduled times regardless of beginning off shift or returning from meal break.
13. To wear uniforms according to Mövenpick standards.
14. The ability to work closely with standard recipes, photos and plate presentations in order to maintain quality standards and presentation in accordance with Mövenpick established guidelines and standards.
15. The ability to work neatly and clean; keeping all work areas and refrigerators organized and in accordance with sanitary requirements. “First in First Out” & “If you make the mess, you clean it up”.
16. The ability to follow HACCP guidelines and municipality regulations at all times.
17. The ability to follow clean as you go policy and keep work area clean at all times.
18. The ability to taste and season the food appropriately and to ensure it is well presented and of the standard and quality required before serving it to the guest.
19. The ability and desire to proactively learn, test and sample (eat) all world cuisines by whatever means possible whether through hotel programs and training or self-taught research and development.
20. The ability to keep waste to a minimum and work in a proactive manner to assist in meeting budgeted food cost levels.
21. The ability to maintain a cooperative working relationship with fellow employees.
22. The ability to perform other tasks or projects as assigned by hotel management and staff.
23. The ability to leave enough mise en place for the next shift and utilize formalized production lists and following a shift-handover SOP.
24. The ability to accommodate all food server's requests when possible regarding guest's dietary requirements, personal preference and requests.
25. The ability to handle and rotate food according to established procedures.
26. The ability to maintain the work area and equipment in a safe and sanitary manner.
27. The ability to maintain a positive attitude and a professional disposition.
28. The ability to maintain a full line of communication with supervisors and fellow workers and all hotel associates.
29. The ability to prepare and plate items (food orders) received from F&B staff regardless of hand-written or computer printed media in a timely and accurate manner.
30. The ability to work closely with the Chef de Partie or senior chef in preparing mise en place.
31. The ability to check and complete mise en place pars in setting up the station.
32. The ability to turn off all equipment ensuring no safety hazard has been left behind.
33. The ability to set up station properly and on time for each service period.
34. The ability to make sure all food is prepared by recipes designated by the Chef de Cuisine or senior chef.
35. The ability to make sure quality and quantity meets our standard.
36. The ability to notify Chef de Cuisine or senior chef of any problems or complaints as when they arise.
37. The ability to not leave your section without doing the final check.
38. The ability to be able to work in another area when needed and take part in cross training when directed.
39. The ability to be able to assist in same day preparation and advance preparation for another station as instructed by the supervisor.
40. The ability to all food items for storage must be covered, dated and labelled according established guidelines, standards and checklists.
41. The ability to be able to work unsupervised.
42. The ability to be able to be flexible to the business demands and working hours.
43. The ability to; throughout the working day switch off and clean butchery machines, kitchen equipment and work areas as well as all work surfaces.
44. The ability to be able to assist and direct the stewards with the daily cleaning tasks.
45. Breaks and meals, as laid down in the LSOP. 2 x 15 min. and 1 x 30 min. for lunch and dinner, depending on hours of work.
46. Follow all kitchen regulations as outlined and directed.
47. Swipe in and out has to be done in uniform, not before getting changed.
Administration:
1. The ability to communicate with the Demi Chef de Partie, Chef de Partie or Senior Chef’s on the performance and of the work performed.
2. The ability to display an interest in all kitchen and hotel activities and help colleagues when and where ever possible.
3. The ability to respond properly in any hotel emergency or safety situation.
4. The ability to handle and rotate food according to established procedures.
5. The ability to be able to come to any and all kitchen meetings whilst on duty or otherwise.
6. The ability to sign acceptance for tools, knives, uniforms etc. and will pay back to the company for any loss or damage of said equipment.
7. Fill out the appropriate log sheets according our standard on a daily base.
8. Be aware of accident prevention and help enforce safe work habits – Zero accidents is our goal.
9. No employee to be on the property after working hours without signed authorisation from a Manager except for meals in the staff cafeteria.
10. Overtime will be approved on business demands by the Sous Chef or Executive Chef.
11. Any violation of the above mentioned rules will be subject to disciplinary action.
- Thực hiện các công việc của Nhân viên Lễ tân – Thu ngân tại sân Golf Vinpearl Nha Trang.
- Ca làm việc: Ca xoay (không có ca đêm)
- Chi tiết công việc được trao đổi tại buổi phỏng vấn.