Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Thái Bình Dương theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
DUTIES AND RESPONSIBILITIES
Responsibilities and duties for this position shall include, but not limited to the following areas and activities. At management discretion, the direction may be given for tasks outside the scope of work described.
1. ORGANIZATION
• Must be familiar with the procedures and standards of the assigned outlet.
• Plan, control, and coordinate Outlets organization and activity.
• Apply and ensure the application of standards and procedures set by SSNVB and those resulting from the Resort’s Food and Beverage Policy.
• Participate in managing the department’s personnel in terms of hours, public holidays discipline, and training according to instructions from F&BM/AF&BM.
• Apply and ensure the application of procedures and regulations concerning hygiene and safety.
• Make sure that all material and equipment made available to the Outlet is correctly used.
• Make a concerted effort to report and control breakage.
• Participate in inventory taking at scheduled times.
• Attends and contributes to the daily Food and Beverage meeting.
• Establish the rota for the staff
2. MANAGEMENT
• According to F&BM/AF&BM instructions, implement the appropriate means to improve costs, personnel, expenses, and charges.
• Make any suggestions to F&BM/AF&BM which will improve Outlet profitability.
• Establish and maintain effective employee relations.
• Conducts, under the guidance of the F&BM, AF&BM, such functions as interviewing, hiring, employee orientation, on-the-job performance, coaching, counseling, and suspension if necessary to ensure appropriate staffing and products.
• Performs related duties and special projects as assigned.
• Controls and regulates costs associated with outlet
3. QUALITY
• Before each service, check Restaurant cleanliness and set-up.
• Make sure that host levels are adapted to predicted activity and, if need be, take the required actions to correct discrepancies.
• Participate in service as necessary to ensure agreed standards are met.
• Ensure good coordination between Restaurants and the kitchen: knowledge of the menu, suggestions, missing dishes, etc.
• Conduct pre-meal briefing.
• Take responsibility for reception and service quality, supervised directly by the F&BM/AF&BM.
• Pay attention to guests’ comments and suggestions; immediately take all required corrective measures and send remarks to F&BM/AF&BM.
• In cooperation with F&BM/AF&BM, develop initial and in-service training programs, and ensure follow-up, paying particular attention to improving reception and service quality.
• Make any suggestion to F&BM/AF&BM likely to improve service quality.
• Send daily outlet logbook to F&B office.
Trao đổi khi phỏng vấn
Trao đổi khi phỏng vấn
Trao đổi khi phỏng vấn
- Chi tiết Công việc trao đổi tại Buổi phỏng vấn
Nhiệm vụ 1: Tư vấn bán hàng
- Tìm kiếm khách hàng tiềm năng, mở rộng nguồn khách hàng networking.
- Tư vấn khách hàng, giới thiệu sản phẩm.
- Thuyết phục khách hàng mua sản phẩm.
- Tham gia thực hiện quy trình ra hợp đồng.
- Thực hiện ký hợp đồng cho khách hàng.
- Theo dõi thanh toán đủ đợt 1.
Nhiệm vụ 2: Chăm sóc khách hàng
- Cập nhật thông tin phản hồi khách hàng kịp thời.
- Thực hiện các chương trình chăm sóc khách hàng.
Nhiệm vụ 3: Tuân thủ nội quy, quy định, quy trình của Tập đoàn
- Lưu trữ dữ liệu khách hàng chính xác kịp thời theo quy trình.
- Tuân thủ đúng bộ nguyên tắc tác phong chuyên nghiệp dành cho chuyên viên tư vấn BĐS.
- Thực hiện đúng KPI.
- Báo cáo hoạt động hằng ngày.
- Góp ý cải thiện sản phẩm, quy trình chính sách, chương trình bán hàng.
Trao đổi khi phỏng vấn
- hoàn thành công việc mà TBP giao.
- Làm việc theo nhóm
- chủ động trong công việc
Be discussed on the interview
- điều hành phòng kế toán.
- Tương tác với các TBP trong các công việc liên quan đến tài chính.
- Báo cáo trực tiếp đến BQL các công việc theo quy định.
As a Sous Chef you will assist in the management of Kitchen Operations in a single food & beverage outlet or a shift, or sections of food and beverage operations, including planning menus and costing, organizing special events, developing new dishes, maintaining quality food and comprehensive product knowledge.