Chuyên trang Việc làm dành cho Sinh viên
  • Tìm việc
  • Nhà trọ sinh viên
  • Thực tập
  • Công ty
  • Tuyển dụng nhanh
  • Cẩm nang nghề nghiệp
  • Đăng ký Đăng nhập
  • login Đăng nhập
  • register Đăng ký
  • NHÀ TUYỂN DỤNG
    Đăng tuyển, tìm ứng viên...

Việc làm cho sinh viên Đại học Thái Bình

Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Thái Bình theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.

  1. StudentJob
  2. Uni
  3. Đại học Thái Bình

Đại học Thái Bình

image image
Kinh tế (1968) Quản trị kinh doanh (15664) Tài chính – Ngân hàng (1968) Kế toán (1968) Luật (92) Toán ứng dụng (98) Công nghệ thông tin (806) Công nghệ kỹ thuật cơ khí Công nghệ kỹ thuật điện, điện tử
banner 1
Phó Chủ Quản Kế Toán - Thu Nhập Hấp Dẫn Lên Tới 2000$

Phó Chủ Quản Kế Toán - Thu Nhập Hấp Dẫn Lên Tới 2000$

CÔNG TY TNHH ĐỒ CHƠI THÔNG MINH SUN VIGOR VIỆT NAM
  • Ngày hết hạn: 04/02/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
- Quản lý và điều hành toàn bộ hoạt động của bộ phận kế toán.- Lập báo cáo tài chính, báo cáo thuế, báo cáo quản trị định kỳ theo quy định của pháp luật và yêu cầu của Ban Giám đốc.- Kiểm soát các nghiệp vụ kế toán, đảm bảo tính chính xác và tuân thủ các chuẩn mực kế toán, chính sách thuế.- Xây dựng và tối ưu hóa hệ thống kế toán, quy trình kiểm soát nội bộ nhằm nâng cao hiệu quả hoạt động.- Xây dựng các quy trình, biểu mẫu liên quan đến kế toán, tài chính tại công ty- Phối hợp với các bộ phận liên quan như sản xuất, mua hàng, kho để đảm bảo dữ liệu kế toán chính xác, kịp thời.
Accountant

Accountant

Rieckermann Vietnam Ltd., Co.
  • Ngày hết hạn: 04/02/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
- Assist in month-end, quarter-end, and year-end closing processes to ensure timely and accurate financial reporting.- Prepare and record journal entries in the accounting software in accordance with accounting standards.- Maintain data integrity and ensure accurate cost allocation across all relevant accounts.- Ensure all documents, invoices, and accounting procedures comply with Vietnamese Accounting Standards (VAS).- Support interactions with tax authorities, auditors, and inspectors as requested by the Chief Accountant.- Ensure compliance with the group company's accounting policies and internal guidelines.- Provide support for ad hoc tasks and projects as assigned by the Line Manager.- Monitor and follow up on payments and deposits related to sales orders.- Prepare payment requests, accounts receivable (AR) consolidation reports, and confirmation letters for customers.- Organize and archive accounting documents systematically for easy retrieval and audit readiness
Mid-Level Accountant (Net Pay 16,000,000-18,000,000Vnd - Daily Use of English)

Mid-Level Accountant (Net Pay 16,000,000-18,000,000Vnd - Daily Use of English)

Taizhi Electric
  • Ngày hết hạn: 04/02/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
- In charge of and overseeing accounting functions.- Collect data, issue invoices, and maintain book-keeping.- Manage banking operations and prepare reports for the tax department (monthly and quarterly).- Coordinate with logistics agencies to handle customs procedures, including customs clearance for both import and export activities.- Work closely with tax service providers to ensure compliance with local business and tax regulations, and liaise with tax authorities when necessary.- Responsible for filing personal income tax declarations (for 10 employees).- Update management on local import tax and customs policies.- Perform other administrative tasks as assigned by management.- Demonstrates team spirit and communication skills.- Handle trade import cost management
SCM Senior Officer (Demand Planning Specialist)

SCM Senior Officer (Demand Planning Specialist)

Công Ty TNHH Chăn Nuôi Việt Nhật - Công Ty Thành Viên Của Vinamilk
  • Ngày hết hạn: 04/02/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Main Responsibilities:- Analyze historical and updated sales data to identify trends and patterns, create demand forecasts using statistical methods and analytics.- Align and follow demand signals across products, regions (North and South), channels and customers (HORECA, MT, DISTRIBUTOR), and time horizons (tactical: 1–3 months; operational: 3–12 months).- Deliver item-level consensus demand plans of each product types (materials, finished products), multiple storage conditions (frozen, chilled) with strict control of temperature and shelf-life, through multiple workflow and integrated tactical planning.- Represents the demand signal to other departments and units (AH, PD, Sales) by acting as process leader of the demand review.Ensure timely, accurate forecasts for volume, pricing, and cost spend by driving inter-departments communication, follow KPIs, and planning metrics.Coordinate with farms and processing plants to ensure a responsive supply chain that meets large or sudden order changes.- Inventory Tracking: Monitor inventory levels, ensuring that stock is distributed efficiently throughout the supply chain process, to ensure timely and adequate supply. FIFO-FEFO Management: Ensure adherence to First-In-First-Out (FIFO) or First-Expired-First-Out principles to optimize stock and maintain product quality.Inventory Replenishment: Collaborate with transportation and production teams to identify stock shortages and facilitate timely replenishment of inventory- Analyze data and metrics to identify areas for improvement, cost reduction, and risk mitigation within the supply chain scope.- Other tasks as assigned by uppler Director and Manager.
Nhân Viên Quan Hệ Khách Hàng Doanh Nghiệp (Hà Nội, Hải Phòng, Đà Nẵng)

Nhân Viên Quan Hệ Khách Hàng Doanh Nghiệp (Hà Nội, Hải Phòng, Đà Nẵng)

Chailease
  • Ngày hết hạn: 04/02/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
• Tìm kiếm khách hàng, liên hệ & gặp gỡ để giới thiệu dịch vụ cho thuê tài chính đến khách hàng.• Mở rộng và duy trì quan hệ với khách hàng hiện tại và khách hàng tiềm năng.• Kiểm tra sơ bộ hồ sơ tín dụng.• Đề xuất giải pháp thuê tài chính phù hợp với từng khách hàng.• Chi tiết công việc sẽ trao đổi thêm khi phỏng vấn.
Chuyên Viên Tuyển Dụng - Đào Tạo

Chuyên Viên Tuyển Dụng - Đào Tạo

Công ty TNHH Thương Mại Vân Đạo
  • Ngày hết hạn: 04/02/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
- Xây dựng chiến dịch tuyển dụng, kế hoạch tuyển dụng;- Tìm kiếm các kênh tuyển dụng phù hợp, đăng tuyển, sàng lọc CV ứng viên, liên hệ phỏng vấn, thông báo kết quả;- Nhập dữ liệu nhân sự mới, đồng hành quá trình nhân sự mới tiếp nhận công việc;- Đào tạo hội nhập văn hoá nhân sự, đào tạo nội bộ;- Triển khai các sự kiện nội bộ, xây dựng văn hoá doanh nghiệp;- Triển khai ký kết hợp đồng thử việc, thu hồ sơ nhân sự mới;- Phát triển các kênh tuyển dụng trên fanpage, trang web công ty,...
Phiên Dịch Tiếng Nhật Nhà Máy - Lương & Thưởng Hấp Dẫn

Phiên Dịch Tiếng Nhật Nhà Máy - Lương & Thưởng Hấp Dẫn

Công Ty TNHH Roki Việt Nam
  • Ngày hết hạn: 04/02/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
- Phiên dịch các nội dung Nhật - Việt, Việt - Nhật- Phiên dịch trong các cuộc họp, hội thảo khi được yêu cầu.- Phiên dịch các công việc hằng ngày cho các chuyên gia người Nhật và người Việt (liên quan đến hành chính, sản xuất, kỹ thuật).- Dịch tài liệu.- Thực hiện các công việc theo chỉ thị của cấp trên
Operations Staff

Operations Staff

CÔNG TY CỔ PHẦN QUỸ GIẢI THƯỞNG VINFUTURE
  • Ngày hết hạn: 04/02/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Position: Operations StaffOrganization: VinFuture Foundation and “For Green Future” FoundationContract type and duration: Service contract for approximately 3 to 4 months.Salary: Competitive and commensurate with experienceRequirements: Interested candidates should submit their application form, including CV, motivation letter, and English certificate or equivalentDeadline: October 20, 2025 or until a suitable candidate is found.
[HCMC] Corporate Sustainability & External Relations Executive - Chuyên Viên Đối Ngoại

[HCMC] Corporate Sustainability & External Relations Executive - Chuyên Viên Đối Ngoại

Công Ty TNHH Aeon Việt Nam
  • Ngày hết hạn: 04/02/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Primary Objective:This External Relations Executive is a special strategic position to enhance AEON Vietnam image as a Sustainable Retailer to external stakeholders (especially Government). This position's mission is to strategically leverage relations tactics to support develop AEON Vietnam's long term goal to become an indespensable company to Vietnam society.Roles and responsibilities:1.Being a contact liaison between AEON Vietnam and related Government agents & Associations (30%)(1.1) Receive, summarize and report documents/ information/ request/invitation from related government agents, local authorities, partners, business associations, business collations, NGO, etc for next step guidance;(1.2) Coordinate with related internal departments to ensure prompt & proper response to above request under different methods such as report, documents, official letter, etc(1.3) Monitor news and regulations updates from external parties, with special emphasis on Government, Local Authority (both Vietnam & Japan), and Related Business Associations/ Coalition for the purpose of timely updates to the Board.2.Enhance Sustainable Retailer Image through Recognition & Leader Voice strategy (30%)(2.1) Research & analyse to propose for potential Recognition (such as Awards, Certificate, ...) and Leader Voice (such as Talkshow, Seminar, Conference, ...) occasion in Sustainability field to enhance AEON's positive Sustainability impression toward targeted Stakeholders (Government, Consumers, Suppliers/ Partners);(2.2) Coordinate with related functional Department or PIC to synthesize information to support for the application/implementation process process(2.3) Support Deputy Manager/ Manager to develop Leader Voice strategy, with the purpose to define AEON as No.1 Sustainable Retailer in Retail industry3.General External Stakeholders Engagement scope (25%)(3.1) Develop, organise, manage, and update database of critical external stakeholders including but not limiting to 7 targets which is mentioned in Section A- Part (2);(3.2) Support direct supervisor to make sure the Stakeholder engagement strategy is executed consistently in both Headquarter level and Operations level, across important occasions: National occasions, Special individual occasions, Business occasions; The execution work including, but not limiting to:_ Arrange and match multilateral schedule_ Logistic preparations: transportation, meet-up preparation, event execution. etc_ Documentary: purchase order, contract, and payment, etc.4.Other Work management tasks (10%)- Sustainability communication information provision: coordinate with related PIC to ensure providing External Relations information to contribute to Sustainability storytelling.- Budget (related to the position's function) management;- Related document procedures such as: purchasing, payment, indexes, ...- Daily communication & engagement, Weekly & Monthly team review to ensure work updates, timely consultant and expectation alignment.- Other necessary works as assigned.5.Personal growth & team development (5%)- At AEON we consider Personal Growth as important as Business Growth, so you are suggested to take time to identify personal strengths, practice reflection, promote self-awareness, and frequently communicate with Direct Supervisor. Those information is useful to balance the Position's performance and Its own satisfaction at work.- At AEON we promote life-long learning culture, so you are encouraged to propose needed training to contribute to the Position's functional scope as well as your own Personal growth;- At AEON we ensure Diversity and Inclusion, so you are suggested to leverage team members' strengths for the common goals of the Team. We also appreciate any initiatives/ perspective which promote Team & Company growth and Innovation.
Accountant / Nhân Viên Kế Toán

Accountant / Nhân Viên Kế Toán

Nexon Networks Vina Co. Ltd,
  • Ngày hết hạn: 04/02/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
• Ensure all data is recorded accurately and is kept up to date.• Involved in closing the financial books monthly, quarterly, and yearly.• Prepare weekly reports, tax reports, and other internal reports assignments.• Process payments, liaise with banks, and tax department to solve related matters.• Archive and manage documents.• Support on Tax finalization and Auditing.• Any other duties and responsibilities as assigned by the line manager.
Team Leader – MSME Customers

Team Leader – MSME Customers

Chailease International Leasing Co., Ltd. (Head Office)
  • Ngày hết hạn: 04/02/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
• Manage, coach and train team members.• Seeking new MSMEs (Micro, Small & Medium Enterprises) and developing the micro-enterprise customer market.• Maintain and strengthen relationships with existing and potential customer.• Propose suitable financial leasing solutions tailored to each corporate customer.• Conduct preliminary credit assessment of customer profiles.
Senior Expert, Business Finance Analysis (Techcom Life)

Senior Expert, Business Finance Analysis (Techcom Life)

Techcombank
  • Ngày hết hạn: 04/02/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Job PurposeResponsible for managing performance indicators in accordance with strategic goals; coordinating planning activities and selecting priority key actions in each period to achieve revenue, maximize costs to achieve profit targets for the unit in charge in accordance with the company's strategy.Key Responsibility (1)1.1 Manage and coordinate business planning activities according to strategic objectives- Be the focal point for coordinating with relevant departments in developing business plans according to the 5-year FM strategic model and annual business indicators.- Be responsible for overall coordination of all planning activities and management of key actions of the business segment to ensure the achievement of key business indicators in accordance with strategic objectives.Discuss and provide analysis/proposal of actions for the business unit based on internal analysis/reports of the unit as well as reports/analyses of other units- Support in building/adjusting KRAs/KPIs for the units and companies- Calculate and provide results of KRA/KPIs implementation assessment of the business unit- Coordinate and manage the entire Master Plan, overall Action Plan according to assignment, tracking the progress of business activities and platform activities; ensure output products and corresponding financial targets.Coordinate with business units and other departments in the company to build targets and measure the results of actions connecting blocks (value chain; economic sectors; joined projects/joined initiatives)1.2. Participate in systems/projects- Ensure data requirements; features serving BF functions are built and deployed in systems/projects (e.g. control function; reconciliation; integrity of information/data..)Key Responsibility (2)Manage and measure the results of goal implementation- Manage and implement plans to track/measure business results periodically by month/quarter/year according to agreed business targets.- Coordinate with relevant departments in managing, tracking progress and performance indicators of key initiatives and actions (master plan).- Responsible for building financial models to evaluate the benefits/costs of business programs and initiatives that impact business results as a basis for decisions by the CEO/authorized person. - Build/coordinate (with DnA) to build models to forecast business results for each period, helping the Board of Directors of the responsible unit to make timely and more effective business decisions.Key responsibility (3)3. Cost effective management- Overall coordination for the entire annual cost planning activities of the unit in charge- Responsible for managing and controlling periodic operating costs of the segment to ensure management and optimization of % CIR in accordance with strategic goals.- The focal point for working with stakeholders to provide cost allocation ratios by segment/sub-segment/product/product package... as a basis for evaluating performance in all aspects. different cuts.4. Development of price management policy and framework- Participate in policy formulation; price management framework. Coordinate with enforcement units and control the implementation of policies/processes- Analyze and evaluate the effectiveness of pricing policies and implementation of pricing policies of units
Giám Đốc Kinh Doanh kiêm Giám Đốc Chi Nhánh (Khu Vực HCM)

Giám Đốc Kinh Doanh kiêm Giám Đốc Chi Nhánh (Khu Vực HCM)

Tập đoàn Công nghệ G-Group
  • Ngày hết hạn: 04/02/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Người giữ vị trí này sẽ chịu trách nhiệm quản lý và phát triển hoạt động kinh doanh tại chi nhánh đồng thời dẫn dắt đội ngũ kinh doanh để đạt mục tiêu tăng trưởng. Cụ thể:• Xây dựng và triển khai chiến lược kinh doanh chi nhánh phù hợp với định hướng tập đoàn, đảm bảo mục tiêu doanh số, lợi nhuận, độ phủ thị trường.• Quản lý, chỉ đạo và giám sát toàn bộ hoạt động kinh doanh: từ tìm kiếm khách hàng lớn, quan hệ đối tác, ký kết hợp đồng, triển khai dự án, chăm sóc khách hàng.• Phân bổ nguồn lực (nhân sự, ngân sách, công cụ) hiệu quả để tối ưu hóa chi phí và tăng hiệu suất đội ngũ.• Thiết lập KPIs, đánh giá hiệu quả, đề xuất biện pháp điều chỉnh để đảm bảo các mốc mục tiêu được hoàn thành.• Nghiên cứu thị trường, phân tích hành vi người dùng, đối thủ, các yếu tố văn hóa – pháp lý tại địa bàn phụ trách; đưa ra giải pháp thích ứng.• Là đại diện thương hiệu – tham gia đàm phán, thuyết trình, làm việc trực tiếp với khách hàng lớn, đối tác chiến lược, cơ quan quản lý.• Tuyển dụng, đào tạo, phát triển đội ngũ kinh doanh & vận hành, xây dựng văn hóa làm việc, truyền cảm hứng, thúc đẩy hiệu suất.• Báo cáo định kỳ (hàng tuần, tháng, quý) tới Ban lãnh đạo tập đoàn, đề xuất kế hoạch mở rộng/điều chỉnh nếu cần.
Nhân Viên Pháp Lý Thu Hồi Công Nợ

Nhân Viên Pháp Lý Thu Hồi Công Nợ

Chailease International Leasing Co., Ltd
  • Ngày hết hạn: 04/02/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
• Giao tiếp và làm việc trực tiếp với khách hàng: Chủ động liên hệ qua điện thoại, gặp gỡ trực tiếp để yêu cầu thanh toán đối với khách hàng có khoản nợ quá hạn. Thương lượng và đề xuất các phương án giảm nợ phù hợp nhằm đạt hiệu quả cao nhất trong việc thu hồi công nợ.• Theo dõi và đảm bảo cam kết thanh toán: Quản lý danh sách khách hàng nợ, theo dõi cam kết thanh toán và báo cáo định kỳ để đảm bảo tiến độ thực hiện.• Đại diện pháp lý của công ty: Thay mặt Công ty làm việc với các cơ quan Tòa án, Thi hành án, Công an và các cơ quan liên quan để giải quyết các vụ việc pháp lý. Hợp tác và thực hiện các thủ tục với các cơ quan chức năng để hỗ trợ thu hồi nợ.• Soạn thảo văn bản pháp lý: Chuẩn bị và phát hành các văn bản pháp lý liên quan đến quá trình thu hồi công nợ, đảm bảo tính chính xác và đúng quy định pháp luật.• Xử lý và thu hồi tài sản thuê: Thực hiện các thủ tục pháp lý và làm việc với khách hàng để thu hồi tài sản thuê. Hỗ trợ tìm kiếm khách hàng để bán thanh lý tài sản thuê theo đúng quy trình công ty.• Hỗ trợ và thực hiện các nhiệm vụ khác: Hoàn thành các công việc khác do Trưởng phòng/Trưởng nhóm phân công.
Kế Toán Trưởng

Kế Toán Trưởng

MISA Jointstock Company
  • Ngày hết hạn: 04/02/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
- Tổ chức ghi chép, hạch toán kế toán, lập báo cáo tài chính và báo cáo thuế cho MISA và các công ty con- Phối hợp và làm việc với cơ quan thuế, cơ quan thanh tra để đảm bảo doanh nghiệp tuân thủ đầy đủ các nghĩa vụ thuế và quy định pháp luật liên quan.- Thực hiện việc cung cấp số liệu cho Ban điều hành, Hội đồng Quản trị theo yêu cầu.- Xây dựng chính sách và tổ chức bộ máy kế toán vận hành minh bạch, hiệu quả, phù hợp với định hướng kinh doanh, đảm bảo an toàn và bảo mật dữ liệu tài chính trong môi trường số.- Chủ động nghiên cứu và đề xuất ứng dụng và cải tiến các công cụ, phần mềm kế toán, hệ thống ERP để tự động hóa và nâng cao hiệu quả công việc.
Admin Staff / Nhân Viên Hành Chính

Admin Staff / Nhân Viên Hành Chính

Nexon Networks Vina Co. Ltd,
  • Ngày hết hạn: 04/02/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
1. Internal Event Planning & Coordination• Support in organizing and executing internal events such as company parties, anniversaries, holiday celebrations, team-building activities, company trips, and so on.• Coordinate logistics, including venue selection, vendor communication, catering, decoration, transportation, and scheduling.• Ensure all activities are completed on time and within scope.• Gather and analyze post-event feedback to improve future initiatives.2. Social Media Management• Manage and maintain the company’s social media presence across Facebook, TikTok, LinkedIn, and other platforms.• Develop and implement content calendars aligned with company branding and communications.• Create or coordinate the creation of engaging content (text, photo, video) to showcase company culture and activities.• Monitor social media engagement and provide regular performance reports and suggestions for improvement.3. Administrative Support• Provide daily administrative support to the Admin/HR team and other departments.• Maintain internal documentation, office supplies, and records related to events and company activities.• Assist in onboarding new employees, including preparing and managing parking cards/ access cards.• Contribute to internal communications and initiatives that promote employee engagement and satisfaction.4. Graphic Design & Content Creation• Work with Media team to design visual content (posters, banners, digital materials) for events and social media.• Ensure all visual materials are aligned with the company’s brand identity.
Warehouse Management Officer

Warehouse Management Officer

Murata Electronics (Vietnam) Co., Ltd
  • Ngày hết hạn: 04/02/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Key duties: Manage warehouse operation to provide excellent services to customers as a part of Murata’s supply chain management in Vietnam.Responsibility:• Daily warehouse management:- Cooperate with 3PL Warehouse Supervisor and MEV Customer support team to handle IN-OUT shipment, solve problem when occur.- Well understand warehouse SOP and setting, data in systems- Analyze reports from 3PL and communicate proactively with related teams for improvement- Keep stable supply chain performance and continuous improvement• Stock and packing material management:- Proceed stock take activity to control stock of goods- Monitor packing material usage and purchase with contracted supplier• Sales admin tasks:- File document from shipments- Check and verify monthly cost- Fix asset control and maintenance arrangement• Cooperate with internal/external parties to support Asean/global project for improvement/innovation• Other task or report assigned by superiorAbility / Competency Required:• Ability to work independently and cooperate with internal/external partners in local and oversea• Logical thinking and analytical skill to solve problem and improve operation are required.• Be proactive and have positive attitude at work• Oversea business trip is requested if necessary
Chuyên Viên Giám Sát Vận Hành Siêu Thị

Chuyên Viên Giám Sát Vận Hành Siêu Thị

Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn BRG
  • Ngày hết hạn: 04/02/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
1. Công việc chính:Giám sát vận hành:Xây dựng các báo cáo phân tích các chỉ số kinh doanh hàng tuần, hàng tháng, hàng quý, hàng năm về doanh thu, lợi nhuận, tồn kho, số lượng bán, giá trị bill, hiệu quả chương trình khuyến mãi cho ngành hàng Freshfood.Phối hợp cùng bộ phận IT xây dựng các giải pháp về hệ thống để triển khai, quản lý các hình thức khuyến mãi cho ngành hàng Freshfood.Phối hợp các bộ phận liên quan để thống nhất và triển khai quản lý danh mục hàng hóa kinh doanh (Assortment) trên hệ thống ngành Freshfood.Triển khai và giám sát việc nhập hàng, trưng bày, bán hàng nhóm ngành Freshfood đúng theo quy tắc và tiêu chuẩn trong tài liệu đào tạo.Đào tạo:Biên soạn, hoàn thiện tài liệu đào tạo kiến thức sản phẩm, hàng hóa, nghiệp vụ trong ngành hàng Freshfood.Trực tiếp triển khai các chương trình đào tạo về sản phẩm, nghiệp vụ ngành, quy trình bán hàng, trưng bày, chăm sóc khách hàng và nhận xét hiện diện mặt hàng cao cấp.Hướng dẫn, đào tạo kỹ năng làm việc cho nhân viên, đưa ra kế hoạch đào tạo bổ sung và xuất phát triển nhân sự tiềm năng trong ngành hàng.2. Trách nhiệm cá nhân:Tuân thủ các nội quy, luật lao động: Quy định về thời gian làm việc, nội quy, quy định của Công ty.Chịu trách nhiệm trong việc bảo quản tài sản/trang thiết bị của Công ty.Cam kết chịu trách nhiệm liên đới bồi thường thiệt hại nếu để tài sản bị tổn thất/trang thiết bị hỏng hóc, tài sản theo quy định hiện hành của Công ty.Hỗ trợ các bộ phận, phòng ban khác trong công ty khi được yêu cầu.Thực hiện và báo cáo kết quả công việc khác theo sự phân công của TP Kiểm soát chỉ số vận hành.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 110

Việc làm tuyển gấp

Giám Đốc Kỹ Thuật Dịch Bệnh & BVTV Cây Ăn Trái (Gia Lai)
Giám Đốc Kỹ Thuật Dịch Bệnh & BVTV...
icon
Sales Engineer, After Market Sales, Industry Quality Solution
Sales Engineer, After Market Sales,...
icon
Phó Chủ Quản Kế Toán - Thu Nhập Hấp Dẫn Lên Tới 2000$
Phó Chủ Quản Kế Toán - Thu Nhập Hấp...
icon

Trường cùng khu vực

Đại học Thái Bình
Đại học Thái Bình
exp http://www.tbu.edu.vn/
Đại học Y Dược Thái Bình
Đại học Y Dược Thái Bình
exp http://tbump.edu.vn/
Trường Cao đẳng Sư phạm Thái Bình
Trường Cao đẳng Sư phạm Thái Bình
exp
Trường Cao đẳng Văn hóa Nghệ thuật Thái Bình
Trường Cao đẳng Văn hóa Nghệ thuật...
exp
Trường Cao đẳng Y tế Thái Bình
Trường Cao đẳng Y tế Thái Bình
exp
banner 2
banner 3

VIỆC LÀM THEO NGÀNH NGHỀ

  • Việc làm kinh doanh / bán hàng / dịch vụ (265659)
  • Việc làm bảo vệ (1966)
  • Việc làm bất động sản (21830)
  • Việc làm biên dịch / phiên dịch (1397)
  • Việc làm giáo dục / đào tạo (4588)
  • Việc làm giao hàng / kho vận (6049)
  • Việc làm hành chính / nhân sự (20521)
    • Hành chính / Văn phòng
    • Nhân sự / Tuyển dụng
    • Quản trị điều hành
    • Quản lý chất lượng (QA/QC)
  • Việc làm it (31440)
    • Lập trình viên
    • Software Engineer
    • Graphic Design
    • Freelancer
    • Senior Developer
    • System Administrator
    • Electronics and Telecommunications Engineering
    • Product Manager
    • Intern-Fresher
  • Việc làm kỹ sư / sản xuất (31191)
  • Việc làm spa / làm đẹp (492)
  • Việc làm luật / pháp lý (13588)
    • Pháp lý
    • Luật sư
  • Việc làm ngành nghề khác (2942)
  • Việc làm sự kiện / pg / pb (269)
  • Việc làm tài chính / kế toán (155230)
    • Kế toán
    • Ngân hàng
    • Kiểm toán.
    • Tài chính / Đầu tư / Chứng khoán
    • Bảo hiểm
  • Việc làm thiết kế (2533)
    • Thiết kế / Mỹ thuật
    • Kiến trúc
  • Việc làm thực tập (2897)
  • Việc làm marketing / truyền thông / quảng cáo (11151)
    • Marketing - PR
    • Truyền thông / Báo chí / Truyền hình
    • In ấn / Xuất bản
    • Internet / Online Media
    • SEO / Content Writer
  • Việc làm việc làm thêm (6167)
  • Việc làm y tế / dược (1186)
    • Dược sỹ / Trình dược viên
    • Bác sỹ
    • Điều dưỡng / Y tá / Y sỹ / Hộ lý
    • Hóa dược / Hóa học
  • Việc làm khách sạn / nhà hàng / du lịch (854)
    • Buồng phòng
    • Lễ tân / Tiếp tân
    • Ẩm thực / Pha chế
    • Bếp
    • Du lịch / Hàng không / Tour / Hướng dẫn viên
    • Khách sạn / Nhà hàng
    • Bar
    • Phục vụ bàn
  • Việc làm việc online (21)
  • Việc làm thực phẩm / đồ uống (203)
    • Chế biến thực phẩm
    • Công nghệ thực phẩm
  • Việc làm thư ký / trợ lý (277)
  • Việc làm xây dựng / giao thông / vận tải (12)
  • Việc làm nông / lâm nghiệp / thuỷ sản (9)
    • Nông / Lâm nghiệp / Chăn nuôi / Thú y
    • Thủy sản
  • Việc làm cơ khí / chế tạo / tự động hóa (28)
    • Tự động hóa
    • Cơ khí / Chế tạo
  • Việc làm điện / điện tử / điện lạnh (23)
    • Điện / Điện tử
    • Điện lạnh / Nước
  • Loại công việc
    • Việc làm Full-time
    • Việc làm Part-time
    • Việc làm thời vụ
    • Việc làm thực tập
  • Đối tác
    • TechWorks.vn
    • HotelWorks.vn
    • SpaJob.vn
    • Midimori.vn
    • Gocom.vn
Ưu đãi cho người dùng StudentJob và Sinh viên

VIỆC LÀM TẠI ĐỊA ĐIỂM

  • Việc làm tại Hà Nội
  • Việc làm tại Hồ Chí Minh
  • Việc làm tại Đà Nẵng
  • Việc làm tại Hải Phòng
  • Việc làm tại Bắc Ninh
  • Việc làm tại Thái Nguyên
  • Việc làm tại Hưng Yên
  • Việc làm tại Khánh Hòa
  • Việc làm tại Lai Châu
  • Việc làm tại Lâm Đồng
  • Việc làm tại Lạng Sơn
  • Việc làm tại Lào Cai
  • Việc làm tại Nghệ An
  • Việc làm tại Ninh Bình
  • Việc làm tại Phú Thọ
  • Việc làm tại Quảng Ngãi
  • Việc làm tại Quảng Ninh
  • Việc làm tại Quảng Trị
  • Việc làm tại Sơn La
  • Việc làm tại Tây Ninh
  • Việc làm tại Cà Mau
  • Việc làm tại Cao Bằng
  • Việc làm tại Đắk Lắk
  • Việc làm tại Điện Biên
  • Việc làm tại Đồng Nai
  • Việc làm tại Đồng Tháp
  • Việc làm tại Gia Lai
  • Việc làm tại Hà Tĩnh
  • Việc làm tại Thanh Hóa
  • Việc làm tại Tuyên Quang
  • Việc làm tại Vĩnh Long
  • Việc làm tại Cần Thơ
  • Việc làm tại Huế
  • Việc làm tại An Giang
  • Trang chủ
  • Blog
  • Liên Hệ
  • Điều khoản
  • Chính sách bảo mật
  • Hướng dẫn
  • Báo giá
  • Copyright © 2025 Student Job
  • Việc làm dành cho Sinh viên
  • facebook
  • tw-footer
  • instagram
  • tiktok
  • threads
  • Trang chủ
  • Việc làm
  • Tuyển dụng nhanh
  • Đăng nhập