Chuyên trang Việc làm dành cho Sinh viên
  • Tìm việc
  • Nhà trọ sinh viên
  • Thực tập
  • Công ty
  • Tuyển dụng nhanh
  • Cẩm nang nghề nghiệp
  • Đăng ký Đăng nhập
  • login Đăng nhập
  • register Đăng ký
  • NHÀ TUYỂN DỤNG
    Đăng tuyển, tìm ứng viên...

Việc làm cho sinh viên Đại học Trà Vinh

Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Trà Vinh theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.

  1. StudentJob
  2. Uni
  3. Đại học Trà Vinh

Đại học Trà Vinh

image image
Giáo dục Mầm non (97) Giáo dục Tiểu học (97) Sư phạm Ngữ văn (97) Sư phạm Tiếng Khmer (97) Âm nhạc học Biểu diễn nhạc cụ truyền thống Ngôn ngữ Khmer Văn hoá các dân tộc thiểu số Việt Nam Ngôn ngữ Anh Ngôn ngữ Trung Quốc
banner 1
Kỹ sư QS - Lương 15- 20 Triệu (Hà Nội)

Kỹ sư QS - Lương 15- 20 Triệu (Hà Nội)

CÔNG TY CỔ PHẦN HIỀN ĐỨC
  • Ngày hết hạn: 03/02/2026
  • Ngành nghề: Bất động sản
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
• Phân tích hồ sơ thiết kế, bóc tách khối lượng, lập dự toán – tổng mức đầu tư, khái toán dự án.• Thẩm tra, kiểm soát các dự toán do đơn vị tư vấn lập, đảm bảo tính chính xác và hợp lý.• Lập BOQ, hồ sơ mời thầu, phân tích đánh giá hồ sơ dự thầu và đề xuất lựa chọn nhà thầu.• Tham gia đàm phán, soạn thảo hợp đồng – phối hợp chặt chẽ với các bộ phận liên quan trong toàn bộ vòng đời dự án.• Kiểm tra hồ sơ hoàn công, biện pháp thi công, pháp lý gói thầu và chất lượng công trình.• Quản lý kế hoạch thanh toán, hợp đồng, lưu trữ và kiểm soát toàn bộ hồ sơ dự án một cách hệ thống và khoa học.- Làm việc tại Hà Nội
Technical Supervisor

Technical Supervisor

Soilbuild Asset Management & Service Company Limited
  • Ngày hết hạn: 03/02/2026
  • Ngành nghề: Kỹ sư / Sản xuất
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
**Purpose:** Support the head of the asset management department by operating the technical systems of the factory 24/7 at the project. Technical staff must have a sense of responsibility: lead by example and participate in all technical work.**Responsibility:** • Assist the head of asset management to implement the smooth operation and proper preventive maintenance plan for the entire project. • Control work, report to ensure work is completed on time. • Respond to survey reports and information about operations or tenants to management for decision-making and reporting purposes. • In emergencies, quickly investigate incidents with Security and other departments to help management determine the need for emergency services. In real emergencies, assist management and supervisors to evacuate the project safely and assist emergency services (e.g. Police, Fire, Army, etc.) while they carry out their duties. • Ensure the day-to-day work including surveys, maintenance, repairs, and reporting is done correctly. • Monitor and resolve work requests from customers/tenants with prompt resolution (e.g. construction defects). • Record all tasks and progress in the record of the shift or department book. • Inform management if there are any changes or additions to personnel or need additional training for employees. • Supervise the interior installation of the customer, the renovation of the customer according to the approved design. • Assist customers in handling arising issues related to the common area, ensuring that the services provided to customers are stable and optimal.**Operating systems always need to be efficient** **Factory Safety System** • Fire alarm and fire extinguishing systems are always operating efficiently. • The generator system is always set to automatic mode. • Vertical Transport System (Elevator). • Camera systems, wastewater treatment, and water supply are operated effectively. • Tree irrigation systems, sanitation services, trees, security, insects are maintained in accordance with the contract and optimized efficiency. **Factory M&E System** **Non-Technical Systems** • Structural: Ensure the building structure is safe and check for possible damage to the building components. • Facades: Make sure the surround/façade is properly maintained. • Thermal efficiency: ensures minimal heat build-up (or heat loss). **Standard Operating Procedures (SOPs)** • Complete all Standard Operating Procedures within 3 months. • Update Transfer Operation Procedures as required or in special cases. **Others** • Safety & Risk Assessment (long-term and unexpected). • Suggested improvements for the project. • Event support (electrical, safety, surveillance). • Maintain adequate knowledge of: - All details/services of the building, operation time. - All floor plans, décor, equipment and location. - All company and department policies and procedures. **Finance** • Preserve the value of the asset by protecting the equipment/tools at the project, avoiding damage or premature depreciation. • Avoid waste or duplication in operation work. • Energy saving: control lighting, AC, elevators, pumps and water treatment carefully. • Water saving: economical use is encouraged. • Use automatic system and manual control system to control costs. **Customer Service (Domestic & External)** Proactively support customers/tenants • Responsible for confirming the actual needs of customers and ensuring customer satisfaction. • Coordinate with the Industrial Park Management Board and authorities, capture, report and support to solve arising problems. **Communicate** • Proactively listen and process information before answering. • Verbal communication is clear and concise. **Work Practices** • Follow standard operating procedures and policies. • Voluntarily accept the instructions and support the decision of the manager. • Keep the work area clean and organized. • Comply with occupational safety and hygiene regulations. **Problem solving** • Proactively find solutions to problems. • Offer alternatives as needed. **Honourable** • Be honest and sincere when working with customers and colleagues. • Treat all colleagues and customers with respect and non-discrimination. **Teamwork** • Work with a positive attitude with colleagues and actively contribute to have a good team spirit. • Be ready to support your colleagues.
Motor Manager - District 9

Motor Manager - District 9

Công Ty TNHH Techtronic Industries Việt Nam Manufacturing
  • Ngày hết hạn: 03/02/2026
  • Ngành nghề: Kỹ sư / Sản xuất
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Manage a team of engineers, guide resources and talents to achieve new project goals, and enhance the value of existing products. KEY RESPONSIBILITIES AND AUTHORITIES- Lead the R&D team to develop products that align with the global R&D strategy. Develop and drive an efficient product development organization to deliver products to customers on time. Review product specification with project teams. - Contribute to the strategic planning and decision-making of senior management, aligning research and development strategies with long-term vision, mission, and goals. Supervise the R&D budget, monitor the cost and effectiveness of R&D activities to optimize resources, prioritize expenditures, and maintain professional standards. - Lead the R&D team and collaborate effectively with all relevant functional teams (global and local) to achieve company goals. - Lead, guide, evaluate, and cultivate professional R&D personnel to ensure the quality, effectiveness, and credibility of product development. - Define clear goals and action plans for functional teams to achieve them, guide and involve the team in the right work.
Trợ Lý Văn Phòng Tiếng Trung

Trợ Lý Văn Phòng Tiếng Trung

EUROCRANE VIET NAM CO., LTD
  • Ngày hết hạn: 03/02/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
• Trợ lý và Biên phiên dịch thông tin giữa Ban lãnh đạo và nhân viên, biên phiên dịch cho các Bộ phận Hành chính Nhân sự, Phát triển Truyền thông, Kinh doanh,…• Hỗ trợ làm việc với cái đại lý xử lý thủ tục nhập khẩu hàng hóa• Quản lý ngân sách: Giám sát ngân sách văn phòng, thanh toán cho nhà cung cấp và hoàn ứng cho ban lãnh đạo• Bảo trì văn phòng: Đảm bảo môi trường làm việc văn phòng được duy trì tốt, bao gồm quản lý thiết bị, vật tư Hỗ trợ quản lý nhân sự- Hỗ trợ các công việc hằng ngày theo chỉ thị của cấp trên• Chi tiết trao đổi khi phỏng vấn.
Business Development Executive/ Manager

Business Development Executive/ Manager

Tập Đoàn Vingroup - Công Ty Cổ phần Vincom Retail
  • Ngày hết hạn: 03/02/2026
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
1. Tìm kiếm, đánh giá, tiếp cận và tạo dựng quan hệ, chào thuê các khách hàng tiềm năng; phát triển, chăm sóc khách thuê; đánh giá được và nắm được chiến lược, kế hoạch phát triển của từng thương hiệu, từng khách hàng.2. Tư vấn dự án, đàm phán, ký HĐ thuê với khách hàng.3. Xây dựng kế hoạch kinh doanh và các chương trình hành động kinh doanh để đạt được mục tiêu kinh doanh.4. Tổ chức, kiểm soát, đánh giá hiệu quả hoạt động cho thuê theo kế hoạch cho thuê, từng dự án có phương án thuê, lấp đầy hàng năm khả thi đảm bảo được độ lấp đầy và doanh thu cho thuê, tỷ lệ chốt khách cao.5. Tổ chức phát triển danh mục khách thuê, chăm sóc rà soát phân loại khách thuê, đạt được kế hoạch phát triển khách chuỗi.6. Kiểm soát chất lượng khách thuê (hình ảnh, sản phẩm, thiết kế, thi công) đạt tiêu chuẩn của Vincom, đảm bảo đúng Quy hoạch thương hiệu và Mặt bằng cho thuê, khai trương đúng tiến độ.7. Hỗ trợ và phối hợp BQL xử lý các sự vụ khách hàng khó khăn khi kinh doanh. Xây dựng kế hoạch chạy thuê thay thế khách hàng tại các dự án đang hoạt động, đảm bảo Tỷ lệ lấp đầy và Doanh thu cho thuê từng cơ sở.
Senior IT Development Specialist, Asia(Hải Phòng, Quảng Ninh)

Senior IT Development Specialist, Asia(Hải Phòng, Quảng Ninh)

Autoliv Vietnam
  • Ngày hết hạn: 03/02/2026
  • Ngành nghề: IT
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
1. Position Objective:The primary objective of the Senior IT Development Specialist role is to is responsible for designing, coding, installing, and maintaining software systems and applications. The position also aims to provide timely and effective application support to ensure seamless business operations by acting as the first point of contact for all local application-related issues, collaborating with regional and global IT teams to deliver efficient solutions and maintain high levels of customer satisfaction.2. Position Scope:The Senior IT Development Specialist role is responsible for designing, coding, installing, and maintaining software systems and applications, providing application support, ensuring business applications security, availability and integrity, and collaborating with regional and global IT teams to drive efficient business operations at Autoliv Vietnam.3. Tasks/ Responsibilities: (Main Activities) Develop Business Application and Support:• Analyze user requirements and develop technical specifications for software applications.• Write clean, efficient code using programming languages and platforms such as .NET MVC, .NET CORE, MS SQL (Stored procedures), ETL (SSIS) to build and implement functional programs.• Co-operate with vendors to supervise/monitor their development/ services to meet SLA and compliance with Autoliv standards.• Modify existing software to fix bugs, enhance performance, upgrade interfaces, or integrate with third-party systems.• Conduct testing, debugging, and quality assurance to identify defects and ensure software reliability.• Document code, create instructional materials, and maintain coding libraries for future adjustments.• Provide training and support to end-users or team members on new software applications, tools, or processes.• Support user’s issues with business applicationsDevelop and Foster Low Code/No Code platforms usage:• Leverage Low Code/No Code platforms to rapidly develop and deploy applications with minimal manual coding.• Train and coach local business users on accessing data and utilizing tools such as Power BI, SharePoint and Excel for data analysis.• Occasionally develop complex data analytic reports, when necessary, especially when users require additional support.Develop Robotic Process Automation (RPA):• Design, develop, and implement Robotic Process Automation (RPA) solutions to automate repetitive business processes.• Create a blueprint for automation by analyzing business processes and identifying opportunities for RPA to replace manual, repetitive tasks.• Build and configure software bots or automated workflows using RPA platforms to execute the designed processes.• Deploy, monitor, and maintain RPA bots in production to ensure reliable automation of business processes.Cross-team Collaboration & Project Management:• Lead and collaborate with regional, global IT teams, and external developers for application development and enhancements.• Communicate project progress, risks, and outcomes with stakeholders, ensuring that project timelines are met.Continuous Improvement & Innovation:• Conduct regular risk assessments to identify vulnerabilities in Business Systems and Applications.• Implement data backup and disaster recovery strategies to ensure business continuity in case of a system failure or data loss.• Continuously evaluate processes, and applications, identifying areas for improvement and recommending innovative solutions.• Explore opportunities for automation in repetitive tasks related to data management, reporting, and support.Training & Development:• Develop and deliver training programs for business users on data tools like Power BI, Excel, SharePoint and internal applications.• Continuously pursue self-development by learning new IT trends, tools, and methodologies to bring added value to the organization.Other Responsibilities:• Perform other tasks as assigned by the Digital IT Security Manager.4. Key Challenges • Balancing Dual Responsibilities: Balancing the roles of Business Application Development and Support, Foster Low Code/No Code platforms usage and Robotic Process Automation (RPA) Development requires managing different skill sets simultaneously.• User Training and Adoption: Encouraging non-technical business users to adopt self-service tools like Power BI, SharePoint and Excel for data analysis, development applications and ensuring they understand how to use them effectively.• Collaboration with Global and Regional Teams: Coordinating with regional and global IT teams, particularly when working across different time zones, organizational cultures, and processes.• Data Security and Compliance: Ensuring data privacy and security standards are adhered to in a rapidly changing regulatory environment, while managing local data in compliance with global company policies (e.g., GDPR).• Application Performance and Reliability: Maintaining the performance and reliability of local and regional applications while minimizing downtime and addressing performance issues in a timely manner.• Communication Across Language Barriers: Collaborating effectively in English and Vietnamese, ensuring clear communication with global teams and local users to resolve issues and implement solutions.• Resource and Time Management: Managing workload effectively, particularly when balancing urgent support issues with long-term Business application/Automation projects and proactive system improvements.
Mechanical Engineer (Focus Maintenance & Improvement Mold)

Mechanical Engineer (Focus Maintenance & Improvement Mold)

Camso Việt Nam
  • Ngày hết hạn: 03/02/2026
  • Ngành nghề: Kỹ sư / Sản xuất
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
- All equipment, tools shall be controlled for preventing loss, missing and un- proper use.- Follow up all mold activities from Michelin Mold Group (Meeting, report of mold with Mold Group).- File all preventive maintenance and calibration records properly.- To ensure safety principle is actually implemented in mold change over, clean and repair activities of Mold Technician.- Plan, organize, coordinate and check day-to-day mold change over, clean and repair activity with Mold Technician.- Work with mold team in repairing cracks and holes, removing residue, blemishes, corrosion, and similar defects from inside molds surface.- Root Cause Failure Analysis and Failure Investigations when mold breakdown with the Mechanical Supervisor and take corrective action.- Check the mold dimension versus the drawing to make sure it is correct after modified or repaired the mold.- Monitor the cleaning time, change over time and breakdown frequency in mold process for continuous improvement opportunities and product reliability solutions.- Coordinate with outside vendors regarding big repair for mold, tooling and equipment in mold process.- Coordinate with Product Development for mold specification for new product.- Ensure all machines and tools in mold process in good condition and ready to use for mold activities.- Establish preventative maintenance programs for all molds to ensure good quality and reliability for production.- Support to skill development of technician.- Develop and maintain molding process documentation.- Supervise and evaluate the performance of mold team.- Other tasks and responsibilities as assigned.
NHÂN VIÊN THIẾT KẾ XÂY DỰNG (Construction Design Staff)

NHÂN VIÊN THIẾT KẾ XÂY DỰNG (Construction Design Staff)

Dorco Vina Co., Ltd
  • Ngày hết hạn: 03/02/2026
  • Ngành nghề: Bất động sản
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
• Quản lý, giám sát các công trình thi công cải tạo xây dựng trong nhà máy• Quản lý An toàn PCCC duy trì, lập kế hoạch bảo dưỡng , đào tạo , diễn tập , báo cáo định kỳ.• Quản lý đội PCCC cơ sở• Giám sát PCCC trong thi công, đào tạo.• Đào tạo nhân viên về quy định và quy trình an toàn.
Kế Toán Viên (Hợp Đồng 8 Tháng, Thay Thế Nghỉ Thai Sản)

Kế Toán Viên (Hợp Đồng 8 Tháng, Thay Thế Nghỉ Thai Sản)

Sakata Việt Nam
  • Ngày hết hạn: 03/02/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
• Hỗ trợ các bộ phận trong công ty chuẩn bị hồ sơ thanh toán như: Hợp đồng, Biên bản nghiệm thu, Biên bản bàn giao; liên hệ nhà cung cấp lấy hóa đơn… • Kiểm tra chứng từ thanh toán, từ nhà cung cấp và nhân viên. Thực hiện thanh toán đúng hạn và chính xác. Ghi lại các giao dịch này vào phần mềm kế toán. • Lập tờ khai thuế GTGT hàng tháng, bao gồm kiểm tra tính hợp lệ của hóa đơn đầu vào và mã số thuế của nhà cung cấp. • Thực hiện kiểm tra kho hàng hóa của công ty vào mỗi cuối tháng • Các công việc khác được giao bởi Kế toán trưởng Làm việc tại Khu đô thị mới Việt Hưng, phường Việt Hưng, TP Hà Nội
Purchasing Group Leader At Ha Noi ( Basic Salary > 16 Tr)

Purchasing Group Leader At Ha Noi ( Basic Salary > 16 Tr)

Công Ty TNHH CP Dhu
  • Ngày hết hạn: 03/02/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
- Quản lý hướng dẫn và đào tạo nhân viên mua hàng- Thực hiện đảm bảo hàng đủ hàng cho sản xuất- Đàm phán tìm kiếm nhà cung cấp cho dự án mới model mới- Quản lý hướng dẫn nhân viên mua hàng- Kết hợp với kế hoạch sản xuất để trao đổi tiến độ hàng về, hàng xuất.
Direct Sales Executive B2B (Đà Nẵng - Cần Thơ - HCM )

Direct Sales Executive B2B (Đà Nẵng - Cần Thơ - HCM )

Konica Minolta Business SOLUTIONS VN
  • Ngày hết hạn: 03/02/2026
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
• Search potential customers• Consult customers about the company's products• Introduce and sell products to customers per the company's target• Set up and manage the sales plan and consulting plan for customers in charge• Monitor industry, market trends, trade development, and competitors' activities• Make monthly reports & present reports to the Manager, the Branch Manager• Report to the Direct Sales Manager
Kỹ Sư Xây Dựng / Shop-Drawing Engineer (Specialize in Rebar & Steel) - Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm

Kỹ Sư Xây Dựng / Shop-Drawing Engineer (Specialize in Rebar & Steel) - Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm

Công Ty TNHH CARAZ VINA
  • Ngày hết hạn: 03/02/2026
  • Ngành nghề: Bất động sản
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
• Triển khai mô hình 3D và bản vẽ 2D .• Tham gia lên kế hoạch triển khai dự án, triển khai bản vẽ shop drawing (rebar & steel).• Quản lý, thực hiện và kiểm soát tiến độ cung ứng bản vẽ để đáp ứng tiến độ dự án.• Điều chỉnh bản vẽ theo yêu cầu thay đổi thiết kế hoặc biện pháp thi công.• Kiểm tra, cập nhật kết quả tiến độ thực hiện và báo cáo cho cấp trên.• Các công việc trao đổi trong buổi phỏng vấn.
Sales Executive - Nhân Viên Kinh Doanh Rượu Vang (Lương Cứng Upto 15 Triệu + Thưởng Kinh Doanh)

Sales Executive - Nhân Viên Kinh Doanh Rượu Vang (Lương Cứng Upto 15 Triệu + Thưởng Kinh Doanh)

Daloc Wines
  • Ngày hết hạn: 03/02/2026
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
- Tìm hiểu nhu cầu của khách hàng, phát triển việc kinh doanh ở mảng Horeca (Nhà hàng khách sạn)/ Off - Trade (Kênh bán buôn)/Khách hàng cá nhân (Khách hàng VIP)- Thực hiện các kế hoạch kinh doanh nhằm đạt chỉ tiêu doanh số được giao- Tìm kiếm và phát triển nguồn khách hàng mới. Chăm sóc và duy trì những mối quan hệ kinh doanh hiện có; - Trực tiếp ký kết hợp đồng, theo dõi tiến độ thực hiện hợp đồng. Giải quyết các khiếu nại, thắc mắc của khách hàng;- Tham gia và hỗ trợ Marketing trong các sự kiện mà công ty tổ chức nhằm quảng bá sản phẩm của Công ty- Theo dõi, đôn đốc việc thu hồi công nợ trong phạm vi được phân công bán hàng;- Thực hiện các nhiệm vụ khác theo yêu cầu cấp trên;
Quality System Manager (Lương Upto $3,000) - Hải Phòng, Quảng Ninh

Quality System Manager (Lương Upto $3,000) - Hải Phòng, Quảng Ninh

Autoliv Vietnam
  • Ngày hết hạn: 03/02/2026
  • Ngành nghề: Kỹ sư / Sản xuất
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Position Objective: • Promote Customer Specific requirements and compliances • Promote AS implementation. • Establish, maintain and continual improvement of Quality management system. • Auditing organizer for site certificates audit from external parties. • Ensure completed of all Management review input and output summary. • Leading to internal quality system and process audit. • MOSART mentor. • Summary of IATF public communication. Position Scope• Under the direction Plant Quality Manager and VP Quality, the Quality System Manager will take necessary steps with Autoliv policies and procedures, to establish and maintain the quality management system with support and corporate other external and internal management system in the organization. Tasks/ Responsibilities:(Main Activities) • Correcting the management review input, output and action plans. • Coordinates Management Review Activities/Action Plans • Lead/Coordinate the change effect to QMS standard • Organize the team to support CB audit. • Lead/participate problem solution with teams regarding audit findings. • Provide quality system, manufacturing process,product audits schedule and results to management review • Analyze audit results and direct audit priorities • Provides Management with results and recommendations • Provide support and training on QMS standards. • Ensure correct version to distributed (local and external standards) • Monthly summarizing & reporting the key change and implementation status of an AS to top management. • Review and Approve the documented procedures and department Wis • Develops common Management Manual and keep it updated • Supporting other system complinaces audit such as (BAM, CCAP, TISI , FMVSS and etc.) • General assignment required by Plant Quality Manager Key Challenges & Problem Solving • Ensure Management System complies to international standards. • Ensure the customer specific requirements are certified and maintained. • Ensure correct distribution, understanding and working act. to standards (Internal Operational Procedure, AS and Intenational standard). • Analysis audit result and direct audit priorities. Key Relationships(Internal & External) • Coordinate and administer third part audits.(CB, Government body and Customers) • Lead/coordinate and administer internal quality audit. • Coordination and follow up effectiveness of corrective/preventive actions from audit issued.
Phó Quản Đốc Sản Xuất (Hà Nam)

Phó Quản Đốc Sản Xuất (Hà Nam)

Casla
  • Ngày hết hạn: 03/02/2026
  • Ngành nghề: Kỹ sư / Sản xuất
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Nhà máy sản xuất Túi siêu thị CASLA 3, cần tuyển 01 Phó Quản Đốc Sản Xuất làm việc tại KCN Châu Sơn, Hà Nam; mô tả công việc chi tiết như sau:• Tham mưu, hỗ trợ Quản đốc điều hành xưởng sản xuất.• Chịu trách nhiệm quản lý nhân sự và hệ thống dây chuyền – máy móc thiết bị sản xuất theo phân công của Quản đốc.• Triển khai tổ chức, điều hành hoạt động sản xuất của xưởng dưới sự giám sát của Quản đốc xưởng.• Trực tiếp điều hành, chỉ đạo công việc đối với các Trưởng ca, Trưởng máy; đảm bảo sự phối hợp hiệu quả trong việc thực hiện công việc.• Kiểm tra, kiểm soát quy trình sản xuất, năng suất, chất lượng trong ca làm việc của từng đội/ nhóm trong xưởng; quản lý, siết chặt hiệu quả sản xuất, tránh chậm tiến độ công việc.• Thường xuyên kiểm tra, đánh giá sự không phù hợp của quy trình sản xuất (bố trí nhân sự, điều phối công việc, chất lượng máy móc thiết bị ,…) để tìm ra nguyên nhân khắc phục; đồng thời chủ động phòng ngừa và tìm hướng cải tiến.• Tham mưu và hỗ trợ Quản đốc phê duyệt cấp bậc, tay nghề công nhân, đề xuất tăng lương, khen thưởng cho đội ngũ công nhân khi cần.• Định kỳ hàng tuần, tháng báo cáo công việc cho Quản đốc và Ban Lãnh Đạo Nhà máy.• Thực hiện những công việc khác theo sự chỉ đạo, giao phó của Quản đốc và ban lãnh đạo.
Nhân Viên Quan Hệ Khách Hàng Doanh Nghiệp

Nhân Viên Quan Hệ Khách Hàng Doanh Nghiệp

Chailease International Leasing Co., Ltd. (Head Office)
  • Ngày hết hạn: 03/02/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
• Tìm kiếm khách hàng, liên hệ và gặp gỡ để giới thiệu dịch vụ cho thuê tài chính đến khách hàng.• Mở rộng và duy trì quan hệ với khách hàng hiện tại và khách hàng tiềm năng.• Thẩm định sơ bộ hồ sơ tín dụng.• Đề xuất giải pháp thuê tài chính phù hợp với từng khách hàng.
Human Resources Officer

Human Resources Officer

Corona Resort & Casino Phu Quoc, Vietnam
  • Ngày hết hạn: 03/02/2026
  • Ngành nghề: Hành chính / Nhân sự
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
The Human Resources Officer is in charge of all Human Resources that included but not limited to compensation and benefit management, and a whole pack of various items of benefit for the local and the expatriate employees.Job Description:• Work with the Human Resources Supervisor and follow up the tasks of employee benefit programs such as social & medical insurance, labor contracts, payroll and employees' services (accommodation, meals...).• Assist the Human Resources Supervisor in working with the Line Managers and Admins team to ensure the employees' services.• Work and communicate information to Departments/ employees about benefit and compensation programs, procedures, changes and regulatory disclosures.• Coordinate & support expatriates in matters relating to visas, passports and work permits.• Assist in recruitment, training, orientation and exit interview process.• Prepare Human Resources data, reports and other duties when required.
Project Management

Project Management

LS Electric Viet Nam LTD.
  • Ngày hết hạn: 03/02/2026
  • Ngành nghề: Kỹ sư / Sản xuất
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
• Coordinate and maintain project plans, ensuring all processes meet project requirements (e.g., materials, delivery timelines, and financial costs).• Provide direct support to customers (FAT, Official letter…).• Manage project administration tasks, including maintaining accurate and comprehensive documentation.• Track project performance to ensure timely delivery and budget adherence.• Assist in project evaluations and measuring results for continuous improvement.Workplace: LS ELECTRIC Factory, Yen Phong II industrial zone, Dũng Liệt, Yên Phong, Bac Ninh
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 1146

Việc làm tuyển gấp

Hq Operation Administrator (One Year contract)
Hq Operation Administrator (One Year...
icon
Production Engineer (Fresh Graduate)
Production Engineer (Fresh Graduate)
icon
Nhân Viên Kinh Doanh (Thu Nhập Trung Bình 200-700Tr/năm)
Nhân Viên Kinh Doanh (Thu Nhập Trung...
icon

Trường cùng khu vực

Đại học Trà Vinh
Đại học Trà Vinh
exp http://www.tvu.edu.vn/
Trường Cao đẳng Y tế Trà Vinh
Trường Cao đẳng Y tế Trà Vinh
exp
Trường Cao đẳng nghề Trà Vinh
Trường Cao đẳng nghề Trà Vinh
exp
banner 2
banner 3

VIỆC LÀM THEO NGÀNH NGHỀ

  • Việc làm kinh doanh / bán hàng / dịch vụ (265558)
  • Việc làm bảo vệ (1966)
  • Việc làm bất động sản (21819)
  • Việc làm biên dịch / phiên dịch (1397)
  • Việc làm giáo dục / đào tạo (4587)
  • Việc làm giao hàng / kho vận (6049)
  • Việc làm hành chính / nhân sự (20515)
    • Hành chính / Văn phòng
    • Nhân sự / Tuyển dụng
    • Quản trị điều hành
    • Quản lý chất lượng (QA/QC)
  • Việc làm it (31427)
    • Lập trình viên
    • Software Engineer
    • Graphic Design
    • Freelancer
    • Senior Developer
    • System Administrator
    • Electronics and Telecommunications Engineering
    • Product Manager
    • Intern-Fresher
  • Việc làm kỹ sư / sản xuất (31155)
  • Việc làm spa / làm đẹp (492)
  • Việc làm luật / pháp lý (13585)
    • Pháp lý
    • Luật sư
  • Việc làm ngành nghề khác (2942)
  • Việc làm sự kiện / pg / pb (269)
  • Việc làm tài chính / kế toán (155168)
    • Kế toán
    • Ngân hàng
    • Kiểm toán.
    • Tài chính / Đầu tư / Chứng khoán
    • Bảo hiểm
  • Việc làm thiết kế (2531)
    • Thiết kế / Mỹ thuật
    • Kiến trúc
  • Việc làm thực tập (2897)
  • Việc làm marketing / truyền thông / quảng cáo (11151)
    • Marketing - PR
    • Truyền thông / Báo chí / Truyền hình
    • In ấn / Xuất bản
    • Internet / Online Media
    • SEO / Content Writer
  • Việc làm việc làm thêm (6167)
  • Việc làm y tế / dược (1184)
    • Dược sỹ / Trình dược viên
    • Bác sỹ
    • Điều dưỡng / Y tá / Y sỹ / Hộ lý
    • Hóa dược / Hóa học
  • Việc làm khách sạn / nhà hàng / du lịch (854)
    • Buồng phòng
    • Lễ tân / Tiếp tân
    • Ẩm thực / Pha chế
    • Bếp
    • Du lịch / Hàng không / Tour / Hướng dẫn viên
    • Khách sạn / Nhà hàng
    • Bar
    • Phục vụ bàn
  • Việc làm việc online (21)
  • Việc làm thực phẩm / đồ uống (201)
    • Chế biến thực phẩm
    • Công nghệ thực phẩm
  • Việc làm thư ký / trợ lý (277)
  • Việc làm xây dựng / giao thông / vận tải (12)
  • Việc làm nông / lâm nghiệp / thuỷ sản (9)
    • Nông / Lâm nghiệp / Chăn nuôi / Thú y
    • Thủy sản
  • Việc làm cơ khí / chế tạo / tự động hóa (28)
    • Tự động hóa
    • Cơ khí / Chế tạo
  • Việc làm điện / điện tử / điện lạnh (23)
    • Điện / Điện tử
    • Điện lạnh / Nước
  • Loại công việc
    • Việc làm Full-time
    • Việc làm Part-time
    • Việc làm thời vụ
    • Việc làm thực tập
  • Đối tác
    • TechWorks.vn
    • HotelWorks.vn
    • SpaJob.vn
    • Midimori.vn
    • Gocom.vn
Ưu đãi cho người dùng StudentJob và Sinh viên

VIỆC LÀM TẠI ĐỊA ĐIỂM

  • Việc làm tại Hà Nội
  • Việc làm tại Hồ Chí Minh
  • Việc làm tại Đà Nẵng
  • Việc làm tại Hải Phòng
  • Việc làm tại Bắc Ninh
  • Việc làm tại Thái Nguyên
  • Việc làm tại Hưng Yên
  • Việc làm tại Khánh Hòa
  • Việc làm tại Lai Châu
  • Việc làm tại Lâm Đồng
  • Việc làm tại Lạng Sơn
  • Việc làm tại Lào Cai
  • Việc làm tại Nghệ An
  • Việc làm tại Ninh Bình
  • Việc làm tại Phú Thọ
  • Việc làm tại Quảng Ngãi
  • Việc làm tại Quảng Ninh
  • Việc làm tại Quảng Trị
  • Việc làm tại Sơn La
  • Việc làm tại Tây Ninh
  • Việc làm tại Cà Mau
  • Việc làm tại Cao Bằng
  • Việc làm tại Đắk Lắk
  • Việc làm tại Điện Biên
  • Việc làm tại Đồng Nai
  • Việc làm tại Đồng Tháp
  • Việc làm tại Gia Lai
  • Việc làm tại Hà Tĩnh
  • Việc làm tại Thanh Hóa
  • Việc làm tại Tuyên Quang
  • Việc làm tại Vĩnh Long
  • Việc làm tại Cần Thơ
  • Việc làm tại Huế
  • Việc làm tại An Giang
  • Trang chủ
  • Blog
  • Liên Hệ
  • Điều khoản
  • Chính sách bảo mật
  • Hướng dẫn
  • Báo giá
  • Copyright © 2025 Student Job
  • Việc làm dành cho Sinh viên
  • facebook
  • tw-footer
  • instagram
  • tiktok
  • threads
  • Trang chủ
  • Việc làm
  • Tuyển dụng nhanh
  • Đăng nhập