Mô Tả Công Việc
- Supervise basic operation of Front Office, ensure check in/out procedure is conducted accurately and promptly but keep the warm.
Handle and follow up complaints in order to ensure guest satisfaction, but always bear in mind the interest of the hotel.
Xử lý và theo dõi các khiếu nại để đảm bảo sự hài lòng của khách, nhưng luôn ghi nhớ lợi ích của khách sạn.
- Provide Executive Management and department heads with reports of all incidents. Take action to avoid repetition of any incidents, accidents, thefts or complaints.
Cung cấp cho Ban Quản lý điều hành và các trưởng bộ phận báo cáo về tất cả các sự cố. Tránh lặp lại bất kỳ sự cố, tai nạn, thất thoát hoặc khiếu nại.
- Coordinate Front Office operations during shift, including Guest Service, Service Center, Kids Club, Reservation, Transportation and Bellman to ensure guest service excellence and adherence to standards and procedures at all times.
Điều phối các hoạt động của bộ phận Tiền Sảnh trong ca, bao gồm Lễ tân, Tổng đài, Khu vui chơi trẻ em, Đại sứ khách hàng, Giải trí và nhân viên hành lý - tài xế để đảm bảo chất lượng dịch vụ xuất sắc và tuân thủ các tiêu chuẩn và quy trình mọi lúc
- Supervise the controlling of inventory availability and blocking to ensure that each guest is accommodated according to their requirements, investigating any room discrepancies.
Giám sát việc kiểm soát quỹ phòng để đảm bảo rằng mỗi khách được nhận phòng theo yêu cầu của họ, điều tra sự xung đột tình trạng phòng nếu có.
Yêu Cầu Công Việc
- Level of Education: Bachelor (Hospitality Management);
- Outstanding verbal and written communications skills in English, additional foreign language is a plus;
- Referable to have Revenue Management experience/Yield Management experience;
- Pro-active with a passion for luxury hospitality;
- A minimum of 2-year experience in a similar role, preferably in the luxury and upscale settings;
- Outstanding interpersonal, communication skills at all levels, socially articulate in a business sense;
-----------------------
- Học vấn: Cử nhân (Quản trị kinh doanh du lịch
- Nói và viết tốt tiếng Anh tốt, ưu tiên người có thể sử dụng thêm ngoại ngữ khác;
- Ưu tiên người có kinh nghiệm ở lĩnh vực Quản lý doanh thu
- Chủ động trong công việc với niềm đam mê nghề nghiệp;
- Ít nhất 3 năm kinh nghiệm ở vị trí tương đương, ưu tiên người có kinh nghiệm ở phân khúc khách sạn cao cấp;
Hình thức
Quyền Lợi
- - Professional and classy working environment.
- - Opportunity to be trained & develop career in Luxury Hotels / Resorts with the imprint of Vietnam's quintessence.
- - Extremely competitive income & incentives;
- Full payment of insurance regimes: social insurance, health insurance, unemployment insurance, health care insurance PVI
- Home support for employees working remotely
- Priority when using the service content of Vingroup. Have fun at VinWonders, Vinpearl Safari;
- Free annual check-up at VinMec International General Hospital
- - Working time: 8 hours / day, 1 week off 1 day. All equipment and tools are supported, and tools are protected during work
- - And a lot of different utilities for each location, will change the tool when you ask the problem.
Mức lương
Thỏa thuận
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.