Mô Tả Công Việc
Duties and Professional Responsibilities
Pre-registration
• Prepare list of arrival including: guest’s profile, room assigned, and special request if any.
• Review operation logbook and follow up with on-going tasks.
• Check room assigned status and update into the system
Check-in Process
• Greeting guest and execute the registration process up to the hotel’s standard
• Double check the assigned room status and escort guest to room with luggage.
• Confirm the completed reservation in the system and handle any incidents occurred.
During Guest Stay
• Receive and handle guest requests properly with relevant departments
Administrative & General Responsibilities
• Update operation logbook regularly in work shift, handover to the other shift for follow up.
• Assemble reports/records/checklist related to the department operation.
• Perform other administrative documentation as requested.
• Be proactive in self-setting specific goals to develop in professional career.
Others
• The Hotel requires that you perform any task deemed necessary by the Management for the efficient running of the (department) operation and the Hotel in general.
• Divulging of Hotel Information
The Hotel requires that you will not (either during or after your employment) without the Hotel's written consent divulge any information concerning the hotel or any associated hotel or any of their dealings, transactions or affairs which may come to your knowledge or in course of your employment with the hotel.
Yêu Cầu Công Việc
- GOOD ATTITUDE
- GOOD TEAM SPIRIT
• Degree of Hospitality Management or equivalent. Fluent communication in English and/or other language is preferred
• Understanding of PMS, Microsoft Office
• Communication, upselling, guest relation skills
- 06 Months and above of working experience is a plus
- The students who just graduated will be considered for interview.
Hình thức
Quyền Lợi
Bạn sẽ NHẬN được những gì?
1.Tránh xa ồn ào của đô thị ( kẹt xe, ô nhiễm..)
2.Tránh xa Virus Corona ( Covid 19)
3.Tổng Quản lý thân thiện đến từ Châu Âu biết lắng nghe và quan tâm nhân viên
4.Trưởng BP Nhân sự luôn luôn lắng nghe và phản hồi kịp thời cho nhân viên
5. Chủ đầu tư quan tâm đến nhân viên ( FYI, they are young and open minded)
6.Phụ cấp tiền khai trương
7. Hotel cung cấp chỗ ở cho nhân viên ( trừ người địa phương)
8.Hỗ trợ tiền ăn trước khai trương ; sau khai trương sẽ được hỗ trợ tiền ăn từ 1-2 bữa ( chưa kể bữa ăn ca)
9.Hỗ trợ chi phí di chuyển nhận việc
10.Hỗ trợ chi phí về phép năm ( 1-2 lần)
11.Được đào tạo về nghiệp vụ, ngoại ngữ và các kỹ năng cần cho công việc
12.Các phúc lợi khác : phòng Gym tại khu nhà nhân viên, các trò chơi giải trí như banh bàn, bida...
Nhân viên xuất sắc tháng, sinh nhật tháng, tiệc nhân viên...Các hoạt động dã ngoại, từ thiện, bảo vệ môi trường
13. Thưởng tháng lương 13 ( tùy vào tình hình kinh doanh)
14. Bảo hiểm xã hội theo qui định
15. Phát triển nghề nghiệp trong tập đoàn với triết lý
Come as STAFF , Leave as MANAGER & Come as MANAGER, Leave as EXCOM or GENERAL MANAGER
Mức lương
Thỏa thuận
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.