Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Công nghiệp Quảng Ninh theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
- Quản lý xuất nhập vật tư, hàng hóa
- Lập phiếu nhập xuất kho
- Theo dõi khối lượng nhập xuất cho từng công trình.
- Đối chiếu khối lượng phát sinh nhập xuất.
- Kiểm kê định kỳ vật tư hàng hóa
- Lưu trữ chứng từ.
- Làm việc tại văn phòng dự án, có thể đi công tác theo sự điều phối của công ty.
- Các công việc khác theo sự phân công của trưởng bộ phận
1. To execute all mise-en-place duties and responsibilities as directed on time, according to the predetermined standards.
2. To engage in beverage preparation and service delivery as per the predetermined standards and sequence.
3. To have thorough knowledge of the drink list and wine list and to be able to respond to guest inquiries.
4. To ensure that guest expectation are met or exceeded by providing an efficient, friendly and attentive service.
5. Liaises with stewarding and housekeeping in operational matters to ensure the operation run smoothly.
6. Maximizes revenue in the outlet by implementing up-selling procedures.
7. Maintains beverage par stocks and places order accordingly.
8. Helps maintain the outlet in top physical condition by reporting any engineering or housekeeping defects to supervisors.
9. Helps maintain standards of cleanliness by carrying out front and back of house cleaning duties as directed.
10. Handles customer standards of cleanliness by carrying out front and back of house cleaning duties as directed.
2. Prepares a selection of rolls and breads;
3. Prepares a selection of specialty items;
4. Prepares a selection of bread art;
5. Requisition supply items as needed from storerooms; assist in receiving items and taking inventory;
6. Set up work station as required to include mis en place, tools, equipment and supplies;
7. Maintain sanitation, cleanliness, safety and health standards;
8. Inspect the sanitation, operation and cleanliness of all tools, equipment and supplies, including ovens & alert management of potentially serious issues;
9. Clean and/or break down work station and complete closing duties including transporting dirty pots to the pot wash station, sterilizing and cleaning cutting boards and work tables, and preparing station for the next day’s activities;
10. Maintains personal hygiene.
1. Directs and controls all subordinate kitchen staff to ensure that all day to day operational matters are handled on time and guest expectations are met.
2. Co-ordinates with Assistant F&B Manager and Outlet Managers in ensuring that specific restaurant operations function efficiently and on time
3. Prepares duty rosters as directed, and schedules vacation and public holidays accordingly
4. Monitors the consistency of preparation and presentation in relevant food production area to ensure that they conform to the requisite standards.
5. Liases with purchasing and suppliers to ensure that all food items ordered are delivered, and are of the appropriate quality at the most competitive price
6. Ensures that food is stored, prepared and secured hygienically and safely
7. Ensures that food is prepared and cooked according to specific recipes and wastage is minimised
8. Helps to ensure that an accurate and up-to-date recipe bank is maintained
9. Assists in menu planning as directed, and utilises sales analysis and menu engineering techniques accordingly
10. Assists in maintaining standards of hygiene and cleanliness in all kitchen and related areas
11. Assists in the controlling and monitoring of individual kitchen expenses.
12. Prepares and submits forms, documents and requisitions as directed by supervisors
13. Checks mise-en-place, production procedures, repair and maintenance, employee grooming and manning levels ensuring they are in order and takes appropriate action where necessary
14. Assists in the selection, training and evaluation of subordinate employees
15. Coaches, counsels, disciplines and develops subordinate employees.
Biết tiếng Trung, KInh nghiệm từ 3-5 năm , có kinh nghiệp làm trong doanh nghiệp EPE. Thành thạo các kĩ năng phân tích số liệu, xử lý sô liệu, phân tích rủi ro, làm báo cáo tài chính và nhập MIsa. Công ty chúng tôi đang rất muốn tìm các ứng viên tài năng, mong muốn hợp tác lâu dài.
1. Hoàn thành chỉ tiêu bán hàng:
- Nhận chỉ tiêu doanh số bán hàng hàng tháng và hoàn thành chỉ tiêu được giao
- Thực hiện chăm sóc khách hàng và hoàn thành chỉ tiêu hài lòng khách hàng
2. Thực hiện tìm kiếm khách hàng:
- Chủ động tìm kiếm khách hàng qua tất cả các kênh bao gồm nhưng không giới hạn như sau:
+ Trực showroom và theo sự phân công trực
+ Thông tin khách hàng website, diễn đàn, mạng xã hội
+ Tận dụng các mối quan hệ: người thân, bạn bè, khách hàng thân thiết
3. Thực hiện quy trình bán hàng theo quy trình tiêu chuẩn của công ty:
- Tiếp cận và tìm hiểu nhu cầu khách hàng.
- Đàm phán bán hàng và chốt hợp đồng
- Chăm sóc khách hàng sau bán hàng
1. Ensures that all Bell and Driver staff performs duties in accordance with hotel policy.
2. Conducts regular briefing meetings with all Bell and Driver to inform of special events and the arrival of VIP or large group.
3. Monitors performance of Bell and Driver to ensure the highest standard of service for guest satisfaction.
4. Ensures Bell and Driver are courteous and prompt with services to guests.
5. Assist with performance appraisals of Bell and Driver and prepares guidelines and time frames for improvement.
6. Identifies training needs, compiles and approves training materials and programs in coordination with the Front Office Manager.
7. Trains and motivates staff in coordination with the Training Department to achieve the highest standard of service and guest satisfaction.
8. Control petrol/diesel consumption efficiently and ensure all vehicles mandatory documents are with buses all the time.
9. Participates in the daily briefing with other managers in the Front Office department
10. Participate in all staff and training meetings when directed by the Front Office Manager.
OPERATIONAL
11. Prepares weekly staff rosters ensuring that sufficient staff is available to handle expected busy periods and minimizing overtime payment.
12. Instructs staff of all hotel events, facilities and services and ensures they can provide this information to guests.
13. Promotes the sale of all hotel services and facilities to guests.
14. Assists with the handling of guest complaints which ensure guest satisfaction.
15. Registers any guest or staff problems or complaints shift record for the attention of the Front Office Manager.
16. Supervise the proper maintenance and cleanliness of all operating equipment.
17. Ensures guest luggage, letters, faxes and messages are delivered and collected as required.
18. Liaises daily with Front Office Management to determine operational requirements for each shift.
19. Provides current information about hotel facilities, services and special events to Porters and Drivers and ensures they can make recommendations to guests about all hotel services.
20. Provides current information of tourist attractions, restaurants, entertainment facilities and current events in the local area to all Bell and Driver and ensures they can make recommendations to guests.
21. Maintains and provides Bell and Driver with current information on emergency procedures relating to fire, theft, accident, medical emergency and other threats to hotel and guest security.
22. Provides assistance to guests in all hotel emergency evacuation and medical procedures.
23. Ensures high standards of personal appearance and hygiene with clean and pressed uniform and name badge as described in the staff handbook for all Porters.
24. Ensure the luggage store is clean, tidy and well organized. All guest store luggage are well tagged and handover one half to guest
25. Ensure all transportation bookings are called one day before guest arrival to reconfirm service and offer assistance
26. Ensure transportation sheet are competed properly
27. Ensure pick up and drop off service are provided following resort standard
28. Supervises a high standard of hygiene and sanitation throughout all service areas.
29. Reports any potential health or safety hazards promptly to the Front Office Manager.
30. Performs any other duties when directed by the Front Office Manager.
- Chịu trách nhiệm về kế hoạch bán hàng và tiếp thị của khách sạn bằng việc phối hợp cùng các chương trình tiếp thị của Tập đoàn
- Chủ động kiểm soát báo cáo tài chính, xem xét và đánh giá kết quả hoạt động kịp thời. Hướng dẫn quy trình cho tất cả các thành viên trong Ban quản lý
- Đánh giá và xem xét việc thực hiện của cấp dưới và duy trì theo dõi công việc đã giao cho nhân viên
- Giám sát chặt chẽ hoạt động bán hàng và đặt phòng thông qua quy trình báo cáo hoạt động bán hàng và kiểm tra định kỳ tại chỗ
- Tạo ra những chương trình bán hàng mới để đáp ứng những yêu cầu của thị trường và tăng doanh thu
- Xây dựng kế hoạch kinh doanh theo định hướng mục tiêu tài chính
- Thực hiện và duy trì những tiêu chuẩn chuyên nghiệp trong công tác vận hành khách sạn và ứng xử của các cán bộ quản lý và nhân viên
- Thực hiện và duy trì các Quy trình hoạt động tiêu chuẩn đối với mọi hoạt động của các phòng ban, bộ phận trong Khách sạn
- Đại diện NGƯỜI SỬ DỤNG LAO ĐỘNG giải quyết các yêu cầu, khiếu nại, tranh chấp của Khách hàng đối với Khách sạn.
- Chịu trách nhiệm về kế hoạch bán hàng và tiếp thị của khách sạn bằng việc phối hợp cùng các chương trình tiếp thị của Tập đoàn
- Chủ động kiểm soát báo cáo tài chính, xem xét và đánh giá kết quả hoạt động kịp thời. Hướng dẫn quy trình cho tất cả các thành viên trong Ban quản lý
- Đánh giá và xem xét việc thực hiện của cấp dưới và duy trì theo dõi công việc đã giao cho nhân viên
- Giám sát chặt chẽ hoạt động bán hàng và đặt phòng thông qua quy trình báo cáo hoạt động bán hàng và kiểm tra định kỳ tại chỗ
- Tạo ra những chương trình bán hàng mới để đáp ứng những yêu cầu của thị trường và tăng doanh thu
- Xây dựng kế hoạch kinh doanh theo định hướng mục tiêu tài chính
- Thực hiện và duy trì những tiêu chuẩn chuyên nghiệp trong công tác vận hành khách sạn và ứng xử của các cán bộ quản lý và nhân viên
- Thực hiện và duy trì các Quy trình hoạt động tiêu chuẩn đối với mọi hoạt động của các phòng ban, bộ phận trong Khách sạn
- Đại diện NGƯỜI SỬ DỤNG LAO ĐỘNG giải quyết các yêu cầu, khiếu nại, tranh chấp của Khách hàng đối với Khách sạn
1. AP Supervision
2. Following email everyday to advoid missing mail in posting expenses and solve problem
3. Following prepaid invoices and alloction/ reconciliation expenses
4. Checking Office check (OC) then posting expenses in Hotel-Support for Asst Chief Accountant
5. Checking ENT form and concern bills then posting expenses in Hotel-Support for Asst Chief Accountant
6. Checking Office check (OC) then posting expenses in Non-Hotel-Support for General Accountant
7. Checking ENT form and concern bills then posting expenses in Non-Hotel-Support for General Accountant
8. Posting expenses from Debit Note/Preparing Debit Note to send to Others Bus-Support for General Accountant
9. TOBY reconciliation end of month- Support for General Accountant
10. Checking Bank of Vietinbank and making clearing account- Support for General Accountant
11. Trade Union reporting end of each Quarterly
1. Directs and co-ordinates all subordinate Accounting staff to ensure that all day to day transactions are completed on time and verified for management review.
2. Check bank reconciliation statements and ensure these are done religiously on a monthly basis. Coordinate the preparation for reconciliation of all monthly balance sheets, preparation of journal vouchers and implement month-end closing.
3. Do tax report as schedule every month.
4. Verify payment requests, Travel Authorization Form, Advances and petty cash prior to payment, establish a proper filling system for easy tracing and retrieval
5. Check report, journal posting and cheques prepared by General Cashier to ensure accurately record and balance cash float. Surprise check cash float all outlets and check logbook to ensure follow procedure.
6. Check and verify payment from account payable, review posting from account payable to ensure accurately record. Follow schedule and reimbursement for deposit to supplier and cash advance from associates.
7. Check and interface invoices from MC to Sun system, check reports from Cost (OC-ENT) and month-end JV to ensure expenses record accurately, support to inventory for month-end and spot check.
8. Supervise Income Audit work flow: check reports and month-end JV to ensure revenue record accurately. Support Income session some task list for pregnancy associates.
9. Check and record barter report from AR, verify commission for TA.
10. Check and prepare debit note/ account statement/invoices for internal properties within Owner Group every month end.
11. Maintain accurate records of all prepaid expenses, accrual and deferred income.
12. Actively plan and participate in the preparation of monthly Operating Reports and Financial Statements.
13. Give clear, concise directions, provide support and supervise your associates to ensure that directions are properly executed.
14. Attend executive and department meetings and act as the Finance representative when the Director of Finance (DOF) is not available.
15. Maintain proper internal control procedures and advise the DOF of any changes which he/she considers advisable, such as changes in the distribution of the accounting staff workload or adoption of new forms or procedures.
16. Prepare special reports for the DOF as required.
17. Cooperate with the Internal and External Auditors in completing schedules and supporting documents so their jobs can be completed expeditiously. Assist in implementing recommendations for improvement of internal control.
18. Understand the policies and procedures pertaining to your department’s operation and work with the DOF and his/her assistant to ensure all manuals are up to date.
19. Being master in Opera/MC/Symphony. And especially, champion in Sun System/Cadena and familiar herself to any enhancement/upgrade and or training all the sub-ordinate who has an access to Sun System/Cadena
NHIỆM VỤ CHUNG
Chịu trách nhiệm điều hành, quản lý toàn bộ nhân viên tạp vụ, bảo đảm công việc vệ sinh nhà hàng, bếp, dụng cụ, thiết bị và quản lý kho công cụ dụng cụ của ẩm thực.
TRÁCH NHIỆM VÀ Ý NGHĨA
TRÁCH NHIỆM HÀNH CHÍNH
•Lên lịch phân công, bố trí nhân sự làm công việc vệ sinh, tạp vụ rửa dụng cụ, bát dĩa, nhận phát dụng cụ theo yêu cầu của nhà hàng, theo dõi việc chấm công và đảm bảo nhân sự đáp ứng nhu cầu công việc.
•Tham dự các cuộc họp của bộ phận Ẩm thực, báo cáo tình hình hoạt động và có các đề xuất tham mưu trong công việc.
•Tổ chức các cuộc họp hàng ngày với toàn bộ nhân viên trong tổ để trao đổi thông tin, kiểm tra, phổ biến hay bố trí công tác.
TRÁCH NHIỆM KỸ THUẬT
•Tổ chức hợp lý việc quản lý kho dụng cụ, bảo đảm dụng cụ luôn sạch sẽ, vệ sinh, đủ cơ sở để sẵn sàng cung cấp kịp thời cho việc phục vụ theo yêu cầu của Nhà hàng.
•Kiểm tra và giám sát công việc của nhân viên, kịp thời đôn đốc, chỉ dẫn để bảo đảm công việc trôi chảy, đúng quy trình, tiêu chuẩn quy định.
•Chịu trách nhiệm việc bảo quản, giữ gìn các thiết bị, dụng cụ phục vụ, hóa chất tẩy rửa… thuộc bộ phận Ẩm thực, hạn chế tối đa việc thất thoát, bể vỡ, kịp thời báo cáo sửa chữa khi hư hỏng.
•Kiểm kê thường kỳ (hàng tuần, tháng, quý, năm), theo dõi việc kiểm kê và lập báo cáo định kỳ và đột xuất cho Trưởng bộ phận Ẩm thực.
•Lập kế hoạch mua sắm tài sản trong năm và đề xuất bổ sung dụng cụ trang thiết bị mới bảo đảm việc phục vụ khách.
•Bảo đảm việc phân loại rác theo tiêu chuẩn môi trường và những quy định về an toàn lao động, PCCC.
•Sẵn sàng hoàn thành các công việc khác do cấp trên giao.
•Các công việc khác theo yêu cầu của Tổng Quản lý và Bếp Trưởng.
TRÁCH NHIỆM THƯƠNG MẠI
•Thực hành tiết kiệm, kiểm soát chi phí, cải tiến phương pháp làm việc nhằm nâng cao hiệu quả công việc
TRÁCH NHIỆM NHÂN SỰ
•Tiến hành huấn luyện nhân viên theo sự phân công của Bếp trưởng.
•Có mối quan hệ làm việc tốt với tất cả các đồng nghiệp và nhân viên của Khách sạn.
•Phụ trách công tác huấn luyện tại chỗ, đào tạo nghiệp vụ định kỳ, đánh giá, đề xuất thưởng phạt nhân viên thuộc bộ phận tạp vụ
QUAN HỆ
Báo cáo trực tiếp đến Quản lý trong ca hoặc Bếp trưởng/ Bếp phó.
TRÁCH NHIỆM THAY THẾ VÀ TẠM THỜI
-Có trách nhiệm và sẵn sàng thực hiện các yêu cầu khác theo chỉ định hoặc theo yêu cầu từ ban quản lý.
- Lập danh sách đề nghị vật tư cần cấp cho công trình (Theo kế hoạch Chỉ Huy Trưởng công trình)
- Quản lý, bảo quản các chứng từ dự toán, báo giá, hợp đồng, biên bản bàn giao, nghiệm thu…
- Hạch toán và làm đề nghị thanh toán cho các vật tư công trình.
- Theo dõi tạm ứng – hoàn ứng mua TSCĐ, CCDC, BHLĐ (Công tác quản lý nói chung).
- Hoàn thành quyết toán, báo cáo vật tư công trường theo đúng thời hạn quy định của công ty
- Lập danh sách đề nghị vật tư cần cấp cho công trình (Theo kế hoạch Chỉ Huy Trưởng công trình)
- Quản lý, bảo quản các chứng từ dự toán, báo giá, hợp đồng, biên bản bàn giao, nghiệm thu…
- Hạch toán và làm đề nghị thanh toán cho các vật tư công trình.
- Theo dõi tạm ứng – hoàn ứng mua TSCĐ, CCDC, BHLĐ (Công tác quản lý nói chung).
- Hoàn thành quyết toán, báo cáo vật tư công trường theo đúng thời hạn quy định của công ty