Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Công nghiệp TPHCM theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
Tính toán các khoản lương theo hợp đồng lao động
Đối chiếu số liệu và thống kê chi tiết dữ liệu phân bổ trong tháng.
Theo dõi công nợ, phải thu phải trả lên kế hoạch thu nợ.
Hạch toán, kê khai thu chi, chi phí, khấu hao, công nợ, thuế GTGT, v.v ...
Giải trình số liệu và cung cấp hồ sơ, số liệu cho cơ quan thuế, kiểm toán, thanh tra kiểm tra theo yêu cầu
Làm báo cáo nghiệp vụ hàng tháng cho doanh nghiệp như báo cáo thuế hay tờ khai thuế GTGT và lập báo cáo nội bộ liên quan đến hoá đơn của công ty
Làm các báo cáo nội bộ về số liệu hạch toán và số liệu phát sinh trong quý.
Thống kê và tổng hợp số liệu kế toán khi có yêu cầu
Lưu trữ các dữ liệu kế toán trên các phần mềm theo quy định
Student Progress Management :
Ensure Coaches in the centers carry out their CFP touchpoints to a high standard and in a timely manner
Ensure that Coaches know their students well, they maintain a close relationship, they coach them on good study habits and they keep them highly engaged so all students achieve their English goals
Using the Service Dashboards, monitor Coach performance with respect to their students’ progress, giving support and accountability to the team as needed
Ensure that the coaches in the center follow-up with the students to feedback on their Encounter Class result
Ensure that Coaches update their student progress correctly in the CRM and follow up as necessary
Class Booking Management:
Coordinate with the Center Head of Teaching to ensure that students have enough classes taking into consideration the students time preferences
Work with the Coach Team to ensure that classes are booked efficiently and maximize class utilization
Drive the coach team’s proactivity to ensure student have their classes booked and that they attend
Monitor the waiting list regularly to ensure that coaches are proactive at booking their students when there is class availability that frees up
Train the coaches to manage their students' objections with respect to class time preferences
Student Service and Study Environment Management
Display leadership and good example and engage with students to foster a sense of community and trust within the center
Receive and address complaints coming from students or escalated from the Sales team function
Ensure that the look, feel and atmosphere is positive within the center in cooperation with the Center Head of Teaching and Center Head of Sales
Enforce stellar customer service standards from the Coach Team towards the students and prospects and ensure compliance to the center’s rules and regulations
Events and Social Activities Planning, Conceptualization and Coordination
Anticipate the center level events and social activities needs at least 1 month in advance of the beginning of each month
In coordination with the Center Head of Teaching and Center Head of Sales, determine the interests that needs to be covered through SC and events for the center for each month
Assign the conceptualization of the events and activities to the coach team members and ensure that the topics are properly entered into the calendar drafts
Ensure that the Coaching team invite the students proactively to events in line with their respective interests
Coordinate with the Center Head of Teaching and Center Head of Sales to ensure that the SC and events are executed successfully to the satisfaction of the students and prospects
Internal Revenue Generation
Proactively build productive and collaborative working relationships with the Center Head of Sales and the Educational Consultant Team to ensure Internal Revenue targets are met
Ensure referral and renewal promotions are well-communicated
Participate to idea generation discussions related to IR promotions
Drive Coach performance with respect to internal revenue generation
Team Management
Set team goals to align with the needs of the student and school targets
Attain team objectives by coaching, training, supporting, disciplining, planning, and appraising the Coaching Team
Manage Coaches’ schedules, punctuality, attendance and overall performance
Implement and ensure compliance to Standard Operating Procedures
Support the process of hiring and training new Coaches as needed
Proactively share best practice with the other members of the CX Management team
Hiệu trưởng sẽ chịu trách nhiệm toàn bộ về việc quản lý, điều hành và phát triển nhà trường, đảm bảo chất lượng giáo dục theo chuẩn của hệ thống Trường. Cụ thể như sau:
1. Quản lý điều hành:
2. Xây dựng và phát triển chương trình giảng dạy:
3. Quản lý nhân sự:
4. Phát triển cộng đồng:
5. Quản lý hành chính và tài chính:
6. Đảm bảo chất lượng:
7. Ngoại giao:
Phát triển kinh doanh: Thực hiện chỉ tiêu bán hàng theo danh mục các sản phẩm dành cho KHCN
Đảm bảo chất lượng dịch vụ
Tuân thủ và kiểm soát rủi ro
- Lập kế hoạch giảng dạy bộ môn từ đầu năm học, báo giảng thực tế giảng dạy vào đầu tuần.
- Soạn giáo án giảng dạy theo định hướng phát triển chuyên môn của nhà trường đề ra.
- Kiểm tra, đánh giá năng lực học sinh theo kế hoạch đã thống nhất với khối trưởng. Báo cáo kết quả học tập của học sinh theo định kỳ.
- Tham gia các hoạt động phát triển chuyên môn theo định hướng và qui định của nhà trường: tập huấn chuyên môn, họp chuyên môn, dự giờ đồng nghiệp, thao giảng.
- Thực hiện các khi được phân công.
- Tìm kiếm khách hàng mới, duy trì kết nối khách hàng cũ,
- Phát triển mẫu theo yêu cầu khách hàng
- Tiếp nhận mẫu/TLKT/ Hình ảnh, kiểm tra kiểu dáng phù hợp từng nhà máy.
- Làm việc với bộ phận quy trình của nhà máy và PKT Cty để xác định giá CM, định mức - NPL của đơn hàng đang theo dõi. Tính giá, chào giá cho khách hàng.
- Làm chiết tính đơn hàng, trình ký.
- Lập hợp đồng, mở Annex, theo dõi đôn đốc khách hàng mở L/C chuyển cho bộ phận XNK kiểm tra xác nhận.
- Tiếp khách hàng khi khách hàng tham gia kiểm tra, đánh giá nhà máy
- Theo dõi đơn hàng từ lúc NPL đồng bộ đến khi xuất hàng…
- Lập đề án, kế hoạch hoạt động theo sự phân công;
- Thay Lãnh đạo liên hệ làm việc với các cơ quan ban ngành trong và ngoài nước khi có nhu cầu
- Lập kế hoạch làm việc tuần, tháng hiện các lĩnh vực tư vấn cho doanh nghiệp (theo định hướng kế hoạch của Trung tâm và Hiệp hội;
- Soạn thảo các Văn bản khi theo yêu cầu của Lãnh đạo Trung tâm;
- Theo dõi thu, chi tài chính của Trung tâm;
- Quản lý và đào tạo nhân sự, dề xuất chế độ lao động cho cán bộ, nhân viên Trung tâm;
- Quản lý hệ thống Xúc tiến thương mại nước ngoài
- Đánh giá và báo cáo hàng tuần, tháng về các hoạt động thực hiện
- Giám sát và chịu trách nhiệm các đề án và công việc được giao
- Thực hiện các công việc khác theo yêu cầu của Ban lãnh đạo Văn phong
Simplified, focused purely on creative design work:
Hiring: Creative Designer (Remote – Vietnam)
Are you a talented and creative designer looking to work with a growing e-commerce company? We’re seeking a passionate individual to create stunning visuals and elevate our brand!
What We’re Looking For:
Strong graphic design skills (Photoshop, Illustrator, Figma, etc.)
Experience in e-commerce or digital marketing design
Strong communication skills in English (both written and spoken)
Excellent attention to detail
Đánh giá và theo dõi tình trạng bệnh nhân:
Thực hiện kỹ thuật điều dưỡng:
Tư vấn và hỗ trợ bệnh nhân:
Ghi nhận và phản hồi để nâng cao chất lượng dịch vụ:
QUYỀN LỢI ĐƯỢC HƯỞNG